календарне планування 5 клас "Інформатика"

Про матеріал
Складено згідно Модельно їнавчальної програми «Інформатика» для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку (автор Кликова С. О.) «Рекомендовано Міністерствомосвіти і науки України» (наказ Міністерстваосвіти і науки Українивід 26.04.2022 № 383 у редакції наказу Міністерстваосвіти і науки України 28.07.2022 № 672)   Опанування програмою передбачає формування ключових компетентностей, визначених у Державному стандарті базової середньої освіти: формування інформаційно-комунікаційної компетентності; математичної компетентності; екологічної грамотності та здорового життя; техніки і технологій; громадянської та соціальної компетентності; культурної компетентності; підприємливості й фінансової грамотності. Метою інформатичної освітньої галузі, визначеної Державним стандартом базової середньої освіти, є: розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язання завдань, формування вмінь критично мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                                                   Комунальний заклад «Сахновщинський навчально-реабілітаційний центр» Харківської обласної ради

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з предмета «Інформатика» курсу інваріантної складової  навчального плану у 5-Б класі на 2022/2023 навчальний рік

 

 

 

 

 

Учитель початкових класів

другої  кваліфікаційної категорії

Орищенко Людмила Олександрівна

 

 

Розглянуто

на засіданні методичної кафедри

учителів предметів природничо –

    математичного циклу

 

від ___ _________ 2022, протокол № ___

 

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з навчальної роботи

________________ І. В. Нестеренко

 

___________  2022

 

 

 

 

 

 

Сахновщина 2022

Складено згідно Модельноїнавчальноїпрограми «Інформатика» для 5-6 класівспеціальнихзакладівзагальноїсередньоїосвіти для дітейізпорушеннямиінтелектуальногорозвитку (автор Кликова С. О.) «Рекомендовано Міністерствомосвіти і науки України» (наказ Міністерстваосвіти і науки Українивід 26.04.2022 № 383 у редакції наказу Міністерстваосвіти і науки України 28.07.2022 № 672)


Опанування програмою передбачає формування ключових компетентностей, визначених у Державному стандарті базової середньої освіти: формування інформаційно-комунікаційної компетентності; математичної компетентності; екологічної грамотності та здорового життя; техніки і технологій;громадянської та соціальної компетентності; культурної компетентності; підприємливості й фінансової грамотності.

Метою інформатичної освітньої галузі, визначеної Державним стандартом базової середньої освіти, є: розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язання завдань, формування вмінь критично мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.

Мета модельної навчальної програми з інформатики відповідає окресленій меті освітньої галузі та конкретизує її через досягнення таких цілей для учня:

-розпізнавати у навколишньому середовищі задачі, які розв’язуються за допомогою цифрових пристроїв та технологій, розв’язувати їх;

-розвинути здатність застосовувати здобуті інформаційно-комунікаційні компетентності на практиці для розв’язування навчальних задач в інших освітніх галузях;

- творчо виражати себе через створення інформаційних продуктів;

 - відповідально і безпечно використовувати цифрові пристрої та технології, турбуючись про здоров’я та безпеку;

- етично спілкуватися та співпрацювати з іншими безпосередньо та через мережі.

Відповідно до окресленої мети головними завданнями модельної навчальної програми з інформатики є:

розвиток особистості дитини із порушеннями інтелектуального розвитку як грамотного та впевненого користувача інформаційними технологіями;

розвиток уміння відповідально застосовувати інформаційні технології (включаючи нові та незнайомі технології) уповсякденному житті;

розвиток уміння алгоритмічно мислити, представляти складну дію у вигляді організованої послідовності простих дій, уміння діяти за алгоритмом;

розвиток відповідального ставлення до інформаційних технологій, для захисту власного інформаційного простору; розвиток умінь презентувати себе, власну творчість, результати індивідуальної та групової діяльності за допомогою цифрових пристроїв.

Виконання завдань даної програми потребує:

забезпечення для кожної дитини адекватного (особисто для неї), темпу і способів засвоєння знань, неодноразового повторення і закріплення вивченого матеріалу;

чергування завдань різної складності, зміни видів діяльності протягом уроку;

спирання на практичні завдання, оцінки та самооцінки результатів на кожному занятті;

спирання на елементарні знання з предметів загальноосвітнього курсу.


Інформатика

(2 години на тиждень)

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

І семестр

Тема: Вступ

1.

Правила поведінки в комп'ютерномукласі

02.09

 

2.

Правила технікибезпеки та загальнігігієнічнівимоги при роботі за комп'ютером

07.09

 

3.

Організаціяробочогомісця

09.09

 

Тема:Введення в інформаційну культуру. Знайомство з комп'ютером

4.

Поняття про інформацію

14.09

 

5.

Дії з інформацією

16.09

 

6.

Роль інформації у життілюдини

21.09

 

7.

Видиінформації, способи ї сприймання і перетворення

23.09

 

8.

Комп’ютер. Призначеннякомп’ютера, практичнезастосування у сучасномужитті

28.09

 

9.

Основніпристрої, щовходять до складу комп'ютера

30.09

 

10.

Знайомство з термінами (назвами)

05.10

 

11.

Правила увімкнення та вимкненнякомп'ютера

07.10

 

12.

Загальнеуявлення про Робочийстіл

12.10

 

13.

Значки робочого столу. Кнопка «Пуск» - головне меню

14.10

 

14.

Уявлення про комп’ютерніпрограми

19.10

 

15.

Огляддеякихпрограм, встановлених на комп'ютер

21.10

 

16.

Запуск програм, знайомство з вікном програми, завершення роботи з програмою

26.10

 

17.

Пристроївведенняінформації.

28.10

 

18.

Миша та їїпризначення

09.11

 

19.

Управліннякомп'ютером за допомогою «миші»

11.11

 

20.

Ліва, права клавішімиші, коліщатко.

16.11

 

21.

Вигляд курсору в залежностівідзавдання.

18.11

 

22.

Клавіатура та їїпризначення

23.11

 

23.

Правила роботи на клавіатурі

25.11

 

24.

Положення рук, прив′язкаклавіш до пальців.

30.11

 

25.

Змінамовного режиму клавіатури

02.12

 

26.

Знайомство з групамиклавішклавіатури

07.12

 

27.

Клавішіуправління курсором

09.12

 

28.

Алфавітно-цифровіклавіші

14.12

 

29.

Спеціальніклавіші

16.12

 

30.

Додатковацифроваклавіатура

21.12

 

31.

Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями

23.12

 

32.

Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.

28.12

 

33.

Повторення вивченого матеріалу

30.12

 

Інформатика

(2 години на тиждень)

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

ІІ семестр

Тема: Комп’ютерна графіка

34.

Графічні зображення їх види

18.01

 

35

Уявлення про комп'ютерну графіку й малювання на комп'ютері

20.01

 

36

Знайомство з графічним редактором програмою для малювання TuxPaint.

25.01

 

37.

Знайомство з основними елементами вікна програми.

27.01

 

38.

Знайомство з інструментами для створення малюнків і розфарбовування малюнків.

01.02

 

39.

Конструювання малюнків в графічному редакторі за допомогою готових форм

03.02

 

40.

Створення комбінованих малюнків (за допомогою готових форм і інструментів для малювання).Тематичне оцінювання.

08.02

 

Тема:

Текстові документи

 

 

41.

Текстові документи.

10.02

 

42.

Основні об'єкти текстового документа

15.02

 

43.

Призначення текстових редакторів.

17.02

 

44.

Знайомство з можливостями найпростішого текстового редактора Блокнот, з основними елементами вікна програми.

22.02

 

45.

Знайомство з етапами роботи з текстовим документом на комп’ютері.

24.02

 

46.

Правила введення тексту

01.03

 

47.

Редагування текстового документу

03.03

 

48.

Створення текстового документу за зразком.Тематичне оцінювання

08.03

 

Тема:

Мережеві технології та Інтернет. Безпека та відповідальність

 

 

49.

Початкові уявлення про Інтернет

10.03

 

50.

Браузер, як програми для пошуку інформації в Інтернеті.

15.03

 

51.

Вікно браузера.

17.03

 

52.

Кнопки керування вікном

22.03

 

53.

Маніпуляції з вікном

24.03

 

54.

Вкладки браузера

05.04

 

55.

Посилання

07.04

 

56.

Закладка

12.04

 

57.

Основи роботи з браузером

14.04

 

58.

Правила пошуку інформації в Інтернеті.

19.04

 

59.

Ключові слова та запити.

21.04

 

60.

Правила безпечної роботи в Інтернеті.

26.04

 

61

Пошук в Інтернеті зображень, відео, картинок.

28.04

 

62.

Виконання та ілюстрування правил безпеки в Інтернеті.

03.05

 

63.

Виконання вправ, тестових завдань.Тематичне оцінювання .

05.05

 

Тема:

Комп’ютерні програми-ігри, тренажери (навчальні і розвиваючі) – практика управління комп’ютером

 

 

64.

Комп’ютерні ігри (логічні, навчальні, розвиваючі, ігри на кмітливість, на орієнтування на площині екрану).

10.05

 

65.

Правила і прийоми гри в комп′ютерних іграх.

12.05

 

66.

Меню гри.

17.05

 

67.

Практика управління комп’ютером за допомогою комп’ютерних ігор.

19.05

 

68.

Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою

24.05

 

69.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Практика управління комп’ютером за допомогою комп’ютерних ігор.

26.05

 

70.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

31.05

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гордійчук Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
31 січня 2023
Переглядів
2159
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку