Календарне планування з англійської мови для 4 кл. ( І семестр) до підручника " Family and Friends"
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ НА I СЕМЕСТР ДЛЯ 4 КЛАСУ
№ |
Дата |
Тема, підтема |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
|
Домашнє завдання |
||||||
Аудіювання |
Монологічне мовлення |
Діалогічне мовлення |
Читання |
Письмо |
Лексичний |
Граматичний |
Фонетичний |
|
||||
Я, моя сім’я та мої друзі. (Сфера спілкування – особистісна) Starter. Back together. |
||||||||||||
1. |
|
Я, моя сім’я та мої друзі. Ми знову в школі. |
Вправа1,2 стор.4 |
Висловлюватися за змістом малюнків |
Обговорювати прослухане оповідання вправа 2 |
Вправи 1-2, стор.4 |
|
|
|
|
|
WB Вправа1, стор.4 (згрупувати слова) Вправа 2 (вибрати зайве слово) |
2. |
|
Мої уподобання |
|
Висловлюватися за завданням вправи 3 про свої уподобання |
Моделювати міні-діалоги за зразком вправа 1, 3 |
Вправа1-4, стор.5 |
Вправа 4 стор.5(написати про свого друга) Вправа 2 (доповнити речення can ) |
Food words, Free time activities |
Can for permission/ would like for request |
Вимова лексики |
|
WB Вправа 1, стор.5(визначити прикметники) Вправа 2 (написати повідомлення), вправа 3 (доповнити речення) |
3. |
|
Заняття у вільний час |
|
Робити повідомлення за змістом вправи 3 про свої заняття у вільний час |
Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 1 |
Вправа 1-3, стор.6 |
Вправа 2, стор.6 (написати про плани на вихідні) |
Free time activities |
Структура be going to… |
Звуки [mp], [nt], [ld], [lt], [nd]. |
|
WB Вправа 1, стор.6 (відповісти на запитання) Вправа 2 (визначити слова, що рифмуються) |
4. |
|
Позначення часу |
Вправа 1 стор.7 |
Висловлюватися за завданням вправи 2 про час |
Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 1 |
Вправа 1-3, стор.7 |
Вправа3, стор.7 (записати слова в алфавітному порядку) |
Time words |
Comparatives and superlatives |
Вимова нових слів |
|
WB Вправа 1, 2 стор.7 (записати час) |
|
Людина. Їжа. (Сфера спілкування – особистісна) Unit 1. The food here is great |
||||||||||||
5. |
|
Людина. Їжа. |
Вправа 1-2, стор.8 |
Висловлюватися за змістом малюнків |
Обговорювати зміст прослуханого оповідання |
Вправа 1-2, стор.8 |
|
Називати ключові слова вправи 1 |
|
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа 1, стор.8 (визначити речення у правильному порядку), вправа 2 (доповнити речення) |
|
6. |
|
Наші смаки та уподобання в їжі. |
|
Робти повідомлення за завданням вправи 3 |
Розігрувати оповідання (робота в групах) Вправа 1 |
Вправа 1-4, стор.9 |
Вправа4, стор.9 (доповнити текст) |
Restaurant vocabulary |
Present Simple Present Continuous |
Вимова нових слів |
|
WB Вправи 1-3 стор.9 (доповнити речення дієсловами) |
|
7. |
|
Що люблять мої друзі |
Вправа4, стор.10 |
Коментувати зміст пісні вправи 4. Робити повідомлення за завданнями вправи 2 |
|
Вправа 1-4, стор.10 |
Вправа 3 стор.10 (скласти речення за таблицею) |
Time markers вправа 1 |
Present Simple and Present Continuous |
Вимова Time markers |
|
WB Вправа1 стор.10 (визначити час) Вправа 2 (записати речення у правильній часовій формі) |
|
8. |
|
Наше харчування |
Вправа1,2 стор.11 |
Висловлюватися за завданнями вправ 1-4 про харчування |
|
Вправа 1-4, стор.11 |
|
Слова вправи 1 |
|
Long a and e sounds |
|
WB Вправа1, стор.10 (згрупувати слова) , вправа 2 (скласти речення) |
|
9. |
|
Що ми їмо на сніданок |
Вправа 2 стор.12 |
Висловлювати припущення до тексту. Робити повідомлення за змістом статті з журналу (вправи 3-4) |
Обговорення змісту прочитаного |
Вправа1-4, стор.12 |
|
Слова вправи 3 |
|
|
|
WB Вправа1, стор.11 (визначити слова), вправа2(записати правильні слова), вправа 3 (виправити слова) |
|
10 |
|
Традиції харчування |
Вправа1, 2 стор.13 |
Висловлюватися за завданнями вправи1, 2 про традиції харчування |
Моделювати міні-діалоги за зразком вправи2 |
Вправа1-4 , стор.13 |
Вправа 4 (доповнити слова) |
Food words |
Тематична діагностувальна робота |
|
|
WB Вправа1, стор.12 (доповнити таблицю) Вправа 3 (відповісти на запитання) Вправа 4 (написати про улюблену їжу) |
|
11 |
|
Підсумковий урок із тем « Я, моя сім’я та мої друзі», «Людина. Їжа». |
|||||||||||
Відпочинок і дозвілля. На концерті. (Сфера спілкування - особистісна) Unit 2. We had a concert. |
||||||||||||
12 |
|
Відпочинок і дозвілля. На концерті. |
Вправа1,2, стор.14 |
Висловлюватися за змістом малюнків, прослуханого оповідання |
Обговорювати зміст прослуханого оповідання |
Вправа1-2, стор.14 |
|
Називати ключові слова Вправа 1 |
Past Simple |
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа1, стор.14 (вибрати правильне слово), вправа2 (доповнити речення) |
13 |
|
Відвідування концерту. |
Вправа1, стор.15 |
Висловлюватися за завданнями вправ 2,3 про візит до кінотеатру |
Розігрувати оповідання в групах Вправа1 |
Вправа 1-4, стор.15 |
Вправа4 (доповни-ти речення) |
|
Past Simple: have, be and regular verbs |
|
|
WB Вправа1 -2 стор.15 ( доповнити речення дієсловами у Past Simple) |
14 |
|
Відпочинок протягом тижня |
Вправа 4 стор.16 |
Коментувати зміст пісні Вправа 4 |
|
Вправа 1-4, стор.16 |
Вправа 1, 3 (скласти речення за таблицею) |
Time markers: Past Simple |
Past Simple |
|
|
WB Вправа1, стор.16 (визначити time markers) Вправа2 (скласти речення) |
15 |
|
Відпочинок з друзями |
Вправа1,2 стор.17 |
Робити повідомлення за завданнями вправ 3, 4 |
Обговорювати зміст вірша вправи 2 |
Вправа1-4, стор.17 |
|
Називати ключові слова Вправа 1 |
|
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа1, стор.16 Phonics (визначити правильний правопис слова) Вправа 2 (скласти речення) |
16 |
|
Улюблене свято |
Вправа 2 стор.18 |
Описувати малюнок вправи 1 |
Обговорювати зміст вірша Вправи 3, 4 |
Вправа 1-4, стор.18 |
|
Називати ключові слова Вправа 3 |
|
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа 1, стор.17 (записати слова), вправа 2 (доповнити речення), вправа 3 (визначити правильність тверджень) |
17 |
|
Музичні смаки та уподобання |
Вправа1, 2 стор.19 |
Робити повідомлення за завданнями вправ 1, 2 про музичні смаки |
Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 3 |
Вправа 1-4, стор.19 |
Вправа 4, стор.19 (вибрати правильні дієслова) |
Називати лексику з теми |
Past Simple |
Вимова лексики |
|
WB Вправа1, стор.18 (записати слова з –ing), вправа 2 (доповнити текст прийменниками), впр. 5 стор. 19 (описати малюнок)
|
Відпочинок і дозвілля. У музеї динозаврів. (Сфера спілкування - особистісна) Unit 3. The Dinosaur Museum. |
||||||||||||
18 |
|
Відпочинок і дозвілля. У музеї динозаврів. |
Вправа1,2, стор.20 |
Висловлюватися за змістом малюнків, вправи 2 |
Обговорювати зміст прослуханого оповідання |
Вправи 1-2, стор.20 |
|
Називати ключові слова (вправа1 ) |
Past Simple |
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа1, стор.20 (визначити правильні слова), вправа2 (доповнити речення) |
19 |
|
Відвідування музею. |
Вправа1, стор.21 |
Робити повідомлення за завданнями вправ про візит до музею |
Розігрувати оповідання в групах (вправа1) |
Вправи 1-4, стор.21 |
Вправи 1, 2 стор.21 (доповнити речення) |
|
Past Simple: irregular verbs with negatives |
|
|
WB Вправа1, стор.21 (з’єднати речення ), вправа 2 (доповнити речення) |
20 |
|
Поїздка до музею |
Вправа4, стор.22 |
Висловлюван-ня за змістом пісні вправи 4 |
Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 2 |
Вправа 1-4, стор.22 |
Вправа 1, 2, стор.22 ( скласти речення за таблицею) |
Називати лексику з теми |
Past Simple: irregular verbs with questions |
|
|
WB Вправа1, стор.22 ( з’єднати питання та відповіді), вправа 2 (доповнити речення) |
21 |
|
Відвідування зоопарку |
Вправа1,2 стор.23 |
Висловлюван-ня за змістом малюнків і тексту вправ 3, 4 |
|
Вправа1-4 , стор.23 |
|
Називати тварин |
|
f, ph [f] |
|
WB Вправи 1-2 стор.22 (доповнити речення) |
22 |
|
Динозаври, які вони були? |
Вправа 2, стор.24 |
Висловлення припущень до тексту |
Обговорювати зміст прочитаного тексту |
Вправа 1-4, стор.24 |
|
Називати слова до тексту вправи 3 |
Past Simple |
Вимова нових слів |
|
WB Вправа1, стор.23 ( з’єднати слова і малюнки), вправа 2 (відповісти на запитання) |
|||||
23 |
|
Улюблені заняття під час шкільної подорожі |
Вправа1, 2стор.25 |
Усні висловлювання за завданнями вправ 1,2 |
Розігрувати міні-діалогів за зразком вправи 3 |
Вправа 1-4, стор.25 |
Вправа4, стор.25 (вибрати правильний варіант) |
Називати лексику з теми |
Тематична діагносту- вальна робота |
Вимова лексики |
|
WB Вправа3, стор.24 (записати дієслова у Past Simple ), Вправа4 (доповнити текст), вправа 6 стор.25 (відповісти на запитання), вправа7 (написати повідомлення) |
|||||
24 |
|
Підсумковий урок із тем «Відпочинок і дозвілля. На концерті. У музеї динозаврів». Рольова гра. |
|||||||||||||||
25 |
|
Факти про мушлі. Урок домашнього читання |
|
Робити повідомлення за змістом малюнків і тексту |
Обговорювати зміст тексту в парах(вправа 4) |
Вправи 1-4 стор.28 |
|
Лексика з тексту |
Вимова лексики |
|
Підготувати розповідь з теми
|
||||||
Відпочинок і дозвілля. Спорт. (Сфера спілкування - особистісна) Unit 4. Whose jacket is this?
