Календарно-тематичне планування уроків вивчення інформатики у 5 класі на 2018/2019 н.р.

Про матеріал

Відповідно до листа

Міністерства освіти і науки України

від 03.07.2018 № 1/9-415

“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти

навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”


ІНФОРМАТИКА

5–9 КЛАСИ

ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ1

(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)


ЗАТВЕРДЖЕНО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ

наказом Міністерства освіти і науки України

від 07 червня 2017 року № 804



Перегляд файлу

 

Відповідно до листа

Міністерства  освіти і науки України

від 03.07.2018 № 1/9-415

“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти

навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

 

ІНФОРМАТИКА

5–9 КЛАСИ

ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ1

(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ

наказом Міністерства освіти і науки України

від 07 червня 2017 року № 804

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

Випускник основної школи — це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами, має бажання і здатність до самоосвіти, виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті, здатний до підприємливості й ініціативності, має уявлення про світобудову, бережно ставиться до природи, безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.

Мета базової загальної середньої освіти досягається шляхом реалізації таких завдань інформатичної освіти:

  • визначати й формулювати у різноманітних життєвих ситуаціях задачі, для розв’язання яких можна залучити цифрові пристрої та інформаційні технології;
  • знаходити, подавати, перетворювати, аналізувати, узагальнювати та систематизувати дані, необхідні для розв’язання життєвих задач;
  • застосовувати алгоритмічний та системний підходи, створювати та аналізувати інформаційні моделі для ефективного розв’язання задач, що постають у житті, навчальній та професійній діяльності;
  • вільно, відповідально й безпечно використовувати сучасні інформаційні технології та цифрові пристрої, а також самостійно опановувати нові;
  • створювати інформаційні продукти, працюючи індивідуально або в команді;
  • критично оцінювати інформацію та її вплив на людину і суспільство, переваги та ризики використання ІТ для себе, суспільства й довкілля;
  • усвідомлювати етичні, суспільні, культурні та правові норми й дотримуватися їх під час роботи з інформацією та використання інформаційних технологій.

 

 

ПЕРШИЙ РІВЕНЬ (5–7 КЛАСИ) – продовження розпочатого в початковій школі ознайомлення з базовими поняттями курсу. На цьому рівні не ставиться завдання глибокого та вичерпного вивчення ІКТ, а зроблено акцент на набутті навичок їх практичного застосування, а також на розвивальній спрямованості навчання.

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків на 2018-2019 н. р.

5  клас

35 годин (1 год. на тиждень)

 

семестр

загальна

 к-сть год.

к-сть год./тижд.

к-сть ПР.

к-сть ТР.

І

16

1

2

2

ІІ

19

1

6

2

усього

35

1

8

*(25% від загального обсягу навчального часу)

4

*Тематичне оцінювання - в кінці кожної теми НП

NEW   КТП   уроків  до  підручника «Інформатика 5 клас»
Інформатика : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. 1-74 навч. закл. / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. - Київ : Генеза, 2016. - 202 с. : іл.

 

Затверджено:

 Директор: _________________ 

__________________________

 «_____»______________2018р.

І семестр

№ з/п

Дата проведення уроку

Примітка

Тема уроку

Робота з підручником

Тема 1.  Інформаційні процеси (7 годин)

1

1

 

 

Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повідомлення, інформація. Інформаційні процеси. Дані.

РОЗДІЛ 1

п. 1.1.

(с. 6-16)

2

2

 

 

Інструктаж з БЖД. Інформаційні системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.

Р. 1, п. 1.2.

(с. 17-26)

3

3

 

 

Інструктаж з БЖД. Комп'ютери та їх різновиди.

Р. 1, п. 1.3.

(с. 27-34)

4

4

 

 

Інструктаж з БЖД.  Складові комп'ютерів та їх призначення.

Р. 1, п. 1.4.

(с. 35-42)

5

5

 

 

Інструктаж з БЖД. Операційна система та її інтерфейс. Файли, папки та ярлики, операції над ними.

Р. 1, п. 1.5.

(с. 43-50)

6

6

 

 

Інструктаж з БЖД. Створення файлів та ярликів. Перейменування, переміщення та відновлення папок, файлів, ярликів.

Р. 1, п. 1.6.

(с. 51-58)

7 Тем

7

 

 

Практична робота № 1. "Операції над папками, файлами, ярликами".  Підсумковий урок з теми.

Р. 1, п. 1.6.

(с. 59)

повтор.: Р. 1

Тема 2.  Мережеві технології та Інтернет (5 годин)

8

1

 

 

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

Р. 2, п. 2.1.

(с. 61-67)

9

2

 

 

Інструктаж з БЖД. Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання.

Р. 2, п. 2.2.

(с. 68-77)

10

3

 

 

Інструктаж з БЖД. Безпека в Інтернеті. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.

Р. 2, п. 2.3.

(с. 78-83)

11

4

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 2. "Пошук матеріалів в Інтернеті та їх критичне оцінювання"

Р. 2, п. 2.3.

(с. 84)

повтор.: Р. 2

12 Тем

5

 

 

Інструктаж з БЖД. Використання мережі Інтернет для навчання. Підсумковий урок з теми.

повтор.: Р. 2

Тема 3.  Опрацювання текстових даних (7 годин)

13

1

 

 

Інструктаж з БЖД. Створення та редагування текстового документа в текстовому процесорі Word.

Р. 3, п. 3.1.

(с. 86-93)

14

2

 

 

Інструктаж з БЖД.  Операції з фрагментами тексту. Форматування документа в текстовому процесорі Word

Р. 3, п. 3.2.

(с. 94-104)

15

3

 

 

Інструктаж з БЖД. Вставлення графічних зображень у текстовий документ у текстовому процесорі Word.

Р. 3, п. 3.3.

(с. 105-111)

16

4

 

 

Інструктаж з БЖД. Таблиці в текстових документах.

Р. 3, п. 3.4.

(с. 112-120)

 

Затверджено:

 Директор:  ________________

__________________________

 «_____»______________2019 р.

ІІ семестр

17

5

 

 

Інструктаж з БЖД. Форматування сторінок текстового документа та його друк.

Р. 3, п. 3.5.

(с. 121-126)

18

6

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 3 «Додавання, редагування та форматування таблиць».

Р. 3, п. 3.5.

(с. 127)

19 Тем

7

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми.

повтор.: Р. 3

Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:

Підручник «Родинні фінанси». 5 клас, тема 8 «Гроші в житті родини», с. 58.

Робочий зошит «Родинні фінанси». 5 клас, тема 8 «Гроші в житті родини», с. 29.

Підручник «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас, вступ. Віртуальна екскурсія в «Музей грошей Національного банку України», с. 5, с. 15.

Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач», 6 клас, вступ. Віртуальна екскурсія в «Музей грошей Національного банку України», с. 4, с. 7.

Підручник «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас, тема 5 «Купівля товарів в мережі Інтернет», с. 61.

Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас, тема 5 «Купівля товарів в мережі Інтернет», с. 23

Тема 4.  Алгоритми  та програми (14 годин) – 40% навчального часу

20

1

 

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритми. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

Р. 4, п. 4.1.

(с. 129-134)

21

2

 

 

Інструктаж з БЖД. Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch.

Р. 4, п. 4.1.

(с. 129-139)

22

3

 

 

Інструктаж з БЖД. Способи подання алгоритмів.

Р. 4, п. 4.2.

(с. 140-143)

23

4

 

 

Інструктаж з БЖД. Редагування і відкривання проектів у середовищі Scratch.

Р. 4, п. 4.2.

(с. 140-147)

24

5

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 4. "Складання та виконання лінійних алгоритмів".

Р. 4, п. 4.2.

(с. 148)

25

6

 

 

Інструктаж з БЖД.  Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch.

Р. 4, п. 4.3.

(с. 149-155)

26

7

 

 

Інструктаж з БЖД.  Повторення (цикли). Алгоритми з повторенням.

Р. 4, п. 4.4.

(с. 156-161)

27

8

 

 

Інструктаж з БЖД. Складання та виконання алгоритмів з використанням циклів з лічильником у середовищі  Scratch».

Р. 4, п. 4.4.

(с. 156-161)

28

9

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 5. "Складання та виконання алгоритмів з використанням циклів з лічильником».

Р. 4, п. 4.4.

(с.162)

29

10

 

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням.

Р. 4, п. 4.5.

(с.163-169 )

30

11

 

 

Інструктаж з БЖД. Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.

Р. 4, п. 4.5.

(с.163-169 )

31

12

 

 

Інструктаж з БЖД. Цикли з передумовою. Складання і виконання алгоритмів із циклами.

Р. 4, п. 4.6.

(с.170-174 )

32

13

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 6. «Складання і виконання алгоритмів із циклами».

Р. 4, п. 4.6.

(с.175 )

33

Тем

14

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №7 «Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Scratch». Підсумковий урок з теми.

Р. 4, п. 4.6.

повтор.: Р. 4.

(Словничок

с. 191-195)

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ – (2 години)

34

1

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №8  «Планування та виконання проекту».

Р. 5, п. 5.1.

(с.177-182. Додаток

с. 196-197)

35

2

 

 

Інструктаж з БЖД. Публічна презентація проекту.

Р. 5, п. 5.2.

(с.183-190)

 

 

Вчитель інформатики __________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Бурмистренко Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Македонська Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ткачук Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ткачук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лазурко Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Козачук Ігор
    Структурованість - Чудово Оригінальність викладу - Дуже добре Формат подачі матеріалу, підбір завдань, оформлення, візуалізація тощо Відповідність темі - Дуже добре
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Білокур Катерина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Тарановська Таїсія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
8583
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку