Iнструменти формувального оцінювання

Про матеріал
Формувальне оцінювання – це оцінювання під час навчання і “для навчання” ,на відміну від підсумкового, має на меті формування навчального процесу з урахуванням потреб кожного учня Це послідовна змістовна взаємодія між учнем, учителем і батьками Якщо уявити що діти квіти, то підсумкове оцінювання це якість розміри квітки , а формувальне – це спостереження як саме вони зростали, чим ми їх підживлювали, якi корисні мікроелементи i для кожної квітки свої ми додавали
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯІнструменти формувального оцінювання у роботi вчителя. Що ж таке формувальне оцінювання?Підготувала вчитель початкових класів Кохан I. В.

Номер слайду 2

Кожен — геніальний. Але якщо ви будете оцінювати рибу за її здатність лазити по деревах, вона проживе все життя, вважаючи себе дурепою.  Альберт Ейнштейн

Номер слайду 3

Ціннісна орієнтація освітнього процесу. Проактивність учасників освітнього процесу Системність. Урахування індивідуальних особливостей учнів. Побудова індивідуальної траєкторії розвитку учня. Правила формувального оцнювання

Номер слайду 4

Очікувані результати Внутрішню мотивацію Підвищує самооцінку Причинно-наслiдковi зв'язки в освітньому процесi

Номер слайду 5

Стратегії оцінювання – методи збирання інформаціїІнструменти формувального оцінювання

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Підсумкове речення Пишуть 1-2 речень iз основною iдеєю уроку/ тим, чого вони навчилися/ що було найскладніше на уроцi

Номер слайду 11

Чек лист. Отримують чек лист та обирають тільки тi твердження, якi стосуються їх.

Номер слайду 12

5 питань-1 речення{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Хто? Що?Відповідають на всі запитання одним реченням. Де?Коли?Навіщо?Як?

Номер слайду 13

Пропонується твердження з вивченої теми. Завдання учня – визнати чи воно правильнеhttps://learningapps.org/11162686

Номер слайду 14

4 кути Діти стають у відповідний кут кімнати

Номер слайду 15

Як швидко відслідкувати прогрес учнів?Онлайн-інструменти допоможуть швидко перевірити, чи добре опанували учні конкретну тему.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Ефективний зворотній зв'язок

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Навчаємось робити помилки!

Номер слайду 20

Опановуємо нову навичку. Практикуємо навичку. Робимо помилку. Чи зрозумiли ви чому?Нi. Так. Виправляємо помилку. МАЙСТЕР!Тестуємо навичку. Робимо помилку. Просимо про допомогу

Номер слайду 21

ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯНизький рівень (відтворення)Старайся! Будь уважним! Говори чіткіше! Спробуй не поспішати!Твоє письмо має бути кращим!Ти можеш більше! Зосередься, над собою!А ти як думаєш, що у тебе не так?Не сумуй, у тебе все вийде!Доклади більше старань!У тебе все вийде, доопрацюй!Я вірю в тебе! Вірю, можеш краще!Я рада, що ти зрозумів правильно!Уже краще! Значно краще! зверни увагу на... Ти здатний на краще! Відповідай конкретніше!Ти вже більше працюєш

Номер слайду 22

Досить добре! Щодня це тобі вдається краще!Значно краще! Так тримати!З успіхом тебе! Я пишаюся тобою!Дуже добре! Твоя робота мене дуже потішила!Досить вдало! Я щиро радію за тебе!Середній (розуміння сприйнятого)

Номер слайду 23

Достатній рівень (застосування знань)Вітаю! Це те, що треба!Я погоджуюся з тобою! Я знала, що ти можеш це зробити!Ти вмієш правильно висловлюватися! Гарно зроблено!Який ти дотепний! Мені приємно бачити твою роботу!Ти багато вже вмієш! Як влучно! Чудово! Молодець! Це твоя перемога!

Номер слайду 24

Високий рівень (вияв творчих здібностей)Ти можеш творити! Маєш рацію!Задоволена твоєю роботою!Ти маєш власну думку! Блискуча відповідь! Пречудово!Розумник (розумниця)! Відмінно! Прекрасно! Бездоганно!Я б не зуміла зро¬бити краще!Ми пишаємося тобою! Ти нас порадував! Ти маєш своє "я"!Ми гордимося твоїми досягненнями!Надзвичайно! Довершено! Зразково!

Номер слайду 25

Оцінюємо без оцінки

Номер слайду 26

Однією з ефективних словесних стратегій є Я-повідомлення Наприклад: учні зштовхаються на перервi. Треба зробити їм зауваження Без судження про поведінку. Щоб був відчутний ефект від поведінки. Щоб вони відчули почуття, викликане поведінкою

Номер слайду 27

(без судження про поведінку) (відчутний ефект від поведінки). (почуття, викликане поведінкою), «Коли я бачу, як учні штовхають своїх друзів я розумію, що тим, кого штовхають, боляче й дуже неприємно знаходитися в нашому класі Це мене засмучує адже мета нашого класу — бути дружньою спільнотою, у якій ми дбаємо один про одного й поважаємо кожного.»

Номер слайду 28

Я-повідомлення. Учні перебивють один одного. Без судження про поведінку. Щоб був відчутний ефект від поведінки. Щоб вони відчули почуття, викликане поведінкою. Коли я спостерігаю, як учні перебивають того, хто висловлює свою думку я розумію, що це заважає і тому, хто говорить, і тим, хто слухає Мені стає прикро, я навіть стаю сердитою й незадоволеною, адже розумію, як складно висловлювати думку так, щоб тебе всі зрозуміли.

Номер слайду 29

Я-повідомлення. Під час уроку відволікаються на розмови Без судження про поведінку. Щоб був відчутний ефект від поведінки. Щоб вони відчули почуття, викликане поведінкою«Коли учні під час уроку відволікаються на розмови я розумію, що вони не встигнуть виконати всі завдання й не зрозуміють нову тему У такі моменти я завжди відчуваю розчарування та стурбованість

Номер слайду 30

ДЯКУЮ ЗАУВАГУ!

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Коли кухар готує суп і куштує його – це ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯКоли страву пробує клієнт – це ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ Влучну аналогію навів експерт з оцінювання Пол Блек

Номер слайду 33

Взаємоперевірка. Діти пишуть коротку відповідь на питання не підписуючи роботу. Відповідь здають вчителю, який їх роздає іншим учням. Вчитель пояснює правильну відповідь, а учні виправляють роботи однокласників

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

pptx
Додано
27 грудня 2022
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку