Відповідно до листа
Міністерства освіти і науки України
від 03.07.2018 № 1/9-415
“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році"
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ1
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
ЗАТВЕРДЖЕНО НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ
наказом Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804Міністерства освіти і науки України
від 03.07.2018 № 1/9-415
“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ1
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
ЗАТВЕРДЖЕНО НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ
наказом Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804
Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Випускник основної школи — це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами, має бажання і здатність до самоосвіти, виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті, здатний до підприємливості й ініціативності, має уявлення про світобудову, бережно ставиться до природи, безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.
Мета базової загальної середньої освіти досягається шляхом реалізації таких завдань інформатичної освіти:
ПЕРШИЙ РІВЕНЬ (5–7 КЛАСИ) – продовження розпочатого в початковій школі ознайомлення з базовими поняттями курсу. На цьому рівні не ставиться завдання глибокого та вичерпного вивчення ІКТ, а зроблено акцент на набутті навичок їх практичного застосування, а також на розвивальній спрямованості навчання.
7 клас NEW
35 годин (1 год. на тиждень)
семестр |
загальна к-сть год. |
к-сть год./тижд. |
к-сть ПР |
к-сть ТР |
||||
І |
16 |
1 |
3 |
2 |
||||
ІІ |
19 |
1 |
5 |
1 |
||||
усього |
35 |
1 |
8 *(25% від загального обсягу навчального часу) |
3 *Тематичне оцінювання - в кінці кожної теми НП |
||||
ПРОГРАМА ЗАТВЕРДЖЕНА Наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 |
||||||||
Затверджено: Директор: ________________ _________________________ «_____»______________2018р. І семестр |
||||||||
№ з/п |
Дата проведення уроку |
Примітка |
Тема уроку |
Робота з підручником |
||||
1 |
1 |
|
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Повторення та актуалізація вивченого в 6 класі. |
|
|||
Тема 1. Служби Інтернету (10 годин) |
||||||||
2 |
2 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. |
|
|||
3 |
3 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. |
|
|||
4 |
4 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. |
|
|||
5 |
5 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання адресної книги та списків розсилки. Практична робота №1 «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли». |
|
|||
6 |
6 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Хмарні сервіси. |
|
|||
7 |
7 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи |
|
|||
8
|
8 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. |
|
|||
9 |
9 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Онлайнові перекладачі. Практична робота №2 «Колективна робота з документами в Інтернеті». |
|
|||
10 Тем |
10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Інтернет речей. Підсумковий урок з теми. |
|
|||
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: Підручник «Фінансово-грамотний споживач».6 клас. Розділ І «Практика споживання» с.21 Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач».6 клас. Розділ І «Практика споживання», с.9
|
||||||||
Тема 2. Опрацювання табличних даних (11 годин) |
||||||||
11 |
1 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. |
|
|||
12 |
2 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Об’єкти електронних таблиць — аркуш, клітинка, діапазон клітинок. |
|
|||
13 . |
3 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення та редагування даних основних типів. Форматування електронних таблиць. |
|
|||
14 |
4 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» |
|
|||
15 |
5 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Обчислення в електронних таблицях. Адресація. Формули. |
|
|||
16 |
6 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Копіювання та переміщення вмісту клітинок |
|
|||
17 |
7 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення та оформлення таблиць із розрахунками. |
|
|||
Затверджено: Директор: _________________ __________________________ «_____»______________2019 р. ІІ семестр |
||||||||
18 |
8 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Автозаповнення та автозавершення. |
|
|||
19 |
9 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Відносні, абсолютні, мішані посилання. Розв’язування задач засобами табличного процесора. |
|
|||
20 |
10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Підготовка документа до друкування. Друкування документа. Практична робота №4. «Виконання обчислень за даними ЕТ. Використання вбудованих формул» |
|
|||
21 Тем |
11 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. «Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проекті». |
|
|||
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: Підручник «Прикладні фінанси». 8 клас Тема 6. «Можливості вибору виду діяльності для молодої людини»
Робочий зошит «Прикладні фінанси». 8 клас Тема 6. «Можливості вибору виду діяльності для молодої людини»
Підручник «Прикладні фінанси». 8 клас Тема 8. «Із скарбнички — на банківську картку».
Робочий зошит «Прикладні фінанси». 8 клас Тема 8. ««Із скарбнички — на банківську картку».
|
||||||||
Тема 3. Алгоритми та програми (14 годин) – 40% навчального часу |
||||||||
22 |
1 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. |
|
|||
23 |
2 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. |
|
|||
24 |
3 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття змінної та її значення. Арифметичні операції та вирази. |
|
|||
25 |
4 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Розробка діалогових програм та проектів з повторенням зі змінними. |
|
|||
26 |
5 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. «Розробка проектів з повторенням зі змінними». |
|
|||
27
|
6 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення моделей для розв’язування задач. |
|
|||
28
|
7 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта. |
|
|||
29 |
8 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів. |
|
|||
30 |
9 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами. |
|
|||
31 |
10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Програмування випадкових процесів. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. |
|
|||
32 |
11 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. «Створення ігрового проекту». |
|
|||
33 |
12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. «Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту». |
|
|||
34 Тем |
13 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Презентація та оцінювання проектів. Підсумковий урок з теми: «Алгоритми та програми» |
|
|||
35
|
14 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок за рік. |
|
|||