Урок #. Змінні в мові програмування Python.
Підручник: Інформатика 7 кл. О. Бондаренко, В. Ластовецький, О. Пилипчук, Є. Шестопалов. 2020. Харків. "Ранок"
Легенда (як читати):
Чорний текст - інформаційний текст (змістовна частина);
Синій текст - теоретична робота;
Червоний текст - практична робота;
Зелений текст - розслабончик / перерва;
(текст в дужках) - уточнення або коментар від викладача;
Завдання на урок.
-
Прочитайте параграф 2 до питань для самоперевірки. / можна вголос =) / (текст окремого параграфа додано)
-
Зробіть фізкульт-хвилинку (відпочинок для очей)
-
Запишіть у зошит визначення наступних термінів:
-
Щоб створити величину слід …
-
Множинне присвоєння це:: …
-
Для перетворення типів величин використовують: …
-
Основними типами величин є: …
-
Імена величин повинні відповідати наступним правилам: …
-
-
Зробіть фізкульт-хвилинку (розминку для долонь та пальців)
-
Зробіть фото конспекта та прикріпіть до результатів завдання
-
Дайте відповіді (проговоріть вслух) на питання для самоперевірки (сс.17,18)
-
Звірте відповіді з текстом параграфа
-
Виконайте тест для перевірки нових знань. (QR-код в кінці параграфа. Зробіть фото/скрін результату тесту та прикріпіть до результатів завдання)
-
Зробіть фізкульт-хвилинку (відпочинок для очей)
-
Виконайте вправу 2. (с.18)
-
Зробіть скрін результату виконання вправи, та прикріпіть до результатів завдання
-
(Завдання на 11-12 балів, при умові, що всі попередні пункти виконанні і результат тесту пункту 8 не нижчий за 80%.) ___
-
Перевірте ще раз, чи повністю оформлені результати роботи, та відправте завдання вчителю. (Якщо виникне необхідність допрацювати завдання, то є можливість його повернути, просто буде встановлена відмітка, що завдання було допрацьоване, що не страшно, насправді, але мені буде приємно, якщо ви будете робити правильно з першої спроби)
Власне все =) На цьому урок закінчено.
! ВАЖЛИВО ! Завдання уроку можна виконувати в встановлений інтервал часу (тиждень, на якому має відбутися урок), крім тесту (п.8).
Тест доступний в плановий день уроку до 22:00 год. як домашнє завдання.
В випадку, якщо тест виконується в інший час слід прикріпляти скрін результатів тесту (який викладач міг би віднести саме до вашого виконання тесту) до результатів завдання.
Посилання на тест буду публікувати у вказівках, в день, наступний після дати проведення уроку.
Пункти, 1, 6, 7 можна виконувати колективно та з використанням будь-яких додаткових інформаційних ресурсів.
Завдання на 11-12 балів.
Для цього уроку нема.