12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Інформатика 7 кл. Python. О. Бондаренко, В. Ластовецький, О. Пилипчук, Є. Шестопалов. 2020. Харків. "Ранок". Урок №2. Завдання для дистанційної роботи учня.

Про матеріал
Інформатика 7 кл. Python. Урок №2. Завдання для дистанційної роботи учня. : Підручник: Інформатика 7 кл. Python. О. Бондаренко, В. Ластовецький, О. Пилипчук, Є. Шестопалов. 2020. Харків. "Ранок".
Перегляд файлу

Урок #. Змінні в мові програмування Python.

 

Підручник: Інформатика 7 кл. О. Бондаренко, В. Ластовецький, О. Пилипчук, Є. Шестопалов. 2020. Харків. "Ранок"

 

Легенда (як читати):

 Чорний текст   - інформаційний текст (змістовна частина);

 Синій текст   - теоретична робота;

 Червоний текст  - практична робота;

 Зелений текст   - розслабончик / перерва;

 (текст в дужках)  - уточнення або коментар від викладача;

 

Завдання на урок.

 

  1. Прочитайте параграф 2 до питань для самоперевірки. / можна вголос =) /  (текст окремого параграфа додано)
  2. Зробіть фізкульт-хвилинку (відпочинок для очей)
  3. Запишіть у зошит визначення наступних термінів:
    1. Щоб створити величину слід …
    2. Множинне присвоєння це:: …
    3. Для перетворення типів величин використовують: …
    4. Основними типами величин є: …
    5. Імена величин повинні відповідати наступним правилам: …
    6.  
  4. Зробіть фізкульт-хвилинку (розминку для долонь та пальців)
  5. Зробіть фото конспекта та прикріпіть до результатів завдання
  6. Дайте відповіді (проговоріть вслух) на питання для самоперевірки (сс.17,18)
  7. Звірте відповіді з текстом параграфа
  8. Виконайте тест для перевірки нових знань. (QR-код в кінці параграфа. Зробіть фото/скрін результату тесту та прикріпіть до результатів завдання)
  9. Зробіть фізкульт-хвилинку (відпочинок для очей)
  10. Виконайте вправу 2. (с.18)
  11. Зробіть скрін результату виконання вправи, та прикріпіть до результатів завдання
  12. (Завдання на 11-12 балів, при умові, що всі попередні пункти виконанні і результат тесту пункту 8 не нижчий за 80%.) ___
  13. Перевірте ще раз, чи повністю оформлені результати роботи, та відправте завдання вчителю. (Якщо виникне необхідність допрацювати завдання, то є можливість його повернути, просто буде встановлена відмітка, що завдання було допрацьоване, що не страшно, насправді, але мені буде приємно, якщо ви будете робити правильно з першої спроби)

 

Власне все =) На цьому урок закінчено.

 

! ВАЖЛИВО ! Завдання уроку можна виконувати в встановлений інтервал часу (тиждень, на якому має відбутися урок), крім тесту (п.8).

Тест доступний в плановий день уроку до 22:00 год. як домашнє завдання.

В випадку, якщо тест виконується в інший час слід прикріпляти скрін результатів тесту (який викладач міг би віднести саме до вашого виконання тесту) до результатів завдання.

Посилання на тест буду публікувати у вказівках, в день, наступний після дати проведення уроку.

Пункти, 1, 6, 7 можна виконувати колективно та з використанням будь-яких додаткових інформаційних ресурсів.

 

Завдання на 11-12 балів.

 

Для цього уроку нема.

 

docx
Додано
27 травня
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку