Kалендарне планування
Hімецька мова
5 клас
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 5 клас. – Х.: Ранок, 2013
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 6 класи. - Видавничий дім «Освіта», 2013 р.
№з / n |
Дата |
Сфера (тематика) спілкування |
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція
|
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексичні одиниці та мовні зразки |
Граматика |
Фонетика
|
|||||||||||||
Свята й традиції |
|||||||||||||||
48 |
|
Коли відзначають ці свята? Введення нових ЛО |
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається; — формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; — розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків; — розвивати здатність представляти культуру рідної країни; — брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки
|
die Unabhängigkeit, das Wissen, am ersten Januar |
Порядкові числівники |
Удоскона-лення знань, навичок і вмінь, набутих у попередні роки навчання |
Впр. 1,3, ст.111
|
Впр. 2, 5, 6, ст.111-112 |
Впр. 1, ст.111 |
Впр. 4, ст.111
|
Вправа 7, ст. 112
|
|
|||
49 |
|
Зимові свята. Розвиток навичок читання |
die Feier, beliebt, bedeuten, artig |
|
Впр. 1, ст.113
|
Впр. 2, 4, ст.113-114
|
Впр. 3, ст.114
|
Впр. 5, ст.114
|
Вправа 6, ст. 114 |
|
|||||
50 |
|
Новий рік. Розвиток навичок аудіювання |
das Lametta, die Kerze, der Tannenbaum, vorher, geschmückt |
|
Впр. 1,3, ст.115-116
|
Впр. 2, 5, ст.115, 117 |
Впр.4, ст.117 |
|
Вправа 6, ст.117 |
|
|||||
51 |
|
Різдво і передріздвяний час |
die Adventszeit, der Adventskranz, der Adventskalender, das Weihnachtsge-bäck, die Weihnachtsgans, anzünden |
Відмінювання іменників |
Впр. 1, ст.118 |
Впр. 2,4, ст.118, 120 |
Впр. 3, ст.119 |
Впр. 5, ст.120
|
Впр. 6, ст.120
|
|
|||||
52 |
|
Масляна. Розвиток лексичних навичок |
|
der Fasching, der Karneval, die Fastnacht, die Fastenzeit, verkleidet, die Hexe |
Perfekt |
|
Впр. 1, 4, ст.121, 122
|
Впр.2,5, ст.121, 122
|
Впр.3, ст.122 |
|
Впр. 6, ст.122 |
|
|||
53 |
|
Ми влаштовуємо маскарад. Розвиток навичок говоріння |
|
die Maske, die Faschingsparty, gehören |
|
|
Впр. 1, ст.123
|
Впр.2, 3, ст.123, 124
|
Впр. 4, ст.124 |
Впр.4, ст.124
|
Впр. 6, ст.124 |
|
|||
54 |
|
Жіночий день і день матері. Розвиток граматичних навичок |
|
wünschen, beglückwün-schen |
Особові займенни-ки в Dativ, Akkusativ
|
|
Впр. 1, 3, 4, ст.125-126
|
Впр. 2, ст.125
|
Впр. 2, ст.125
|
Впр. 5, ст.126
|
Впр. 6, ст.126
|
|
|||
55 |
|
Великдень. Розвиток лексичних навичок |
|
der Osterkuchen, die Ostereiersuche, verstecken, färben, bemalen |
|
|
Впр. 1, ст.127
|
Впр. 2, ст.127
|
Впр. 3a), ст.127-128
|
|
Впр. 3b), ст.128
|
|
|||
56 |
|
Прийменники. Розвиток граматичних навичок. |
|
in, an, neben, über, unter, vor, hinter, auf, zwischen |
Приймен-ники з Dativ |
|
Впр. 4a), ст.128-129
|
Впр. 4b), ст.128-129
|
|
|
Впр. 5, ст.129
|
|
|||
57 |
|
Національні свята. Розвиток навичок говоріння |
|
die Veranstaltung, der Nationalfeiertag, die Einheit, die Unabhängigkeit, die Mauer, zerstören, fallen, der Staat, seit, bis, der Teil |
Порядкові числівники |
|
Впр. 1,2, ст.130
|
Впр. 3, ст.130 Впр. 4b), ст.131
|
Впр. 4a), ст.131
|
|
Впр. 5, ст.131
|
|
|||
58 |
|
Моє улюблене свято. Розвиток навичок письма |
|
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
|
|
|
|
Впр. 2, ст.132
|
Впр.4, ст.133
|
|
|||
59 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Наші улюблені свята» |
|
Систематизація й узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
Ст. 133-134, оформи-ти портфо-ліо |
|
|||
Шкільне життя |
|||||||||||||||
60 |
|
Котра година? Введення нових ЛО |
|
um…Uhr, Viertel vor/nach, halb, wie spät ist es? |
Числівники |
|
Впр.1, 2, ст.135 Впр.4, ст.136 |
Впр.5, ст.136
|
|
Впр.3, ст.136
|
Впр.5, ст.136 |
|
|||
61 |
|
Котра година? Тренувальні вправи. |
|
Мовні зразки попереднього уроку |
|
|
За вибором вчителя |
Запитувати та показувати час на годиннику |
|
За вибором вчителя |
У зошиті |
|
|||
62 |
|
Мій розпорядок дня. Розвиток граматичних навичок |
|
aufstehen, sich waschen, sich kämmen, sich anziehen, sich treffen |
Зворотні дієслова. Особові закінчення дієслів у Präsens |
|
Впр.1, ст.137 |
Впр.2, ст.137 Впр.4, ст.138 |
|
Впр.3, ст.137 |
Впр.5, ст.138 |
|
|||
63 |
|
Розклад уроків. Розвиток навичок читання й аудіювання |
|
das Schulfach, die Kunst, die Erdkunde, die Geschichte, das Werken, anfangen, zu Ende sein |
am + дні тижня |
|
Впр.1, 3, ст.139 |
Впр.2, ст.139
|
Впр.4, ст.140 |
Впр.5, ст.140 |
Впр.6, ст.140 |
|
|||
64 |
|
Учні та вчителі. Розвиток навичок говоріння |
|
der Lernstoff, verteilen, aufsagen, korrigieren |
Imperativ |
|
Впр.1, ст.141 |
Впр.2, 3b), ст.141 Впр.5, ст.142 |
Впр.3a), ст.141 |
Впр.4, ст.142 |
Впр.6, ст.142 |
|
|||
65 |
|
Наша школа. Розвиток навичок читання |
|
die Sporthalle, der Speiseraum, der Hof, das Erdgeschoss, der Stock, die Aula |
Wo ist es? |
|
Впр.1, ст.143 |
Впр.4, 5, 6, ст.145 |
Впр.3, ст.144 |
Впр.2, ст.143 |
Впр.7, ст.145 |
|
|||
66 |
|
Що ми маємо робити? Що нам дозволено робити? Розвиток граматичних навичок |
|
sollen, dürfen, der Unterricht, abschreiben, ausleihen, sich vorbereiten, verboten |
sollen, dürfen |
|
Впр.1, ст.146 |
Впр.2, 4, ст.146, 147 |
Впр.3а), ст.146 |
Впр.3b), ст.146 |
Впр.5, ст.147 |
|
|||
67 |
|
Урок німецької мови. Розвиток навичок читання й письма |
|
üben, dreimal pro Woche, die Kenntnis, per Internet, auf Deutsch/Englisch, die Aussprache |
Особові закінчення дієслів
|
|
Впр.1, ст.148 |
Впр.2, 3, ст.148-149 |
Впр.4, ст.149 |
Завдан-ня в робочо-му зошиті |
Впр.5, ст.149 |
|
|||
68 |
|
Школа моєї мрії. Розвиток навичок говоріння |
|
der Traum, die Zukunft, der Computerraum, die Satellitenantenne, der Wintergarten, wählen, kostenlos, fest
|
|
|
Впр.1, ст.150 Впр.3, ст.151 |
Впр.2, ст.150 Впр.4, ст.150 |
Впр.2, ст.150
|
Завдан-ня в робочо-му зошиті |
Впр.5, ст.151 |
|
|||
69 |
|
Мій улюблений предмет. Розвиток навичок письма |
|
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
|
|
|
|
Впр.3, ст.152
|
Впр.2, ст.152
|
|
|||
70 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Школа майбутнього» |
|
Систематизація й узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
Ст. 152-154, оформи-ти портфо-ліо |
|
|||
Подорож |
|||||||||||||||
71 |
|
Куди ти їдеш? Введення нових ЛО |
|
die Ukraine, die Bundesrepublik, die Schweiz, die Türkei, die USA, die Niederlande, Österreich, Frankreich, Spanien |
nach in der im in in den (Die Formen der geografi-schen Eigenname) |
|
Впр.1, ст.155 Впр.3, ст.156
|
Впр.2а), ст.155 Впр.5, ст.157
|
Впр.4, ст.157
|
Впр.2b), ст.156
|
Впр.6, ст.157
|
|
|||
72 |
|
Як можна подорожувати? Розвиток граматичних навичок
|
|
der Verkehr, das Verkehrsmittel, die Bahn, der Zug, der Bus, das Auto, das Flugzeug, das Motorrad, das Schiff, bequem, die Fahrkarte
|
Ступені порівняння прикметни-ків
Вживання mit з назвами засобів транспорту |
|
Впр.1, ст.158
|
Впр.2, ст.158 Впр.3, ст.159 Впр.5, ст.159
|
Впр.4, ст.159
|
Впр.4, ст.159
|
Впр.6, ст.159
|
|
|||
73 |
|
Німеччина – країна та люди. Розвиток навичок аудіювання |
|
die Staatsfahne, die Hauptstadt, die Bevölkerung, die Mitte, die Größe, die Lage, das Nachbarland
|
|
|
Впр.1, ст.160 Впр.3b), ст.160
|
Впр.2, ст.160 Впр.3a), ст.160
|
Впр.4, ст.161
|
Впр.5, ст.161
|
Впр.6, ст.161
|
|
|||
74 |
|
Берлін – німецька столиця. Розвиток навичок читання й говоріння |
|
die Sehenswürdigkeit, das Tor, die Oper, das Denkmal, der Turm, der Reichs-tag, das Parlament |
denn-Sätze |
|
Впр.1, ст.162
|
Впр.2, 3, ст.162-163
|
Впр.4, ст.164
|
Завдан-ня в робочо-му зошиті |
Впр.5, ст.164
|
|
|||
75 |
|
Україна – моя Батьківщина. Розвиток навичок читання й письма |
|
die Heimat, bestehen, sich befinden, grenzen, die Fläche, der Einwohner, das Gebet, die Halb-insel, das Gebirge, das Heimatland |
|
|
Впр.1, ст.165
|
Впр.4, ст.166
|
Впр.2, ст.165
|
Впр.3, ст.165
|
Впр.5, ст.166
|
|
|||
76 |
|
Українська столиця. Розвиток навичок говоріння |
|
die Kirche, das Kloster, das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, gründen, die Stadtrundfahrt |
|
|
Впр.1, ст.167
|
Впр.2, ст.167
|
Впр.3, ст.168
|
Впр.4, ст.168
|
Впр.5, ст.168
|
|
|||
77 |
|
Подорож Києвом. Віртуальна подорож |
|
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
|
|
|
|
Впр.2, ст..169 |
Впр.4, ст.170
|
|
|||
78 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Ми любимо подорожувати» |
|
Систематизація й узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
Ст. 169-172, оформи-ти портфо-ліо |
|
|||
Рідний край |
|||||||||||||||
79
|
|
Місто чи село? Введення нових ЛО
|
|
die Heimat, das Hochhaus, der Betrieb, pflanzen
|
kann…sein
|
|
Впр.1, ст.173
|
Впр.2, ст.173 Впр.3, ст.174 |
Впр.4, ст.174
|
Впр.5, ст.174
|
Впр.6, ст.174
|
|
|||
80 |
|
У місті. Розвиток навичок аудіювання й читання |
|
das Puppentheater, der Brunnen, die Kirche, das Stadion, das Geschäft, das Denkmal, die Oper, der Palast |
Множина іменників |
|
Впр.1, ст.175 Впр.3, ст.176
|
Впр.2, ст.175
|
Впр.4, ст.177
|
Завдан-ня в робочо-му зошиті
|
Впр.5, ст.177
|
|
|||
81 |
|
Маленьке місто – велика культура. Розвиток граматичних навичок
|
|
die Stadtmitte, das Rathaus, der Marktplatz, das Mittelalter, besichtigen, sehenswert |
