Інформатика 7 клас
1 година на тиждень, усього 35 годин
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. (наказ МОН України від 07.06.2017 № 804)
Навчальну програму з інформатики підготовлено у 2015–2016 рр. робочою групою у складі: М. І. Жалдак , Ю. В. Горошко та ін..
Склад робочої групи з оновлення навчальної програми з інформатики для учнів
5–9 класів (2017 рік): І. О. Завадський , О. В. Пасічник та ін..
№ уро-ку |
Тема уроку |
Дата уроку |
Примітки |
|
|
Тема 1. Служби Інтернету |
7-А |
7-Б |
|
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. |
|
|
|
|
Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки |
|
|
|
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1 «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли» |
|
|
|
|
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них |
|
|
|
|
Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі. Інтернет речей |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Тема 2. Опрацювання табличних даних |
|
|
|
|
Поняття електронної таблиці. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць. Введення даних і форматування таблиць. |
|
|
|
|
Типи даних в електронних таблицях.. Автозаповнення та автозавершення. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» |
|
|
|
|
Обчислення в електронних таблицях. Адресація. Формули. |
|
|
|
|
Копіювання та переміщення вмісту клітинок і діапазонів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3 «Виконання обчислень за даними електронної таблиці» |
|
|
|
|
Розв’язування задач засобами табличного процесора. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4 «Розв’язування задач засобами табличного процесора» |
|
|
|
|
Застосування засобів опрацювання електронних таблиць для розв’язання навчальних і життєвих задач |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу вивченого за І семестр |
|
|
|
|
Моделі. Етапи побудови моделей |
|
|
|
|
Реалізація математичних моделей |
|
|
|
|
Планування, розробка та створення проекту «Більше навчаєшся – більше заробляєш» |
|
|
|
|
Реалізація проекту відповідно до розробленого сценарію |
|
|
|
|
Реалізація проекту відповідно до розробленого сценарію |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Тема 3. Алгоритми та програми |
|
|
|
|
Величини. Поняття змінної і константи |
|
|
|
|
Типи даних. Вказівка присвоювання. Поняття операції та виразу. Арифметичні операції |
|
|
|
|
Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5 «Створення та реалізація лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних» |
|
|
|
|
Розробка діалогових програм з використанням змінних |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6 «Розробка діалогових програм з використанням змінних» |
|
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з розгалуженням |
|
|
|
|
Обмін значеннями, визначення найбільшого й найменшого з двох значень |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7 «Створення та реалізація програм з розгалуженням» |
|
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням циклів |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8 «Створення та реалізація програм з використанням циклів» |
|
|
|
|
Застосування засобів програмування для побудови моделі |
|
|
|
|
Роль програмування та моделювання для розв’язання навчальних і життєвих задач |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу вивченого за рік |
|
|
|