Календарне планування з англійської мови для 4 кл. ( І семестр) до підручника " Family and Friends 4"

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови для 4 кл. ( І семестр) до підручника " Family and Friends"

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ НА I  СЕМЕСТР ДЛЯ 4 КЛАСУ

Дата

Тема, підтема

                 Комунікативна компетентність

             Мовний   інвентар

 

Домашнє завдання

Аудіювання

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

Читання

Письмо

Лексичний

Граматичний

Фонетичний

 

 

Я, моя сім’я та мої друзі. (Сфера спілкування – особистісна)

Starter. Back together.

1.

 

Я, моя сім’я та мої друзі. Ми знову в школі.

Вправа1,2 стор.4

Висловлюватися  за змістом малюнків

 Обговорювати  прослухане  оповідання вправа 2

Вправи 1-2, стор.4

 

 

 

 

 

WB

Вправа1, стор.4

(згрупувати слова)

Вправа 2

(вибрати зайве слово)

2.

 

Мої уподобання

 

Висловлюватися  за завданням вправи 3 про свої уподобання

Моделювати міні-діалоги за зразком вправа 1, 3

Вправа1-4, стор.5

Вправа 4 стор.5(написати про свого друга)

Вправа 2 (доповнити речення can )

Food words,

Free time activities

Can for permission/ would like for request

Вимова лексики

 

WB

Вправа 1, стор.5(визначити прикметники)

Вправа 2 (написати повідомлення), вправа 3 (доповнити речення)

3.

 

Заняття у вільний час

 

Робити повідомлення за змістом вправи 3 про свої заняття у вільний час

Моделювати  міні-діалоги за зразком вправи 1

Вправа 1-3, стор.6

Вправа 2, стор.6 (написати про плани на вихідні)

Free time activities

Структура be going to…

Звуки [mp], [nt], [ld], [lt], [nd].

 

WB

Вправа 1, стор.6 (відповісти на запитання)

 Вправа 2 (визначити слова, що рифмуються)

4.

 

Позначення часу

Вправа 1 стор.7

Висловлюватися за завданням вправи 2 про час

Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 1

Вправа 1-3, стор.7

Вправа3, стор.7 (записати слова в алфавітному порядку)

Time words

Comparatives and superlatives

Вимова нових слів

 

WB

Вправа 1, 2 стор.7 (записати час)

 

 

 

Людина. Їжа. (Сфера спілкування – особистісна)

Unit 1. The food here is great

5.

 

Людина. Їжа.

Вправа 1-2, стор.8

Висловлюватися  за змістом малюнків

Обговорювати зміст прослуханого оповідання 

Вправа 1-2, стор.8

 

Називати ключові слова вправи 1

 

Вимова ключових слів

 

WB

 Вправа 1, стор.8 (визначити речення у правильному порядку),

вправа 2 (доповнити речення)

6.

 

Наші смаки та уподобання в їжі.

 

Робти повідомлення за завданням вправи 3

Розігрувати оповідання  (робота в групах)

Вправа 1

Вправа 1-4, стор.9

Вправа4, стор.9 (доповнити текст)

Restaurant vocabulary

Present Simple

Present Continuous

Вимова нових слів

 

WB

Вправи 1-3 стор.9 (доповнити речення дієсловами)

7.

 

Що люблять мої друзі

Вправа4, стор.10

Коментувати  зміст пісні вправи 4.

Робити повідомлення за завданнями вправи 2

 

Вправа 1-4, стор.10

Вправа 3 стор.10 (скласти речення за таблицею)

Time markers вправа 1

Present Simple

and  Present Continuous

Вимова Time markers

 

WB

Вправа1 стор.10 (визначити час) Вправа 2 (записати речення у правильній часовій формі)

8.

 

Наше харчування

Вправа1,2 стор.11

Висловлюватися за завданнями вправ 1-4 про харчування

 

Вправа 1-4, стор.11

 

Слова

 вправи 1

 

Long a and e sounds

 

WB

Вправа1, стор.10 (згрупувати слова) , вправа 2 (скласти речення)

9.

 

Що ми їмо на сніданок

Вправа 2 стор.12

Висловлювати  припущення до тексту. Робити повідомлення за змістом статті з журналу (вправи 3-4)

Обговорення змісту прочитаного

Вправа1-4, стор.12

 

Слова

 вправи 3

 

 

 

WB

Вправа1, стор.11 (визначити слова),  вправа2(записати правильні слова), вправа 3 (виправити слова)

10

 

Традиції харчування

Вправа1, 2 стор.13

Висловлюватися  за завданнями вправи1, 2 про традиції харчування

Моделювати

 міні-діалоги

за зразком

вправи2

Вправа1-4 , стор.13

Вправа 4 (доповнити слова)

Food words

Тематична діагностувальна робота

 

 

WB

Вправа1, стор.12 (доповнити таблицю) Вправа 3 (відповісти на запитання)

Вправа 4 (написати про улюблену їжу)

11

 

Підсумковий урок із тем « Я, моя сім’я та мої друзі», «Людина. Їжа».

 

Відпочинок і дозвілля. На концерті. (Сфера спілкування - особистісна)

Unit 2. We had a concert.

12

 

Відпочинок і дозвілля. На концерті.

Вправа1,2, стор.14

Висловлюватися  за змістом малюнків, прослуханого оповідання

Обговорювати зміст прослуханого оповідання

Вправа1-2, стор.14

 

Називати ключові слова

Вправа 1

Past Simple

Вимова ключових слів

 

WB

Вправа1, стор.14 (вибрати правильне слово), вправа2 (доповнити речення)

13

 

Відвідування концерту.

Вправа1, стор.15

Висловлюватися за завданнями вправ 2,3 про візит до кінотеатру

Розігрувати  оповідання в групах

Вправа1

Вправа 1-4, стор.15

Вправа4 (доповни-ти речення)

 

Past Simple: have, be and regular verbs

 

 

 WB

 Вправа1 -2 стор.15

( доповнити речення дієсловами у Past Simple)

14

 

Відпочинок протягом тижня

Вправа 4 стор.16

Коментувати  зміст пісні

Вправа 4

 

Вправа 1-4, стор.16

Вправа 1, 3 (скласти речення за таблицею)

Time markers: Past Simple

Past Simple

 

 

WB

Вправа1, стор.16 (визначити time markers)

Вправа2 (скласти речення)

15

 

Відпочинок з друзями

Вправа1,2 стор.17

Робити повідомлення за завданнями вправ 3, 4

Обговорювати зміст вірша вправи 2

Вправа1-4, стор.17

 

Називати ключові слова

Вправа 1

 

Вимова ключових слів

 

WB

Вправа1, стор.16 Phonics (визначити правильний правопис слова)

Вправа 2 (скласти речення)

16

 

Улюблене свято

Вправа 2 стор.18

Описувати  малюнок   вправи 1

Обговорювати зміст вірша

Вправи 3, 4

Вправа 1-4, стор.18

 

Називати ключові слова  Вправа 3

 

Вимова ключових слів

 

WB Вправа 1, стор.17 (записати слова), вправа 2 (доповнити  речення), вправа 3 (визначити правильність тверджень)

 

17

 

Музичні смаки та уподобання

Вправа1, 2 стор.19

Робити повідомлення за завданнями вправ 1, 2 про музичні смаки

Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 3

Вправа 1-4, стор.19

Вправа 4, стор.19 (вибрати правильні дієслова)

Називати лексику з теми

Past Simple

Вимова лексики

 

WB

Вправа1, стор.18 (записати слова з –ing), вправа 2 (доповнити текст прийменниками), впр. 5 стор. 19 (описати малюнок)

 

 

Відпочинок і дозвілля. У музеї динозаврів.  (Сфера спілкування - особистісна)

Unit 3. The Dinosaur Museum.

18

 

Відпочинок і дозвілля. У музеї динозаврів.

