Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі

Про матеріал
Даний матеріал містить календарно-тематичне планування для 4 класу на перший семестр за підручником О.Карпюк - Тернопіль: "Видавництво Астон",2021 на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б. Планування розроблене зі змістовими лініями та очікуваними результатами. Розраховане для вчителів англійської мови, які працюють у початковій ланці.
Перегляд файлу

  Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі

( 3 години) І семестр

до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.

Дата

Тематика спілкування.

Тема. Підтема.

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Змістова лінія

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

 

Тема 1 Шкільне життя.  Знову до школи. (6)

 

Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

 

1.

 

Знову до школи. Іноземна мова в житті сучасної людини. Програмові вимоги до курсу.

Будує усну розповідь про себе

повторення

 

 

впр.1 с.6

впр.2 с.7

картки

Підготувати розповідь про себе

впр.3 с.7

2.

 

Мої однокласники. Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників.

Вміє будувати запитання та вживає займенники

ЛО уроку

she – her

he - his

Впр.1 с.8

впр.2 с.8

розповідь про себе

Впр.4 с.8

Написати про друга по аналогії

3.

 

Що у портфелі? Повторення назв шкільних предметів. Структура: Він/Вона має…

Вживає слова з теми в усному мовленні

ЛО уроку

He’s got a ..

Впр.1 с.9

Впр.3 с.9

діалог

речення

Написати, які речі є у портфелі

4.

 

Представлення друзів. Розігрування ситуації «Знайомство».

Представляє друзів

ЛО уроку

I’m…

This is…

Впр.1 с.10

Впр.1 с.10

Впр.3 с.10

Впр.2 с.10

Впр.4 с.10

5.

 

Назви країн та національностей. Звідки ти? Виготовлення візитної картки.

Продукує базову інформацію

countries

I am from…

Впр.3 с.11

Впр.1 с.11

Впр.4 с.11

Впр.2 с.11

Впр.3 с.11

картку

6.

 

Повторення лексичного і граматичного матеріалу.

Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні

повторення

 

 

 

 

Самостійна робота

Тестові завдання

7.

 

Тема 2 Відпочинок і дозвілля (11)

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку;

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку;

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки.

 

7.

 

Це моє життя. Мої уподобання. Аудіювання тексту, заповнення таблиці про уподобання дітей.

Розуміє конкретну інформацію

Впр.2 с.12

favourite

My favourite ..

Впр.1 с.12

Впр.1 с.12

про себе

Впр.3 с.12

Впр.4 с.12

8.

 

Улюблені ігри дітей. Читання текстів, відповіді на запитання. Вживання займенників.

Читає та розуміє зміст прочитаного

ЛО уроку

we – our

they – their

Впр.1 с.13

 

Впр.3 с.14

Впр.2 с.14

Впр.4 с.14

9.

 

Прислівники частотності. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі.

Вживає прислівники частотності та письмово будує речення

early, after, before…

always

usually

never

Впр.3 с.16

Впр.5 с.16

впр.2 с.15

Впр.4 с.16

Впр.1b с.15

Впр.3 с.16

+-? до 4 реч

10.

 

Уподобання однокласників. Складання діалогів-розпитувань по темі.

Вміє складати короткі діалоги

с.17

does not

Впр.2 с.17

 

Впр.1 с.17

діалог

розіграти діалог

11.

 

Хобі. Назва клубів за інтересами. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними.

Робота над проектом «Хобі моєї родини».

Створює та представляє проект

Впр.1 с.18

be fond of

be interested in

Впр.1 с.19

Впр.1 с.18

Впр.3 с.19

речення

Впр.2 с.18

 

ЛО уроку

be good at

Впр.1 с.19

 

Впр.2 с.18

Впр.4 с.18

 Захист проекту

12.

 

Колекціонування. Фонетичне опрацювання лексики. Словотворення слів.

Правильно вимовляє нові слова

Впр.1,3 с.20-21

to act – actor

Впр.3 с.20-21

Впр.1 с.20

Впр.4 с.21

Впр.5 с.21

Впр.3 с.20-21 зразкове читання

13.

 

Вживання теперішнього тривалого часу. Складання речень по аналогії.

Будує речення різного типу

Впр.1 с.23

Present Continuous Tense

Впр.1 с.22

Впр.2 с.23

Впр.2 с.22-23

+ - ?

правило

1 група – 5

2 група – 6

14.

 

Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного. Питальне слово – що.

Розуміє зміст почутого

ЛО уроку

What

Впр.1 с.24

Впр.2 с.25

Впр.2 с.24

запитання

Впр.3 с.26

15.

 

Ознайомлююче читання тексту, складання запитань до нього. Виконання лексико-граматичних вправ.

Вміє будувати запитання до тексту

Впр.1 с.27

типи запитань

Впр.2 с.27

 

Впр.3 с.27-28

картки

Впр.4 с.28

дом.читання с.30

16.

 

Англійці – спортивна нація. Контроль тексту для домашнього читання.

 

Розуміє зміст прочитаного

 

 

Впр.5 с.30

 

 

 

повторити

Діагностувальна робота з теми «Відпочинок і дозвілля»

17.

 

Аналіз виконаних завдань та робота над виправленням і попередженням помилок

 

Тема 3 Помешкання (13)

Здоров’я і безпека :розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні

 

18.

 

Моє місце проживання. Введення лексики. Складання діалогів-розпитувань по темі.

Вживає нові слова в усному мовленні

Впр.1 с.33

there is/are

Впр.1 с.32

Впр.1 с.33

Впр.2 с.32

Впр.3 с.32

діалог

19.

 

Мій будинок/Моя квартира. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

Уміє переказувати текст по пам’яті

ЛО уроку

there is/are

Впр.2 с.33

діалог

 

Впр.3 с.33

*малюнок і розповідь

20.

 

Кухня – улюблене місце родини. Опис кімнати за малюнком. Тренувальні вправи.

Складає письмову розповідь за малюнком

Впр.1 с.34

can

Впр.2 с.34

Впр.1 с.34

розповідь

речення

Впр.4 с.34

21.

 

Назви меблів та місце їх розташування. Складання речень за зразком.

Будує речення за зразком

Впр.1 с.35

There is

There are

Впр.3 с.35-36

Впр.2 с.35

Впр.4 с.36

опис кімнати

Впр.6 с.36

22.

 

Кімната моєї мрії. Складання письмової розповіді по темі. Вживання прийменників місця.

Вживає прийменники місця

ЛО уроку

in the corner,…

Впр.4 с.37

Впр.1 с.37

Впр.2 с.37

Впр.5 с.37

Дописати,

*малюнок

23.

 

Аудіювання коротких текстів-описів дитячих кімнат, відповіді на запитання. Ступені порівняння прикметників.

Розуміє зміст почутого, утворює ступені порівняння прикметників

ЛО уроку

big-bigger

Впр.3 с.39

Впр.1 с.38-39

Впр.2 с.38

Впр.4 с.39

картки

24.

 

Моя вулиця та сусіди. Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

Розуміє зміст прочитаного

neighbor

bakery

let me tell you

Впр.2 с.40

Впр.1 с.40

Впр.3 с.40

речення

Зразкове читання тексту

25.

 

Назви споруд. Фонетичне опрацювання нових слів. Де знаходиться….? Складання діалогів за поданим зразком.

Правильно вимовляє нову лексику

gallery, theatre, circus,…

Is there a …?

Where is the…?

Впр.2 с.41

Впр.2 с.42

Впр.1 с.41

Впр.1 с.42

Впр.3,4 с.41

запитання

диктант

26.

 

Орієнтування у місті. Знаходження об’єктів та споруд за картою та інструкціями. Прийменники місця.

Складає письмові речення вживаючи прийменники

cinema, museum, library

behind

opposite

next

Впр.5 с.43

ЛО уроку

 

Впр.4 с.42-43

дописати

*свої речення

27.

 

Лондон та визначні місця. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

Читає та розуміє зміст прочитаного

bridge

castle

повторення

Впр.2 с.44

Впр.1 с.44

відповіді на запитання

Впр.3 с.45

Усний переказ тексту

28.

 

Усні розповіді про Лондон, його визначні пам’ятки. Виконання лексико-граматичних вправ.

Усно переказує текст по пам’яті

повторення

повторення

 

 

текст

картки

підготувати текст для домашнього читання

29.

 

Дім англійців. Контроль тексту для домашнього читання.

 

Виконує тестові завдання за прочитаним

повторення

повторення

Впр.5 с.49

 

 

с.р.

Впр.6 с.49

Діагностувальна робота з теми «Помешкання».

 

30.

 

Аналіз виконаних завдань та робота над виправленням і попередженням помилок

 

 

Тема 4  Свята і традиції (13)

Підприємливість та фінансова грамотність: розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

 

31.

 

Свята та дати їх відзначення. Складання діалогів-розпитувань по темі. Порядкові числівники.

Вміє утворювати порядкові числівники

Easter, New Year

fourteenth

Впр.2 с.52

 

Впр.1 с.52

Впр.1 с.53

Впр.3 с.53

діалог

Розіграти діалог

32.

 

Моє улюблене свято. Драматизація діалогів. Виконання лексико-граматичних вправ.

Складає запитання та відповіді на них

pillow, visit, celebrate

The Numerals

Впр.2 с.53

Впр.4 с.53

діалоги

картки

Впр.4 с.52

33.

 

Напередодні Різдва. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

Читає та розуміє зміст прочитаного

fireplace

stocking

Present Simple

Впр.2 с.54

Впр.1 с.54

Впр.4 с.55

Впр.3 с.54-55

переказ тексту

34.

 

Завтра неділя. Правило утворення майбутнього неозначеного часу. Тренувальні вправи.

Будує письмово речення у майбутньому часі

 

Future Simple

Впр.1 с.56

 

 

+-?

Впр.2 с.56

(до 5 речення)

35.

 

У Джіма завтра день народження. Костюмована вечірка. Ознайомлююче читання тексту, робота над змістом прочитаного.

Вміє шукати основну інформацію з тексту

party

invite

fancy-dress

 

Впр.2 с.56

Впр.2 с.57

 

Впр.3 с.56

с.57

36.

 

День народження – особливий день для кожної людини. Читання тексту, заповнення пропусків. Кількісні числівники.

Вживає кількісні числівники

special

twenty – ninety

Впр.2 с.58

Впр.1 с.68

Впр.4 с.58

Впр.3 с.58

написати про дні народження родини

37.

 

Похід за покупками. Список покупок. Складання запитань за таблицею.

Складає список покупок

apple pie

fridge

Will you ..?

Впр.2 с.59

Впр.1 с.59

Впр.4 с.59

Впр.3 с.59

вивчити слова

38.

 

Назви продуктів та їх пакування. Фонетичне опрацювання нової лексики. Вживання зворотів зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками.

Правильно вимовляє слова, вживає звороти у писемному мовлення

bar, pack, bottle, jar, bag, carton

There is some..

Впр.4 с.60

Впр.1 с.60

Впр.2 с.60

речення за малюнками

намалювати продукти для ситуації

39.

 

Грошові одиниці Великобританії. Читання та драматизація діалогів. Питальне слово – скільки.

Вживає питальне слово у діалогічному мовленні

money

a litre of

half a kilo of

How many

How much

Впр.1 с.61

Впр.1 с.62

Впр.2 с.62

Впр.2 с.61

розіграти ситуацію

40.

 

У магазині. Розігрування ситуації. Лексико-граматичні вправи.

Запитує та надає особисту інформацію

need

How many

How much

Впр.1 с.62

Впр.4 с.62

ситуація

картки

дописати

41

 

Оформлення вітальних листівок та зразок  написання запрошення на день народження.

Пише запрошення

ЛО уроку

множина іменників

Впр.1 с.64

 

Впр.3 с.65

Впр.2 с.63

с.65

запрошення

42.

 

Наближається свято Нового року. Список новорічних обіцянок. Читання листа та написання відповіді.

 

Читає та дає відповіді на запитання

New Year’s resolutions

повторення

Впр.1 с.66

 

Впр.2 с.66

Впр.4-6 с.67

Впр.3 с.66

Діагностувальна робота з теми «Свята і традиції».

43.

 

Аналіз виконаних завдань та робота над виправленням і попередженням помилок

44.

 

 

Контроль письма.

45.

 

 

Контроль читання.

46.

 

 

Контроль аудіювання.

47.

 

 

Контроль говоріння.

48.

 

Аналіз контрольних робіт. Коригуючі вправи.

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
3 вересня 2022
Переглядів
4402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку