Презентація "Компонент Timer у Lazarus(проста анімація)"

Про матеріал
навчальна: сформувати практичні навички роботи з графічними компонентами, додавання зображення на форму; формувати навички самостійної роботи, вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях при роботі за комп'ютером.  розвивальна: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером;  виховна: виховувати інформаційну культуру.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Компонент Timer у Lazarus (проста анімація)

Номер слайду 2

* За допомогою компонента Timer можна реалізувати повторення команд через заданий інтервал часу. Знаходиться цей компонент на вкладці System і має форму карманного годинника чи секундоміра. Як у середовищі програмування Lazarus використовують годинник

Номер слайду 3

* Для вставлення на формі розміщують компонент Timer. Як у середовищі програмування Lazarus використовують годинник

Номер слайду 4

* Компонент Timer має такі основні властивості: властивість, що має значення (True/False) і означає працює таймер (True) чи ні (False). (ціле число) властивість яка визначає проміжок часу у мілісекундах (1секунда=1000мілісекунд). Як у середовищі програмування Lazarus використовують годинник

Номер слайду 5

* (ціле число) властивість яку можна використовувати як значення лічильника для потреб, щоб не створювати окрему глобальну змінну. Name ЇЇ значення  можна залишити стандартним або змінити за власним бажанням. Продовження (основні властивості компонент Timer) Як у середовищі програмування Lazarus використовують годинник

Номер слайду 6

* Timer -  невізуальний компонент. Це означає, що під час роботи програми Ви не побачите його графічного відображення. Але під час розробки він буде доступний на формі як піктограма і розташовувати її потрібно на формі так, щоб вона не заважала роботі з іншими компонентами.  Як у середовищі програмування Lazarus використовують годинник

Номер слайду 7

* Головна подія яка визначає роботу таймера і містить команди, що будуть повторюватись через визначений (властивість Interval) інтервал часу. Обробник для цієї події міститиме команди які виконаються у момент старту таймеру (Тоді, коли властивість Enabled набуває значення True). Набір подій

Номер слайду 8

* обробник для цієї події міститиме команди які виконаються у момент зупинки таймеру (Тоді, коли властивість Enabled набуває значення False). Продовження (обробники подій) Набір подій

Номер слайду 9

* У середовищі програмування Lazarus створіть проект «Таймер». Розглянемо проект, форма якого має наступний вигляд:

Номер слайду 10

Редактор тексту має наступнй вигляд *

Номер слайду 11

* У середовищі програмування Lazarus створіть проект, форма якого містить малюнок, що збережений у файлі. При натисненні кнопки Рух (імітується ефект анімації), при натисненні кнопки Стоп (зупинка анімації).

Номер слайду 12

Редактор тексту має наступнй вигляд *

ppt
Додано
30 травня 2020
Переглядів
853
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку