Календарно-тематичне планування Англійська мова 4 клас Карп'юк зі змістовими лініями І семестр

Про матеріал
Англійська мова 4 клас для загальноосвітніх шкіл Карп'юк О. зі змістовими лініями І семестр
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА. Шкільне життя (13 год).

1

 

Давайте познайомимось! Надання особистої інформації. 

Вміти привітатися, прощатися; представити себе, подругу, друга;  розповідати про друга

повторення лексики

3 класу

Присвійні займенники: your, my, his, her

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 – p.2

 

2

 

Рахуємо разом.  Кількісні числівники.

Вміти рахувати до 100

повторення лексики

3 класу

Числівники

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 – p.2

 

3

 

Мій однокласник. Розвиток навичок читання.

Розповідати про друга; вести діалог

повторення лексики

3 класу

Present Simple ofto be’.

Спеціальне питання.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1,2-p.3

 

4

 

Шкільне приладдя.

Введення лексичних одиниць теми.

 

Запитувати про необхідні для школи речі; описувати час

scissors, markers, glue, crayons, shop, half

need

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2,3 -p.4

 

5

 

Мій портфель. Вивчення вірша.

Вести діалог в парах про шкільне приладдя

uniform, be over, feel-felt, sad

have / has got

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1,3 -p.5

 

6

 

Готуємось до школи. Розвиток комунікативних навичок.

 

Говорити про те, що збираємось купити, використовуючи вираз «I am going to buy»

ЛО теми

Be going to

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.1-p.6

 

7

 

Шкільна форма. Вдосконалення навичок читання.

Вміти описувати шкільну форму

pocket, badge

Present Simple

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

WB ex.2, 3-p.7

 

 

8

 

Шкільні предмети. Виконання граматичних вправ.

Розповідати про свій шкільний розклад

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 -p.8

 

9

 

Улюблений шкільний предмет. Розвиток діалогічного мовлення.

Описати свій улюблений день і шкільний предмет

after, before, classes, in class, after classes

Present Simple:

Yes/No and Wh-questions

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 1, 2 -p.9

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

10

 

Складаємо тести. Вивчення прийменників часу.

Розповідати про заплановані справи, використовуючи граматичну конструкцію «I am going to»

test

Приймен-ники часу:

in, on, at

Wh-question в структурі going to do smth

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, 3 -p.10

 

11

 

Початкові школи в Англії. Читання тексту. Простий теперішній час.

Розпізнавати деталі у прочитаному тексті

primary

Present Simple:

3 особа однини. Розповідні та заперечні речення.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2,3-p.11

 

12

 

Розпорядок дня школяра. Визначення часу.

Розповідати про робочий день друга

quarter

Present Simple:

Wh-question.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2,3-p.12

 

13

 

У школі. Підсумковий урок з теми «Шкільне життя». Тематичне оцінювання.

Перевірити власні знання

Повторення й огляд

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2,3 -p.13

 

ТЕМА. Відпочинок і дозвілля (10 год).

14

 

Улюблена іграшка. Присвійні займенники. Присвійний відмінок іменника.

Вести розповідь про улюблене заняття

 

Присвійні займенники: our, their

Присвійний відмінок іменника.

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex.2,3-p.14

 

15

 

Види дозвілля. Прислівники частоти.

Розповідати про дії в теперішньому часі, використовуючи прислівники частоти

am, pm

comedy, action film, swimming practice

Present Simple:

always, usually, often, sometimes, never

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex.2,3-p.15

 

16

 

Захоплення моїх друзів. Простий теперішній час.

 

Запитувати про робочий день

the Internet, stamp, early

Yes-No-ques-tions in Present Simple.

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex.2,3-p.16

 

17

 

Шкільні клуби. Проведення класного опитування.

 

Розповідати про хоббі друзів, використовуючи вираз «to be good at…»

club, karate, fitness, drama

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex.2,3-p.17

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

18

 

У парку розваг. Введення та активізація нових лексичних одиниць та мовленнєвих зразків.

Розповідати про те, що відбувається в момент мовлення

pirate, ghost, dinosaur, desert island, take a photo, to drive,  bumper car, ride a roller-coaster

Present Continuous Tense. Statements.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-p.18

 

19

 

У парку розваг. Теперішній тривалий час.

Запитувати про те, що відбувається в момент мовлення

shake hands, have a good time, look scared, exciting, have fun, hidden, horror house, Snow White

Present Continuous Tense. Yes/No questions.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-p.19

 

20

 

Улюблена гра. Теперішній тривалий час: заперечні та питальні речення.

Висловлювати думку про те, що він, вона робить/ не робить в момент мовлення

climb up the ladder,

move down the snake,

to click,

the jungle, careful

Present Continuous

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2,3-p.20

 

21

 

Мій вільний час. Спеціальні запитання у теперішньому тривалому часі.

Розпитувати один одного з метою отримання спеціальної інформації

palm tree, pirate costume

Present Continuous Tense. Wh- questions.

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1,2-p.21

 

22

 

Улюблені дитячі герої. Розвиток комунікативних навичок.

Розповідати про улюблений фільм

dwarf, treasure, look for, fly on a broom, witch, ball, money

Present Continuous Tense. Statements.

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2-p.22

 

23

 

Світ наших захоплень.  Підсумковий урок з теми «Відпочинок і дозвілля». Тематичне оцінювання.

Перевірити знання з теми

Повторення й огляд

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1, 3 - p.23

 

ТЕМА: Свята та традиції (9 год).

24

 

 

Готуємось до свята. Вивчення простого майбутнього часу

 

 

 

 

Розповідати про дії у майбутньому

flour, apple pie, go shopping, fridge

 

Future Simple.

Statements. Yes/No

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2-p.24

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

25

 

Покупки. Злічувані та незлічувані імнники. Контрольна робота: аудіювання.

Вміти вести бесіду в магазині, ставити запитання

bar, pack, bottle, jar, bag, carton, penny, pence, pound

Злічувані та незлічувані іменники. There is some… / There are some …

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

WB ex.2,3-p.25

 

26

 

Список покупок. Розвиток комунікативних навичок.

Працювати у парах, використовуючи конструкції «How much/How many»

money, popcorn, cherry, a litre, a kilo

Злічувані та незлічувані іменники.

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

WB ex.1,3-p.26

 

27

 

Святкові пригощання. Множина іменників. Неозначений артикль.

Контрольна робота: читання.

Складати перелік їжі для вечірки

mushroom, extra, Canada, luck

Множина іменників.

Неозначений артикль.

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.1,3-p.27

 

28

 

Подарунки. Введення нових лексичних одиниць.

Спілкуватись у магазині

mug, book-mark, teddy, toy car, post-card, shop assistant, magnet.

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.1,3-p.28

 

29

 

Святкові дати. Порядкові числівники.

Контрольна робота: письмо.

Розповідати про свій день народження

 

Порядкові числівники.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2,3-p.29

 

30

 

Вечірка. Спеціальні запитання у майбутньому часі.

Писати запрошення на вечірку

make up, person, gree-ting, to invite, play outside, forget, feed the animals

Future Simple Tense

Wh-questions

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1,3-p.30

 

31

 

Улюблені свята. Контрольна робота: говоріння.

Розповідати про улюблене свято друга

holiday, pillow, romantic, to find, to celebrate, St Nicholas Day, St Valentine’s Day, Easter, Mother’s Day

Wh-questions

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2,3-p.31

WB ex.1,2-p.32

 

32

 

Свято наближається. Різдвяні традиції. Підсумковий урок з теми «Свята та традиції». Тематичне оцінювання.

Перевірити знання з теми

stocking, fireplace, list, hang-hung, tradition, stocking

Present Simple vs Present Continuous

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Додано
21 липня 2019
Переглядів
8741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку