Календарно-тематичне планування
уроків математики у 2 класі
3 год/тиждень
Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти
/ О. М. Гісь, І. В. Філяк.— Харків : Вид-во «Ранок», 2019
№ п/п |
Дата |
Тема |
Сторінка підручника |
Примітка |
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|||||
Вересень «Зміни»
|
|||||
Тиждень 1-й |
|||||
1 |
|
Числа першої сотні. |
стор.6-8 |
|
|
2 |
|
Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди. |
стор.9-11 |
|
|
3 |
|
Закріплення знань про десятковий склад числа. |
стор.11-13 |
|
|
Тиждень 2-й |
|||||
4 |
|
Вхідна діагностувальна робота |
|
|
|
5 |
|
Порівняння чисел. |
стор.14,15 |
|
|
6 |
|
Порозрядне додавання чисел. |
стор.16,17 |
|
|
Тиждень 3-й |
|||||
7 |
|
Порозрядне віднімання чисел. |
стор.17,18 |
|
|
8 |
|
Розрядні доданки. |
стор.19,20 |
|
|
9 |
|
Прості задачі. |
стор.20-22 |
|
|
Тиждень 4-й |
|||||
10 |
|
Числові вирази на 2 дії. |
стор.22-24 |
|
|
11 |
|
Натуральні числа. Число 0. |
стор.24-26 |
|
|
12 |
|
Парні і непарні числа. |
стор.27,28 |
|
|
Жовтень «Факти і здогадки» |
|||||
Тиждень 5-й |
|||||
13 |
|
Круглі числа. |
стор.29,30 |
|
|
14 |
|
Діагностувальна робота №1 |
|
|
|
Величини |
|||||
15 |
|
Довжина. Одиниці вимірювання довжини. |
стор.30-33 |
|
|
Тиждень 6-й |
|||||
16 |
|
Вимірювання довжини предметів. |
стор.33,34 |
|
|
17 |
|
Час. Дні тижня. Задачі на встановлення віку. |
стор.34-37 |
|
|
18 |
|
Вартість. Грошові одиниці: гривня, копійка. |
стор.38,39 |
||
Тиждень 7-й |
|||||
19 |
|
Маса, місткість. Одиниці вимірювання. Задачі на знаходження маси та місткості. |
стор.40-42 |
|
|
Числа. Дії з числами |
|||||
20 |
|
Дія додавання. Невідомий доданок. |
стор.42,43 |
|
|
21 |
|
Знаходження невідомого доданка. Читання рівностей на додавання. |
стор.44,45 |
|
|
Тиждень 8-й |
|||||
22 |
|
Дія віднімання. Компоненти дії віднімання. Читання рівностей на віднімання. |
стор.45-47 |
|
|
23 |
|
Знаходження невідомого зменшуваного. |
стор.47,48 |
|
|
Листопад «Територія» |
|||||
24 |
|
Знаходження невідомого від’ємника. |
стор.49-51 |
|
|
Тиждень 9-й |
|||||
25 |
|
Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. |
стор.51,52 |
|
|
26 |
|
Задачі на знаходження невідомих компонентів. |
стор.52-54 |
|
|
27 |
|
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. |
стор.54-56 |
|
|
Тиждень 10-й |
|||||
28 |
|
Діагностувальна робота №2 |
|
|
|
Просторові відношення. Геометричні фігури |
|||||
29 |
|
Пряма. Відрізок. |
стор.56-58 |
|
|
30 |
|
Промінь. Кути. Прямий кут. |
стор.59-62 |
|
|
Тиждень 11-й |
|||||
31 |
|
Прямі та криві лінії. Многокутники. |
стор.62-66 |
|
|
32 |
|
Геометричні тіла. |
стор.67-69 |
|
|
Величини |
|||||
33 |
|
Одиниці довжини. Перетворення та порівняння. |
стор.69-71 |
|
|
Тиждень 12-й |
|||||
34 |
|
Одиниці довжини. Додавання і віднімання. |
стор.71-73, 74 |
|
|
35 |
|
Сюжетні задачі. Стільки, скільки. |
стор.75,76 |
|
|
36 |
|
Задачі на знаходження суми трьох доданків. |
стор.77-79 |
|
|
Грудень Спільнота |
|||||
Тиждень 13-й |
|||||
Числа. Дії з числами |
|||||
37 |
|
Додавання чисел частинами. |
стор.79-81 |
|
|
38 |
|
Діагностувальна робота №3 |
|
|
|
39 |
|
Додавання до числа 9. |
стор.81-83 |
|
|
Тиждень 14-й |
|||||
40 |
|
Додавання до числа 8. |
стор.83-85 |
|
|
41 |
|
Додавання до числа 7. Задачі з двома запитаннями. |
стор.86,87 |
|
|
42 |
|
Додавання до числа 6. |
стор.88,89;90,91 |
|
|
Тиждень 15-й |
|||||
43 |
|
Складена задача. |
стор.91-93 |
|
|
44 |
|
Віднімання з переходом через десяток. |
стор.94-96 |
|
|
45 |
|
Віднімання від числа 11 |
стор.96-98 |
|
|
Тиждень 16-й |
|||||
46 |
|
Віднімання від числа 12 |
стор.98,99 |
|
|
47 |
|
Діагностувальна робота №4 |
|
|
|
48 |
|
Повторення й узагальнення вивченого. Підсумковий урок за семестр. |
|
|
|
Січень Цінності |
|||||
Тиждень 17-й |
|||||
49 |
|
Віднімання від числа 13 Ланцюжок простих задач на повторення. |
стор.100,101 |
|
|
50 |
|
Віднімання від числа 14 |
стор.101-103 |
|
|
51 |
|
Числові вирази з дужками. |
стор. 103-105 |
|
|
Тиждень 18-й |
|||||
52 |
|
Віднімання від числа 15 з переходом через десяток. |
стор. 105,106 |
|
|
53 |
|
Віднімання від числа 16 з переходом через десяток. |
стор. 107,108 |
|
|
54 |
|
Віднімання від числа 17 1 від числа 18 з переходом через десяток. |
стор. 108,109 |
|
|
Тиждень 19-й |
|||||
Просторові відношення. Геометричні фігури |
|||||
55 |
|
Ланцюжок простих задач на повторення. |
стор. 110 -112 |
|
|
56 |
|
Ламана. Ланки ламаної. Довжина ламаної. стор.113 |
стор.113-115 |
|
|
57 |
|
Побудова ламаних. |
стор.116-118 |
|
|
Лютий Хочу – можу-треба |
|||||
Тиждень 20-й |
|||||
58 |
|
Розв'язування складеної задачі на знаходження невідомого доданка. |
стор.118-120 |
|
|
59 |
|
Сполучний закон додавання. |
стор.121-122 |
|
|
60 |
|
Многокутник.Позначення многокутника буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника. |
стор.123-126 |
|
|
Тиждень 21-й |
|||||
61 |
|
Прямокутник. Периметр прямокутника. Побудова прямокутника |
стор. 126-129 |
|
|
62 |
|
Квадрат. Побудова квадрата. Обчислення периметра квадрата. |
стор.129-131 |
|
|
63 |
|
Діагностувальна робота№5. |
|
|
|
Тиждень 22-й |
|||||
Числа. Дії з числами |
|||||
64 |
|
Додавання виду 27+3. Розв'язування задач. |
стор.132-133 |
|
|
65 |
|
Віднімання виду 40-3. Розв'язування задач. |
стор.133-135 |
|
|
66 |
|
Віднімання виду 50-24. Розв'язування задач. |
стор.135-137 |
|
|
Тиждень 23-й |
|||||
67 |
|
Додавання виду 37+8. Рух назустріч. Розв'язування задач двома способами. |
стор.137-140 |
|
|
68 |
|
Віднімання виду 32-7. |
стор.140-142 |
|
|
69 |
|
Розв'язування задач вивчених видів. Обчислення виразів. |
стор.143 |
|
|
Березень Ідеї – винаходи - відкриття |
|||||
Тиждень 24-й |
|||||
70 |
|
Розв'язування задач вивчених видів. Обчислення виразів. |
стор.144-150 |
|
|
71 |
|
Додавання виду 48+22 та 39+15. Розв'язування задач. |
стор.150,151 |
|
|
72 |
|
Віднімання виду 34-16. Розв'язування задач. |
стор.151-153 |
|
|
Тиждень 25-й |
|||||
73 |
|
Задачі на визначення напрямку руху. |
стор.153-155 |
|
|
74 |
|
Діагностувальна робота№6. |
|
|
|
|
|
Математичні вирази. Рівності. Нерівності |
|||
75 |
|
Поняття «змінна». Вирази із змінною. |
стор.156,157 |
|
|
Тиждень 26-й |
|||||
76 |
|
Складання виразів із змінною. Задача на 3 дії. |
стор.158-160 |
|
|
77 |
|
Розв'язування задач за малюнками. |
стор.160-162 |
|
|
Величини. Час |
|||||
78 |
|
Рік. Пори року і місяці. Визначення кількості днів у кожному місяці. |
стор.163-165 |
|
|
Квітень Рух і час |
|||||
Тиждень 27-й |
|||||
79 |
|
Додавання та віднімання іменованих чисел. Календар. Знаходження даних за календарем. |
стор.165 -168
|
|
|
80 |
|
Тривалість доби. Орієнтування за годинником. |
стор.169-172 |
|
|
81 |
|
Хвилина. Співвідношення між годиною і хвилиною. |
стор.173-175 |
|
|
Тиждень 28-й |
|||||
82 |
|
Діагностувальна робота№7. |
|
|
|
Числа. Дії з числами. Арифметичні дії множення і ділення |
|||||
83 |
|
Дія множення. Назви компонентів дії множення. Переставний закон множення. |
стор.176-180 |
|
|
84 |
|
Таблиця множення числа 2. Розв'язування простих задач. |
стор.180-182 |
|
|
Тиждень 29-й |
|||||
85 |
|
Складання виразів на множення. Обчислення виразів. Порівняння виразів. Збільшення числа в кілька разів. |
стор.183-187 |
|
|
86 |
|
Таблиця множення числа 3. |
стор.187-190 |
|
|
87 |
|
Таблиця множення числа 4. |
стор.190-192 |
|
|
Тиждень 30-й |
|||||
88 |
|
Розв'язування задач. Таблиця множення числа 5. |
стор.193-196 |
|
|
89 |
|
Розкладання числа на множники. |
стор.196-198 |
|
|
90 |
|
Дія ділення. Задача на поділ на рівні частини. |
стор.198-200 |
|
|
Травень Все пов’язане з усім |
|||||
Тиждень 31-й |
|||||
91 |
|
Назви компонентів дії ділення. Таблиці ділення на 2,3,4,5. |
стор.201-204 |
|
|
92 |
|
Зменшення числа у кілька разів. |
стор.205,206 |
|
|
93 |
|
Знаходження невідомого діленого та дільника. Визначення парності чисел. |
стор.207-209 |
|
|
Тиждень 32-й |
|||||
94 |
|
Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6. |
стор.210,211 |
|
|
95 |
|
Таблиця множення числа 7 і таблиця ділення на 7. Кратне порівняння чисел. |
стор.212-215 |
|
|
96 |
|
Таблиці множення числа 8 і числа 9. Таблиці ділення на 8 і на 9. Розв'язування задач. |
стор.216,217 |
|
|
Тиждень 33-й |
|||||
97 |
|
Узагальнюючі таблиці множення і ділення чисел. |
|
|
|
98 |
|
Діагностувальна робота №8. |
|
|
|
99 |
|
Ланцюжок складених задач на повторення. |
|
|
|
Тиждень 34-й |
|||||
100 |
|
Множення і ділення на 1. Множення на 0. Неможливість ділення на 0. |
стор.218,219 |
|
|
101 |
|
Множення і ділення на 10. Розв'язування задач. |
стор.220,221 |
|
|
Просторові відношення. Геометричні фігури. Коло і круг |
|||||
102 |
|
Коло і круг. |
стор.221-223 |
|
|
Тиждень 35-й |
|||||
Величини. Маса (центнер). Вартість |
|||||
103 |
|
Розмін, лічба, підбір грошей. Маса. Центнер. |
стор. 223 |
|
|
104 |
|
Маса. Центнер. |
|
|
|
105 |
|
Повторення й узагальнення вивченого. Підсумковий урок за рік. |
|
|
|