Перегляд файлу

Інтегроване заняття з розвитку мовлення «У магазині іграшок»

(заняття зі стимулювання критичного мислення у дітей)

середня логопедична група

Тема: Куди зникають іграшки?

 

Програмовий зміст:

 

  • вчити дітей критично мислити, розуміти та швидко орієнтуватися у поставлених завданнях; правильно виконувати моторні програми - співвіднесення рухів з певними висловлюваннями, асоціаціями, кольорами; відповідати повним реченням; одночасно стимулювати роботу правої та лівої півкулі головного мозку; поповнювати словниковий запас словами-назвами іграшок;

 

  • розвивати зорову пам'ять, фантазію, креативність, вміння відстоювати власну думку; дрібну моторику рук, комунікативні якості, тактильно-сенсорні відчуття; мовленнєве дихання;
  • виховувати дбайливе ставлення до іграшок.

 

Матеріали:

- різнокольоровий картон;

- зображення хлопчика та зламаних іграшок;

- зображення тварин на магнітах;

- дидактична гра «Опиши одним словом»;

- вправи на розвиток правої та лівої півкулі головного мозку;

- фланелеграф;

- дерев'яні палички;

- друдли;

- інтелектуальна гра «Полички» для розвитку орієнтування на площі фланелеграфа;

- мячики, кубики, пластмасові таці;

- мішечок з дерев'яними фігурками;

- заламіновані аркуші паперу з доріжками для дихальної вправи та пальчиків;

- аудіоапаратура, ноутбук;

- коробка з картону;

- сюрпризний момент - наклейки.

 

1. Привітання:

Група «......» дружненька,

Як у сонця промінці.

Посміхнімося гарненько,

Адже всі ми молодці!

2. Сторітеллінг:

Діти, сталося непоправне! Усі іграшки нахабно втікли з магазину! Виявляється, що за ними погано доглядали! Давайте розберемося у цій плутанині і повернемо їх на місце?

3. Чарівна доріжка:

Щоб потрапити до магазину нам небхідно пройти по чарівній доріжці!

(ступаючи на кольоровий картон, дитина робить певний рух — один колір, один рух).

4. Полички:

Ось, дивіться! Вони вже зібралися навтьоки! Давайте складемо іграшки на потрібне місце...

(на фланелеграфі намальовані рядки та стовбчики, чіпляємо іграшку на магніті на потрібне місце — наприклад, 1 рядок і 2 стовбчик).

5. Друдли

(діти висловлюють власну думку — на що схожий малюнок).

6. Кубики-кульки:

( завдання - описати одним словом іграшку і одночасно правою та лівою руками навхрест покласти кульку на одну тацю, кубик на іншу).

7. Фізрозминка

Підвелися всі швиденько –

І на місці біг легенький.

Пострибали, як зайчата,

Треба м′язи розробляти.

Підняли по черзі ніжки,

Не втомились анітрішки.

Всі присіли – підвелися,

Знов присіли – підвелися.

Розімніть гарненько пальці,

Потанцюйте стильні танці.

(Діти виконують усі рухи з текстом)

8. Фігурки в мішечку:

Діти, а давайте у нашому чарівному мішечку віднайдемо гостинці для наших іграшок?

(одну фігурку дитина тримає у руці, іншу таку ж саму шукає у мішечку).

9. Опис дії на картинці повним реченням:

Подивіться-но, хто зображений на картинках і що ці дітки роблять? Можливо це їхні дії спричинили образи іграшок? Давайте розглянемо!

(наприклад, “Хлопчик зламав іграшку”).

10. Вправа на дихання:

Давайте чарівними рухами і диханням прибиремо в магазині пил і бруд. І в ньому буде порядок та чистота!

(вказівними пальчиками правої та лівої рук одночасно водять по доріжках і видихають повітря).

11. Підсумок:

Дітки, давайте ж з вами зробимо висновки: як ми маємо поводити себе з іграшками? Як потрібно за ними доглядати?

12. Закріплення віршем:

Ти іграшки, малюк, не ображай!

Їх мий, цінуй і доглядай!

Інакше вони можуть утекти

Шукати ласки, поваги й доброти!

13. Сюрприз.

Наклейки та коробка для іграшок, куди ці наклейки діти мають причепити.

 

docx
Пов’язані теми
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку