Календарне планування курсу за вибором "Читаємо. Розуміємо.Творимо" 1 клас 1 і 2 семестр (2год/тиждень)

Про матеріал
Навчальна програма курсу за вибором «Читаємо. Розуміємо. Творимо» 2-4 класи (1-4 класи)/Шевчук Л.М.«Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах» (лист №22. 1/12-Г-528 від 02. 07. 2019 р. ) Курс за вибором «Читаємо. Розуміємо. Творимо» ґрунтується на систематичній роботі учнів над незнайомим текстом (яка поступово ускладнюється), висловленні власної оцінки з приводу прочитаного, виконанні творчих завдань на його основі, створенні власних текстів.
Перегляд файлу

Читаємо, розуміємо, творимо

1 клас

 

За програмою Л.М.Шевчук, 2 години на тиждень

І СЕМЕСТР                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Тема уроку

Дата

Примітка

1-2

Співвідносить ілюстрації й речення

 

 

3

Виконання вправи на розширення кута зору;

 

 

4

Назва  дійових осіб; співвідносність назви героїв з їхнім зображенням;

 

 

5

Виконання вправи на розширення кута зору;

 

 

6

Розвиток вміння самостійно формулювати відповіді на запитання.

 

 

7

Розфарбовує, домальовує, створює ілюстрацію.

 

 

8-9

Розвиток умінь конструювати слова із запропонованих букв.

 

 

10-11

Розфарбовує, домальовує, створює ілюстрацію.

 

 

12-13

Відновлення слів із пропущеними буквами,

 

 

14-15

Відновлення «розсипаних» слів (складання з літер, складів, двох частин)

 

 

16-17

Впізнавання букв, читання слів, речень, абзаців, тексту загалом з різноманітними труднощами під час сприймання букв: 

 

 

18-19

Відновлення «розсипаних» слів (складання з літер, складів, двох частин)

 

 

20-21

Впізнавання букв, читання слів, речень, абзаців, тексту загалом з різноманітними труднощами під час сприймання букв.

 

 

22-23

Впізнавання букв, частини яких відсутні; читання слів, речень, невеликих за обсягом текстів,

 

 

24-25

Знаходження серед запропонованих слів, що відрізняються однією-двома буквами.

 

 

26-27

Розуміння слів, речень і цілого тексту

 

 

28-29

Розгляд ілюстрації до тексту та знаходження помилок художника

 

 

31-30

Добір частин тексту відповідно до послідовності подій з опорою на низку ілюстрацій

 

 

32-33

Розгляд ілюстрації до тексту та знаходження помилок художника

 

 

34

Підсумковий урок

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

Тема уроку

Дата

Примітка

 

«Мишка-шкряботушка»

 

 

1-2

Українська народна казка  «Курочка-ряба». Визначення дійових осіб. Встановлення порядку дій.

 

 

3-4

Встановлення пропущених слів.   «Курочка ряба». Робота з прислів’ям.

 

 

5-6

Українська народна казка  «Ріпка». Робота з ілюстраціями до казки.

 

 

7-8

Встановлення пропущених слів. Переказ казки від іншої особи.

 

 

9-10

Українська народна казка «Колобок». Читання в особах.

 

 

11-12

Робота з ілюстраціями до казки «Колобок». Вилучення зайвого. Переказ казки від іншої особи.

 

 

13-14

Українська народна казка «Вовк і семеро козеням». Визначення головних героїв.

 

 

15-16

Вписування пропущених букв.  Поєднання частин речень. Читання казки яку розповів мисливець.

 

 

17-18

Українська народна казка «Рукавичка». Встановлення пропущених слів.  Поєднання частин речень. Вилучення зайвого.

 

 

19-20

Встановлення порядку частин казки. Ілюстрація до казки О.Ісаєнко «Рукавиця», П. Воронько «Казка про рукавичку». Ілюстрація до творів.

 

 

21-22

Українська народна казка «Лисичка-суддя». Робота з ілюстраціями до казки. Робота над текстом. Знаходження у тексті відповіді на запитання.

 

 

 

«Чи добре самому?»

 

 

23-24

О. Буцень  «Хто дужче любить». Робота над текстом оповідання. П.Воронько «Ми ходили по гриби.» Ілюстрація до оповідання.

 

 

25-26

Суперечка.  Поєднання частин речень. Знаходження і виправлення помилок. П. Воронько «Як багато знаю я». Римування.

 

 

27-28

М.Бабенко «Дві вишеньки». Характеристика головного героя. Редагування тексту.

 

 

29-30

Н Калініна. «Про снігового колобка». Встановлення послідовності частин тексту.

 

 

31-32

Поділ тексту на частини. Встановлення послідовності подій. «Чотири бажання»

 

 

33-34

«Струмочок» Поєднання частин речення. Відновлення слів та речень

 

 

35-36

«Калюжа» .Визначення головних герої та характеристика їх. Встановлення послідовності подій.

 

 

37-38

«Як кому»  Характеристика героїв оповідання. «Ледача подушка». Підсумковий урок

 

 

 

docx
Додано
27 серпня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку