Календарне планування
до навчального посібника з розвитку мислення
«Планета міркувань» (2 клас)
(автор Ольга Гісь, м. Київ, ТОВ «»Інститут сучасного підручника», 2020)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
|
Примітки
|
|
|
Спостережливість. Завдання на пошук зайвого, пошук відмінностей. |
С. 4-9 |
|
|
|
Узагальнення. Класифікація. Спільна назва групи предметів. |
С.10-15 |
|
|
|
Порівняння та аналіз. Що зайве? Закономірності. |
С.16-25 |
|
|
|
Аналогії. Схематичне мислення. |
С. 26-36 |
|
|
|
Мова і мислення. Антоніми. Виділення суттєвого. |
С. 37-41 |
|
|
|
Виділення спільних ознак і вилучення зайвого. |
С. 42- 49 |
|
|
|
Точність формулювань. Мовні аналогії. |
С. 50-52 |
|
|
|
Прислів’я та приказки. Чому так кажуть? Народні прикмети. |
С. 53-58 |
|
|
|
Евристичне мислення. Читання шифрограм. |
С. 59-61 |
|
|
|
Що таке кодування? Задачі на розкодовування. |
С. 62-63 |
|
|
|
Інтелектуальний тренінг. Завдання з літерами. |
С. 64-70 |
|
|
|
Анаграми-слова, анаграми-приказки, анаграми –імена. |
С. 71-74 |
|
|
|
Метаграми. Монограми. |
С. 75-77 |
|
|
|
Кросворди планети Міркувань. |
С. 78-82 |
|
|
|
Чим подібні сон, стіл і цукерка? Пряме і непряме значення слів. Асоціативні загадки. |
С. 83-84 |
|
|
|
Узагальнення системи знань і вмінь. Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
|
|
Загадки з підказками. Ребуси. |
С. 85-91 |
|
|
|
Евристичні ребуси. |
С. 92-95 |
|
|
|
Дивовижна арифметика. |
|
|
|
|
В гостях народу Майя. «Сірникові задачі». |
С. 103-106 |
|
|
|
Жартівливі задачі (мова, математика, побут, час, тварини) |
С. 107-110 |
|
|
|
Жартівливі задачі (мова, математика, побут, час, тварини) |
С.111-114 |
|
|
|
Мислення в математиці. Геометричне мислення. |
С. 115-117 |
|
|
|
Проміжки та інтервали. |
С. 118-120 |
|
|
|
Метод підбору. |
С. 120-121 |
|
|
|
Аифметичні задачі. Пропорції. |
С. 122-123 |
|
|
|
Числові задачі. Властивості чисел. |
С. 123-126 |
|
|
|
Числові закономірності. Принцип аналогій. |
С. 127-128 |
|
|
|
Комбінаторика. |
С. 129-130 |
|
|
|
Логіка. Задачі на порівняння та розташування. |
С. 131-134 |
|
|
|
Задачі на перетин множин. Таблички істиності. |
С. 135-137 |
|
|
|
Метод вилучення. Хибні та істинні твердження. Задачі з секретом. |
С. 138-142 |
|
|
|
Просторова уява. Танграм. |
С. 143-154 |
|
|
|
Корекція уваги. |
С. 155-158 |
|
|
|
Узагальнення системи знань і вмінь. Підсумковий урок за рік. |
|
|