Конспект уроку «Що необхідно людині для життя»
(курс «Цікава економіка», 2 клас)
Вовчак Світлана Михайлівна
учитель початкових класів,
вища категорія,
«учитель-методист»
Старокосівський ліцей
Косівської міської ради
Косівського району
Івано-Франківської області
Тема. Що необхідно людині для життя. Поняття «потреби».
Мета. Ознайомити учнів з поняттям «потреби», факторами, які впливають на потреби; розвивати пізнавальні інтереси у них, логічне мислення, вчити вміння працювати з різними джерелами; виховувати творчо активність, самостійність.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Вчитель
Пролунав уже дзвінок,
Починаєм наше заняття!
А девіз у нас такий:
Щоб робота в нас кипіла,
Працювати будем:
Швидко, дружно, вміло!
ІІ. Актуалізація опорних знань
Вчитель
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Вчитель
ІV. Вивчення нового матеріалу
Вчитель
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається, вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок
Як він зветься?
/Вчитель вивішує картку з написом на дошці/
/Вчитель вивішує картку з написом на дошці/
/Вчитель вивішує картку з написом на дошці/
Вчитель
Йшов по лісу їжачок, /ходьба на місці/
В нього шубка з голочок.
Ніс багато грушечок, /нахиляння тулуба в сторонни/
Аж болів йому бочок.
Раз, два, три, чотири, п'ять! /стрибки/
Зупинився спочивать.
Піклувався їжачок /вправи для кистей рук/
Про маленьких діточок,
Чарівних, непосидючих,
Дуже милих і колючих.
Десять, дев’ять, вісім, сім! /стрибки/
Грушечки ці ніс він їм.
Вчитель
V. Закріплення вивченого матеріалу
1. Практична робота
Вчитель
2.Вправа «Що люблять тваринки»
- З’єднай лініями тваринок з їхніми потребами.
3. Розв'язування задачі.
На галявині росло 16 ягід суниці. Ведмідь та Маша мали потребу зібрати та з’їсти ____ суничок.
Дайте відповідь.
VІ. Підсумок уроку
Вправа «Мікрофон»
/Відповіді дітей/.