Мета: у ігровій формі повторити з учнями правила дорожнього руху; закріпити вміння правильно переходити дорогу, знання сигналів світлофора, сигналів регулювальника, дорожніх знаків; виховувати культуру поведінки на вулиці, дорозі.
ПЛЕТЕНОТАШЛИЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
Інтелектуально-розважальна гра
“Засмутилось кошеня”
Педагог-організатор
Шабанова Л.С.
с. Плетений Ташлик
Мета: у ігровій формі повторити з учнями правила дорожнього руху; закріпити вміння правильно переходити дорогу, знання сигналів світлофора, сигналів регулювальника, дорожніх знаків; виховувати культуру поведінки на вулиці, дорозі.
Обладнання: картки із завданнями, палка регулювальнгика, дорожні знаки, ілюстрації, повітряні кульки, лялька кішки.
ХІД ЗАХОДУ:
Літературна хвилинка
Дівчинка:
Засмутилось кошеня -
Треба в школу йти щодня,
Та прикинулось умить,
Що у неї хвіст болить.
Довго думав баранець
Та й промовив, мов мудрець:
Це хвороба не проста -
Треба відрізати хвоста!
Кошення кричить — ніколи,
Краще я піду до школи!
Вчитель: Доброго дня, діточки!Сьогодні я до вас завітала не сама, а з кицьою Мурою. У неї трапилась біда — їй віз переїхав хвоста. Вона прийшла до вас, щоб ви їй допомогли вивчити правила дорожнього руху. Допожимо їй?
1. “Види транспорту”
Киця: Я зовсім не знаю, які бувають види транспорту, тому й потрапила в халепу. Я лежала на дорозі, а по ній їхала конячка, я ж не знала, що у конячка буває з возом....(плаче)
Вчитель:
Не сумуй, кицюню, дітки тобі зараз розкажуть, які ж бувають види транспорту.
(Діти сідають по колу і кладуть долоню один одному на долоню. Дитина називає вид транспорту та хлопає товаришу по долонці і так далі.)
Ну що, Мурка, ти вже знаєш тепер види транспорту?
2. “Світлофор”
А зараз розгадайте загадку:
Різні скельця є у мене:
Червоне, жовте і зелене.
Можу ними я сказати:
“Йти”, “Стояти”, “Зачекати” (Світлофор)
Розкажіть кицюніще раз, що означають кольори світлофора!
А тепер ми пограємо у гру “Світлофор”: у мене є 3 кульки відповідних кольорів. Якщо я показую зелену кульку — ви танцюєте, жовту — плескаєте в долоньки, а червону — завмираєте на місці. Зрозуміло? Поїхали!
3. Дорожні знаки
Відгадайте тепер ще одну загадку:
Стоять вони всі при дорозі,
Допомогти людині в змозі,
Усюди — близько і далеко,
Найдійні сторожі безпеки.
Одні із них нам сповіщають,
А інші — щось забороняють,
Попереджають нас завжди,
Аби не трапилось біди,
Вартують на узбіччях тихо,
Оберігають нас від лиха.
Ти тільки будь уважним дуже.
Це знає кожен, знає всякий-
Слід поважать дорожні....(знаки)
Зараз ми, Мурочку, пояснимо тобі, які бувають дорожні знаки. Дітки, в мене є ось декільки видів знаків.
-Що означають ось такі знаки (у червоному колі)?
-А ось такі у червоному трикутнику?
-А що означають такі? (у синьому колі)
4. “Знаки захворіли”
Молодці! Але трапилась біда — у мене захворіли дорожні знаки! Їх треба терміново полікувати! Вам потрібно скласти знаки і сказати, що це за знак і що він означає. (діти складають знаки)
5. “Розумники та розумниці”
А щоб перевірити, чи знаєте ви правила ми пограємо у гру “Розумники та розумниці”. Я даю вам запитання, а ви маєте швиденько дати на нього відповідь!
Вчитель: Ви такі всі молодці! Самі правила повторили і кицюню їх навчили! За це вам дяка! Завжди пам”ятайте правила руху на дорозі — і ваша дорога додому завжди буде безпечною!