Курс

Інклюзивна освіта в умовах дистанційного та змішаного навчання

30 годин підвищення кваліфікації

Пропонований курс - для освітян, які прагнуть удосконалення фахової майстерності у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами під час дистанційного та змішаного навчання

Зайцев Сергій
  • 30 годин підвищення кваліфікації
  • Безкоштовне навчання
  • Довічний доступ
  • Запитання до автора
  • Спілкування з колегами
  • Свідоцтво та підсумковий іспит
Приклад свідоцтва про завершення курсу

Чого ви навчитеся

  • організовувати освітній процес та супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання в процесі дистанційного та змішаного навчання;
  • створювати сприятливі умови для взаємодії дітей з особливими освітніми потребами з усіма учасниками освітнього процесу за допомогою технологій і сервісів дистанційного та змішаного навчання;
  • адаптувати і модифікувати освітнє середовище та освітні програми для більш ефективного використання під час дистанційного і змішаного навчання в закладі освіти;
  • створювати безпечне освітнє середовище для здобувачів освіти;
  • розуміти ключові поняття у сфері інклюзивної освіти, що пов’язані із навчанням дітей з ООП в дистанційному та змішаному форматі;
  • самостійно планувати, організовувати, контролювати та оцінювати власну професійну діяльність у сфері дистанційного та змішаного навчання;
  • використовувати інноваційні методи, технології, сервіси при роботі з дітьми з ООП;
  • створювати матеріали із застосуванням сучасних технік для диференціації та індивідуалізації завдань в інклюзивному класі;
  • знаходити, обробляти й аналізувати інформацію з різних джерел;
  • застосовувати сучасні інноваційні технології для формувального і стимулюючого оцінювання в процесі дистанційного та змішаного навчання.

Курс передбачає удосконалення фахової майстерності педагогів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами під час дистанційного та змішаного навчання з урахуванням психолого-фізіологічних особливостей здобувачів освіти, принципів створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, механізмів забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з ООП під час навчання із застосуванням технології дистанційного навчання. Ви дізнаєтеся про використання новаційних технологій, які допоможуть вибудувати індивідуальну освітню траєкторію дитини з ООП, ознайомитеся з технологіями оцінювання результатів інклюзивного навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами та основними принципами проведення якісного онлайн-уроку із максимальним ефектом та результатом для особи з ООП. Автор курсу знайомить учасників із інноваційним конструктом педагога інклюзивного закладу освіти, демонструючи технології, які варто використовувати при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами під час дистанційного та змішаного навчання, а також сервіси, які дають змогу ефективно працювати команді супроводу та батькам дитини з ООП.

Матеріали курсу

  • Особливості проходження онлайн-курсу
    • Реєстрація на курс та можливості, які вона відкриває
    • Прогрес проходження курсу
    • Про тестову перевірку набутих знань
    • Про свідоцтво про проходження курсу
    • Про підсумковий тест
  • Дистанційне навчання
    • Особливості дистанційного навчання при роботі з дітьми з ООП. Синхронне й асинхронне навчання
    • Санітарні вимоги до навчання дітей в умовах дистанційного навчання
    • Місце асистента вчителя в процесі організації підтримки дитини з ООП під час дистанційного навчання
    • Особливості проведення онлайн-уроку
    • Онлайн-застосунки для організації дистанційного навчання осіб з ООП
    • Оцінювання навчальних досягнень дітей з ООП під час дистанційного навчання. Формувальне та автентичне оцінювання
    • Тест
  • Змішане навчання
    • Особливості навчання дітей з ООП під час змішаного навчання
    • Вплив змішаного навчання на осіб з особливими освітніми потребами
    • Складники змішаного навчання
    • Переваги змішаного навчання для дітей з ООП
    • Технології змішаного навчання. Кооперативне навчання
    • Оцінювання навчальних досягнень учнів при змішаному навчанні
    • Творче завдання
    • Корисні посилання та матеріали
    • Тест
  • Підсумковий іспит
    • Підсумковий тест

Автор курсу


Зайцев Сергій

директор комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради». Півфіналіст Всеукраїнського конкурсу Global Teacher Prize Ukraine 2017 (топ-20 кращих учителів України).

  • Учитель української мови й літератури комунального закладу «Полтавська спеціальна загальноосвітня школа №39».
  • Співзасновник громадської організації «НОВІ» (Новий Освітній Вимір Ідей).
  • Півфіналіст Всеукраїнського конкурсу «Global Teacher Prize Ukraine 2017» (увійшов у топ-20 кращих учителів України).
  • Переможець обласного та лавреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015» у номінації «Класний керівник».

Поширені запитання

Коли розпочнеться курс? Чи є часові обмеження його проходження?

Повний запис курсу вже викладено. Ви можете навчатися у зручний для вас час. Реєстрація на курс передбачає, що ви отримуєте необмежений доступ до всіх навчальних матеріалів. Повторний перегляд так само доступний.

Як отримати повний доступ до курсу?

Повний доступ до курсу передбачає можливість скласти фінальний тест та завантажити свідоцтво про проходження курсу. Наприкінці курсу є розділ «Підсумковий іспит». Тут ви знайдете всю необхідну інформацію Для оплати повного доступу використовується система liqpay. Вам потрібно натиснути на кнопку «Замовити свідоцтво»; далі система переведе до оплати, де ви зможете обрати зручний варіант.

Як скачати свідоцтво та програму курсу?

Програму курсу можуть завантажити всі зареєстровані слухачі на сторінці «Про курс», що є у кожному розділі.
Свідоцтво завантажується на сторінці курсу (кнопка «Скачати свідоцтво») та в особистому кабінеті в розділі «Мої курси», коли досягнуто 100% загально прогресу навчання на курсі (засвоєно всі теоретичні матеріали, виконано практичні завдання (зверніть увагу, що важливо самостійно поставити "пташку", коли засвоєно матеріал та виконано завдання блоку), складено проміжні тестування, отримано повний доступ до курсу та складено підсумковий іспит).

Чи зараховується проходження курсу як підвищення кваліфікації?

Освітній проект «На Урок» є суб'єктом підвищення кваліфікації. Відповідно свідоцтва, які ви отримуєте після навчання з «На Урок» можуть зараховуватись для підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. Остаточне рішення про зарахування ухвалюється педагогічною радою вашого закладу освіти. Наша діяльність відповідає вимогам чинного законодавства. За посиланням https://naurok.com.ua/proof ви можете знайти більше інформації та перевірити отримані документи про підвищення кваліфікації від «На Урок».

Як зв’язатися зі службою підтримки?

Якщо у вас виникають нагальні питання щодо онлайн-курсу, неодмінно звертайтесь до служби підтримки https://naurok.com.ua/page/contact-us, обравши найзручніший варіант комунікації.