|
|||||||||||||||||
26 |
|
Відпочинок і дозвілля. Спорт. |
Вправа1,2, стор.32 |
Висловлюван-ня за змістом малюнків вправи 2 |
Обговорювати зміст прослуханого оповідання |
Вправа 1-2, стор.32 |
|
Називати ключові слова вправа 1 |
|
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа1, стор.30 (визначити речення за малюнком), вправа 2 (доповнити текст) |
|||||
27 |
|
Спорт і я. |
Вправа1, стор.33 |
Робити повідомлення за завданнями вправ про види спорту |
Розігрувати оповідання (робота в групах) |
Вправа 1-4, стор.33 |
Вправа 4 стор. 33 (доповнити речення) |
Називати лексику з теми |
Possessive pronouns |
Вимова нових слів |
|
WB Вправа1, стор.31 (визначити правильний займенник), вправа 2, 3 (доповнити речення займенниками) |
|||||
28 |
|
Гра у футбол |
Вправа4 стор.34 |
Робити повідомлення за змістом пісні вправи 4 |
Розігрувати міні-діалоги за зразком вправи 3 |
Вправа1-4, стор.34 |
Вправа 3 стор. 34 (скласти речення за малюнками) |
|
Regular and irregular adverbs |
Вимова прислівників |
|
WB Вправа1 стор.32 (визначити прислівник), вправа 2 (відповісти на запитання) |
29 |
|
Заняття спортом |
Вправа1,2, стор.35 |
Висловлюван-ня за змістом малюнків |
|
Вправа1-4, стор.35 |
Вправа4 стор. 35 (підписати малюнки) |
|
|
II endings rr [r] |
|
WB Вправа1, стор.32 Phonics (доповнити слова), вправа 2 (скласти речення) |
30 |
|
Із історії тенісу |
Вправа2 стор.36 |
Висловлюван-ня припущень до тексту (вправа 1) |
Обговорювати зміст прочитаного тексту |
Вправа1-4, стор.36 |
|
Називати нові слова до тексту (вправа 3) |
|
Вимова нових слів |
|
WB Вправа1, стор.33 (знайти слова), вправа 2 (доповнити речення), вправа 3 (визначити правильне слово)
|
31 |
|
Мої улюблені заняття спортом |
Вправа1, 2 стор.37 |
Висловлювання за завданнями вправ 1,2 |
Розігрувати міні-діалоги за зразком вправи 3 |
Вправа 1-4, стор.37 |
Вправа4, (доповнити речення ) |
Називати лексику з теми |
Структу-ра like+verb+ing |
Вимова слів з теми |
|
WB Вправа2, стор.34 (доповнити інструкцію до спорту) , вправи 3,4 стор. 35 (написати правила гри у футбол, волейбол)
|
Відпочинок і дозвілля. Подорож містом. (Сфера спілкування - особистісна) Unit 5. Go back to the round around. |
||||||||||||
32 |
|
Відпочинок і дозвілля. Подорож містом. |
Вправа1,2, стор.38 |
Висловлювання за змістом малюнків |
Обговорювати прослухане оповідання |
Вправа 1,2, стор.38 |
|
Називати ключові слова (вправа 1) |
|
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа1 стор.36 (визначити правильне слово) |
33 |
|
Подорожуємо містом. |
Вправа1, стор.39 |
Робити повідомлення за завданнями вправ про рух містом |
Розігрувати оповідання в групах (вправа 1) |
Вправа1-4, стор.39 |
Вправа4 стор. 39 (доповнити речення) |
|
Have to/ had to: giving directions |
|
|
WB Вправа1, стор.37 (доповнити речення), вправа 2 (скласти речення за малюнком) |
|
|||||||||||||
34 |
|
Подорож містом. |
Вправа 4 стор.40 |
Коментування пісні (Вправа 4) |
Моделювати міні-діалоги вправи 2 |
Вправа 1-4, стор.40 |
Вправа3 (описати малюнки) |
|
Why/ because |
|
|
WB Вправа1 стор.38 (з’єднати питання і відповіді), вправа 2 (написати речення з Why/ because ) |
|
|||||||||||||
35 |
|
На пікніку |
Вправа1,2, стор.41 |
Висловлюван-ня за змістом малюнків, тексту |
|
Вправа1-4, стор.41 |
Вправа 4 (підписати малюнки) |
Називати лексику з теми |
|
c, ck endings |
|
WB Вправа1, стор.39 Phonics (доповнити слова), вправа 2 (скласти речення за малюнками) |
|
|||||||||||||
36 |
|
У театрі ляльок. |
Вправа1 стор.42 |
Висловлення припущень до тексту |
Обговорювати зміст прочитаного тексту |
Вправа 1-4, стор.42 |
|
Називати лексику до тексту вправи 3 |
Тематична діагносту- вальна робота |
Вимова нових слів |
|
WB Вправа1, стор.39 (доповнити кросворд), вправа2 (доповнити речення), вправа 3(визначити правильне слово) |
|
|||||||||||||
37 |
|
Маршрут до школи |
Вправа 1, 2 стор.43 |
Робити повідомлення за завданнями вправ про свій маршрут до школи |
Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 3 |
Вправа 1-4, стор.43 |
Вправа 4 (вибрати правильне слово ) |
Називати ексику з теми |
|
Вимова слів з теми |
|
WB Вправа1, 2 стор.40 (визначити правильні дієслова), вправа4 (відповісти на запитання), вправа 5 (написати запрошення на вечірку) |
|
|||||||||||||
38 |
|
Підсумковий урок із тем «Відпочинок і дозвілля. Спорт. Подорож містом». Рольова гра. |
|
|||||||||||||||||||||||
39 |
|
Види спорту. Діагностувальна робота з читання |
|
|||||||||||||||||||||||
40 |
|
Подорожуємо містом. Діагностувальна робота з письма |
|
|||||||||||||||||||||||
Я, моя сім’я та друзі. Моя кімната.(Сфера спілкування - особистісна) Unit 6. The best bed. |
|
|||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Я, моя сім’я та друзі. Моя кімната. |
Вправа1-2, стор.44 |
Висловлюван-ня за змістом малюнків |
Обговорювати зміст прослуханого тексту |
Вправа1-2, стор.44 |
|
Називати нлючові слова (Вправа 1) |
|
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа1, стор.42 (визначити правильні слова), вправа 2 (доповнити текст) |
|
|||||||||||||
42 |
|
Моя кімната |
Вправа1, стор.45 |
Робити повідомлення за завданнями вправ про свою кімнату |
Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 4 |
Вправа 1-4, стор.45 |
Вправа3 (доповнити речення) |
Називати лексику з теми |
Comparatives and superlatives: long adjectives |
Вимова нових слів |
|
WB Вправа1-4 , стор.43 (доповнити речення прикметниками у правильному ступені порівняння) |
|
|||||||||||||
43 |
|
Меблі у моїй кімнаті |
Вправа4 стор.46 |
Коментування змісту пісні. Опис малюнків вправи 2 |
|
Вправа1-4, стор.46 |
Вправа3 (описати малюнки) |
|
Irregular comparatives and superlatives |
Вимова прикметників |
|
WB Вправа1-2 стор.44 (записати речення в правильному порядку) |
|
|||||||||||||
44 |
|
Мої улюблені речі |
Вправа1,2 стор.47 |
Робити повідомлення за завданнями вправ про свої улюблені речі |
|
Вправа1-4, стор.47 |
|
Називати лексику з теми |
|
Soft c and g sounds |
|
WB Вправа1, стор.44 Phonics (доповнити слова), вправа2 (скласти речення) |
|
|||||||||||||
45 |
|
Мої улюблені казки |
Вправа1,2 стор.48-49 |
Висловлюван-ня припущень до тексту. Опис малюнків вправи 1 |
Обговорювати зміст прочитаного тексту |
Вправа1-4, стор.48-49 |
Тематична діагносту – вальна робота |
Називати лексику вправи 3 |
Множина іменників |
Вимова слів із казки |
|
WB Вправа1 стор.45 (з’єднати слова і малюнки), вправа 2 (доповнити речення), вправа 3 (вибрати правильне слово) |
|
|||||||||||||
46 |
|
Підсумковий урок із тем « Я, моя сім’я та друзі. Моя кімната» |
|
|||||||||||||||||||||||
47 |
|
Речі у моїй кімнаті.. Діагностувальна робота з аудіювання |
|
|||||||||||||||||||||||
48 |
|
Мої улюблені казки. Діагностувальна робота з говоріння |
|
|||||||||||||||||||||||
Подорож. У космосі. (Сфера спілкування –) Unit 7. Will it really happen? |
||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
У космосі |
Вправа1,2 стор.56 |
Висловлення припущень до оповідання |
Обговорювати зміст прослуханого оповідання |
Вправи 1-2, стор.56 |
|
Називати ключові слова вправи 1 |
|
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа1, стор.52 (підписати малюнки), впр. 2 (доповнити текст) |
||||||||||||||
50 |
|
Суперлайнери майбутнього |
Вправа 1, стор.57 |
Робити повідомлення за завданнями вправ про суперлайнери майбутнього |
Розігрувати оповідання в групах. Моделювати міні-діалоги |
Вправа1-4, стор.57 |
Вправа 3 (доповнити речення) |
|
The future with will |
Вимова звуку [au] |
|
WB Вправа 1, стор.53 (відповісти на запитання), вправа 2 (доповнити текст) |
||||||||||||||
51 |
|
Подорож на Місяць |
Вправа 4 стор.58 |
Коментування пісні вправи 4 |
Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 2 |
Вправа 1-4, стор.58 |
Вправа 3 стор. 58 (скласти речення з will ) |
|
Time markers: the future |
Вимова нових слів |
|
WB Вправа 1, стор.54 (визначити Time markers), впр. 2, (скласти речення за ситуацією) |
||||||||||||||
52 |
|
Подорож в космос |
Вправа 1,2, стор.59 |
Робити повідомлення за завданнями вправ про подорож у космос |
|
Вправа 1-4, стор.59 |
Вправа 4, стор.59 (підписати малюнки) |
Називати лексику з теми |
Past Simple; Future Simple |
Вимова слів з au, aw and or |
|
WB Вправа 1, стор.55 Phonics (вибрати правильний правопис слова), вправа 2 (скласти речення з поданими словами) |
||||||||||||||
53 |
|
Життя через 100 років |
Вправа 2, стор.60 |
Описувати малюнки вправи 1 |
Обговорювати зміст прослуханих інтерв’ю |
Вправа 1-4, стор.60 |
|
Називати слова вправи 3 |
The future with will |
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа 1, стор.55(вибрати слова), вправа 2 (доповнити речення) |
54 |
|
Наше життя через 100 років |
Вправа 1, 2 стор.61 |
Робити повідомлення з теми (вправа 3) |
|
Вправа 1-4, стор.61 |
Вправа4, стор.61 (утворити слова) |
Називати лексику з теми |
Compound words |
Вимова слів з теми |
|
WB Вправа1, стор.56 (утворити Compound words), вправа 2 (знайти Compound words у тексті) |
Подорож. В аеропорту. (Сфера спілкування - ) Unit 8. How much time have we got? |
|||||||||||||
55 |
|
Подорож. В аеропорту. |
Вправа1,2, стор.62 |
Висловлення припущень до оповідання |
Обговорювати прослухане оповідання |
Вправа1-2, стор.62 |
|
Називати ключові слова Вправа1 |
|
Вимова ключових слів |
|
WB Вправа1, стор.58 (з’єднати малюнки і слова), вправа2 (доповнити текст) |
|
56 |
|
Подорож літаком |
Вправа1, стор.63 |
Робити повідомлення за завданнями вправ про подорож літаком |
Розігрувати оповідання (робота в групах) |
Вправа 1-4, стор.63 |
Вправа 3 (доповнити речення ) |
|
Quantity words (many, much, a lot of) |
Вимова нових слів |
|
WB Вправа1 стор.59 (визначити злі чувані/ незлічувані іменники), вправа 2 (написати запитання), вправа 3 (доповнити речення) |
|
57 |
|
Мій відпочинок |
Вправа 4 стор.64 |
Висловлюван-ня за змістом вправ та пісні |
Моделювати міні-діалоги вправи 2 |
Вправа 1-4, стор.64 |
Вправа 3 стор. 64 (описати малюнок) |
Називати лексику з теми |
Quantity words some/ any |
Вимова слів з теми |
|
WB Вправа1, стор.60 (доповнити діалог) |
|
58 |
|
Моя подорож |
Вправа1, 2 стор.65 |
Повідомлення за змістом малюнків |
|
Вправа1-4, стор.65 |
Вправа 4, стор.65 (згрупувати слова) |
|
Past Simple |
-ed endings |
|
WB Вправа1, стор.60 Phonics (визначити правильний звук) |
|
59 |
|
Лист із відпочинку |
Вправа1, 2 стор.66-67 |
Висловлення припущень до листа |
Обговорювати зміст прочитаного |
Вправа 1-4, стор.66-67 |
|
Називати слова вправи 3 |
Тематична діагносту- вальна робота. Читання. Взаємодія з текстом. |
|
|
WB Вправа 1, стор.61 (доповнити кросворд), вправа 2 стор.69(з’єднати питання і відповіді) |
|
60 |
|
Підсумковий урок із тем «Подорож. У космосі. В аеропорту». |
|||||||||||