Вправа1,2, стор.20

Висловлюватися  за змістом малюнків,  вправи 2

Обговорювати  зміст  прослуханого оповідання

Вправи 1-2, стор.20

 

Називати ключові слова  (вправа1 )

Past Simple

Вимова ключових слів

 

WB

Вправа1, стор.20 (визначити правильні слова),  вправа2 (доповнити речення)

19

 

Відвідування музею.

Вправа1, стор.21

Робити повідомлення за завданнями вправ про візит до музею

Розігрувати оповідання в групах (вправа1)

Вправи 1-4, стор.21

Вправи 1, 2 стор.21 (доповнити речення)

 

Past Simple: irregular verbs with negatives

 

 

WB

Вправа1, стор.21 (з’єднати речення ), вправа 2 (доповнити речення)

20

 

Поїздка до музею

Вправа4, стор.22

Висловлюван-ня за змістом пісні вправи 4

Моделювати міні-діалоги за зразком  вправи 2

Вправа 1-4, стор.22

Вправа 1, 2, стор.22 ( скласти речення за таблицею)

Називати лексику з теми

Past Simple: irregular verbs with questions

 

 

WB

Вправа1, стор.22 (  з’єднати  питання та відповіді), вправа 2 (доповнити речення)

21

 

Відвідування зоопарку

Вправа1,2 стор.23

Висловлюван-ня за змістом малюнків і тексту вправ 3, 4

 

Вправа1-4 , стор.23

 

Називати тварин

 

f, ph  [f]

 

WB

Вправи 1-2 стор.22  (доповнити речення)

 

22

 

Динозаври, які вони були?

Вправа 2, стор.24

Висловлення припущень до тексту

Обговорювати зміст прочитаного тексту

Вправа 1-4, стор.24

 

Називати слова до тексту вправи 3

Past Simple

Вимова нових слів

 

WB

Вправа1, стор.23 ( з’єднати  слова і малюнки),

вправа 2  (відповісти на запитання)

23

 

Улюблені заняття під час шкільної подорожі

Вправа1, 2стор.25

Усні висловлювання за завданнями вправ 1,2

Розігрувати міні-діалогів за зразком  вправи 3

Вправа 1-4, стор.25

Вправа4, стор.25 (вибрати правильний варіант)

Називати лексику з теми

Тематична діагносту-

вальна робота

Вимова лексики

 

WB Вправа3, стор.24 (записати дієслова у  Past Simple ),

Вправа4 (доповнити текст), вправа 6 стор.25 (відповісти на запитання), вправа7 (написати повідомлення)

24

 

 Підсумковий урок із тем «Відпочинок і дозвілля. На концерті. У музеї динозаврів». Рольова гра. 

25

 

Факти про мушлі. Урок домашнього читання 

 

Робити повідомлення за змістом малюнків і тексту

Обговорювати зміст тексту в парах(вправа 4)

Вправи 1-4 стор.28

 

Лексика з тексту

Вимова

лексики

 

Підготувати розповідь з теми

 

 

 

                                                            Відпочинок і дозвілля. Спорт.  (Сфера спілкування - особистісна)

Unit 4. Whose jacket is this?

 

26

 

Відпочинок і дозвілля. Спорт.

Вправа1,2, стор.32

Висловлюван-ня за змістом малюнків вправи 2

Обговорювати зміст прослуханого оповідання

Вправа 1-2, стор.32

 

Називати ключові слова вправа 1

 

Вимова ключових слів

 

WB

Вправа1, стор.30 (визначити речення за малюнком),

вправа 2 (доповнити текст)

27

 

Спорт і я.

