Одним із головних завдань школи є завдання розвивати пізнавальні та розумові здібності учнів їх активність та самостійність, здатність до творчості. Виховання творчої особистості, здатної бережливо ставитися до природи, до чужих та особистих речей, бути добрим, розумним , допитливим і грамотним. Саме цього навчит інтелектуальна гра Розумники та розумниці.
Інтелектуальна гра « Розумники й розумниці!!!»
Одним із головних завдань школи є завдання розвивати пізнавальні та розумові здібності учнів їх активність та самостійність, здатність до творчості. Виховання творчої особистості, здатної бережливо ставитися до природи, до чужих та особистих речей, бути добрим, розумним , допитливим і грамотним.
Сьгогдні ми проведемо позакласний захід «Розумники й розумниці»
У цій інтелектуальній грі зустрінуться дві команди четвертокласників, які готові змагатися і перемагати. За грою стежитиме журі і буде оцінювати їхні вміння.
Бажаю усім перемоги!
Хай живеться вам у мирі.
Не минайте нашу хату,
Бо у нас сьогодні свято.
Веселий він, гумористичний.
Ігри, конкурси, змагання
На кмітливість та старання.
Жарти, ребуси, лічилки.
Все це разом – інтелектуальна гра «Розумники й розумниці»
3.Сьгодні, гадаєм, якраз буде вчасно,
Щоб був у нас дійсно чудовий настрій.
Упоравшись з ділом, хіба нам не варто,
Зустрітись з загадкою, піснею, казкою.
Сповнений завдань і пісень.
Повен загадок для друзів
І цікавих несподіванок для учнів.
Є у нас чудова гра
Є і загадкова вікторина,
Є і ребус й анаграма,
І цікава дуже вправа.
Той одержить все сповна:
І оцінку, і шоколадку
І похвального листа.
Перемоги побажати
Марно ви часу не гайте,
А змагатись починайте.
Чи здолаєм вас – не знаєм.
Будем чесно ми змагатись,
Щоб перемагати й не здаватись.
9. Бо достатньо у нас знань,
Щоб призи забрати всі.
І довести без вагань
На що здатні ми, учні.
( Знайомство з членами журі, з командою «Лісовичок», командою «Хмарка».
Команди займають свої місця за столом.)
І конкурс
Розминка
10. Дощик у ванній.
11. По морю ходить, а біля берега
пропадає.
17.Цар звірів.
18.Не пізно,
19.Що не треба казати, поки не перестрибнеш?
20.Королева квітів:
(Після кожної правильної відповіді учні отримують фішку).
ІІ Конкурс
( По одному учню від команди)
Згадай алфавіт і прочитай, що тут написано.
ІІІ Конкурс
IV. Конкурс
З даних слів утворити нове « смачне слово»
І команда
Кава + бос = ... (ковбаса)
Нора + маки = ... (макарони)
ІІ команда
Дуб + Роберт = ... (бутерброд)
Код + лоша = ... (шоколад)
(Після кожного слова учні отримують фішки)
V. Конкурс
II- команда
VI.Конкурс
По вертикалі — Ім'я казкового героя.
По горизонталі:
1. Знаряддя, яким бився Котигорошка?
2.Друг і учитель Мауглі.
З Хто врятував Зайця від Кози-Дерези?
4.Принцеса, яка загубила туфельку.
5.Ім'я кота з мультфільму «Просто-квашино».
6.Що тягнула вся сім'я?
7.Людина, яка живе на даху.
8.Кого завжди обдурює лисичка?
VII. Конкурс
(Це домашнє завдання кожної команди)
VIII. Конкурс
По горизонталі:
1. Наче сонце, для нас наймиліша.
Наче мама, для нас найрідніша.
В нас без мови — ні племені, роду.
Це дар Божий для мого народу.
Так шануймо її, кольорову,
Поклоняймося кожному____ .
2. Де пливуть потоки чисті,
В травах губиться стежина,
У червоному намисті
Там пишається___.
3.Рідно пахне материнка
На вишиваному святі.
Хліб і сіль кладе на нього
Господиня в кожній хаті.
4. Звучить, як музика чарівна,
Душі то сердонько царівна,
Перлино мовленого слова —
Свята мого народу ... .
5. Зорі в небі найясніші,
А співанки - найдзвінкіші.
В килимку духмянім м'яти
В'ється стежечка до хати.
Золоті серпанки ранку,
Ще й кудрявчик біля ґанку,
Верб зелених колискова,
І матусі мила мова.
Та степи такі безкраї
В милім серцю ріднім ....
6. Па обновку цю поглянеш –
Відірвать очей не молена.
Цю прикрасу віддавна вже
Українка носить колена.
7. Там ромашок білі личка,
Там дрімають в травах роси,
Там калиноньки сестричка
Розпустила довгі коси.
А ти спробуй відгадати,
Як сестру калини звати.
ІХ. Конкурс
Х. Конкурс
( М’яч між ногами , і хто швидше пробіжить до крісла і назад, той отримує фішку. Два м’ячі і по одному учаснику з кожної команди).
ХІ. Конкурс
Гра «Зміни слово»
Гра «Хто більше»
Гра «Із розсипанок склади загадку і відгадай її»
ХІІ. Конкурс
( Ви повинні розказати казку, яка відповідає назві вашої команди. А також загадки загадати команда команді. За кожну правильну відповідь отримуєте фішку)
«Казка про доброго Лісовичка»
«Казка про Хмарку»
Учні загадують загадки та виконують пісні( запис на диску)
ХІІІ. Конкурс
( Хто швидше розбере по склянках розсипаний в перемішку горох, квасолю, кукурудзу)
Жюрі підводить підсумки конкурсів. Переможцям вручають призи
Звучить пісня «Усмішка».