Календарно-тематичний план для 5 класу (НУШ)
ІІ семестр
№ з\п |
Зміст навчального предмета |
Очікувані результати навчання |
Види навчальної діяльності учнів |
Дата |
К-ть год |
||
Інформатика ІІ семестр |
|||||||
33 |
|
Повторення матеріалу за І семестр |
Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем дотримується авторських прав і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості |
|
|
1 |
|
34 |
7 |
Інструктаж з БЖД. ПР 4. Уведення та форматування тексту. |
|
1 |
|||
35 |
8 |
Інструктаж з БЖД. Створення та вставлення зображень на слайдах. |
|
1 |
|||
36 |
9 |
Інструктаж з БЖД . ПР 5. Робота із зображеннями у презентації. |
|
1 |
|||
37 |
10 |
Інструктаж з БЖД. Впорядкування слайдів. Створення спільної мультимедійної презентації. |
|
1 |
|||
38 |
11 |
Контрольна робота № 3 з теми «Комп’ютерні презентації» (Захист комп’ютерної презентації) |
|
1 |
|||
Змістова лінія «Інформаційні технології» |
|||||||
Тема 4. «Текстові документи» (14 год) |
|||||||
39 |
1 |
Інструктаж з БЖД. Програми для створення та опрацювання текстових документів. |
Пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач. Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми. Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем. Створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку. Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів |
Визначення об’єктів текстового документа та значень їх властивостей. Визначення та вибір інструментів для виконання базових операцій по створенню текстових документів. Уведення тексту з дотриманням правил з використанням різних пристроїв рідною та іноземною мовами. Здійснення редагування та форматування тексту за зразком та самостійно. Оцінювання створеного документа згідно критеріїв оформлення, самооцінювання діяльності. Підготовка та друк текстового документа. |
|
1 |
|
40 |
2 |
Інструктаж з БЖД. ПР 6. Створення та налаштування текстового документу. |
|
1 |
|||
41 |
3 |
Інструктаж з БЖД. Об’єкти текстового документа, їх властивості. |
|
1 |
|||
42 |
4 |
Інструктаж з БЖД. Правила введення тексту |
|
1 |
|||
43 |
5 |
Інструктаж з БЖД. Уведення і редагування тексту. |
|
1 |
|||
44 |
6 |
Інструктаж з БЖД. ПР 7. Уведення і редагування тексту. |
|
1 |
|||
45 |
7 |
Інструктаж з БЖД. ПР 8. Уведення і редагування тексту. |
|
1 |
|||
46 |
8 |
Інструктаж з БЖД. Символи. ПР 9. Вставка символів. |
|
1 |
|||
47 |
9 |
Інструктаж з БЖД. Перевірка правопису. |
|
1 |
|||
48 |
10 |
Інструктаж з БЖД. Пошук та заміна фрагментів текстового документа. |
|
1 |
|||
49 |
11 |
Інструктаж з БЖД. Форматування символів, абзаців, сторінок. |
|
1 |
|||
50 |
12 |
Інструктаж з БЖД. ПР 10. Форматування тексту. |
|
1 |
|||
51 |
13 |
Інструктаж з БЖД. Створення спільного текстового документа. Друкування текстового документа. |
|
1 |
|||
52 |
14 |
Контрольна робота № 4 з теми «Текстові документи» |
|
1 |
|||
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування» |
|||||||
Тема 5. Алгоритми та програми (12 год) |
|||||||
53 |
1 |
Інструктаж з БЖД. Команди і виконавці. Система команд виконавця. |
Розробляє алгоритми, поєднуючи базові структури, для розв’язання задач. Корегує алгоритм за потреби. Складає і налагоджує програмні проекти для розв’язання задач/проблем і творчого самовираження. Розділяє задачу на підзадачі та розв’язує їх, комбінуючи проект із блоків команд. Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями. Бере участь у спільному створенні інформаційного продукту, враховуючи власний і груповий емоційний стан.
|
Складання і виконання алгоритмів для різних виконавців. Редагування алгоритмів. Подання алгоритму різними способами. Обґрунтування вибору необхідних алгоритмічних структур. Формулювання висловлювань, істинних і хибних. Визначення, істинне дане висловлювання чи хибне. Складання лінійних проєктів, проєктів, що містять цикли з лічильником і розгалуження. Планування роботи в процесі створення проєкту. Редагування проєктів. Тестування проєктів. Налагодження проєктів. Обґрунтування відповідності алгоритму поставленій задачі. Самостійна робота по створенню і налагодженню проєкту. |
|
1 |
|
54 |
2 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми. Різні способи подання алгоритмів. ПР 11. Графічне зображення алгоритмів |
|
1 |
|||
55 |
3 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми і програми. |
|
1 |
|||
56 |
4 |
Інструктаж з БЖД. Середовища проектування Скретч |
|
1 |
|||
57 |
5 |
Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми. |
|
1 |
|||
58 |
6 |
Інструктаж з БЖД. ПР 12. Складання лінійного алгоритму у програмі Скретч |
|
1 |
|||
59 |
7 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми і програми з циклами з лічильником. |
|
1 |
|||
60 |
8 |
Інструктаж з БЖД. ПР 13. Складання циклічного алгоритму у програмі Скретч |
|
1 |
|||
61 |
9 |
Інструктаж з БЖД. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Алгоритми і програми з розгалуженнями. |
|
1 |
|||
62 |
10 |
Інструктаж з БЖД. ПР 14. Складання алгоритму з розгалуженням у програмі Скретч |
|
1 |
|||
63 |
11 |
Інструктаж з БЖД. Тестування алгоритмів програм. |
|
1 |
|||
64 |
12 |
Контрольна робота № 5 з теми «Алгоритми та програми» |
|
1 |
|||
Тема 6. Практикум з використання інформаційних технологій (4 год) |
|||||||
65 |
1 |
Інструктаж з БЖД. Проєкт та проєктна діяльність. Етапи виконання проєкту. Критерії оцінювання проєкту. |
Організовує власне інформаційне середовище на основі доступних пристроїв і технологій, налаштовує програмні та апаратні засоби залежно від власних потреб. Складає план виконання своєї роботи із створення інформаційного продукту відповідно до ролі в групі. Пояснює вибір програмних засобів для створення відповідних інформаційних продуктів. Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями. Розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній роботі. Зазначає джерела, використані у своїх роботах. Використовує онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної діяльності. Описує власну діяльність і набутий досвід. |
Виконання комплексного проєкту. Складання плану виконання проєкту. Пошук матеріалів для проєкту, їх збереження та аналіз. Вибір програмних засобів для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів. Оцінювання якості розроблених інформаційних продуктів на основі критеріїв. Подання результатів, захист проєкту. |
|
1 |
|
66 |
2 |
Інструктаж з БЖД. Складання плану виконання проєкту. Визначення завдань проєкту. |
|
1 |
|||
67 |
3 |
Інструктаж з БЖД. Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту. |
|
1 |
|||
68 |
4 |
Інструктаж з БЖД. Подання та оцінювання результатів виконання проєкту. |
|
1 |
|||
69 |
|
Урок узагальнення за ІІ семестр |
|
1 |
|||
70 |
|
Урок узагальнення за рік |
|
1 |
|||