Вправа1, стор.33

Робити повідомлення за завданнями вправ про види спорту

 Розігрувати оповідання (робота в групах)

Вправа 1-4, стор.33

Вправа 4 стор. 33 (доповнити речення)

Називати лексику з теми

Possessive pronouns

Вимова нових слів

 

WB

Вправа1, стор.31 (визначити правильний займенник), вправа 2, 3 (доповнити речення займенниками)

 

28

 

Гра у футбол

Вправа4 стор.34

Робити повідомлення за змістом пісні вправи 4

Розігрувати міні-діалоги за зразком  вправи 3

Вправа1-4, стор.34

Вправа 3 стор. 34 (скласти речення за малюнками)

 

Regular and irregular adverbs

Вимова прислівників

 

WB

Вправа1 стор.32 (визначити прислівник), вправа 2 (відповісти на запитання)

29

 

Заняття спортом

Вправа1,2, стор.35

Висловлюван-ня за змістом малюнків

 

Вправа1-4, стор.35

Вправа4 стор. 35 (підписати малюнки)

 

 

II endings rr [r]

 

WB

Вправа1, стор.32 Phonics  (доповнити слова), вправа 2 (скласти речення)

30

 

Із історії тенісу

Вправа2 стор.36

Висловлюван-ня припущень до тексту (вправа 1)

 Обговорювати зміст прочитаного тексту

Вправа1-4, стор.36

 

Називати нові слова до тексту (вправа 3)

 

Вимова нових слів

 

WB

Вправа1, стор.33 (знайти слова), вправа 2 (доповнити речення), вправа 3 (визначити правильне слово)

 

31

 

Мої улюблені заняття спортом

Вправа1, 2 стор.37

Висловлювання за завданнями вправ 1,2

Розігрувати міні-діалоги за зразком  вправи 3

Вправа 1-4, стор.37

Вправа4,  (доповнити речення )

Називати лексику з теми

Структу-ра like+verb+ing

Вимова слів з теми

 

WB

Вправа2, стор.34 (доповнити інструкцію до спорту) , вправи 3,4 стор. 35 (написати правила гри у футбол, волейбол)

 

 

 

 

Відпочинок і дозвілля. Подорож містом. (Сфера спілкування - особистісна)

Unit 5. Go back to the round around.

32

 

Відпочинок і дозвілля. Подорож містом.

Вправа1,2, стор.38

Висловлювання за змістом малюнків

Обговорювати прослухане оповідання

Вправа 1,2, стор.38

 

Називати ключові слова  (вправа 1)

 

Вимова ключових слів

 

WB

Вправа1 стор.36 (визначити правильне слово) 

 

33

 

Подорожуємо  містом.

Вправа1, стор.39

Робити повідомлення  за завданнями вправ про рух містом

Розігрувати оповідання в групах

(вправа 1)

Вправа1-4, стор.39

Вправа4 стор. 39 (доповнити речення)

 

Have to/ had to: giving directions

 

 

WB

Вправа1, стор.37 (доповнити речення), вправа 2 (скласти речення за малюнком)

 

34

 

Подорож містом.

Вправа 4 стор.40

Коментування пісні 

(Вправа 4)

Моделювати міні-діалоги вправи 2

Вправа 1-4, стор.40

Вправа3 (описати малюнки)

 

Why/ because

 

 

WB

Вправа1 стор.38 (з’єднати питання і відповіді), вправа 2 (написати речення з  Why/ because  )

 

35

 

На пікніку

Вправа1,2, стор.41

Висловлюван-ня за змістом малюнків, тексту

 

Вправа1-4, стор.41

Вправа 4 (підписати малюнки)

Називати лексику з теми

 

c, ck endings

 

WB

Вправа1, стор.39 Phonics (доповнити слова),

вправа 2 (скласти речення за малюнками)

 

36

 

У театрі ляльок.

Вправа1 стор.42

Висловлення припущень до тексту

Обговорювати зміст прочитаного тексту

Вправа 1-4, стор.42

 

Називати лексику до тексту вправи 3

Тематична діагносту-

вальна робота

Вимова нових слів

 

WB

Вправа1, стор.39 (доповнити кросворд), вправа2 (доповнити речення), вправа 3(визначити правильне слово)

 

37

 

Маршрут до школи

Вправа 1, 2 стор.43

Робити повідомлення за завданнями вправ про свій маршрут до школи

Моделювати міні-діалоги за зразком  вправи 3

Вправа 1-4, стор.43

Вправа 4 (вибрати правильне слово )

Називати ексику з теми

 

Вимова слів з теми

 

WB

Вправа1, 2  стор.40 (визначити правильні дієслова),

вправа4 (відповісти на запитання),

вправа 5 (написати запрошення на вечірку)

 

38

 

Підсумковий урок із тем «Відпочинок і дозвілля. Спорт. Подорож містом». Рольова гра.

 

39

 

Види спорту. Діагностувальна  робота з читання

 

40

 

Подорожуємо містом. Діагностувальна робота з письма

 

Я, моя сім’я та друзі. Моя  кімната.(Сфера спілкування - особистісна)

Unit 6. The best bed.

 

41

 

Я, моя сім’я та друзі. Моя  кімната.

Вправа1-2, стор.44

Висловлюван-ня за змістом малюнків

Обговорювати зміст прослуханого тексту

Вправа1-2, стор.44

 

Називати нлючові слова  (Вправа 1)

 

Вимова ключових слів

 

WB

 Вправа1, стор.42 (визначити правильні слова),

вправа 2 (доповнити текст)

 

42

 

Моя кімната

Вправа1, стор.45

Робити повідомлення  за завданнями вправ про свою кімнату

Моделювати міні-діалоги за зразком   вправи 4

Вправа 1-4, стор.45

Вправа3 (доповнити речення)

Називати лексику з теми

Comparatives and superlatives: long adjectives

Вимова нових слів

 

WB

Вправа1-4 , стор.43 (доповнити речення прикметниками у правильному ступені порівняння)

 

43

 

Меблі у моїй кімнаті

Вправа4 стор.46

Коментування змісту пісні. Опис малюнків вправи 2

 

Вправа1-4, стор.46

Вправа3 (описати малюнки)

 

Irregular comparatives and superlatives

Вимова прикметників

 

WB

Вправа1-2  стор.44  (записати речення в правильному порядку)

 

44

 

Мої улюблені речі

Вправа1,2 стор.47

Робити повідомлення  за завданнями вправ про свої улюблені речі

 

Вправа1-4, стор.47

 

Називати лексику з теми

 

Soft c and g sounds

 

WB

Вправа1, стор.44 Phonics  (доповнити слова), вправа2 (скласти речення)

 

45

 

Мої улюблені казки

Вправа1,2 стор.48-49

Висловлюван-ня припущень до тексту. Опис малюнків вправи 1

Обговорювати зміст прочитаного тексту

Вправа1-4, стор.48-49

Тематична діагносту –

вальна

робота

Називати лексику вправи 3

Множина іменників

Вимова слів із казки

 

WB

Вправа1 стор.45 (з’єднати слова і малюнки),

вправа 2 (доповнити речення), вправа 3 (вибрати правильне слово)

 

46

 

Підсумковий урок із тем « Я, моя сім’я та друзі. Моя  кімната»

 

47

 

Речі у моїй кімнаті.. Діагностувальна робота  з аудіювання

 

48

 

Мої улюблені казки. Діагностувальна  робота з  говоріння

 

Подорож. У космосі. (Сфера спілкування –)

Unit 7. Will it really happen?

49

 

У космосі

Вправа1,2 стор.56

Висловлення припущень до оповідання

Обговорювати зміст прослуханого оповідання

Вправи 1-2, стор.56

 

 Називати ключові слова вправи 1

 

Вимова ключових слів

 

WB Вправа1, стор.52  (підписати малюнки), впр. 2 (доповнити текст)

50

 

Суперлайнери майбутнього

Вправа 1, стор.57

Робити повідомлення за завданнями вправ  про суперлайнери майбутнього

Розігрувати оповідання в групах. Моделювати міні-діалоги

Вправа1-4, стор.57

Вправа 3 (доповнити речення)

 

The future with will

Вимова звуку [au]

 

WB

Вправа 1, стор.53 (відповісти на запитання),

вправа 2 (доповнити текст)

51

 

Подорож на Місяць

Вправа 4 стор.58

Коментування пісні вправи 4

Моделювати міні-діалоги за зразком вправи 2

Вправа 1-4, стор.58

Вправа 3 стор. 58 (скласти речення з will )

 

Time markers: the future

Вимова нових слів

 

WB Вправа 1, стор.54 (визначити  Time markers),  впр. 2,  (скласти речення за ситуацією)

52

 

Подорож в космос

Вправа 1,2, стор.59

Робити повідомлення за завданнями вправ про подорож у космос

 

Вправа 1-4, стор.59

Вправа 4, стор.59 (підписати малюнки)

Називати лексику з теми

Past  Simple; Future Simple

Вимова слів з au, aw and or

 

WB Вправа 1, стор.55 Phonics  (вибрати правильний правопис слова),

вправа 2 (скласти речення з поданими словами)

 

53

 

Життя через 100 років

Вправа 2, стор.60

Описувати малюнки вправи 1

Обговорювати зміст прослуханих інтерв’ю

Вправа 1-4, стор.60 

 

Називати слова  вправи 3

The future with will

Вимова ключових слів

 

WB Вправа 1, стор.55(вибрати слова), 

вправа 2 (доповнити речення)

54

 

Наше життя через 100 років

Вправа 1, 2 стор.61

Робити повідомлення з теми (вправа 3)

 

Вправа 1-4, стор.61

Вправа4, стор.61 (утворити слова)

Називати лексику з теми

Compound words

Вимова слів з теми

 

WB Вправа1, стор.56 (утворити   Compound words), вправа 2 (знайти  Compound words у тексті)

 

Подорож. В аеропорту.  (Сфера спілкування - )

Unit 8. How much time have we got?

55

 

Подорож. В аеропорту.

Вправа1,2, стор.62

Висловлення припущень до оповідання

Обговорювати прослухане оповідання

Вправа1-2, стор.62

 

Називати ключові слова

Вправа1

 

Вимова ключових слів

 

WB

Вправа1, стор.58 (з’єднати малюнки і слова), вправа2 (доповнити текст) 

56

 

Подорож літаком

Вправа1, стор.63

Робити повідомлення за завданнями вправ  про подорож літаком

Розігрувати оповідання (робота в групах)

Вправа 1-4, стор.63

Вправа 3 (доповнити речення )

 

Quantity words (many, much, a lot of)

Вимова нових слів

 

 WB

 Вправа1 стор.59 (визначити злі чувані/ незлічувані іменники), вправа 2 (написати запитання), вправа 3 (доповнити речення)

57

 

Мій відпочинок

Вправа 4 стор.64

Висловлюван-ня за змістом вправ та пісні

Моделювати  міні-діалоги вправи 2

Вправа 1-4, стор.64

Вправа 3 стор. 64 (описати малюнок)

Називати лексику з теми

Quantity words some/ any

Вимова слів з теми

 

WB

Вправа1, стор.60 (доповнити діалог)

58

 

Моя подорож

Вправа1, 2 стор.65

Повідомлення за змістом малюнків

 

Вправа1-4, стор.65

Вправа 4, стор.65 (згрупувати слова)

 

Past Simple

-ed endings

 

WB

Вправа1, стор.60 Phonics (визначити правильний звук)

59

 

Лист із відпочинку

Вправа1, 2 стор.66-67

Висловлення припущень до листа

Обговорювати зміст прочитаного

Вправа 1-4, стор.66-67

 

Називати слова вправи 3

Тематична діагносту-

вальна робота. Читання. Взаємодія з текстом.

 

 

WB Вправа 1, стор.61 (доповнити кросворд),  вправа 2 стор.69(з’єднати питання і відповіді)

60

 

Підсумковий урок із тем «Подорож.  У космосі. В аеропорту».

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
30 грудня 2024
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку