Календарно-тематичне планування з іспанської мови для 8 класу, 4-й рік навчання за підручником В. Редько, І. Ю. Цимбалістий Español 4 año de enseñanza. За оновленою програмою на 2018-2019 навчальний рік.
Іспанська мова (друга іноземна), 8-й клас (четвертий рік навчання)
Сфери спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Лінгвістичні компетенції |
Соціокультурна компетенція |
Загально-навчальна компетенція |
||
|
|
|
Лексична |
Граматична |
Фонетична |
|
|
Особистісна
Публічна
Освітня |
Я, моя сім'я і друзі (щоденні справи (розпорядок дня), спілкування з друзями (Інтернет, телефон) Спорт (спортивні змагання, Олімпійські ігри, відомі спортсмени) Одяг (предмети одягу, види одягу) Харчування (відвідування закладів харчування, приготування їжі, національні страви)
Засоби масової інформації (преса, радіо,телебачення, улюблена радіо- / телепередача) Іспанія (географічне положення, клімат, населення) Україна (географічне положення, клімат, населення)
Шкільне життя (школа в Іспанії та в Україні)
|
Описувати людей, характеризувати якості особистості; • розповідати про повсякденні події, ділитися враженнями; • описувати та порівнювати предмети; • розповідати про захоплення, вільний час, канікули; • запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти; • аргументувати свій вибір, точку зору; • надавати загальну інформацію про Україну,країну, мова якої вивчається, місто, село; • ділитися враженнями; • пропонувати щось, приймати або відхиляти пропозицію; • розпитувати з метою роз'яснення і уточнення інформації та надавати необхідні відповіді
|
Щоденні справи. Предмети одягу. Види закладів харчування. Види обробки продуктів харчування. Назви страв. Види ЗМІ. Назви географічних об’єктів. Типи шкіл.
|
Дієслово: правильні / неправильні форми дієслів у Presente de Indicativo, Pretérito Perfecto, Futuro simple, Pretérito Indefinido, Pretérito Imperfecto. Іменник: рід, число Прикметник: рід,число Прийменник: місця, напрямку, часу.. Артикль: означений, неозначений Числівник: кількісні (від 1 000 000). Порядкові (20 - 50) Сполучник: о (u – перед словами на о, ho) |
Інтонація речень з однорідними членами. Емфатичний наголос. |
- Розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається (до традицій, досягнень, видатних особистостей) - Формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури - розуміти та поважно ставитися до стилю життя зарубіж них однолітків, людей іншої культури; - ознайомитися з музичною культурою країни, мова якої вивчається; - брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки; - розвивати здатність адекватного спілкування з представниками країни, мова якої вивчається; - намагатися звільнятися від упереджень і стереотипів; - прагнути мирного співіснування між людьми і націями
|
- Уважно стежити за презентованою інформацію; - усвідомлювати мету поставленого завдання; - ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи; - активно застосовувати мову, що вивчається; - використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення; - знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію. |
На кінець 8-го класу учні:
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
Монологічне мовлення |
Діалогічне мовлення |
|||
- Розуміють чітко вказівки, прохання тощо, щоб задовольнити конкретні проблеми, якщо мовлення достатньо чітке й повільне; - розуміють основний зміст короткого повідомлення; - розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі. |
- Зв’язно описують місце, явище, об’єкт, подію; - будують висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо; - передають зміст почутого, побаченого, прочитаного; - роблять послідовний виклад минулих подій; - повідомляють про повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час); - розповідають про певні події в особистісному житті своєму, своєї сім’ї, друзів; Обсяг висловлювання у межах 12 речень. |
- Спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах мова яких вивчається; - відповідають на запитання щодо особистісного життя ( питання звучать чітко і у дещо сповільненому темпі); - роблять пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру, реагують на пропозиції, твердження тощо; - обмінюються інформацією; - під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матеріалом, набутим у попередні роки;
Висловлювання кожного у межах 8 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні. |
- Читають вголос та про себе( з повним розумінням) короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі; - знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою); - розуміють зміст листів, листівок особистого характеру.
Обсяг у межах 500 друкованих знаків |
- Пишуть особистого листа з опорою на зразок; - повідомляють про повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час); - описують певні події в особистісному житті своєї сім’ї, друзів.
Обсяг письмового повідомлення межах12 речень |
№ |
Дата |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва функція |
ДЗ |
Примітки |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
01.09 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Повторення вивченого за 6 клас. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Я, моя сім’я і друзі ( годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
02.09 |
Зовнішній вигляд людини. Введення НЛО. Виконання лексичних вправ. |
|
С. 68 |
Adjetivos. |
|
С. 67 в. 3 |
С. 68 в. 5
|
|
Вивчити нові ЛО Описати свого однокласника (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
08.09 |
Риси характеру людини. ММ. |
|
С. 70 |
Уживання дієслів ser y estar з прикметниками |
|
С. 70 в. 3 |
С. 71 в. 5 |
|
С. 71 в. 6 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
09.09 |
Приготування до свята. Робота з діалогом. |
|
С. 73 |
|
|
С. 73 в. 1 |
С. 73 в. 2
|
|
С. 74 в. 3 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
15.09 |
Щоденник Лоли. Робота з тестом. |
|
|
Pretérito Perfecto |
|
С. 75 в. 5
|
С. 75 в. 6 |
|
Відповідати на запитання С. 75 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
16.09 |
День народження. Аудіювання. Спогади. ДМ. |
|
С. 77 |
Прямий, непрямий додатки |
С. 77 в. 4 |
С. 77 в. 1 С. 80 в. 1 С. 81 в. 5 |
С. 78 в. 6 С. 81 в. 3 |
С. 78 в. 5 С. 80 в. 2 |
С. 79 в. 7 (у) Написати діалог |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
22.09 |
Мобільний телефон. Бесіда з теми. |
|
С. 185 |
Значення прийменника sobre |
|
|
С. 185 в. 5
|
С. 186 в. 3
|
С. 186 в. 5 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
23.09 |
Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
29.09 |
Комп’ютер і інтернет. ДМ. |
|
С. 189 |
|
|
С. 189 в. 1
|
C. 190 в. 4 |
С. 87 в. 4 |
С. 191 в. 6 (у) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
30.09 |
Підсумково-узагальнюючий урок з теми: « Я, моя сім’я і друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Спорт ( годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
06.10 |
Введення НЛО з теми «Спорт». Виконання лексичних вправ. |
|
С.116 |
Вживання прийменників desde, hasta |
|
С. 118
|
С. 117 в. 4 |
С. 118 в. 6 |
Вивчити НЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
07.10 |
Який вид спорту ти практикуєш? ДМ. |
|
|
|
|
С. 120 в. 1
|
|
С. 120 в. 2 |
Вивчити діалог |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
13.10 |
Популярний вид спорту в Іспанії. Робота з текстом. |
|
|
|
|
С. 121 в. 4, 6 |
С. 122 в. 7
|
|
Переказ тексту |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
20.10 |
Футбольний матч. Розвиток ДМ, Футбол раніше і зараз. Бесіда з теми. |
|
С. 123 |
|
|
С. 123 в. 1 |
С. 123 в. 2 С. 125 в. 7 |
|
С. 131 в. 1(у) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
21.10 |
Олімпійські ігри. Аудіювання. |
|
С. 131 |
Дієслівний зворот Seguir + gerundio |
С. 132 в. 7 |
|
С. 131 в. 5 |
|
Перекласти 5 речень (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
03.11 |
Екстремальний вид спорту. ДМ. |
|
С. 133 |
|
|
С. 134 в. 4 |
С. 134 в. 3 |
С. 135 в. 6 |
С. 136 в. 7 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
04.11 |
«В здоровому тілі здоровий дух» Виконання лексичних вправ. |
|
|
|
|
С. 137 в. 2 |
С. 137 в. 3 |
С. 138 в. 4 |
С. 138 в. 5 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
10.11 |
Підсумково-узагальнюючий урок з теми: «Спорт». |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Одяг ( годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
11.11 |
Введення НЛО з теми. Виконання лексичних вправ. |
|
С. 144 |
|
|
|
С. 145 в. 2, 3 |
|
С. 146 в. 5 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
17.11 |
В магазині з одягом. Робота з діалогом. Аудіювання. |
|
|
|
|
С. 145 в. 4 |
С. 146 в. 6 |
С. 146 в. 5 |
Скласти діалог
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
18.11 |
Якому стилю ти віддаєш перевагу? Бесіда з теми. |
|
|
Вживання дієслів ponerse, vestir, vestirse, llevar (se) |
|
С. 146 в. 7 |
|
С. 147 в. 8 |
Переклад речень (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
24.11 |
«Взуття» ДМ. |
|
С. 148
|
|
|
С. 148 в. 1 |
С. 149 в. 4 |
С.149 в. 5 |
Вивчити діалог |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
25.11 |
Аксесуари. ММ. |
|
С. 151 |
|
С. 151 в. 2 |
С. 151 в. 1 |
С. 152 в. 3 |
|
С. 152 в. 5 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
01.12 |
Магазин одягу в Испанії. Розвиток Аудіювання. |
|
|
|
С. 168 в. 5 |
С. 167 в. 4 |
|
С. 166 в. 1 |
С. 167 в. 3 (у) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. |
02.12 |
Підсумково-узальнюючий урок з теми «Одяг» |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
08.12 |
Контроль аудіювання, тестові завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. |
09.12 |
Контроль читання, завдання до текстів. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
15.12 |
Контроль письма, граматичні завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
16.12 |
Контроль говоріння ДМ, ММ. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. |
22.12 |
Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. Написання привітальної листівки до різдвяних свят. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми Оформити листівку. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. |
23.12 |
Повторення вивченого за I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва функція |
ДЗ |
Примітки |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Харчування. ( годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. |
12.01 |
Їжа. Введення НЛО. Виконання лексичних вправ. |
|
С. 156 |
|
|
|
С. 155 в. 4 |
С. 156 в. 6 |
Вивчити НЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
13.01 |
Продукти харчування. Робота з текстом. |
|
|
|
|
С. 155 в. 5 |
С. 157 в. 8
|
|
С. 156 в. 7 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
35. |
19.01 |
Деякі типові страви Іспанської кухні. Бесіда з теми. |
|
С. 159 |
|
|
С. 159 в. 2 |
С. 159 в. 3 |
|
Створити презентацію |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
36. |
20.01 |
Рецепт традиційної іспанської страви. ММ. |
|
|
La voz pasiva |
|
С. 160 в. 5 |
|
С. 161 в. 6 |
Написати рецепт улюбленої страви |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
37. |
26.01 |
Здорова їжа. Аудіювання. |
|
|
Особові займенники у функції прямого і непрямого додатка |
С. 162 в. 2 |
С. 162 в. 1 |
С. 163 в. 3 |
|
Перекласти 5 речень |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
38. |
27.01 |
«У ресторані». Виконання лексичних вправ. |
|
|
|
|
С. 168 в. 6
|
|
С. 169 в. 7 |
С. 170 в. 2 (у) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
39. |
02.02 |
Підсумково-узагальнюючий урок з теми: «Харчування». |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Засоби масової інформації ( годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40. |
03.02 |
Телебачення. Введення НЛО. Виконання лексичних вправ. Іспанське телебачення. Робота з текстом. |
|
С. 173 |
|
|
С. 173 в. 2 |
С. 174 в. 3 |
|
С. 174 в. 4 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
41. |
09.02 |
«Моя улюблена телепередача». ММ |
|
|
|
|
С. 177 в. 2
|
С. 178 в. 3 |
С. 178 в. 4 |
Міні-твір «Моя улюблена телепередача» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
42. |
10.02 |
Іспанська радіостанція. Розвиток аудіювання. |
|
|
|
С. 180 в. 2 |
|
С. 180 в. 3 |
|
С. 180 в. 4 (у) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
43. |
16.02 |
«Преса в Испанії». Бесіда з теми. |
|
С. 183 |
Pretérito Indefinido |
|
С. 182 в. 2 |
С. 182 в. 3 |
|
С. 183 в. 4 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
44. |
17.02 |
Засоби комунікації. Виконання лексичних вправ. |
|
|
|
|
|
С. 192 в. 2 |
С. 192 в. 1 С. 193 в. 3 |
С.194 в. 6 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
45. |
|
Підсумково-узагальюючий урок з теми: «Засоби масової інформації». |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Іспанія ( годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46. |
|
Географічне положення Іспанії. Введення НЛО. Виконання лексичних вправ. |
|
С. 35 |
Особливості вживання числівників mil і millon |
