Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі
( 3 години) І семестр
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б.
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Змістова лінія |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||
Тема 1 Шкільне життя. Знову до школи. (6)
Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя
|
|||||||||||
1. |
|
Знову до школи. Іноземна мова в житті сучасної людини. Програмові вимоги до курсу. |
Будує усну розповідь про себе |
повторення |
|
|
впр.1 с.6 |
впр.2 с.7 |
картки |
Підготувати розповідь про себе впр.3 с.7 |
|
2. |
|
Мої однокласники. Складання запитань для інтерв’ю. Вживання займенників. |
Вміє будувати запитання та вживає займенники |
ЛО уроку |
she – her he - his |
Впр.1 с.8 |
впр.2 с.8 |
розповідь про себе |
Впр.4 с.8 |
Написати про друга по аналогії |
|
3. |
|
Що у портфелі? Повторення назв шкільних предметів. Структура: Він/Вона має… |
Вживає слова з теми в усному мовленні |
ЛО уроку |
He’s got a .. |
Впр.1 с.9 |
Впр.3 с.9 |
діалог |
речення |
Написати, які речі є у портфелі |
|
4. |
|
Представлення друзів. Розігрування ситуації «Знайомство». |
Представляє друзів |
ЛО уроку |
I’m… This is… |
Впр.1 с.10 |
Впр.1 с.10 |
Впр.3 с.10 |
Впр.2 с.10 |
Впр.4 с.10 |
|
5. |
|
Назви країн та національностей. Звідки ти? Виготовлення візитної картки. |
Продукує базову інформацію |
countries |
I am from… |
Впр.3 с.11 |
Впр.1 с.11 |
Впр.4 с.11 |
Впр.2 с.11 |
Впр.3 с.11 картку |
|
6. |
|
Повторення лексичного і граматичного матеріалу. |
Використовує вивчений матеріал в усному і писемному мовленні |
повторення |
|
|
|
|
Самостійна робота |
Тестові завдання |
|
7.
Тема 2 Відпочинок і дозвілля (11)
Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку; Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку; Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки.
|
|||||||||||
7. |
|
Це моє життя. Мої уподобання. Аудіювання тексту, заповнення таблиці про уподобання дітей. |
Розуміє конкретну інформацію |
Впр.2 с.12 favourite |
My favourite .. |
Впр.1 с.12 |
Впр.1 с.12 |
про себе |
Впр.3 с.12 |
Впр.4 с.12 |
|
8. |
|
Улюблені ігри дітей. Читання текстів, відповіді на запитання. Вживання займенників. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
ЛО уроку |
we – our they – their |
Впр.1 с.13 |
|
Впр.3 с.14 |
Впр.2 с.14 |
Впр.4 с.14 |
|
9. |
|
Прислівники частотності. Складання стверджувальних, питальних і заперечних речень у теперішньому часі. |
Вживає прислівники частотності та письмово будує речення |
early, after, before… |
always usually never |
Впр.3 с.16 |
Впр.5 с.16 |
впр.2 с.15 |
Впр.4 с.16 |
Впр.1b с.15 Впр.3 с.16 +-? до 4 реч |
|
10. |
|
Уподобання однокласників. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
Вміє складати короткі діалоги |
с.17 |
does not |
Впр.2 с.17 |
|
Впр.1 с.17 |
діалог |
розіграти діалог |
|
11. |
|
Хобі. Назва клубів за інтересами. Опрацювання нової лексики. Складання речень з ними. Робота над проектом «Хобі моєї родини». |
Створює та представляє проект |
Впр.1 с.18 |
be fond of be interested in |
Впр.1 с.19 |
Впр.1 с.18 |
Впр.3 с.19 |
речення |
Впр.2 с.18 |
|
|
ЛО уроку |
be good at |
Впр.1 с.19 |
|
Впр.2 с.18 |
Впр.4 с.18 |
Захист проекту |
||||
12. |
|
Колекціонування. Фонетичне опрацювання лексики. Словотворення слів. |
Правильно вимовляє нові слова |
Впр.1,3 с.20-21 |
to act – actor |
Впр.3 с.20-21 |
Впр.1 с.20 |
Впр.4 с.21 |
Впр.5 с.21 |
Впр.3 с.20-21 зразкове читання |
|
13. |
|
Вживання теперішнього тривалого часу. Складання речень по аналогії. |
Будує речення різного типу |
Впр.1 с.23 |
Present Continuous Tense |
Впр.1 с.22 |
Впр.2 с.23 |
Впр.2 с.22-23 |
+ - ? |
правило 1 група – 5 2 група – 6 |
|
14. |
|
Аудіювання діалогу, робота над змістом прочитаного. Питальне слово – що. |
Розуміє зміст почутого |
ЛО уроку |
What |
Впр.1 с.24 |
Впр.2 с.25 |
Впр.2 с.24 |
запитання |
Впр.3 с.26 |
|
15. |
|
Ознайомлююче читання тексту, складання запитань до нього. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Вміє будувати запитання до тексту |
Впр.1 с.27 |
типи запитань |
Впр.2 с.27 |
|
Впр.3 с.27-28 |
картки |
Впр.4 с.28 дом.читання с.30 |
|
16. |
|
Англійці – спортивна нація. Контроль тексту для домашнього читання.
|
Розуміє зміст прочитаного |
|
|
Впр.5 с.30 |
|
|
|
повторити |
|
Діагностувальна робота з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|||||||||||
17. |
|
Аналіз виконаних завдань та робота над виправленням і попередженням помилок |
|||||||||
Тема 3 Помешкання (13) Здоров’я і безпека :розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні
|
|||||||||||
18. |
|
Моє місце проживання. Введення лексики. Складання діалогів-розпитувань по темі. |
Вживає нові слова в усному мовленні |
Впр.1 с.33 |
there is/are |
Впр.1 с.32 |
Впр.1 с.33 |
Впр.2 с.32 |
Впр.3 с.32 |
діалог |
|
19. |
|
Мій будинок/Моя квартира. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
Уміє переказувати текст по пам’яті |
ЛО уроку |
there is/are |
Впр.2 с.33 |
діалог |
|
Впр.3 с.33 |
*малюнок і розповідь |
|
20. |
|
Кухня – улюблене місце родини. Опис кімнати за малюнком. Тренувальні вправи. |
Складає письмову розповідь за малюнком |
Впр.1 с.34 |
can |
Впр.2 с.34 |
Впр.1 с.34 |
розповідь |
речення |
Впр.4 с.34 |
|
21. |
|
Назви меблів та місце їх розташування. Складання речень за зразком. |
Будує речення за зразком |
Впр.1 с.35 |
There is There are |
Впр.3 с.35-36 |
Впр.2 с.35 |
Впр.4 с.36 |
опис кімнати |
Впр.6 с.36 |
|
22. |
|
Кімната моєї мрії. Складання письмової розповіді по темі. Вживання прийменників місця. |
Вживає прийменники місця |
ЛО уроку |
in the corner,… |
Впр.4 с.37 |
Впр.1 с.37 |
Впр.2 с.37 |
Впр.5 с.37 |
Дописати, *малюнок |
|
23. |
|
Аудіювання коротких текстів-описів дитячих кімнат, відповіді на запитання. Ступені порівняння прикметників. |
Розуміє зміст почутого, утворює ступені порівняння прикметників |
ЛО уроку |
big-bigger |
Впр.3 с.39 |
Впр.1 с.38-39 |
Впр.2 с.38 |
Впр.4 с.39 |
картки |
|
24. |
|
Моя вулиця та сусіди. Навчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
Розуміє зміст прочитаного |
neighbor bakery |
let me tell you |
Впр.2 с.40 |
Впр.1 с.40 |
Впр.3 с.40 |
речення |
Зразкове читання тексту |
|
25. |
|
Назви споруд. Фонетичне опрацювання нових слів. Де знаходиться….? Складання діалогів за поданим зразком. |
Правильно вимовляє нову лексику |
gallery, theatre, circus,… |
Is there a …? Where is the…? |
Впр.2 с.41 Впр.2 с.42 |
Впр.1 с.41 Впр.1 с.42 |
Впр.3,4 с.41 |
запитання |
диктант |
|
26. |
|
Орієнтування у місті. Знаходження об’єктів та споруд за картою та інструкціями. Прийменники місця. |
Складає письмові речення вживаючи прийменники |
cinema, museum, library |
behind opposite next |
Впр.5 с.43 |
ЛО уроку |
|
Впр.4 с.42-43 |
дописати *свої речення |
|
27. |
|
Лондон та визначні місця. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
bridge castle |
повторення |
Впр.2 с.44 |
Впр.1 с.44 |
відповіді на запитання |
Впр.3 с.45 |
Усний переказ тексту |
|
28. |
|
Усні розповіді про Лондон, його визначні пам’ятки. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Усно переказує текст по пам’яті |
повторення |
повторення |
|
|
текст |
картки |
підготувати текст для домашнього читання |
|
29. |
|
Дім англійців. Контроль тексту для домашнього читання.
|
Виконує тестові завдання за прочитаним |
повторення |
повторення |
Впр.5 с.49 |
|
|
с.р. |
Впр.6 с.49 |
|
Діагностувальна робота з теми «Помешкання». |
|
||||||||||
30. |
|
Аналіз виконаних завдань та робота над виправленням і попередженням помилок |
|
||||||||
Тема 4 Свята і традиції (13) Підприємливість та фінансова грамотність: розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету
|
|||||||||||
31. |
|
Свята та дати їх відзначення. Складання діалогів-розпитувань по темі. Порядкові числівники. |
Вміє утворювати порядкові числівники |
Easter, New Year |
fourteenth |
Впр.2 с.52
|
Впр.1 с.52 Впр.1 с.53 |
Впр.3 с.53 |
діалог |
Розіграти діалог |
|
32. |
|
Моє улюблене свято. Драматизація діалогів. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Складає запитання та відповіді на них |
pillow, visit, celebrate |
The Numerals |
Впр.2 с.53 |
Впр.4 с.53 |
діалоги |
картки |
Впр.4 с.52 |
|
33. |
|
Напередодні Різдва. Вивчаюче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
Читає та розуміє зміст прочитаного |
fireplace stocking |
Present Simple |
Впр.2 с.54 |
Впр.1 с.54 |
Впр.4 с.55 |
Впр.3 с.54-55 |
переказ тексту |
|
34. |
|
Завтра неділя. Правило утворення майбутнього неозначеного часу. Тренувальні вправи. |
Будує письмово речення у майбутньому часі |
|
Future Simple |
Впр.1 с.56 |
|
|
+-? |
Впр.2 с.56 (до 5 речення) |
|
35. |
|
У Джіма завтра день народження. Костюмована вечірка. Ознайомлююче читання тексту, робота над змістом прочитаного. |
Вміє шукати основну інформацію з тексту |
party invite fancy-dress |
|
Впр.2 с.56 |
Впр.2 с.57 |
|
Впр.3 с.56 |
с.57 |
|
36. |
|
День народження – особливий день для кожної людини. Читання тексту, заповнення пропусків. Кількісні числівники. |
Вживає кількісні числівники |
special |
twenty – ninety |
Впр.2 с.58 |
Впр.1 с.68 |
Впр.4 с.58 |
Впр.3 с.58 |
написати про дні народження родини |
|
37. |
|
Похід за покупками. Список покупок. Складання запитань за таблицею. |
Складає список покупок |
apple pie fridge |
Will you ..? |
Впр.2 с.59 |
Впр.1 с.59 |
Впр.4 с.59 |
Впр.3 с.59 |
вивчити слова |
|
38. |
|
Назви продуктів та їх пакування. Фонетичне опрацювання нової лексики. Вживання зворотів зі злі чуваними і незлі чуваними іменниками. |
Правильно вимовляє слова, вживає звороти у писемному мовлення |
bar, pack, bottle, jar, bag, carton |
There is some.. |
Впр.4 с.60 |
Впр.1 с.60 |
Впр.2 с.60 |
речення за малюнками |
намалювати продукти для ситуації |
|
39. |
|
Грошові одиниці Великобританії. Читання та драматизація діалогів. Питальне слово – скільки. |
Вживає питальне слово у діалогічному мовленні |
money a litre of half a kilo of |
How many How much |
Впр.1 с.61 |
Впр.1 с.62 |
Впр.2 с.62 |
Впр.2 с.61 |
розіграти ситуацію |
|
40. |
|
У магазині. Розігрування ситуації. Лексико-граматичні вправи. |
Запитує та надає особисту інформацію |
need |
How many How much |
Впр.1 с.62 |
Впр.4 с.62 |
ситуація |
картки |
дописати |
|
41 |
|
Оформлення вітальних листівок та зразок написання запрошення на день народження. |
Пише запрошення |
ЛО уроку |
множина іменників |
Впр.1 с.64 |
|
Впр.3 с.65 |
Впр.2 с.63 |
с.65 запрошення |
|
42. |
|
Наближається свято Нового року. Список новорічних обіцянок. Читання листа та написання відповіді.
|
Читає та дає відповіді на запитання |
New Year’s resolutions |
повторення |
Впр.1 с.66 |
|
Впр.2 с.66 |
Впр.4-6 с.67 |
Впр.3 с.66 |
|
Діагностувальна робота з теми «Свята і традиції». |
|||||||||||
43. |
|
Аналіз виконаних завдань та робота над виправленням і попередженням помилок |
|||||||||
44. |
|
|
Контроль письма. |
||||||||
45. |
|
|
Контроль читання. |
||||||||
46. |
|
|
Контроль аудіювання. |
||||||||
47. |
|
|
Контроль говоріння. |
||||||||
48. |
|
Аналіз контрольних робіт. Коригуючі вправи. Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу. |
|||||||||