Календарний план ІІ семестр 5клас (НУШ) Інформатика

Про матеріал
Календарні плани з інформатики для 5 класу на ІІ семестр. Згідно Модельної навчальної програми «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план для 5 класу (НУШ)

ІІ семестр

 

з\п

№ за темою

Зміст навчального предмета

Очікувані результати навчання

Види навчальної

діяльності учнів

Дата

К-ть

год

Інформатика ІІ семестр

33

 

Повторення матеріалу за І семестр

Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем дотримується авторських прав і враховує різні типи дозволів на використання інформаційних ресурсів у власній і груповій роботі і творчості

 

 

1

34

7

Інструктаж з БЖД. ПР 4. Уведення та форматування тексту.

 

1

35

8

Інструктаж з БЖД. Створення та вставлення зображень на слайдах.

 

1

36

9

Інструктаж з БЖД . ПР 5. Робота із зображеннями у презентації.

 

1

37

10

Інструктаж з БЖД. Впорядкування слайдів. Створення спільної мультимедійної  презентації.

 

1

38

11

Контрольна робота № 3 з теми «Комп’ютерні презентації» (Захист комп’ютерної презентації)

 

1

Змістова лінія «Інформаційні технології»

Тема 4. «Текстові документи» (14 год)

39

1

Інструктаж з БЖД. Програми для створення та опрацювання

текстових документів.

Пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач.  Обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми.  Оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем. Створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку.  Дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів

Визначення об’єктів текстового документа та значень їх властивостей. Визначення та вибір інструментів для виконання базових операцій по створенню текстових документів.

Уведення тексту з дотриманням правил з використанням різних пристроїв рідною та іноземною мовами. Здійснення редагування та форматування тексту за зразком та самостійно. Оцінювання створеного документа згідно критеріїв оформлення, самооцінювання діяльності. 

Підготовка та друк текстового документа.

 

1

40

2

Інструктаж з БЖД. ПР 6. Створення та налаштування текстового документу.

 

1

41

3

Інструктаж з БЖД. Об’єкти текстового документа, їх властивості.

 

1

42

4

Інструктаж з БЖД. Правила введення тексту

 

1

43

5

Інструктаж з БЖД. Уведення і редагування тексту.

 

1

44

6

Інструктаж з БЖД. ПР 7.  Уведення і редагування тексту.

 

1

45

7

Інструктаж з БЖД. ПР 8.  Уведення і редагування тексту.

 

1

46

8

Інструктаж з БЖД. Символи. ПР 9. Вставка символів.

 

1

47

9

Інструктаж з БЖД. Перевірка правопису.

 

1

48

10

Інструктаж з БЖД. Пошук та заміна фрагментів текстового

документа.

 

1

49

11

Інструктаж з БЖД. Форматування символів, абзаців, сторінок.

 

1

50

12

Інструктаж з БЖД. ПР 10. Форматування тексту.

 

1

51

13

Інструктаж з БЖД. Створення спільного текстового документа.

Друкування текстового документа.

 

1

52

14

Контрольна робота № 4 з теми «Текстові документи»

 

1

Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»

Тема 5. Алгоритми та програми (12 год)

53

1

Інструктаж з БЖД. Команди і виконавці. Система команд виконавця.

Розробляє алгоритми, поєднуючи базові структури, для розв’язання задач.  Корегує алгоритм за потреби.  Складає і налагоджує програмні проекти для розв’язання задач/проблем і творчого самовираження.  Розділяє задачу на підзадачі та розв’язує їх, комбінуючи проект із блоків команд.  Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями.   Бере участь у спільному створенні інформаційного продукту, враховуючи власний і груповий емоційний стан. 

 

Складання і виконання алгоритмів для різних виконавців.

Редагування алгоритмів. Подання алгоритму різними способами.

Обґрунтування вибору необхідних алгоритмічних структур.

Формулювання висловлювань, істинних і хибних.

Визначення, істинне дане висловлювання чи хибне. Складання лінійних проєктів, проєктів, що містять цикли з лічильником і розгалуження. Планування роботи в процесі створення проєкту. Редагування проєктів. Тестування проєктів. Налагодження проєктів. Обґрунтування відповідності алгоритму поставленій задачі. Самостійна робота по створенню і налагодженню

проєкту.

 

1

54

2

Інструктаж з БЖД. Алгоритми. Різні способи подання алгоритмів.  ПР 11. Графічне зображення алгоритмів

 

1

55

3

Інструктаж з БЖД. Алгоритми і програми.

 

1

56

4

Інструктаж з БЖД. Середовища проектування Скретч

 

1

57

5

Інструктаж з БЖД.  Лінійні алгоритми.

 

1

58

6

Інструктаж з БЖД.  ПР 12. Складання лінійного алгоритму у програмі Скретч

 

1

59

7

Інструктаж з БЖД.  Алгоритми і програми з циклами з лічильником.

 

1

60

8

Інструктаж з БЖД.  ПР 13. Складання циклічного алгоритму у програмі Скретч

 

1

61

9

Інструктаж з БЖД. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Алгоритми і програми з розгалуженнями.

 

1

62

10

Інструктаж з БЖД.  ПР 14. Складання алгоритму з розгалуженням у програмі Скретч

 

1

63

11

Інструктаж з БЖД. Тестування алгоритмів програм.

 

1

64

12

Контрольна робота № 5 з теми «Алгоритми та програми»

 

1

Тема 6. Практикум з використання інформаційних технологій (4 год)

65

1

Інструктаж з БЖД. Проєкт та проєктна діяльність. Етапи виконання проєкту. Критерії оцінювання проєкту.

Організовує власне інформаційне середовище на основі доступних пристроїв і технологій, налаштовує програмні та апаратні засоби залежно від власних потреб.  Складає план виконання своєї роботи із створення інформаційного продукту відповідно до ролі в групі.  Пояснює вибір програмних засобів для  створення відповідних інформаційних продуктів.  Створює інформаційні продукти та оцінює їх якість за вказаними критеріями.  Розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній роботі.  Зазначає джерела, використані  у своїх роботах. Використовує онлайн-сервіси та онлайн-ресурси для індивідуальної діяльності.   Описує власну діяльність і набутий досвід.

Виконання комплексного проєкту.

Складання плану виконання проєкту.

Пошук матеріалів для проєкту, їх збереження та аналіз. 

Вибір програмних засобів для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів.

Оцінювання якості розроблених інформаційних продуктів на основі критеріїв.

Подання результатів, захист  проєкту.

 

1

66

2

Інструктаж з БЖД. Складання плану виконання проєкту. Визначення завдань проєкту.

 

1

67

3

Інструктаж з БЖД. Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту.

 

1

68

4

Інструктаж з БЖД. Подання та оцінювання результатів виконання проєкту.

 

1

69

 

Урок узагальнення за ІІ семестр

 

1

70

 

Урок узагальнення за рік

 

1

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 5 клас, Планування
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
1604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку