Читаємо, розуміємо, творимо
1 клас
За програмою Л.М.Шевчук, 2 години на тиждень
І СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
1-2 |
Співвідносить ілюстрації й речення |
|
|
3 |
Виконання вправи на розширення кута зору; |
|
|
4 |
Назва дійових осіб; співвідносність назви героїв з їхнім зображенням; |
|
|
5 |
Виконання вправи на розширення кута зору; |
|
|
6 |
Розвиток вміння самостійно формулювати відповіді на запитання. |
|
|
7 |
Розфарбовує, домальовує, створює ілюстрацію. |
|
|
8-9 |
Розвиток умінь конструювати слова із запропонованих букв. |
|
|
10-11 |
Розфарбовує, домальовує, створює ілюстрацію. |
|
|
12-13 |
Відновлення слів із пропущеними буквами, |
|
|
14-15 |
Відновлення «розсипаних» слів (складання з літер, складів, двох частин) |
|
|
16-17 |
Впізнавання букв, читання слів, речень, абзаців, тексту загалом з різноманітними труднощами під час сприймання букв: |
|
|
18-19 |
Відновлення «розсипаних» слів (складання з літер, складів, двох частин) |
|
|
20-21 |
Впізнавання букв, читання слів, речень, абзаців, тексту загалом з різноманітними труднощами під час сприймання букв. |
|
|
22-23 |
Впізнавання букв, частини яких відсутні; читання слів, речень, невеликих за обсягом текстів, |
|
|
24-25 |
Знаходження серед запропонованих слів, що відрізняються однією-двома буквами. |
|
|
26-27 |
Розуміння слів, речень і цілого тексту |
|
|
28-29 |
Розгляд ілюстрації до тексту та знаходження помилок художника |
|
|
31-30 |
Добір частин тексту відповідно до послідовності подій з опорою на низку ілюстрацій |
|
|
32-33 |
Розгляд ілюстрації до тексту та знаходження помилок художника |
|
|
34 |
Підсумковий урок |
|
|
ІІ СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
«Мишка-шкряботушка» |
|
|
1-2 |
Українська народна казка «Курочка-ряба». Визначення дійових осіб. Встановлення порядку дій. |
|
|
3-4 |
Встановлення пропущених слів. «Курочка ряба». Робота з прислів’ям. |
|
|
5-6 |
Українська народна казка «Ріпка». Робота з ілюстраціями до казки. |
|
|
7-8 |
Встановлення пропущених слів. Переказ казки від іншої особи. |
|
|
9-10 |
Українська народна казка «Колобок». Читання в особах. |
|
|
11-12 |
Робота з ілюстраціями до казки «Колобок». Вилучення зайвого. Переказ казки від іншої особи. |
|
|
13-14 |
Українська народна казка «Вовк і семеро козеням». Визначення головних героїв. |
|
|
15-16 |
Вписування пропущених букв. Поєднання частин речень. Читання казки яку розповів мисливець. |
|
|
17-18 |
Українська народна казка «Рукавичка». Встановлення пропущених слів. Поєднання частин речень. Вилучення зайвого. |
|
|
19-20 |
Встановлення порядку частин казки. Ілюстрація до казки О.Ісаєнко «Рукавиця», П. Воронько «Казка про рукавичку». Ілюстрація до творів. |
|
|
21-22 |
Українська народна казка «Лисичка-суддя». Робота з ілюстраціями до казки. Робота над текстом. Знаходження у тексті відповіді на запитання. |
|
|
|
«Чи добре самому?» |
|
|
23-24 |
О. Буцень «Хто дужче любить». Робота над текстом оповідання. П.Воронько «Ми ходили по гриби.» Ілюстрація до оповідання. |
|
|
25-26 |
Суперечка. Поєднання частин речень. Знаходження і виправлення помилок. П. Воронько «Як багато знаю я». Римування. |
|
|
27-28 |
М.Бабенко «Дві вишеньки». Характеристика головного героя. Редагування тексту. |
|
|
29-30 |
Н Калініна. «Про снігового колобка». Встановлення послідовності частин тексту. |
|
|
31-32 |
Поділ тексту на частини. Встановлення послідовності подій. «Чотири бажання» |
|
|
33-34 |
«Струмочок» Поєднання частин речення. Відновлення слів та речень |
|
|
35-36 |
«Калюжа» .Визначення головних герої та характеристика їх. Встановлення послідовності подій. |
|
|
37-38 |
«Як кому» Характеристика героїв оповідання. «Ледача подушка». Підсумковий урок |
|
|