Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником
«Я досліджую світ. Автори: О. Волощенко, О. Козак, Г.Остапенко (2021)»
для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
|
|
Січень «Світ невидимий» Тиждень 1 |
|
117 |
|
Спогади про зимові канікули. Про що дізнаємося протягом місяця?" |
|
118 |
|
Пригода перша. “Незвичайні гості”. Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби? |
|
119 |
|
Про термометр детальніше. Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби? |
|
120 |
|
Невидимий недруг. Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби? |
|
121 |
|
Ознаки захворювання на грип. Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби? |
|
122 |
|
Стоп, віруси! Як захиститися від вірусів? |
|
123 |
|
Таємна зброя проти вірусів. Як захиститися від вірусів? |
|
|
|
Тиждень 2 |
|
124 |
|
Розмови мікробів. Готуємо проєкт |
|
125 |
|
Пригода друга. “Робота мрії для кожного вірусу”. Що таке вакцини? |
|
126 |
|
Вакцини — справжні герої. Навіщо потрібні вакцини? |
|
127 |
|
Знайомтесь: бактерії. Де живуть бактерії? |
|
128 |
|
Бактерії — і друзі, і вороги. Де живуть бактерії? |
|
129 |
|
Будиночок для бактерій. Де живуть бактерії? |
|
130 |
|
Мікрокухарі. Чи всі мікроби шкідливі? |
|
|
|
Тиждень 3 |
|
131 |
|
Мікроби на роботі. Чи всі мікроби шкідливі? |
|
132 |
|
Вирощування чайного гриба. Досліджуємо разом |
|
133 |
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 5. Чому треба перевіряти достовірність відомостей? |
|
134 |
|
Розмови мікробів. Презентуємо проєкт |
|
135 136 |
|
Діагностувальна робота за темою “Світ невидимий”. Перевір себе |
|
137 |
|
Підсумковий урок з теми “Світ невидимий”. Перевір себе |
|
|
|
Лютий «Світ невидимий» Тиждень 1 |
|
138 |
|
Космічна екскурсія. Про що ми дізнаємося протягом місяця? |
|
139 |
|
Пригода перша. “Дівчинка з темної матерії”. Де у Всесвіті зосереджена матерія? |
|
140 |
|
Дослідження зоряного неба. Де у Всесвіті зосереджена матерія? |
|
141 |
|
Всесвіт час і відстані. Де у Всесвіті зосереджена матерія? |
|
142 |
|
Космічні країни галактики. Де у Всесвіті зосереджена матерія? |
|
143 |
|
Галактика Чумацький шлях. Де у Всесвіті зосереджена матерія? |
|
144 |
|
Наша зіркова мапа. Що таке сузір’я та які вони бувають? |
|
|
|
Тиждень 2 |
|
145 |
|
Наша зіркова мапа. Що таке сузір’я та які вони бувають? |
|
146 |
|
Фантазія вабить нас до зірок. Готуємо проєкт |
|
147 |
|
Пригода друга. “Як народжується зірка”. Яке воно зіркове життя? |
|
148 |
|
Сонце зоря, що дарує життя. Яке воно зіркове життя? |
|
149 |
|
Планети сонячної системи. Які таємниці приховують планети? |
|
150 |
|
Чи далеко до сусідньої планети? Які таємниці приховують планети? |
|
151 |
|
Фантазія вабить нас до зірок. Презентуємо проєкт |
|
|
|
Тиждень 3 |
|
152 |
|
Наша рідна планета. У чому унікальність планети Земля? |
|
153 |
|
Глобус модель Землі. У чому унікальність планети Земля? |
|
154 |
|
Земля всередині. У чому унікальність планети Земля? |
|
155 |
|
Земля колиска людства. У чому унікальність планети Земля? |
|
156 |
|
Відкриваємо таємниці місячного світла. Досліджуємо разом |
|
157 |
|
Пригода третя. День народження Всесвіту. Які об’єкти є у Всесвіті? |
|
158 |
|
Космічні подружки планет. Які об’єкти є у Всесвіті? |
|
|
|
Тиждень 4 |
|
159 |
|
Подорож у космічну далечінь. Які об’єкти є у Всесвіті? |
|
160 |
|
Історія дослідження космосу. Як людина освоює космос? |
|
161 |
|
Як стати космонавтом. Як людина освоює космос? |
|
162 |
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 6. Чим небезпечні комп’ютерні віруси? |
|
163 164 |
|
Діагностувальна робота за темою “Світ невідомий”. Перевір себе |
|
165 |
|
Підсумковий урок з теми “Світ невідомий”. Перевір себе |
|
|
|
Березень «Як це влаштовано?» Тиждень 1 |
|
166 |
|
Як працює команда. Про що ми дізнаємося протягом місяця? |
|
167 |
|
На гостині в Кобзаря. Хто живе у нашій пам’яті? |
|
168 |
|
Пригода перша “На безлюдному острові”. Що таке роботи? |
|
169 |
|
Людина VS робот. Для чого людям роботи? |
|
170 |
|
Історія виникнення роботів. Для чого людям роботи? |
|
171 |
|
Роботи — помічники людини. Для чого людям роботи? |
|
172 |
|
Роботи і розваги. Для чого людям роботи? |
|
|
|
Тиждень 2 |
|
173 |
|
Техніка, яка допомагає нам у житті. Як працюють роботи? |
|
174 |
|
Штучний інтелект. Як працюють роботи? |
|
175 |
|
Готуємо проєкт. Створюємо настільну гру |
|
176 |
|
Пригода 2. “Життя в долонях” |
|
177 |
|
Відповідальність — людська чеснота. Як наші вчинки впливають на життя? |
|
178 |
|
Ліс — природне угруповання. Як влаштований ліс? |
|
179 |
|
Тварини лісу. Як влаштований ліс? |
|
|
|
Тиждень 3 |
|
180 |
|
Ліси — легені планети. Як влаштований ліс? |
|
181 |
|
Презентуємо проєкт. Створюємо настільну гру |
|
182 |
|
Навіщо нам ліси? |
|
183 |
|
Правила поведінки в лісі. Навіщо нам ліси? |
|
184 |
|
Чи завжди стебло росте вгору? Досліджуємо разом |
|
185 |
|
Пригода третя. На захист подруги |
|
186 |
|
Як можна розв’язати конфлікт? |
|
|
|
Тиждень 4 |
|
187 |
|
План місцевості. Масштаб. Як орієнтуватися на місцевості? |
|
188 |
|
Сторони горизонту. Як орієнтуватися на місцевості? |
|
189 |
|
Людські цінності. Що я можу зробити для інших? |
|
190 |
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 7. Як безпечно спілкуватися в спільнотах? |
|
191 192 |
|
Діагностувальна робота за темою “Як це влаштовано?”. Перевір себе |
|
193 |
|
Підсумковий урок з теми “Як це влаштовано?”. Перевір себе |
|
|
|
Квітень «Енергія» Тиждень 1 |
|
194 |
|
Про що ми дізнаємося протягом місяця? |
|
195 |
|
Пригода перша “Енергія всюди” |
|
196 |
|
Енергія на всі лади. Катапульта |
|
197 |
|
Відновлювані й невідновлювані джерела енергії. Які бувають джерела енергії? |
|
198 |
|
У пошуках джерел енергії. Які бувають джерела енергії? |
|
199 |
|
Сонце — джерело енергії. Які бувають джерела енергії? |
|
200 |
|
Енергія вітру. Чи може енергія заподіяти шкоди? |
|
|
|
Тиждень 2 |
|
201 |
|
Дії під час урагану. Чи може енергія заподіяти шкоди? |
|
202 |
|
Двигун, який працює на воді. Досліджуємо разом |
|
203 |
|
Пригода друга. Такі різні лампи |
|
204 |
|
Створюємо повітряну кулю. Такі різні лампи |
|
205 |
|
Звичне диво. Звідки береться електрика? |
|
206 |
|
Звідки береться електрика? |
|
207 |
|
Провідник, але не в поїзді. Звідки береться електрика? |
|
|
|
Тиждень 3 |
|
208 |
|
Чому слід заощаджувати енергію та ресурси? |
|
209 |
|
Вчимося заощаджувати. Чому слід заощаджувати енергію та ресурси? |
|
210 |
|
Позбудься зайвого! Готуємо проєкт |
|
211 |
|
Пригода третя. Атомна електростанція |
|
212 |
|
Атомна енергія. Чорнобильська трагедія |
|
213 |
|
Чорнобильська трагедія. Що таке радіація? |
|
214 |
|
Де ховається радіація? |
|
|
|
Тиждень 4 |
|
215 |
|
Правила пожежної безпеки в природі. Як поводитися під час пожежі? |
|
216 |
|
Пожежа в приміщенні. Як поводитися під час пожежі? |
|
217 |
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 8. Як розпізнати маніпуляції в медіа? |
|
218 |
|
Позбудься зайвого! Презентуємо проєкт |
|
219 220 |
|
Діагностувальна робота за темою “Енергія”. Перевір себе |
|
221 |
|
Підсумковий урок з теми “Енергія”. Перевір себе |
|
|
|
Травень «Можливості людини» Тиждень 1 |
|
222 |
|
Про що ми дізнаємося протягом місяця? |
|
223 |
|
Навіщо читати книжки? |
|
224 |
|
Український геній |
|
225 |
|
Пригода перша. Троє друзів і математика |
|
226 |
|
Що таке доброчесність? |
|
227 |
|
Як орієнтуватися на місцевості? |
|
228 |
|
У дорогу |
|
|
|
Тиждень 2 |
|
229 |
|
Мої друзі. Якими мають бути друзі? |
|
230 |
|
Якими мають бути справжні друзі? |
|
231 |
|
В гостях у казки. Якими мають бути справжні друзі? |
|
232 |
|
Чи завжди можна уникнути конфлікту? |
|
233 |
|
Як розв’язувати конфлікти? |
|
234 |
|
Щоби багато встигати, треба свій день планувати. Готуємо проєкт |
|
235 |
|
Пригода друга. Палац для нареченої |
|
|
|
Тиждень 3 |
|
236 |
|
Історія школи |
|
237 |
|
Чи завжди людина має можливість здійснити задумане? |
|
238 |
|
Мрія. Чи завжди людина має можливість здійснити задумане? |
|
239 |
|
Чи варто зберігати старожитності? |
|
240 |
|
Виявляєм і долаєм втому. Досліджуємо разом |
|
241 |
|
Пригода третя. Радісна зустріч |
|
242 |
|
Як стати генієм? |
|
|
|
Тиждень 4 |
|
243 |
|
Що дарує радість? |
|
244 |
|
Як уберегтися від кліщів? |
|
245 |
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 9. Чому важливо бути медіаграмотними? |
|
246 247 |
|
Діагностувальна робота за темою “Можливості людини”. Перевір себе |
|
248 |
|
Підсумковий урок з теми “Можливості людини”. Перевір себе |
|
249 |
|
Як ми зростали? |
|