Objektsatz |
|
Впр.1, ст.178
|
Впр.2, ст.178 Впр.5, ст.180
|
Впр.3, ст.178-179 Впр.5, ст.180
|
Впр.4, ст.179 Впр.6, ст.180
|
Впр.7, ст.180
|
|
|||
82 |
|
У селі. Розвиток лексичних навичок
|
|
das Beet, das Getreide, der Traktor, der Stall, pflücken, jäten, säen, ernten, melken |
Objektsatz Perfekt |
|
|
Впр.1, 2, ст.181
|
Впр.3, ст.182 Впр.4, ст.182
|
Впр.4, ст.182
|
Впр.5, ст.182
|
|
|||
83 |
|
Великі міста України. Розвиток навичок читання й говоріння |
|
die Großstadt, die Hafenstadt, das Industriezentrum, der Kurort, das Gebäude, die Insel, das Wasserkraftwerk
|
|
|
|
Впр.1, 2, 3а), ст.183 Впр.4, ст.184
|
Впр.3b), ст.183-184
|
Впр.5, ст.184
|
Впр.6, ст.184
|
|
|||
84 |
|
Моє село. Розвиток навичок письма |
|
Лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків |
|
|
|
|
|
Впр.3, ст.185
|
Впр.2, ст.185
|
|
|||
85 |
|
Узагальнюючий урок. Захист проекту «Тут ми живемо» |
|
Систематизація й узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
|
Ст. 185-187, оформи-ти портфо-ліо |
|
|||
Природа |
|
||||||||||||||
86 |
|
Природа поряд зі мною. Введення нових ЛО
|
|
in der Nähe von…, der Hirsch, das Reh, das Eichhörnchen, das Murmeltier
|
Множина іменників |
|
Впр.1а), ст.188
|
Впр.1b), ст.188 Впр.2, ст.189 Впр.4, ст.190
|
Впр.3, ст.189
|
|
Впр.5, ст.190
|
|
|||
87 |
|
Яка сьогодні погода? Розвиток навичок читання й говоріння |
|
blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frostig, windig
|
Безособові речення |
|
Впр.1, ст.191
|
Впр.2, ст.191
|
Впр.3, ст.192
|
Впр.4, 5, ст.192
|
Впр.6, ст.192
|
|
|||
88 |
|
Щодня теплішає. Розвиток граматичних навичок |
|
kühl, heiß, so wie, als |
Ступені порівняння прикметни-ків
Порівняння so+ wie, als… |
|
Впр.1, 2, ст.193
|
Впр.5, ст.194
|
Впр.2, 3, ст.193-194
|
Впр.4, ст.194
|
Впр.6, ст.194
|
|
|||
89 |
|
Погода була жахливою. Розвиток навичок аудіювання й письма |
|
düster, trübe, wolkig, der Regenbogen, der Regenschirm, der Grad |
Ступені порівняння прикметни-ків
|
|
Впр.1, 4, ст.195-196
|
Впр.2, 3, 5, ст.195-197
|
Впр.2, 4, ст.195-196
|
Впр.6, ст.197
|
Впр.7, ст.197
|
|
|||
90 |
|
Якою буде погода? |
|
heiter, die Kälte, die Wärme, der Schneefall, der Niederschlag, das Gewitter, der Wetterbericht, sinken, steigen
|
|
|
Впр.1, 2b), ст.198
|
Впр.2a), ст.198
|
Впр.3, ст.199
|
Впр.4, ст.199
|
Впр.5, ст.199
|
|
|||
91 |
|
Яку пору року ти любиш? Скоро настане літо |
|
blühen, duften, pflücken, bedeckt sein, der Hügel, das Schneeglöckchen, die Pfütze, frisch das Sommerwetter, basteln |
|
|
Впр.1, ст.200
|
Впр.4, ст.201 Впр.1b ст 203 |
Впр.2, 3, ст.200 Впр.5, ст.201-202
|
Впр.6, ст.202
|
Впр.7, ст.202
|
|
|||
92 |
|
Контроль аудіювання |
|
||||||||||||
93 |
|
Контроль говоріння |
|
||||||||||||
94 |
|
Контроль письма |
|
||||||||||||
95 |
|
Контроль читання |
|
||||||||||||
96 |
|
Узагальнюючий урок Захист проекту «Природа й погода в Україні»
|
|
||||||||||||
97 |
|
Повторення вивченого. Виконання творчих вправ |
|
||||||||||||
98 |
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
||||||||||||
99 |
|
Підсумковий урок |
|
||||||||||||