Ітелектуальна гра "Розумники та розумниці" 4 клас

Про матеріал

Одним із головних завдань школи є завдання розвивати пізнавальні та розумові здібності учнів їх активність та самостійність, здатність до творчості. Виховання творчої особистості, здатної бережливо ставитися до природи, до чужих та особистих речей, бути добрим, розумним , допитливим і грамотним. Саме цього навчит інтелектуальна гра Розумники та розумниці.

Перегляд файлу

 Інтелектуальна гра  « Розумники й розумниці!!!»

  Одним із головних завдань школи є завдання розвивати пізнавальні та розумові здібності учнів їх активність  та самостійність, здатність до творчості. Виховання творчої особистості, здатної бережливо ставитися до природи, до чужих та особистих речей, бути добрим, розумним , допитливим і грамотним.

  Сьгогдні ми проведемо позакласний захід «Розумники й розумниці»

   У цій інтелектуальній грі зустрінуться дві команди четвертокласників, які готові змагатися і перемагати. За грою стежитиме журі і буде оцінювати їхні вміння.

       Бажаю усім перемоги!

 

 

  1. Добрий день вам, друзі щирі.

Хай живеться вам у мирі.

Не минайте нашу хату,

Бо у нас сьогодні свято.

 

  1. У нас  сьогодні день незвичний,

Веселий він, гумористичний.

Ігри, конкурси, змагання

На кмітливість та старання.

Жарти, ребуси, лічилки.

Все це разом – інтелектуальна гра «Розумники й розумниці»

 

       3.Сьгодні, гадаєм, якраз буде вчасно,

Щоб був у нас дійсно чудовий настрій.

Упоравшись з ділом, хіба нам не варто,

Зустрітись з загадкою, піснею, казкою.

 

  1. Ось і настав чудовий день,

Сповнений завдань і пісень.

Повен загадок для друзів

І цікавих несподіванок для учнів.

 

  1. А для сміху і добра

Є у нас чудова гра

          Є і загадкова вікторина,

          Є і ребус й анаграма,

          І цікава дуже вправа.

 

  1. Хто все добре розгада,

Той одержить все сповна:

І оцінку, і шоколадку

І похвального листа.

 

  1. Ми вас хочем привітати,

     Перемоги побажати

     Марно ви часу не гайте,

     А змагатись починайте.

 

  1. Ми суперників вітаєм.

Чи здолаєм вас – не знаєм.

Будем чесно ми змагатись,

Щоб перемагати й не здаватись.

 

      9. Бо достатньо у нас знань,

    Щоб призи забрати всі.

    І довести без вагань

    На що здатні ми, учні.

 ( Знайомство з членами журі, з командою «Лісовичок», командою «Хмарка».

Команди займають свої місця за столом.)

І конкурс

Розминка

 

  1.      Залізний птах.
  2.      Мешканець мурашника.
  3.      Друга нота.
  4.      Вранці на траві.
  1.       Ішак, він же ...
  1.      Вилітає на полум'я.
  2.      Найдовша ріка в Україні.
  3.      Терпкий плід.
  4.      Родина бджіл.

10. Дощик у ванній.

11. По морю ходить, а біля берега
пропадає.

  1. Зимова пшениця.
  2. Яку ін'єкцію робить медсестра?
  1.                      10 мм.
  2.                      Будинок культури.                                                                                                                     16 Виконавець пісень.

17.Цар звірів.

   18.Не пізно,

   19.Що не треба казати, поки не пере­стрибнеш?

   20.Королева квітів:

 

 

  1.     Вона тече в річці.
  2.     Третя нота,
  3.     Учнівська сумка.
  4.     Полюбляють і діти, і мавпи.
  5.     Фруктові дерева.
  6.     Ласощі ведмедя.
  7.     Море в Україні.
  8.     Тварина з хоботом.
  9.     Донька сина.
  1. Льотчик.
  2. Що кричить той, хто заблукав?
  3. Він буває письмовий і кухонний
  4. М'яч у воротах.
  5. 100 см.
  6. Суха трава,
  7. Віконна коробка
  8. Похідна сумка.
  9. Передача Вєрки Сєрдючки.
  1. Нерозкрита квітка.
  1. Улюблене заняття.

 

 

(Після кожної правильної відповіді учні отримують фішку).

 

ІІ Конкурс

 

( По одному учню від команди)

Згадай алфавіт і прочитай, що тут написано.

ІІІ Конкурс

 

 

 

 

 

IV. Конкурс

З даних слів утворити нове « смачне слово»

 

І команда

 

Кава + бос = ... (ковбаса) 

Нора + маки = ... (макарони)

 

 

ІІ команда

 

Дуб + Роберт = ... (бутерброд)

 Код + лоша = ... (шоколад)

 

(Після кожного слова учні отриму­ють фішки)

 

V. Конкурс

 

  1. команда

 

  1.      Лікар Айболит дав хворому Беге­моту 8 таблеток, щоб той приймав їх по 2 на день. Через 2 дні у Бегемота зали­шилось 54 таблетки. Чи виконав Беге­мот призначення лікаря?

 

  1.      Удвох їжачків було 7 яблук. Чи мо­же у одного з них бути на 6 яблук біль­ше, ніж у другого?

 

 

  1.      Розстав у кімнаті 5 стільців так,
    щоб вздовж кожної з чотирьох стін сто­яло по 2 стільці.

 

II- команда

 

  1.     Одна білочка назбирала 9 си­роїжок і 6 маслюків і поділилася з дру­
    гою — дала їй 8 грибів. Яке найменше число сироїжок могла одержати друга  білочка?

 

  1.     У кімнаті були стільці на трьох і чо­тирьох ніжках. Скільки було і яких стільців, якщо всього ніжок 10?

 

 

  1.     Висота будинку — 12 м, а тополі — 10 м. На скільки метрів потрібно підрос­ти тополі, щоб вона була вищою за бу­динок на 3 метри?

VI.Конкурс

 

 

 

 По вертикалі — Ім'я казкового ге­роя.

 По горизонталі:

1. Знаряддя,   яким  бився   Котиго­рошка?

2.Друг і учитель Мауглі.

З Хто врятував Зайця від Кози-Дерези?

4.Принцеса, яка загубила туфельку.

5.Ім'я кота з мультфільму «Просто-квашино».

6.Що тягнула вся сім'я?

7.Людина, яка живе на даху.

8.Кого завжди обдурює лисичка?

 

VII. Конкурс

 

(Це домашнє завдання кожної команди)

VIII. Конкурс

 

По горизонталі:

1. Наче сонце, для нас наймиліша.
Наче мама, для нас найрідніша.

В нас без мови — ні племені, роду.
Це дар Божий для мого народу.
Так шануймо її, кольорову,
Поклоняймося кожному____ .

2. Де пливуть потоки чисті,
В травах губиться стежина,
У червоному намисті

Там пишається___.

3.Рідно пахне материнка

   На  вишиваному святі.

   Хліб і сіль кладе на нього

    Господиня в кожній хаті.

 

4. Звучить, як музика чарівна,

 Душі то сердонько царівна,

Перлино мовленого слова —

Свята мого народу ... .

 

5. Зорі в небі найясніші,

А співанки - найдзвінкіші.

В килимку духмянім м'яти

В'ється стежечка до хати.

Золоті серпанки ранку,

Ще й кудрявчик біля ґанку,

Верб зелених колискова,

І матусі мила мова.

Та степи такі безкраї

В милім серцю ріднім ....

 

6. Па обновку цю поглянеш –

   Відірвать очей не молена.

   Цю прикрасу віддавна вже

   Українка носить колена.

 

7. Там ромашок білі личка,

    Там дрімають в травах роси,

   Там калиноньки сестричка

   Розпустила довгі коси.

   А ти спробуй відгадати,

   Як сестру калини звати.

ІХ. Конкурс

 

Х. Конкурс

(  М’яч між ногами , і хто швидше пробіжить до крісла і назад, той отримує фішку. Два м’ячі і по одному учаснику з кожної команди).

 

 

 

 

ХІ. Конкурс

 

Гра «Зміни слово»

Гра «Хто більше»

Гра «Із розсипанок склади загадку і відгадай її»

 

ХІІ. Конкурс

( Ви повинні розказати казку, яка відповідає назві вашої команди. А також загадки загадати команда команді. За кожну правильну відповідь отримуєте фішку)

 

 

«Казка про доброго Лісовичка»

 

 

«Казка про Хмарку»

 

Учні загадують загадки та виконують пісні( запис на диску)

 

ХІІІ. Конкурс

( Хто швидше розбере по склянках розсипаний в перемішку горох, квасолю, кукурудзу)

Жюрі підводить підсумки конкурсів. Переможцям вручають призи

   Звучить пісня «Усмішка».

doc
Додано
27 березня 2018
Переглядів
2536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку