Календарно-тематичне планування з англійської мови 4 клас за підручником Карп'юк на ІІ семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4-го класу на ІІ семестр, розроблене за підручником Карп'юк

Перегляд файлу

 

                                                                  

                                                          Календарно-тематичне планування у 4-х класах на ІІ семестр 2024-2025 н.р. (3 год)

                                                                                до підручника О. Карп’юк “English with Smiling Sam 4” Тернопіль «Астон» 2021р. 

                                                                               За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від           

                                                                             21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом                                       

                                  під керівництвом Р.Б. Шияна (наказ від 12.08.2022

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, бережне ставлення до свого здоров’я.

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

 

ТЕМА 4. HEALTH AND BODY CARE ЛЮДИНА (17 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

46

(1)

 

 

13.01

Вміти дати відповіді на питання до тексту, розіграти діалоги за темою.

 

Здоровий спосіб життя Лізі

 

 

Ex.2,p.70

Ex.3,p.70-71

 

Ex.2,p.70

Ex.1,p.70

Ex.5,p.71

Ex.6,p.71

Ex.1,p.56WB

Ex.4,p.71

Ex.3,p.57WB

 

Ex.2,p.56WB

 

47

(2)

 

 

14.01

Вміти розповісти про свої звички в харчуванні, та звички своїх друзів, розуміти прочитане.

Здорові звички

apples, hamburgers, milk,

chocolate, water, cola,

lollipops, spinach

back, knees,    fingers, legs, eyes, arms, toes

What do you do

for your body?

Ex.6,p.72

Ex.5,p.57WB

Ex.2,p.72

Ex.4,p.72

Ex.1,p.72

Ex.3,p.72

Ex.5,p.72

Ex.4,p.57WB

Ex.4,p.57WB

 

Ex.6,p.57WB

 

48

(3)

 

16.01

Вміти давати відповіді на питання за темою усно і письмово.

Я люблю зарядку!

 

What’s the name of the club?

Who is it for?

When is it?

Do you need special clothes?

 

Ex.1,p.73

 

Ex.1,p.73

Ex.2,p.73

Ex.4,p.74

Ex.2,p.58WB

Ex.3,p.74

Ex.1,p.58WB

Ex.3,p.58WB

 

49

(4)

 

 

20.01

Розуміти запитання та давати відповіді, вміти пояснити прислів’я.

Гарне здоров’я – запорука успіху!

 

You should…

Ex.4,p.75

Ex.5,p.75

Ex.1,p.59WB

 

Ex.2,p.75

Ex.1,p.75

Ex.2,p.75

Ex.3,p.75

Ex.1,p.59WB

Ex.2,p.59WB

 

 

Ex.3,p.59WB

 

 

50

(5)

 

 

 

21.01

Знати лексику з теми, створювати діалоги.

Хвороби.

stomach ache, headache, toothache, sore throat, cough, cold, high temperature, broken leg,  feel sick

What’s the matter…?

Let’s call the doctor.

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.76

Ex.2,p.76

Ex.3,p.77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.76

 

Ex.1,p.60WB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.4,p.77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.60WB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

(6)

 

 

 

23.01

Розповідати про хвороби, розігрувати діалоги.

Корисні поради

 

What do you do when you have got ...?

When I have got ..., ...

Ex.1,p.78

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.78

 

 

 

 

 

 

Ex.4,p.78

 

 

 

 

 

 

Ex.3,p.78

Ex.1,p.61WB

 

 

 

 

Ex.2,p.78

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.61WB

 

 

 

 

 

 

52

(7)

 

 

 

27.01

Вміти розуміти прочитане, спілкуватись за темою.

 

У лікаря

 

Open your mouth.

Should I go to school

tomorrow?

Next, please.

What’s the matter with you?

I’ve got a ...

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.79

 

Ex.1,p.79

Ex.4,p.79

 

 

Ex.2,p.79

Ex.1,p.62WB

 

 

Ex.3,p.79

 

Ex.2,p.62WB

 

 

53

(8)

 

 

 

28.01

Вміти працювати в парах за темою уроку, відповідати письмово на питання.

Застуда – це погано

I’ve got a runny nose. paper tissues, hanky, towel

Who has got a cold?

Has he got a runny nose?

What’s the matter with his head?

I’ve got a sore throat.

 

Ex.1,p.80

 

Ex.3,p.63WB

 

Ex.2,p.80

 

Ex.3,p.80

Ex.4,p.80

 

Ex.5,p.80

Ex.3,p.63WB

 

 

Ex.4,p.63WB

 

 

54

 (9)

 

 

 

30.01

Розуміти прочитане, вміти написати листа другу.

Бережи своє здоров’я!

give medicine, catch a cold, have the flu, have a bad tooth, cold, headache, fit, doctor, healthy, flu, felt, care, medicine

How did you feel?

What did you do?

 

Ex.1,p.81

 

 

Ex.2,p.81

 

Ex.3,p.81

Ex.4,p.81

Ex.1,p.64WB

 

 

 

Ex.3,p.64WB

 

 

55

(10)

 

 

 

03.02

Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.

 

Час цікавих історій!

 

 

Ex.1,p.82

 

Ex.1,p.82

 

Ex.2,p.83

 

 

 

Ex.1,p.65WB

 

 

56

(11)

 

 

 

04.02

Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.

Час цікавих історій!

 

 

 

 

Ex.4,p.84

 

Ex.3,p.84

 

Ex.5,p.84

 

Ex.2,p.65WB

 

 

57

(12)

 

 

 

06.02

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

 

Здоров’я. Повторення

in a doctor

sick

for help

fit

first aid

a stomach ache

a leg

medicine

a finger

ill

a cold

 

 

 

 

Ex.3,p.85

Ex.1,p.66WB

 

 

Ex.1,p.85

Ex.3,p.85

 

 

Ex.1,p.66WB

Ex.2,p.66WB

Ex.4,p.68WB

Ex.5,p.68WB

Ex.6,p.68WB

Ex.7,p.69WB

Ex.2,p.85

Ex.4,p.86

Ex.6,p.86

 

Ex.3,p.66WB

Ex.8,p.69WB

 

58

(13)

 

 

 

10.02

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

 

Здоров’я. Повторення

 

59

(14)

 

 

 

11.02

Пригадати вивчений матеріал.

 

 

Повторення

 

60 (15)

 

13.02

Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

Діагностувальна робота №4

 

 

61 (15)

 

 

17.02

 

 

Зробити постер ‘Health"

 

Моє портфоліо

cold, earache, toothache, bad leg, headache,

dentist, doctor, stomach ache

 

 

 

 

 

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

 

 

 

62

(17)

 

18.02

Пригадати вивчений матеріал.

 

Урок узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів діяльності і думок, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

 

ТЕМА 5. THE WORLD OF NATURE  ПРИРОДА І НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ (19 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

63

(1)

 

 

 

20.02

Вміти написати листа другу

Лист другу

ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes

did not = didn’t

Ex.2,p.88

 

Ex.1,p.88

Ex.2,p.88

 

 

Ex.1,p.70WB

Ex.2,p.70WB

 

 

 

Ex.3,p.70WB

 

 

64

 (2)

 

 

 

24.02

Вміти скласти питальні речення з didn’t і дати відповіді.

Розваги взимку

ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes

did not = didn’t

 

 

 

Ex.3,p.89

Ex.4,p.89

 

Ex.4,p.71WB

Ex.5,p.89

 

Ex.5,p.71WB

 

65

(3)

 

 

25.02

Вміти скласти питальні речення з didn’t і дати відповіді.

Розвиток граматичних навичок

ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes

did not = didn’t

 

 

 

 

 

 

 

66

(3)

 

 

27.02

Вміти утворити вищий ступінь порівняння прикметників, скласти речення.

Зимова погода

say - said

write - wrote

cold - colder than

 

It’s nicer than…

Ex.2,p.90

 

Ex.1,p.90

 

Ex.1,p.90

 

Ex.3,p.90

Ex.1,p.72WB

 

 

Ex.2,p.72WB

 

67

(4)

 

03.03

Вміти утворити вищий ступінь порівняння прикметників, скласти речення.

Улюблена пора року.Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68

(4)

 

 

 

04.03

Вміти розповісти про свою улюблену пору року.

Улюблена пора року

say - said

write - wrote

cold - colder than

 

What is your favourite

season?

What season don’t you like?

 

 

 

Ex.5,p.91

 

Ex.4,p.91

Ex.1,p.73WB

Ex.2,p.73WB

 

 

Ex.6,p.91

 

Ex.3,p.73WB

 

 

69

(5)

 

 

 

06.03

Знати лексику з теми уроку, читати та розуміти діалоги з новими словами.

Різноманітні місця на землі

ocean,

tropical forest,

Earth, poles, dry, plant

What are you reading..?

What places?

Oh, really?

Ex.2,p.92

 

Ex.1,p.92

Ex.3,p.92

 

 

Ex.1,p.74WB

Ex.2,p.74WB

 

 

 

Ex.3,p.74WB

 

 

70

(6)

 

 

 

10.03

Вміти утворити найвищий ступінь порівняння прикметників, складати речення.

Різноманітні місця на землі

the biggest river, the highest mountain, the shortest

month, the sunniest season, the happiest holiday

cold - the coldest

large - the largest

cold - the coldest

big - the biggest

 

 

 

Ex.5,p.93

 

Ex.4,p.93

Ex.6,p.93

 

Ex.1,p.75WB

 

 

 

Ex.2,p.75WB

 

 

71

(7)

 

 

11.03

Вивчити слова за темою, вміти прочитати текст з розумінням прочитаного.

Ліси та пустелі

polar bear, seal, penguin, camel, South, North, bottom, ice, top, land, destroy

 

Ex.2,p.94

 

Ex.1,p.94

Ex.2,p.94

 

 

 

Ex.1,p.76WB

 

Ex.3,p.94

 

Ex.2,p.76WB

 

 

72

(8)

 

 

 

13.03

Вміти скласти речення, використовуючи вивчену лексику.

Ліси та пустелі

polar bear, seal, penguin, camel, South, North, bottom, ice, top, land, destroy

 

 

 

Ex.4,p.95

 

Ex.5,p.95

Ex.1,p.77WB

 

 

 

Ex.2,p.77WB

 

 

73

(9)

 

 

17.03

 

Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.

Час цікавих історій

sheep – sheep

farmhouse

mouse –mice

garden, roof

goose - geese

 

Ex.2,p.96

 

Ex.1,p.96

Ex.2,p.96

 

 

Ex.1,p.78WB

Ex.2,p.78WB

Ex.3,p.78WB

Ex.4,p.79WB

Ex.3,p.97

Ex.4,p.97

 

Ex.5,p.79WB

 

 

74

(10)

 

 

18.03

Знати нові слова, читати текст з розумінням прочитаного.

Ферма дядька Фреда

field, drive a car, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous

beautiful - more beautiful than

good - better

bad - worse

Ex.2,p.98

 

Ex.1,p.98

Ex.2,p.98

Ex.3,p.98

 

 

Ex.4,p.99

Ex.1,p.80WB

 

 

 

Ex.2,p.80WB

 

 

75

(11)

 

 

20.03

Вміти утворити вищий ступінь порівняння за допомогою more, знати виключення, вміти працювати в парах.

Ферма дядька Фреда

field, drive a car, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous

beautiful - more beautiful than

good - better

bad - worse

Ex.6,p.100

 

 

Ex.7,p.100

 

Ex.5,p.100

Ex.1,p.81WB

Ex.2,p.81WB

Ex.3,p.81WB

Ex.4,p.82WB

 

Ex.5,p.82WB

 

 

76

(12)

 

 

31.03

Знати нову лексику, вміти утворити найвищий ступінь порівняння за допомогою most, знати виключення.

Тварини та комахи

chameleon

insect

tongue

lizard

chimpanzee

great white shark

owl

interesting - the most interesting

good - the best

bad - the worst

Ex.2,p.101

 

Ex.1,p.101

Ex.2,p.101

 

 

 

Ex.3,p.101

 

Ex.1,p.83WB

Ex.2,p.83WB

Ex.3,p.83WB

Ex.4,p.84WB

 

Ex.4,p.102

 

Ex.5,p.84WB

 

 

77

(13)

 

 

01.04

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

 

Різноманітні місця на землі. Повторення

shorter, faster, thinner, more interesting, longer,

fatter, more intelligent, more beautiful

What are the driest places on Earth?

What is the weather like?

What do you see? What do you hear?

Ex.2,p.103

Ex.4,p.104

 

 

 

Ex.1,p.103

Ex.5,p.104

Ex.6,p.104

 

 

Ex.3,p.103

Ex.1,p.85WB

Ex.2,p.85WB

Ex.3,p.86WB

Ex.4,p.86WB

Ex.5,p.87WB

 

 

Ex.6,p.87WB

 

 

 

78

(14)

 

 

 

 

 

03.04

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

 

Різноманітні місця на землі. Повторення

 

79

(15)

 

 

07.04

Пригадати вивчений матеріал.

Урок повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

за

завданням вчителя

80

(16)

 

 

08.04

Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

 

Діагностувальна робота№5

 

 

 

 

81

(17)

 

 

10.04

Створити проєкт “My favourite animal”

 

 

 

Моє портфоліо

 

 

 

 

Ex.1,p.105

 

Ex.2,p.105

 

 

за завданням вчителя

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

 

 

 

ТЕМА 6. ON THE MOVE       ПОДОРОЖУВАННЯ  (19 год +5)

 

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

82

(1)

 

 

 

14.04

Знати нову лексику, працювати в парах.

Давай подорожувати!

by plane, by trane, by bus, on foot, by boat, by taxi, to travel, to stay, trip

 

 

Ex.1,p.106

 

Ex.1,p.106

 

Ex.2,p.106

 

Ex.1,p.88WB

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.89WB

 

 

83

(2)

 

 

 

15.04

Складати речення з прикметниками в вищому і найвищому ступенях порівняння.

Давай подорожувати!

by plane, by trane, by bus, on foot, by boat, by taxi, to travel, to stay, trip

the fastest

more comfortable

the most exciting

the slowest

more interesting

the most pleasant

nicer

 

 

 

Ex.3,p.107

 

Ex.3,p.89WB

 

 

 

 

Ex.4,p.89WB

 

 

84

(3)

 

 

 

17.04

Складати діалоги за темою, використовуючи вивчену лексику.

До школи автобусом!

 

Do you go to school by bus?

Over the mountains,

Over the plains…

 

 

Ex.3,p.108

 

 

Ex.1,p.108

Ex.2,p.108

Ex.1,p.90WB

 

 

 

 

Ex.2,p.90WB

 

85

(3)

 

21.04

Складати діалоги за темою, використовуючи вивчену лексику.

Розвиток усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

86

(4)

 

 

 

22.04

Розуміти почуту інформацію.

Час прибуття

arrive, leave, platform, information desk,

 

Ex.1,p.109

 

Ex.1,p.109

Ex.2,p.109

 

 

Ex.1,p.91WB

Ex.2,p.91WB

 

 

Ex.3,p.91WB

 

 

87

 (5)

 

 

 

24.04

Знати займенники, складати речення, заміняючи іменники займенниками.

Подорож потягом

I — me

he — him

she — her

it — it

we — us

you — you

they — them

 

 

 

Ex.3,p.110

 

Ex.4,p.110

Ex.5,p.110

Ex.1,p.92WB

 

 

 

 

 

Ex.2,p.92WB

 

 

88

(6)

 

 

 

28.04

Знати нові слова, вміти отримати інформацію з тексту.

Навіщо подорожувати?

ticket passenger suitcas

 

Ex.2,p.111

 

Ex.1,p.111

Ex.2,p.111

 

 

 

Ex.3,p.111

 

Ex.1,p.93WB

 

 

 

Ex.2,p.93WB

 

 

89

(7)

 

 

 

29.04

Знати, коли вживати on, for, by, розказати про подорож.

Навіщо подорожувати?

ticket passenger suitcas

 

 

 

Ex.5,p.112

 

Ex.4,p.112

Ex.1,p.94WB

 

 

 

 

 

Ex.2,p.94WB

 

90

(8

 

01.05

Знати, коли вживати on, for, by, розказати про подорож.

Розвиток граматичних навичок (прийменники)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

91

(8)

 

 

 

05.05

Знати нову лексику, вміти грати в гру за ролями з теми уроку.

Подорожі

luggage

ticket office timetable board

bus station

airport

 

When does the train to Kyiv leave?

It leaves at…

 

Ex.1,p.113

 

 

Ex.3,p.94WB

 

 

 

 

Ex.2,p.113

 

Ex.4,p.95WB

 

 

92

(9)

 

 

06.05

Вміти розігрувати діалоги, використовуючи вивчені слова.

Подорожі

How

When

Where

What

Who

I would like a ticket

to London, please.

How much is the ticket?

Ex.5,p.114

 

 

 

Ex.1,p.96WB

 

 

 

 

 

Ex.3,p.114

Ex.4,p.114

 

Ex.2,p.96WB

 

 

93

(10)

 

 

08.05

Вміти зрозуміти почуту інформацію.

Моя подорож

tram

trolleybus

How can we get to the railway station?

You can take a ... Or you can catch a ...

 

Ex.1,p.115

Ex.2,p.115

 

 

Ex.2,p.115

Ex.4,p.115

 

Ex.3,p.115

Ex.1,p.97WB

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.97WB

 

 

94

(11)

 

 

 

12.05

Вміти дати відповіді на питання до тексту, знати відомі місця Лондона.

Визначні місця Лондона

the London Eye

Picadilly Circus

Madame Tussauds museum

the Houses of Parliament

open-top bus

Oxford Street

 

 

Ex.1,p.116

Ex.4,p.116

 

 

Ex.5,p.117

 

Ex.3,p.116

Ex.1,p.98WB

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.116

 

Ex.2,p.98WB

 

 

95

(12)

 

 

 

13.05

Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту

Час цікавих історій

miss

need

railway station

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

Ex.4,p.119

 

 

Ex.3,p.119

 

Ex.1,p.99WB

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.99WB

 

 

96

(13)

 

 

15.05

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

Подорожі. Повторення

Some people go by ... Some go by ...

Did you travel by ... last summer?

Yes, I did. / No, I didn't.

 

Ex.3,p.121

Ex.4,p.121

Ex.5,p.121

Ex.6,p.121

 

 

 

Ex.1,p.120

Ex.2,p.120

 

 

Ex.7,p.121

Ex.1,p.100WB

Ex.2,3 p.100 WB

Ex.4,5, p.101WB

Ex.6,p.102WB

 

 

 

 

Ex.7,p.102WB

 

97

(14)

 

19.05

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі

отримані знання за темою.

Подорожі. Повторення

 

98

(15)

 

20.05

Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

 

Діагностувальна  робота №6

 

  99

(16)

 

 

 

22.05

Виготовити постер “My Favourite Way of Travelling”

 

Моє портфоліо

Who do you like to travel with?

What transport do you prefer?

Why do you like this way of travelling?

What do you like to do when you travel?

 

 

Ex.1,p.123

 

 

 

Ex.2,p.123

 

Ex.3,p.123

 

 

100

(17)

 

26.05

Пригадати вивчений матеріал.

 

Урок узагальнення вивченого матеріалу

101

27.05

Виконати завдання на контроль вивчених знань

Діагностувальна робота з читання

102

29.05

Виконати завдання на контроль вивчених знань

Діагностувальна робота з аудіювання

103

02.06

Виконати завдання на контроль вивчених знань

Діагностувальна робота з письма

104

03.06

Виконати завдання на контроль вивчених знань

Діагностувальна робота з говоріння

105

05.06

Пригадати вивчений матеріал.

 

Привіт, літо! Узагальнене повторення  вивченого матеріалу

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
18 жовтня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку