Календарно- тематичне планування з інформатики для 7 класу

Про матеріал
До підручника «Інформатика 7 клас» Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. (для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) за навчальною програмою 2017 року
Перегляд файлу

Календарно- тематичне планування

з інформатики для 7 класу

(До підручника «Інформатика 7 клас»)

Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)

за навчальною програмою 2017 року

 

Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Зміст уроку

Примітки

І семестр

Тема 1. Служби Інтернету

 

 

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює принципи функціонування служб електронної пошти та спільного доступу, поняття хмарних сервісів.

Пояснює небезпеки, пов’язані з використанням електронної пошти.

Пояснює основні принципи функціонування Інтернету речей, поняття кінцевого пристрою, проміжного мережевого пристрою, середовища передавання даних, датчика в пристрої, контролера

Діяльнісна складова

Створює поштову скриньку та використовує її.

Створює і використовує списки розсилки.

Уміє працювати в команді й організовувати спільну роботу в онлайн-середовищах.

Використовує онлайнові перекладачі

Ціннісна складова

Усвідомлює переваги та недоліки електронної пошти як засобу спілкування.

Дотримується принципів електронного етикету та безпечного користування електронною поштою.

Усвідомлює цінність персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання та саморозвитку.

Усвідомлює значення Інтернету речей у житті людини

 

  1.                     

 

Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень

 

  1.                     

 

Інструктаж з БЖД. Пересилання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу

 

  1.                     

 

Інструктаж з БЖД. Використання адресної книги та списків розсилки. Практична робота № 1 «Електронне листування. Вкладені файли»

 

  1.                     

 

Інструктаж з БЖД. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі

 

  1.                     

 

Інструктаж з БЖД. Зберігання даних в Інтернеті та керування спільним доступом до них.

 

  1.                     

 

Інструктаж з БЖД. Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів. Колективна робота з документами в Інтернеті. Практична робота № 2 «Онлайн-сервіси для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм»

 

  1.                     

 

Інструктаж з БЖД. Інтернет речей. Тематичне оцінювання

 

Тема 2. Опрацювання табличних даних

 

 

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює призначення електронних таблиць, зокрема як засобу моделювання.

Знає принципи адресації клітинок і діапазонів.

Називає основні типи даних та пояснює їхнє призначення.

Називає і пояснює призначення основних об’єктів ЕТ.

Пояснює поняття моделі

Діяльнісна складова

Застосовує засоби опрацювання електронних таблиць для розв’язання навчальних і життєвих задач.

Аналізує умову задачі, виокремлює зв’язки між величинами. Реалізує математичні моделі засобами електронних таблиць.

Використовує формули в електронних таблицях.

Редагує  і форматує електронні таблиці.

Застосовує засоби автозаповнення й автозавершення для прискорення введення даних

Ціннісна складова

Розпізнає задачі, для яких доцільно використовувати електронні таблиці.

Робить висновки на основі аналізу даних в електронних таблицях

 

  1.                     

 

Інструктаж з БЖД. Моделі. Типи моделей

 

  1.                     

 

Інструктаж з БЖД. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей. Практична робота № 3 «Побудова інформаційних моделей у різних програмних середовищах»

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. Адресація

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Введення та редагування даних основних типів. Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 4 «Уведення та редагування даних у середовищі табличного процесора»

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Виконання обчислень у табличному процесорі Excel. Формули Форматування електронних таблиць. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 5 «Виконання обчислень і форматування даних у середовищі табличного процесора»

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач засобами табличного процесора. Тематичне оцінювання

 

ІІ семестр

Тема 3. Алгоритми та програми

 

 

Учень/учениця

Знаннєва складова

  Пояснює поняття величини, змінної та операції присвоювання.

   Знає базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями, визначення найбільшого й найменшого з двох значень

Діяльнісна складова

   Використовує різні алгоритмічні структури та змінні для  розв’язання навчальних і життєвих задач.

     Застосовує засоби програмування для побудови моделей

Ціннісна складова

 Усвідомлює роль програмування та моделювання для розв’язання навчальних і життєвих задач

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Величини. Змінні. Вказівка присвоювання

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Створення лінійних алгоритмів зі змінними

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6 «Складання лінійних проектів з величинами»

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Система координат у проєктах створення зображень

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Величини в алгоритмах з розгалуженням

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і алгоритмічної структури розгалуження

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 7 «Створення проектів з розгалуженням»

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Величини в алгоритмах із циклами з лічильником

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Величини в алгоритмах із циклами з передумовою

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8 «Проекти із циклами з лічильником з використанням величин»

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 9 «Проекти із циклами з передумовою з використанням величин»

Тематичне оцінювання

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Презентація та оцінювання проектів. Тематичне оцінювання.

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

 

  1.                

 

Інструктаж з БЖД. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 7 клас, Планування
Додано
20 вересня 2022
Переглядів
2016
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку