Інтелектуальна гра для учнів 4 класів

Про матеріал

Інтелектуальна гра для учнів 4 класів, для всебічного гармонійного розвитку школярів.

Перегляд файлу

Інтелектуальна гра

 

(учасники учні 3 – 4 класів)

Беруть участь три команди ( для поділу на команди використовуються кольорові фішки: синій (волошки), червоний ( троянда ), жовтий (тюльпани).

Роздаються фішки відповідного кольору до початку гри, кількість учасників в командах має бути однакова.

 

І тур

1. Назвати перші страви української кухні ( борщ, суп, розсольник, капусняк)

2. Які існують математичні знаки? ( додавання, віднімання, множення, ділення, дорівнює).

3. Які продукти можна виготовити з молока? (кефір, сметана, сир, сироватка, ряжанка, масло).

4. Які гриби, що ростуть у нашій місцевості є їстівними? (опеньок, білий гриб, решітка, лисичка, сироїжка).

5. У яких деревах замість листя голочки? (Сосна, ялина, кедр)

6. Які меблі призначенні для сидіння однієї людини? ( стілець, крісло, табуретка, пуф).

7. Які бувають члени речення?  ( підмет, присудок, додаток, обставина, означення).

8. Який посуд призначений для пиття? (стакан, чашка, бокал, стопка)

9. Як називаються письмові послання за допомогою, яких люди спілкуються? (смс, лист, листівка, телеграма).

 

Підведення підсумки першого туру, якщо кількість балів в командах однакова, то ставимо  додаткове питання:

  1. В яких спортивних іграх використовується м’яч (футбол, волейбол, баскетбол, гандбол.)
  2. Назвіть найвідоміші великі міста України. ( Київ, Харків, Одеса , Дніпропетровськ,)
  3. Назвіть відомі вам планети. ( Марс, Юпітер, Венера, Нептун)

 

 

 

 

ІІ тур

 

В другому турі змагаються дві команди, які набрали найбільшу кількість балів.

1. Як називаються різні види взуття? ( туфлі, лапті, чоботи, сандалі, валянки)

2. Які бувають каші? (перлова, гречана, вівсяна, ячмінна, рисова, манна)

3. Лікарі, яких спеціальностей працюють в поліклініках ? (терапевт, окуліст, хірург, лор, стоматолог, невропатолог)

4. Які садові плодові дерева вирощує людина? (яблуня, груша, слива, абрикос)

5. В яких формах існують макаронні вироби? (лапша, вермішель, спагеті).

6. Які зернові культури вирощують на полях? ( пшениця, овес, жито, ячмінь, просо).

7.  Назвіть предмети для малювання ( олівці, фломастери, кольорова крейда, акварель)

8. Назвіть тварин, що дають молоко. ( корова, вівця, коза, кінь)

9. Які страви можна приготувати з картоплі? ( пюре, жарена, варена, тушена, фрі, деруни).

10. Назвіть найбільші річки України. ( Дніпро,  Дністер, Південний Буг, Дунай, Десна)

 

 Підведення підсумки другого туру, якщо кількість балів в командах однакова, то ставимо  додаткове питання:

  1. Назвіть п’ять днів підряд не називаючи ні назв днів тижня, ні чисел. ( сьогодні, вчора, позавчора, завтра, післязавтра).
  2. Назвіть відомі вам зимові свята  9 Андрія, Ганни, Миколи,  Сави , Варвари, Різдво, Водохреща, стрітення, та інші.)
  3. Який годинник показує точний час двічі на добу? (той що стоїть)
  4. З якого посуду не їдять? (порожнього)
  5. Якого каменя немає в морі? ( сухого)
  6. Без чого не можна спекти хліб? (без скоринки)

 

Підведення підсумків, визначення команди – переможця .