І СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Шкільне життя (13 год). |
|||||||||||||
1 |
|
Давайте познайомимось! Надання особистої інформації. |
Вміти привітатися, прощатися; представити себе, подругу, друга; розповідати про друга |
повторення лексики 3 класу |
Присвійні займенники: your, my, his, her
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 – p.2 |
|
||
2 |
|
Рахуємо разом. Кількісні числівники. |
Вміти рахувати до 100 |
повторення лексики 3 класу |
Числівники
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 – p.2 |
|
||
3 |
|
Мій однокласник. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про друга; вести діалог |
повторення лексики 3 класу |
Present Simple of ‘to be’. Спеціальне питання. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1,2-p.3 |
|
||
4 |
|
Шкільне приладдя. Введення лексичних одиниць теми.
|
Запитувати про необхідні для школи речі; описувати час |
scissors, markers, glue, crayons, shop, half |
need |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2,3 -p.4 |
|
||
5 |
|
Мій портфель. Вивчення вірша. |
Вести діалог в парах про шкільне приладдя |
uniform, be over, feel-felt, sad |
have / has got |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1,3 -p.5 |
|
||
6 |
|
Готуємось до школи. Розвиток комунікативних навичок.
|
Говорити про те, що збираємось купити, використовуючи вираз «I am going to buy …» |
ЛО теми |
Be going to |
|
|
|
Ѵ |
WB ex.1-p.6 |
|
||
7 |
|
Шкільна форма. Вдосконалення навичок читання. |
Вміти описувати шкільну форму |
pocket, badge |
Present Simple |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
WB ex.2, 3-p.7
|
|
||
8 |
|
Шкільні предмети. Виконання граматичних вправ. |
Розповідати про свій шкільний розклад |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 -p.8 |
|
||
9 |
|
Улюблений шкільний предмет. Розвиток діалогічного мовлення. |
Описати свій улюблений день і шкільний предмет |
after, before, classes, in class, after classes |
Present Simple: Yes/No and Wh-questions |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1, 2 -p.9 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
10 |
|
Складаємо тести. Вивчення прийменників часу. |
Розповідати про заплановані справи, використовуючи граматичну конструкцію «I am going to …» |
test Приймен-ники часу: in, on, at |
Wh-question в структурі going to do smth
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2, 3 -p.10 |
|
||
11 |
|
Початкові школи в Англії. Читання тексту. Простий теперішній час. |
Розпізнавати деталі у прочитаному тексті |
primary |
Present Simple: 3 особа однини. Розповідні та заперечні речення. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2,3-p.11 |
|
||
12 |
|
Розпорядок дня школяра. Визначення часу. |
Розповідати про робочий день друга |
quarter |
Present Simple: Wh-question. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2,3-p.12 |
|
||
13 |
|
У школі. Підсумковий урок з теми «Шкільне життя». Тематичне оцінювання. |
Перевірити власні знання |
Повторення й огляд |
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2,3 -p.13 |
|
||
ТЕМА. Відпочинок і дозвілля (10 год). |
|||||||||||||
14 |
|
Улюблена іграшка. Присвійні займенники. Присвійний відмінок іменника. |
Вести розповідь про улюблене заняття |
|
Присвійні займенники: our, their Присвійний відмінок іменника. |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
WB ex.2,3-p.14 |
|
||
15 |
|
Види дозвілля. Прислівники частоти. |
Розповідати про дії в теперішньому часі, використовуючи прислівники частоти |
am, pm comedy, action film, swimming practice |
Present Simple: always, usually, often, sometimes, never |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
WB ex.2,3-p.15 |
|
||
16 |
|
Захоплення моїх друзів. Простий теперішній час.
|
Запитувати про робочий день |
the Internet, stamp, early |
Yes-No-ques-tions in Present Simple.
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
WB ex.2,3-p.16 |
|
||
17 |
|
Шкільні клуби. Проведення класного опитування.
|
Розповідати про хоббі друзів, використовуючи вираз «to be good at…» |
club, karate, fitness, drama |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
WB ex.2,3-p.17 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
18 |
|
У парку розваг. Введення та активізація нових лексичних одиниць та мовленнєвих зразків. |
Розповідати про те, що відбувається в момент мовлення |
pirate, ghost, dinosaur, desert island, take a photo, to drive, bumper car, ride a roller-coaster |
Present Continuous Tense. Statements. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-p.18 |
|
||
19 |
|
У парку розваг. Теперішній тривалий час. |
Запитувати про те, що відбувається в момент мовлення |
shake hands, have a good time, look scared, exciting, have fun, hidden, horror house, Snow White |
Present Continuous Tense. Yes/No questions. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-p.19 |
|
||
20 |
|
Улюблена гра. Теперішній тривалий час: заперечні та питальні речення. |
Висловлювати думку про те, що він, вона робить/ не робить в момент мовлення |
climb up the ladder, move down the snake, to click, the jungle, careful |
Present Continuous |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2,3-p.20 |
|
||
21 |
|
Мій вільний час. Спеціальні запитання у теперішньому тривалому часі. |
Розпитувати один одного з метою отримання спеціальної інформації |
palm tree, pirate costume |
Present Continuous Tense. Wh- questions. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1,2-p.21 |
|
||
22 |
|
Улюблені дитячі герої. Розвиток комунікативних навичок. |
Розповідати про улюблений фільм |
dwarf, treasure, look for, fly on a broom, witch, ball, money |
Present Continuous Tense. Statements. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-p.22 |
|
||
23 |
|
Світ наших захоплень. Підсумковий урок з теми «Відпочинок і дозвілля». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
Повторення й огляд |
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1, 3 - p.23 |
|
||
ТЕМА: Свята та традиції (9 год). |
|||||||||||||
24 |
|
Готуємось до свята. Вивчення простого майбутнього часу
|
Розповідати про дії у майбутньому |
flour, apple pie, go shopping, fridge
|
Future Simple. Statements. Yes/No
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-p.24
|
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
25 |
|
Покупки. Злічувані та незлічувані імнники. Контрольна робота: аудіювання. |
Вміти вести бесіду в магазині, ставити запитання |
bar, pack, bottle, jar, bag, carton, penny, pence, pound |
Злічувані та незлічувані іменники. There is some… / There are some … |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
WB ex.2,3-p.25 |
|
||
26 |
|
Список покупок. Розвиток комунікативних навичок. |
Працювати у парах, використовуючи конструкції «How much/How many» |
money, popcorn, cherry, a litre, a kilo |
Злічувані та незлічувані іменники. |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
WB ex.1,3-p.26 |
|
||
27 |
|
Святкові пригощання. Множина іменників. Неозначений артикль. Контрольна робота: читання. |
Складати перелік їжі для вечірки |
mushroom, extra, Canada, luck |
Множина іменників. Неозначений артикль. |
|
|
|
Ѵ |
WB ex.1,3-p.27 |
|
||
28 |
|
Подарунки. Введення нових лексичних одиниць. |
Спілкуватись у магазині |
mug, book-mark, teddy, toy car, post-card, shop assistant, magnet. |
|
|
|
|
Ѵ |
WB ex.1,3-p.28 |
|
||
29 |
|
Святкові дати. Порядкові числівники. Контрольна робота: письмо. |
Розповідати про свій день народження |
|
Порядкові числівники. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2,3-p.29 |
|
||
30 |
|
Вечірка. Спеціальні запитання у майбутньому часі. |
Писати запрошення на вечірку |
make up, person, gree-ting, to invite, play outside, forget, feed the animals |
Future Simple Tense Wh-questions |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1,3-p.30 |
|
||
31 |
|
Улюблені свята. Контрольна робота: говоріння. |
Розповідати про улюблене свято друга |
holiday, pillow, romantic, to find, to celebrate, St Nicholas Day, St Valentine’s Day, Easter, Mother’s Day |
Wh-questions |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2,3-p.31 WB ex.1,2-p.32 |
|
||
32 |
|
Свято наближається. Різдвяні традиції. Підсумковий урок з теми «Свята та традиції». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
stocking, fireplace, list, hang-hung, tradition, stocking |
Present Simple vs Present Continuous |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
Змістові лінії:
1