Інтегрований урок: англійська мова - інформатика.
Тема. Графічний редактор Paint. Створення графічного зображення з використанням інструментів малювання.
Погода, пори року. Практика в аудіюванні.
Мета:
з інформатики
навчальна: навчитися створювати графічні зображення у ГР Paint;
розвиваюча: розвивати здібності до малювання за допомогою комп’ютера;
виховна: виховувати увагу, розвиток комп'ютерної грамотності, формування навичок індивідуальної роботи за комп'ютером в графічному редакторі Paint.
з англійської мови
навчальна: повторити та закріпити теми в усному мовленні учнів; розширювати світогляд та знання дітей з теми «Погода, пори року»;
розвивальна: розвивати творчу уяву, логічне мислення, пам'ять, пізнавальну активність, практикувати у мовленні та письмі.
виховна: виховувати в учнів прагнення до пізнання нового.
Тип уроку: інтегрований.
Методичне забезпечення: комп’ютерна техніка, мультимедійний проектор, презентація, робочий лист, програма Paint, лексичний лист, граматична таблиця.
Хід уроку
І. Організаційна частина
(Привітання. Перевірка наявності учнів, підготовленість їх до уроку.)
Teacher: Good morning, dear children. Today we’ll use English using the computer.
Добрий день! Сьогодні в нас буде урок дещо незвичайним. Ми спробуємо поєднати ваші знання з предмету «Інформатика» та «Англійська мова».
ІІ. Виявлення знань та вмінь учнів
Повторення раніше вивченого.
What can you tell us about the weather. (вірші про погоду)
What can you tell us about the seasons. (вірші про пори року)
Дайте відповіді на наступні запитання українською та англійськими мовами.
Вправа «Мозковий штурм»
Very well.
Молодці.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
А тепер ми перевіримо на скільки упевнено ви працюєте з програмою Paint і володієте англійською мовою. Зараз ми виконаємо декілька завдань. В кінці уроку кожен з вас підсумує кількість отриманих балів і виведемо середнє арифметичне, це і буде ваша оцінка.
Now let’s work without assistance.
Давайте виконаємо тести.
Максимальна оцінка за кожне завдання 2 бали.
Тест
а) створення і редагування тексту;
б) створення і редагування малюнків; +
в) створення електронних таблиць.
2. Який графічний редактор ми вивчаємо:
а) Paint; +
б) Corel Draw;
в) Auto Cad.
3. Служить для вибору основного кольору і кольору фону:
а) розпилювач;
б) кольорова палітра; +
в) заливка.
4. Для видалення частини малюнка служить:
а) розпилювач;
б) заливка;
в) гумка. +
5. На панелі інструментів літера А означає:
а) введення і форматування тексту; +
б) масштаб;
в) виділення області.
Are you ready?
Готово?
It your answers are right put +, if they are wrong put -. Every right answer is 2 points.
Я буду називати правильні відповіді, а ви якщо відповіли правильно - ставте поряд з питанням «+», якщо ні - ставте «-» .
Кожен «+» означає 2 бали.
Count all + multiply them on 2 and check up the results.
Полічить «+» і їх кількість помножте на 2. Запишіть, скільки балів ви отримали за цю роботу.
IV. Мотивація навчальної діяльності учнів (формування позитивного ставлення до навчальної діяльності на уроці)
Дуже добре. Я бачу, що ви багато чого навчились. Але немає меж досконалості.
Watch the screen and read the sentence.
Подивіться на екран і прочитайте епіграф уроку, який написаний «Your life will be difficult outside without knowledge».
Translate it. Перекладіть його (Pupil: Ваше життя буде складним без знань).
To know our task you’ll must do the crossword. You must write the words in English.
Для того щоб дізнатися, що ж ми будемо вивчати на сьогоднішньому уроці, нам потрібно розгадати кросворд. Але кросворд незвичайний. Ми знаємо, що для роботи на комп'ютері потрібно добре знати англійську мову, і зараз ми перевіримо ваші знання. Відповіді на кросворд потрібно записувати англійською мовою.
Кросворд.
Максимальна оцінка за кожне завдання 2 бали.
1. Це універсальний пристрій служить для роботи з інформацією.
2. Для того, щоб в комп'ютері з'явилася графічна інформація, потрібно виконати дану дію.
3. Пристрій виведення інформації.
4. Глобальна комп'ютерна мережа.
5. На уроці ВІН є джерелом інформації.
1. |
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
Поміняйтеся своїми роботами і давайте перевіримо, що у вас вийшло.
Я буду називати правильні відповіді, а ви якщо відповіли правильно - ставте поряд з питанням «+», якщо ні - ставте «-» .
Полічить «+» і їх кількість помножте на 2. Запишіть, скільки балів ви отримали за цю роботу.
Повернемося до кросворду. Cлово у зафарбованих клітинках Paint.
Paint – в перекладі означає малювати і він є графічним редактором.
1. C |
O |
M |
P |
U |
T |
E |
R |
|
|
|
2. D |
R |
A |
W |
|
|
|
|
|
3. M |
O |
N |
I |
T |
O |
R |
|
|
|
|
|
4. I |
N |
T |
E |
R |
N |
E |
T |
|
|
|
5.T |
E |
A |
C |
H |
E |
R |
V. Повідомлення теми уроку
І я думаю, що ви здогадалися, що тема нашого уроку
«Графічний редактор Paint. Створення графіного зображення з використанням інструментів малювання. Погода, пори року.»
We’ll learn to Paint using the topic “The season of the year”.
Отже, давайте запишемо в конспекті, алгоритм запуску програми Paint.
Діти перевіримо себе, подивимося на екран.
Алгоритм запуску програми Paint:
Пуск → Програми → Стандартні → Paint.
Сьогодні ми продовжимо пізнавати світ «Paint».
Діти, хто може розповісти вірш про свою улюблену пору рокую. (Вірш)
VІ. Фізкультхвилинка
VІІ. Практична робота (Робота за комп’ютером).
Відпочили? Тепер, перш ніж зайняти місця біля комп’ютерів, пригадаємо правила безпечної роботи за комп’ютером.
Правила з техніки безпеки під час роботи за комп’ютером
Діти, сьогодні ми будемо створювати графічне зображення з використанням інструментів малювання.
We’ll pain the favourite season.
А темою нашого малюнка «Моя улюблена пора року» .
Let’s listen to the texts and paint them in our pictures.
Давайте з вами прослухаємо текст і відобразимо це в своїх картинах.
Текст для аудіювання
The text for listening.
Сідайте, будь ласка, за комп’ютери. Починаємо працювати.
(Практична робота за комп’ютером)
Ну що ж, час практичної роботи підійшло до кінця. Нам зараз необхідно буде оцінити ваші малюнки. Отже, я пропоную всім зараз відправитися в «Галерею комп'ютерної графіки», взявши пропускні жетони і, залишити свій жетон близько того пейзажу, який на ваш погляд найкращий.
Сідайте на свої місця.
Why did you Paint this season?
What is your favorite season?
Why?
(Вірші)
VIIІ. Релаксація
Let’s do exercises for eyes.
Ваші оченята стомилися. Давайте зробимо вправи на відпочинок для очей.
Let’s work in your papers.
(Робота в опорному конспекті).
Вправа 1. Ступені порівняння прикметників
Максимальна оцінка за кожне завдання 2 бали.
We’ll repeat the degrees of adjectives.
(Повторення утворення ступенів порівняння прикметників – використовуємо таблицю)
1. In summer the days are ……….(long) and the nights are ……….(short).
2. In Ukraine February is ……….(cold) month of the year.
3. Spring is ……….(warm) and ……….(sunny) than winter.
4. Summer is ……….(hot) and ………. (dry) than spring.
5. The ……….(dry) and the ……….(hot) season is summer.
Are you ready?
Look at the serean and find the correct answer.
It your answers are right put +, if they are wrong put -.
Put on your mark.
Пори року. Тест.
Now let’s do the test. Choos the words to complete the sentences.
Максимальна оцінка за кожне завдання 1 бал.
«Seasons. Months. Days of the Week»
1. The coldest season of the year is …
a) autumn c) spring
b) winter d) summer
2. The hottest season of the year is …
a) autumn c) spring
b) winter d) summer
3. Pupils have the longest holidays in …
a) autumn c) spring
b) winter d) summer
4. September, October, November are the months of the …
a) autumn c) spring
b) winter d) summer
5. Spring has three months: March, April and …
a) June c) May
b) July d) August
6. New Year starts in …
a) January c) November
b) February d) December
7. Winter months are: December, January and …
a) September c) November
b) October d) February
8. Pupils begin to go to school in …
a) June c) August
b) July d) September
9. We go to school on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and …
a) Friday c) Sunday
b) Saturday d) July
10. The last day of the week is …
a) Sunday c) Tuesday
b) Monday d) Wednesday
Look at the monitor and check up your tests.
Count all and put your mark.
Поставте оцінку за урок у щоденник.
IХ. Рефлексія
You worked very well today.
Молодці діти, ви гарно сьогодні попрацювали.
Х. Домашнє завдання
At home please do the new tests and puggles.
Дома спробуйте самостійно попрацювати в графічному редакторі «Paint» та створіть графічне зображення з використанням інструментів малювання.
Thank you for the lesson. You worhed hard to day.
Дякую за гарний урок.
Мені з вами було приємно працювати.
Good bye!
До побачення!