Календарно - тематичне планування біології в10 класі за ІІ семестр. Складено за програмою - Програма з біології і екології для 10 - 11 класів закладів загальної середньої освіти: рівень стандарту, затверджена наказом Міністерства освіти і науки від 23.10.2017 № 1407.
10 клас (38 год.)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата проведення |
Примітка |
|
Тема 3. Спадковість і мінливість (20 год.) |
|
|
33 |
Інструктаж з б/ж. Основні поняття генетики |
|
|
34 |
Закономірності спадковості. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки |
|
|
35 |
Сучасні молекулярно – генетичні методи досліджень спадковості людини |
|
|
36 |
Типи успадкування ознак у людини |
|
|
37 |
П\Р.№2 Розв’язування типових генетичних задач |
|
|
38 |
Організація спадкового генетичного матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. Гени структурні та регуляторні |
|
|
39 |
Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині |
|
|
40 |
Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу |
|
|
41 |
Сучасний стан досліджень геному людини |
|
|
42 |
Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини |
|
|
43 |
Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість у людини |
|
|
44 |
Урок – узагальнення з теми: «Основні поняття генетики» |
|
|
45 |
Закономірності неспадкової (модифікаційної) мінливості людини. Л\Р.№2. Вивчення закономірностей модифікаційної мінливості |
|
|
46 |
Закономірності спадкової мінливості людини |
|
|
47 |
Мутації та їхні властивості |
|
|
48 |
Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів |
|
|
49 |
Закономірності розподілу алелів в популяціях |
|
|
50 |
Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування. Генетичний моніторинг в людських спільнотах |
|
|
51 |
Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю,їхні причини |
|
|
52 |
Сучасні завдання медичної генетики. Медико – генетичне консультування та його організація |
|
|
53 |
Проект:створення буклету, постеру, презентації, бук – трейлеру,тощо (один на вибір) з теми: Генетичний моніторинг в людських спільнотах. Скринінг – програми для новонароджених. Гемотерапія та її перспективи |
|
|
54 |
Контрольна робота № 2 з теми: «Спадковість і мінливість» |
|
|
|
Тема 4. Репродукція та розвиток (16 год.) |
|
|
55 |
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів |
|
|
56 |
Особливості процесів регенерації організму людини |
|
|
57 |
Трансплантація тканин та органів у людини, їх перспективи. Правила біологічної етики |
|
|
58 |
Ріст і розвиток клітин та фактори, які на нього впливають |
|
|
59 |
Старіння та смерть клітин |
|
|
60 |
Поняття про онкологічні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань |
|
|
61 |
Статеві клітини. Особливості онтогенезу людини. Л\Р.№ 3.Вивчення будови статевих клітин людини |
|
|
62 |
Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини |
|
|
63 |
Біологічні та соціальні аспекти регуляції розмноження людини |
|
|
64 |
Репродуктивне здоров’я. сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини |
|
|
65 |
Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції). |
|
|
66 |
Л\Р.№ 4. Вивчення етапів ембріогенезу |
|
|
67 |
Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини |
|
|
68 |
Постембріональний розвиток людини |
|
|
69 |
Урок – узагальнення з теми: «Репродукція та розвиток» |
|
|
70 |
Урок – конференція. Гіпотези старіння |
|
|