Зведена таблиця розподілу навчального часу
у Ісеместрі у 8 класі
|
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість тематичних оцінювань |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Планування складено до підручників: Біленька-Свистович Л. В., Ковалевський Є., Ярмолюк М. О. Польська мова (4-й рік навчання) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою : підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Л. В. Біленька-Свистович, Є. Ковалевський, М. О. Ярмолюк. – Чернівці : Букрек, 2016. – 240 с.; іл.)
№ |
Дата |
Тема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
В-ння ТЗН |
Примітка |
|||||||
Тема : “ Шкільне життя” |
|||||||||||||
1 |
01.09 |
У школі |
Лексичний словник теми,ст.5 |
|
|
|
|||||||
2 |
03.09 |
Назви навчальних предметів |
Лексичний словник (назви навчальних предметів) |
Дієслово: Дієслова być,mieć в теперішньому часі |
|
|
|||||||
3 |
08.09 |
Мійулюблений предмет вшколі |
Лексичний словник (назви навчальних предметів) |
Дієслова być,mieć в минулому часі |
|
|
|||||||
4 |
10.09 |
Видидіяльності на уроці |
Лексичний словник (види діяльності на уроці) |
Дієслова być,mieć в майбутньому часі |
|
|
|||||||
5 |
15.09 |
Робочий день школяра |
Лексичний словник (щоденні справи) |
Модальнедієслово chcieć +неозначена форма дієслова |
|
|
|||||||
6 |
17.09 |
Вільний час учня |
Лексичний словник (види відпочинку та занять) |
Модальнедієслово chcieć +неозначена форма дієслова |
|
|
|||||||
7 |
22.09 |
Складаннядіалогівза темою “Школа” |
Повторення та активізація ЛО |
Модальнедієслово chcieć +неозначена форма дієслова |
|
|
|||||||
8. |
24.09 |
Підсумковий урок |
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|||||||
Тематична № 1 |
|||||||||||||
Тема: “Я, моя сім’я і друзі” |
|||||||||||||
9. |
29.09 |
Сім’я і дім |
Лексичний словник,ст.18 |
|
|
|
|||||||
10. |
01.10 |
Слухання розповіді про сім’ю |
Лексичний словник,ст.27(члени родини) |
Синтаксис Побудова простих речень |
|
|
|||||||
11. |
06.10 |
Ким я хочу бути? |
Лексичний словник,ст.103 |
Синтаксис. Побудова простих речень |
|
|
|||||||
12. |
08.10 |
Професії членів моєї сім’ї |
Лексичний словник(назви професій) |
Синтаксис. Побудова простих речень |
|
|
|||||||
13. |
13.10 |
Професія інформатика та кравчині |
Лексичний словник,ст.106 |
Синтаксис. Побудова простих речень |
|
|
|||||||
14. |
15.10 |
Що я думаю про професію поліцейського |
Лексичний словник,ст.108 |
Словотвір: утворення жіночих іменникових форм від назвпрофесій і національностей за допомогою суфікса -ka |
|
|
|||||||
15. |
20.10 |
Складання проекту “Моя сім’я. Професії у моїй сім’ї.” |
Повторення та активізація вивчених ЛО |
Словотвір: утворення жіночих іменникових форм від назвпрофесій і національностей за допомогою суфікса –ka
|
|
|
|||||||
16. |
22.10 |
Підсумковий урок |
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|||||||
Тематична №2 |
|||||||||||||
Тема : “Одяг, їжа, напої” |
|||||||||||||
17. |
03.11 |
Ідемо по магазинах |
Лексичний словник,ст.34 |
|
|
|
|||||||
18. |
05.11 |
Покупки в продуктовому магазині |
Лексичний словник (продукти харчування,напої) |
Відмінювання : Називний відмінок однини: іменники |
|
|
|||||||
19. |
10.11 |
Моя улюблена страва |
Лексичний словник,ст.38,40(назви фруктів та ягід) |
Називний відмінок однини: прикметники |
|
|
|||||||
20. |
12.11 |
Польська кухня |
Лексичний словник,ст.41(назви овочів та грибів) |
Називний відмінок однини:займенники(питальні) |
|
|
|||||||
21. |
17.11 |
У ресторані |
Лексичний словник,ст.55 |
Називний відмінок однини: займенники(вказівні) |
|
|
|||||||
22. |
19.11 |
Складання діалогів за темою “ У ресторані” |
Повторення та активізація вивчених ЛО |
Називний відмінок однини: займенники(присвійні) |
|
|
|||||||
23. |
24.11 |
Польська та українська кухня Кулінарні мотиви в польській та світовій літературі |
Лексичний словник,ст.41 |
|
|
|
|||||||
24.
|
26.11 |
Підсумковий урок |
|
Повторення вивченого лексико- граматичного матеріалу |
|
|
|||||||
Тематична №3
|
|||||||||||||
25. |
01.12 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|||||||
26. |
03.12 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
|
|||||||
27. |
08.12 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|||||||
28. |
10.12 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
|
|||||||
29. |
15.12 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|||||||
30. |
17.12 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
|
|||||||
31. |
22.12 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|||||||
32. |
24.12 |
Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|||||||
33. |
29.12 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|||||||
34. |
31.12 |
Повторення вивченого граматичного матеріалу за Ісеместр |
|
|
|
|
|||||||