|
|
С. 36 в. 4 |
С. 34 в. 2 С. 36 в. 5
|
Вивчити нові ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
47. |
02.03 |
Латинська Америка. Робота з текстом. |
|
С. 39 |
Los grados de comparacion de adjetivos |
|
С. 38 в. 2 |
|
C. 40 в. 3 |
Переказ тексту |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
48. |
03.03 |
Клімат іспаномовних країн. ММ. ДМ. |
|
С. 44 |
|
|
С. 43 в. 4 |
С. 43 в. 3 С. 44 в. 8 |
|
Скласти діалог |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
49. |
09.03 |
Христофор Колумб. Бесіда з теми |
|
|
Відмінювання дієслів morir, dormer, corregir, preferir в Pretérito Indefinido |
|
С. 46 в. 3 |
С. 49 в. 7 |
|
С. 48 в. 5 (у) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
50. |
10.03 |
Столиці Латинської Америки. ММ. |
|
|
Значення прийменників con, sin, entre
|
|
С. 54 в. 3 |
С. 57 в. 4 |
С. 58 в. 6 |
С. 58 в. 7 (у) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
51. |
|
Чилі – найдовше місто. Виконання лексичних вправ. |
|
|
|
|
С. 62 в. 5 |
С. 62 в. 4 |
|
Переклад речень |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
52. |
17.03 |
Підсумково-узагальнюючий урок з теми: « Іспанія». |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Україна ( годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53. |
24.03 |
«Україна – моя Батьківщина». Введення НЛО. Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
НЛО |
Pretérito Perfecto Pretérito indefinido Pretérito imperfecto |
|
|
|
|
Вивчити НЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
54. |
06.04 |
Робота з текстом «Географічне положення України» |
|
|
Суфікс -mente |
|
|
|
С. 204 в. 5 |
Переказ тексту |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
55. |
07.04 |
Клімат України. Бесіда з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
Переклад речень |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
56. |
13.04 |
Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
57. |
14.04 |
«Моє рідне місто – Херсон». Виконання лексичних вправ. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
58. |
20.04 |
Підсумково-узагальнюючий урок з теми: « Україна». |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шкільне життя ( годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59.
|
|
«Які предмети ти вивчаєш в цьому році?» ДМ. Введення НЛО. |
|
С. 91 |
|
|
С.91 в. 1 |
С. 93 в. 5 |
|
Вивчити НЛО С. 92 в. 3 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
60. |
|
Шкільні конкурси. Розвиток аудіювання. |
|
С. 94 |
Значення займенників para, por |
С. 95 в. 3 |
С. 94 в. 2 |
|
С. 96 в. 4 |
С. 96 в. 6 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
61. |
|
Плани на майбутнє. Бесіда з теми. |
|
С. 98 |
|
|
С. 98 в. 3 |
С. 99 в. 4 С. 99 в. 5 |
|
С. 99 в. 6 (у) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
62. |
|
Твоя майбутня професія. Виконання граматичних вправ. |
|
|
Вживання Pretérito Perfecto Pretérito indefinido Pretérito imperfecto |
|
|
С. 101 в. 4 |
С. 101 в. 5 С. 111 в. 2 |
С. 113 в. 6 (п) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
63. |
|
Професії в Україні. Бесіда з теми |
|
|
|
|
|
|
С. 111 в. 1 С. 112 в. 4 (п) |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
64. |
|
Підсумково-узагальнюючий урок з теми: « Шкільне життя». |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
65. |
|
Контроль аудіювання, тестові завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
66. |
|
Контроль читання, завдання до текстів. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
67. |
|
Контроль письма, граматичні завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
68. |
|
Контроль говоріння ДМ, ММ. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
69. |
|
Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
70.
|
|
Повторення вивченого за II семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів іноземних мов Протокол № 11 від 07.09.16 р. Голова МО: Венедіктова І.О. ____________ |
ПОГОДЖЕНО заступник директора з навчально-виховної роботи Божкевич С.П. ______________ «09» вересня 2016 р. |