Урок німецької мови в 5 класі "Mode und Kleidung"

Про матеріал
Розробка уроку німецької мови в 5 класі (5 рік вивчення). Урок на тему «Мода» є останнім уроком у темі «Одяг». Цей урок побудований на засадах особистісно-орієнтованого навчання.
Перегляд файлу

Предмет: Німецька мова (як перша іноземна)

Клас: 5

Тема уроку: Мода

Мета: сприяти удосконаленню лексичних навички з теми «Мода»; сприяти удосконалити граматичних навичок використання конструкції «Was ist das? Das ist…»; розвивати вміння школярів у діалогічному мовленні (обмін думками); сприяти вихованню в учнів прагнення до вивчення німецької мови; прищеплювати почуття колективізму.

Очікувані результати: учні повинні знати: лексико-граматичний матеріал з теми «Мода»; учні повинні вміти: практично використовувати  німецьку мову як засіб спілкування, а саме:

  • вести діалог на тему;
  • знаходити потрібну інформацію з прочитаного і прослуханого;
  • робити висновки.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання: робочий зошит, словник, підручник, роздатковий матеріал.

Методи і прийоми: бесіда, слово вчителя, групування, читання,  гра.

План уроку

І. Мотиваційний етап.

1. Забезпечення емоційної готовності до уроку.

2. Введення в мовне середовище.

3. Ознайомлення з темою уроку.

ІІ. Етап цілевизначення й планування

ІІІ. Етап опрацювання навчального матеріалу

  1. Відпрацювання конструкції «Was ist das? Das ist…»
  2. Вправа «Wortsuche»
  3. «Знайди пару»
  4. «Спакуй валізу»
  5. Прослуховування діалогу
  6. «Одягни мене»

IV Рефлексивно-оцінювальний етап

  1. Підведення підсумків уроку.
  2. Оцінювання учнів.
  3. Усна рефлексія.

Хід уроку

І. Мотиваційний етап.

Забезпечення емоційної готовності до уроку. Слово вчителя.

Guten Tag liebe Kinder!

Wer hat heute Klassendienst­­­­?

Wer fehlt heute?

Ознайомлення з темою уроку.

На дошці написаний вірш.

Hemden, Blusen, Anzüge,

Röcke, Jacken und Schuhe

Kaufe ich mir

Alles find ich hier.

Після читання вірша учні повинні назвати тему уроку

ІІ. Етап цілевизначення й планування

Діти самостійно ставлять перед собою цілі й планують свою діяльність

ІІІ. Етап опрацювання навчального матеріалу

  1. Відпрацювання конструкції «Was ist das? Das ist…» з елементами одягу
  2. Вправа «Wortsuche».
  3. Гра «Знайти пару».
  4. Гра «Спакуй валізу».

Фізкультхвилинка

Mit dem Kopfe nick, nick, nick

Mit dem Finger tick, tick, tick

Mit den Händen klapp, klapp, klapp

Mit den Füßen trapp, trapp, trapp.

Mit dem Kopfe nick, nick, nick

Mit dem Finger tick, tick, tick

Einmal hin, einmal her

Rundherum ist nicht so schwer.

 

  1. Прослуховування діалогу та заповнення таблички.
  2. Гра «Одягни мене». Одягнути паперову ляльку розфарбувати одяг та назвати кольори, які були використані.

 

ІV. Рефлексійно-оцінювальний етап.

Режим: вчитель – клас

  1. Підведення підсумків.

-Nun, haben wir Deutsch gesprochen?

- Habt ihr alles verstanden?

  1. Оцінювання учнів.

-Wer hat gut gearbeitet?

  1. Усна рефлексія.

- Kinder, ich bin sehr zufrieden. Ihr habt sehr fleiβig gearbeitet. Alle waren zu aktiv. Ich meine, unsere Stunde war interessant und intensiv. Nicht war?

 

Методична ремарка

Урок на тему «Мода» є останнім уроком у темі «Одяг». Цей урок побудований на засадах особистісно-орієнтованого навчання. Головними завданнями уроку за особистісно-орієнтованою технологією навчання є:

- розкриття індивідуальних, пізнавальних можливостей кожного учня;

- розвиток його індивідуальних здібностей;

- формування ключових компетентностей учнів.

Крім того, на уроці використано ігрові технології. Слід зазначити, що ігрові технології – це одна із форм пізнавальної активності учнів, бо гра – це діяльність, що полягає в інтеракції між окремими учнями або групами учнів, об’єднаними для реалізації певних цілей. Гра створює сприятливі умови для розкриття здібностей і творчого самовиявлення дітей. У ході гри демонструються навички критичного оцінювання чужих висловлювань, уміння обґрунтувати свою точку зору.

Участь у грі сприяє створенню на уроках атмосфери зацікавленості кожного учня, їх ініціативи, уяви та самодисципліни. Це відкрита перспектива, радість від зробленого, визнання своїх досягнень.

docx
Додано
2 травня 2019
Переглядів
1483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку