Індивідуальна навчальна програма

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма розроблялася відповідно до особливостей затримки психічного розвитку учня.
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей затримки психічного розвитку учня.

Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.

Навчальний предмет: : українська мова, українська мова ( в інтегрованому курсі Я досліджую світ) , математика, я досліджую світ, англійська мова, фізична культура, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інформатика

 

Українська мова

                          Довгострокова мета:

 виховання стійкої мотивації до читання та прагнення вдосконалювати

своє мовлення;

 сприяння індивідуальному самовияву учнів та взаємодії між ними через

розвиток комунікативних умінь, зокрема діалогічного мовлення, театралізацію;

 розвиток уміння вдумливого читання і базових правописних умінь;

 збагачення духовного світу учнів через естетичне сприймання творів

художньої літератури та медіапродуктів;

 розвиток уяви та творчого мислення учнів за допомогою творів

літератури та мистецтва, медіатекстів, театралізації, гри;

 формування умінь опрацьовувати тексти різних видів (художні,

науково-популярні, навчальні, медіатексти);

 розвиток здатності спостерігати за мовними явищами,

експериментувати зі звуками, словами, фразами, зокрема і в мовних іграх, для

опанування початкових лінгвістичних знань і норм української мови;

 створення сприятливого мовного середовища у школі, зокрема й через

пізнання сучасної дитячої літератури різної тематики та жанрів.

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Дата і прогрес

Організовувати свою навчальну діяльність, виховувати  в учня  почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом.

 

Основний зміст навчання полягає у виробленні в учня мотивації навчання української мови, гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання і письма), формування комунікативних умінь, опанування найважливіших функціональних складових мовної системи, соціально-культурний розвиток особистості.

 

Дидактичний матеріал, мультимедія,

Наочні матеріали, картки-підказки.

 

 

 

Я досліджую світ

Довгострокова мета:

 виховання любові та шанобливого ставлення до природи рідного краю,

України, планети Земля;

 формування екологічно й етично обґрунтованої поведінки у природі,

залучення до природоохоронних акцій;

 розвиток зацікавлення до пізнання природи, оволодіння способами

навчально-пізнавальної діяльності, елементарними дослідницькими вміннями

(через експерименти, спостереження);

 поступове формування уявлень про природничо-наукову картину світу

через поглиблення початкових знань про природні об’єкти і явища,

взаємозв’язки в системі «нежива природа – жива природа», про залежність

людини від стану навколишнього середовища та її вплив на нього.

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Дата і прогрес

Формувати природознавчі компетентності  учня шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань, опанування способами навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи; корекційний розвиток пізнавальної діяльності,  мовлення, емоційно-вольової сфери, особистості,  й на цій основі збагачення, розширення, систематизація пізнавального та соціального досвіду учня.

 

Зміст полягає у формуванні цілісної природничо-наукової картини світу, що охоплює

систему знань, уявлень про закономірності у природі та місце людини в ній.

 

Дидактичний матеріал, мультимедія,картки.

 

 

 

Математика

Довгострокова мета:

 формування здатності розпізнавати серед повсякденних проблем ті, які

можна розв’язати із застосуванням математичних методів та способів;

 розвиток уміння здійснювати дослідження, аналіз, планування

послідовності дій для розв’язання повсякденних проблем математичного змісту,

зокрема й сюжетних задач;

 формування та розвиток усвідомлених обчислювальних навичок;

 вироблення вміння описувати побачене, почуте, прочитане за

допомогою простих математичних моделей;

 формування відповідального ставлення щодо висування гіпотез, їх

оцінювання, доведення або спростування, обґрунтування свого вибору;

 набування досвіду дослідження просторових відношень, форм об’єктів

навколишнього світу, конструювання площинних та об’ємних геометричних

фігур;

розвиток уміння сприймати, перетворювати та оцінювати здобуту

 інформацію, використовуючи різні джерела, зокрема й засоби

інформаційно- комунікаційних технологій.

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Дата і прогрес

Розвиток математичного мислення, здатності розуміти й оцінювати математичні факти й закономірності, робити усвідомлений вибір, розпізнавати в повсякденному житті проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів

 

 

«Лічба», «Число»,  «Вимірювання величини», «Просторові відношення», «Геометричні фігури»

Ігрова діяльність. Створення позитивних емоційних ситуацій, використання наочності.

 

Англійська мова

Довгострокова мета:

 здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених цією

програмою;

 розуміти на слух зміст автентичних текстів;

 читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним

рівнем розуміння змісту;

 здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених

завдань;

 адекватно використовувати досвід, набутий під час вивчення рідної

мови та інших навчальних предметів;

 використовувати в разі потреби невербальні засоби спілкування за

умови дефіциту наявних мовних засобів;

 критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних

потреб;

 висловлювати свої думки, почуття та ставлення;

 ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою

засобів електронного спілкування;

 обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до

різних потреб;

 ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного

вивчення іноземних мов.

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Дата і прогрес

Формування комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом.

 

Забезпечити освітні, виховні та розвивальні потреби, у тому числі стимулювати самостійну діяльність, спонукати до рефлексії щодо якості власних навчальних досягнень і бажання їх удосконалювати, - розрізняти (на слух) вивчені слова і фрази; - сприймати на слух і виконувати прості інструкції;

Інформаційно-комунікативні технології, мультимедія, інтерактивне навчання, проектування

 

 

Образотворче та музичне мистецтво

Довгострокова мета:

● збагачення духовного світу учня / учениці під час сприймання мистецтва

та художньої творчості; виховання шани до національної і світової культурної

спадщини;

● набуття досвіду творення художніх образів через опанування

елементарними мистецькими вміннями; розвиток загальних і спеціальних

мистецьких здібностей;

● розкриття творчого потенціалу особистості; стимулювання художньообразного мислення, художніх інтересів; виховання естетичного смаку;

сприяння творчому самовияву та розвитку індивідуального стилю учня / учениці

через мистецтво;

● розвиток уміння інтерпретувати твори мистецтва, висловлювати

враження та особистісне ставлення до них; засвоєння початкових знань про види

мистецтва, особливості їхньої художньо-образної мови, зокрема у взаємозв’язках;

● формування вміння презентувати й оцінювати власну творчість,

плекання потреби у самовдосконаленні;

● формування вміння взаємодіяти з іншими через мистецтво, виявляти

зв’язки мистецтва з природним і соціокультурним середовищем;

● виховання здатності застосовувати мистецтво для отримання

задоволення та емоційного самопізнання.

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Дата і прогрес

Ознайомлення з простими геометричними формами та з основними засобами створення форми

Розрізнення предметів за формою, розміром і кольором, зорове, тактильно-рухове сприймання на основі формування дій, обстеження предметів, об’єктів, явищ, навколишньої діяльності, зорово-рухові координації.

 

 

 

 

 

Стимуляція розвитку зорової, звукової і просторової пам’яті. Організація слухової уваги, збагачення слухової пам’яті та досвіду слухового сприймання.

Організація правильного дихання.

Стимуляція емоційного відгуку на музику через свою фізичну участь у ній, опору на кінестетичні відчуття в різних рухах. Корекція різних рухових недоліків.

 

 

Відтворення простих форм лінією, плямою, в об’ємі. Елементарні засоби компанування простих форм. Зображення основних форм та їх частин у графіці та живописі. Цілісність форми у скульптурі та архітектурі, Стилізування та орнаментальне оздоблення форм у декоративно – прикладному мистецтві

Ігрові графічні вправи, створення форми, з крапок, ліній,плям. Малювання за опорними точками знайомих предметів. Малювання за допомогою шаблонів предметів простої геометричної форми і розфарбування їх із дотриманням контуру. Малювання від руки декількох предметів простої геометричної форми.

 

 

 

 

 

Слухання – сприймання музики, співи, дихання. Музично – ритмічна та образно – ігрова творчість.

 

 

 

 

Фізична культура

Довгострокова мета:

 розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво

необхідних рухових умінь та навичок, використання їх у повсякденній та ігровій

діяльності;

 розширення функціональних можливостей організму через

цілеспрямований розвиток фізичних якостей і природних здібностей;

 збереження та зміцнення здоров’я школярів;

 формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в

житті людини, збереженні та зміцненні здоров’я;

 формування основ здорового способу життя і створення

умов для покращення фізичного і психоемоційного стану;

 формування практичних навичок щодо самостійних занять фізичними

вправами та проведення активного відпочинку;

 розвиток комунікативних умінь під час занять фізичною культурою;

 формування морально-вольових якостей та позитивного ставлення до

занять фізичною культурою і спортом;

 усвідомлення ролі занять спортом і Олімпійського руху для формування

самоповаги, впевненості в собі, прагнення досягати успіху, дотримуючись

принципів чесної гри;

 збільшення обсягу рухової активності, яка приноситиме радість дитині;

 формування творчих здібностей засобами фізичної культури.

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Дата і прогрес

Морфологічне і функціональне вдосконалення, зміцнення здоров’я, формування рухових навичок і фізичних якостей, підвищенню рівня адаптаційних можливостей організму, що є основою всебічного розвитку

Зміцнення здоров'я і загартування організму,  формування звички та стійкого інтересу до систематичних занять фізичними вправами, розвиток основних рухових якостей ( гнучкість, спритність, витривалість, швидкість)

Спортивні ігри, активний відпочинок на свіжому повітрі, вправи, що мають загальний початок і певні правила.

 

Інформатика

Довгострокова мета:

 формування відповідальної позиції цифрового громадянина, навичок

безпечного й етичного користування цифровими пристроями та мережами;

 формування початкових умінь розрізняти інформацію різних видів та

працювати з нею за допомогою цифрових пристроїв чи без них;

 формування початкових умінь визначати, знаходити та зберігати

інформацію, необхідну для розв’язання життєвих проблем (навчання, гри тощо),

за допомогою цифрових пристроїв, мереж та без них, самостійно та під час

групової взаємодії; розрізняти правдиву і неправдиву інформацію різних видів;

 налагодження комунікації за допомогою цифрових пристроїв та мереж

для спільної творчості, співпраці, навчання, гри;

 формування початкових умінь створювати електронні тексти

(зображення, відео, звуки, програми тощо) за допомогою цифрових пристроїв;

 формування вмінь презентувати себе, власну творчість, ідеї, створені

продукти та інші результати індивідуальної та групової діяльності за допомогою

цифрових пристроїв.

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Дата і прогрес

Ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування ключових компетентностей для реалізації творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві

Зміст полягає в ознайомленні з різноманіттям засобів інформаційно-комунікаційних технологій для сприймання, створення, опрацювання та обміну інформацією

Ноутбук, Лего, картки, ігровий матеріал, мультимедійні презентації, інтернет-ресурси

 

 

docx
Додано
16 січня 2023
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку