Календарне планування

Про матеріал
Календарно - тематичне планування "Здоров'я, безпека, добробут" 5 клас НУШ Відповідно до МОДЕЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5 КЛАСУ НУШ (автори Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, І. В. Лаврентьєва, О. Л. Хомич)
Перегляд файлу

«Здоров’я, безпека та добробут» 5 клас

35 годин, (1 година на тиждень)

                                                                             II - семестр

Формування компетентностей

1. Вільне володіння  державною мовою:

- вміння усно й письмово висловлювати свої думки,

почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти;  готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях.

2. Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами:

- можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях;  оволодіння навичками міжкультурного спілкування.

3. Математична компетентність:

- моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень

та вимірювань.

4. Компетентності у галузі природничих наук, техніки  і технологій:

- допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї;  пізнавати себе і навколишній світ шляхом  спостереження та дослідження.

5. Інноваційність:

-відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо).

6. Екологічна компетентність:

 -усвідомлення основи екологічного природокористування; дотримання правил природоохоронної поведінки.

7. Інформаційно - комунікаційна компетентність:

- опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування;  здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної

компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях.

8. Навчання впродовж життя:

- опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання; організація власного навчального середовища ; отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб; навчання працювати самостійно і в групі.

9. Громадянські та соціальні компетентності:

- співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; активність у житті класу та школи;  повага до прав інших осіб; цінувати культурне розмаїття різних народів; дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей.

10. Культурна компетентність: - залучення до різних видів мистецької творчості

(образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних

здібностей, творчого вираження особистості.

11. Підприємливість та фінансова грамотність:

- ініціативність; вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей; усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці;  готовність до втілення в життя ініційованих ідей; прийняття власних рішень.

Розвиток  наскрізних змістових ліній

1. Наскрізна змістова лінія «Громадянська відповідальність» - формування в учнів культурної самосвідомості – здатності розуміти роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливого, толерантного ставлення до культурних надбань свого народу, країни, світу.

2. Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека й сталий розвиток» - формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до природи.

3. Наскрізна змістова лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» - формування в учнів умінь реально визначати свої сильні й слабкі сторони; мотивації учнів до виявлення творчих ініціатив.

4. Наскрізна змістова лінія «Здоров’я і безпека» - усвідомлення учнями впливу мистецтва на емоційну сферу людини; ознайомлення з елементами арттерапії, які сприятимуть збагаченню емоційно-почуттєвої сфери школярів, зниженню кількості захворювань та поведінкових

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Домашнє завдання

Прим.

Розділ 4. Психічне і духовне здоров’я

 

17

 

Ми – особливі.

Прочитати §16 та вміти відповідати на питання. Письмово: Мозаїка завдань до теми на с. 129

Повторити життя і здоров'я

 

18

 

Культура емоцій.

Прочитати параграф §17 та вміти відповідати на питання.

Повторити принципи безпечної життєдіяльності

 

19

 

Бути людиною.

Опрацювати § 18. ст. 128‒131. Виписати нові поняття.

Повторити наш добробут

 

Розділ 5. Соціальне здоров’я

 

20

 

Суспільні норми.

Прочитати §19 та вміти відповідати на питання. Письмово: Мозаїка знань  до теми  на с. 154

Повторити  безпеку на зупинках

 

21

 

Умови ефективного спілкування.

Розглянувши мал. 68 на ст.145 записати по три слова чи фрази , які можна використати для зазначених ситуацій.

Повторити безпеку  у громадському транспорті

 

22

 

Як відстояти себе.

Прочитати §21 та вміти відповідати на питання. Письмово: Мозаїка завдань на с. 168.

Повторити засоби безпеки у транспорті

 

23

 

Спілкування з дорослими.

Спілкування з однолітками.

Створити міні лепбук

Повторити адаптацію до основної школи

 

24

 

Комплексна підсумкова робота

Виконати тестові завдання

Повторити керування часом

 

Розділ 6. Безпека в побуті і довкіллі

 

25

 

Профілактика пожеж.

Переглянути відео про виготовлення паперу з опаленого листя

Повторити учимося вчитися

 

26

 

Дії під час пожежі.

Намалювати план евакуації зі свого будинку

Повторити рухову активність

 

27

 

Безпека вдома.

Виконати мозаїку завдань до теми

Повторити корисний відпочинок

 

28

 

Безпека надворі.

Виконати мозаїку завдань до теми

Повторити профілактику шкільних хвороб

 

29

 

Стихійні лиха.

Виконати творче завдання

Повторити профілактику інфекційних захворювань

 

30

 

Відпочинок на природі.

Виконати онлайн- тести

Повторити культуру емоцій

 

Розділ 7. Раціональне використання ресурсів

 

31

 

Земля – наш спільний дім.

Виконати мозаїку завдань до теми

Повторити ми особливі

 

32

 

Культура споживання.

Скласти пам’ятку, як сортувати сміття для ультилізації і переробки

Повторити бути людиною

 

33

 

Урок-квест «Ура! Канікули!»

Повторити суспільні норми

 

34

 

Комплексна підсумкова робота за II семестр.

 

 

35

 

Підсумковий урок