Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4-го класу на ІІ семестр, розроблене за підручником Карп'юк
Календарно-тематичне планування у 4-х класах на ІІ семестр 2024-2025 н.р. (3 год)
до підручника О. Карп’юк “English with Smiling Sam 4” Тернопіль «Астон» 2021р.
За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від
21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом
під керівництвом Р.Б. Шияна (наказ від 12.08.2022
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, бережне ставлення до свого здоров’я. Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя
ТЕМА 4. HEALTH AND BODY CARE ЛЮДИНА (17 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
46 (1)
|
13.01 |
Вміти дати відповіді на питання до тексту, розіграти діалоги за темою.
|
Здоровий спосіб життя Лізі |
|
|
Ex.2,p.70 Ex.3,p.70-71
|
Ex.2,p.70 |
Ex.1,p.70 Ex.5,p.71 Ex.6,p.71 |
Ex.1,p.56WB Ex.4,p.71 Ex.3,p.57WB |
|
Ex.2,p.56WB |
47 (2)
|
14.01 |
Вміти розповісти про свої звички в харчуванні, та звички своїх друзів, розуміти прочитане. |
Здорові звички |
apples, hamburgers, milk, chocolate, water, cola, lollipops, spinach back, knees, fingers, legs, eyes, arms, toes |
What do you do for your body? |
Ex.6,p.72 Ex.5,p.57WB |
Ex.2,p.72 Ex.4,p.72 |
Ex.1,p.72 Ex.3,p.72 |
Ex.5,p.72 Ex.4,p.57WB Ex.4,p.57WB |
|
Ex.6,p.57WB |
48 (3) |
16.01 |
Вміти давати відповіді на питання за темою усно і письмово. |
Я люблю зарядку! |
|
What’s the name of the club? Who is it for? When is it? Do you need special clothes?
|
Ex.1,p.73 |
|
Ex.1,p.73 |
Ex.2,p.73 Ex.4,p.74 Ex.2,p.58WB |
Ex.3,p.74 Ex.1,p.58WB |
Ex.3,p.58WB |
49 (4)
|
20.01 |
Розуміти запитання та давати відповіді, вміти пояснити прислів’я. |
Гарне здоров’я – запорука успіху! |
|
You should… |
Ex.4,p.75 Ex.5,p.75 Ex.1,p.59WB
|
Ex.2,p.75 |
Ex.1,p.75 Ex.2,p.75 Ex.3,p.75 |
Ex.1,p.59WB Ex.2,p.59WB
|
|
Ex.3,p.59WB
|
50 (5)
|
21.01 |
Знати лексику з теми, створювати діалоги. |
Хвороби. |
stomach ache, headache, toothache, sore throat, cough, cold, high temperature, broken leg, feel sick |
What’s the matter…? Let’s call the doctor.
|
Ex.1,p.76 Ex.2,p.76 Ex.3,p.77
|
|
Ex.2,p.76
|
Ex.1,p.60WB
|
Ex.4,p.77
|
Ex.2,p.60WB
|
51 (6)
|
23.01 |
Розповідати про хвороби, розігрувати діалоги. |
Корисні поради |
|
What do you do when you have got ...? When I have got ..., ... |
Ex.1,p.78
|
Ex.1,p.78
|
Ex.4,p.78
|
Ex.3,p.78 Ex.1,p.61WB
|
Ex.2,p.78
|
Ex.2,p.61WB
|
52 (7)
|
27.01 |
Вміти розуміти прочитане, спілкуватись за темою. |
У лікаря |
|
Open your mouth. Should I go to school tomorrow? Next, please. What’s the matter with you? I’ve got a ...
|
|
Ex.1,p.79
|
Ex.1,p.79 Ex.4,p.79
|
Ex.2,p.79 Ex.1,p.62WB
|
Ex.3,p.79
|
Ex.2,p.62WB
|
53 (8)
|
28.01 |
Вміти працювати в парах за темою уроку, відповідати письмово на питання. |
Застуда – це погано |
I’ve got a runny nose. paper tissues, hanky, towel |
Who has got a cold? Has he got a runny nose? What’s the matter with his head? I’ve got a sore throat.
|
Ex.1,p.80
Ex.3,p.63WB
|
Ex.2,p.80
|
Ex.3,p.80 Ex.4,p.80
|
Ex.5,p.80 Ex.3,p.63WB
|
|
Ex.4,p.63WB
|
54 (9)
|
30.01 |
Розуміти прочитане, вміти написати листа другу. |
Бережи своє здоров’я! |
give medicine, catch a cold, have the flu, have a bad tooth, cold, headache, fit, doctor, healthy, flu, felt, care, medicine |
How did you feel? What did you do?
|
Ex.1,p.81
|
|
Ex.2,p.81
|
Ex.3,p.81 Ex.4,p.81 Ex.1,p.64WB
|
|
Ex.3,p.64WB
|
55 (10)
|
03.02 |
Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.
|
Час цікавих історій! |
|
|
Ex.1,p.82
|
Ex.1,p.82
|
Ex.2,p.83
|
|
|
Ex.1,p.65WB
|
56 (11)
|
04.02 |
Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту. |
Час цікавих історій! |
|
|
|
|
Ex.4,p.84
|
Ex.3,p.84
|
Ex.5,p.84
|
Ex.2,p.65WB
|
57 (12)
|
06.02 |
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.
|
Здоров’я. Повторення |
in a doctor sick for help fit first aid a stomach ache a leg medicine a finger ill a cold
|
|
Ex.3,p.85 Ex.1,p.66WB
|
|
Ex.1,p.85 Ex.3,p.85
|
Ex.1,p.66WB Ex.2,p.66WB Ex.4,p.68WB Ex.5,p.68WB Ex.6,p.68WB Ex.7,p.69WB |
Ex.2,p.85 Ex.4,p.86 Ex.6,p.86
|
Ex.3,p.66WB Ex.8,p.69WB
|
58 (13)
|
10.02 |
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.
|
Здоров’я. Повторення |
||||||||
59 (14)
|
11.02 |
Пригадати вивчений матеріал. |
Повторення |
|
|||||||
60 (15) |
13.02 |
Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою |
Діагностувальна робота №4 |
|
|||||||
61 (15) |
17.02
|
Зробити постер ‘Health"
|
Моє портфоліо |
cold, earache, toothache, bad leg, headache, dentist, doctor, stomach ache |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.87 Ex.2,p.87
|
|
62 (17) |
18.02 |
Пригадати вивчений матеріал. |
Урок узагальнення вивченого матеріалу
|
||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів діяльності і думок, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя
ТЕМА 5. THE WORLD OF NATURE ПРИРОДА І НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ (19 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
63 (1)
|
20.02 |
Вміти написати листа другу |
Лист другу |
ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes |
did not = didn’t |
Ex.2,p.88
|
Ex.1,p.88 Ex.2,p.88
|
|
Ex.1,p.70WB Ex.2,p.70WB
|
|
Ex.3,p.70WB
|
64 (2)
|
24.02 |
Вміти скласти питальні речення з didn’t і дати відповіді. |
Розваги взимку |
ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes |
did not = didn’t |
|
|
|
Ex.3,p.89 Ex.4,p.89
Ex.4,p.71WB |
Ex.5,p.89
|
Ex.5,p.71WB
|
65 (3)
|
25.02 |
Вміти скласти питальні речення з didn’t і дати відповіді. |
Розвиток граматичних навичок |
ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes |
did not = didn’t |
|
|
|
|
|
|
66 (3)
|
27.02 |
Вміти утворити вищий ступінь порівняння прикметників, скласти речення. |
Зимова погода |
say - said write - wrote cold - colder than
|
It’s nicer than… |
Ex.2,p.90
|
Ex.1,p.90
|
Ex.1,p.90
|
Ex.3,p.90 Ex.1,p.72WB
|
|
Ex.2,p.72WB
|
67 (4) |
03.03 |
Вміти утворити вищий ступінь порівняння прикметників, скласти речення. |
Улюблена пора року.Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 (4)
|
04.03 |
Вміти розповісти про свою улюблену пору року. |
Улюблена пора року |
say - said write - wrote cold - colder than
|
What is your favourite season? What season don’t you like?
|
|
|
Ex.5,p.91
|
Ex.4,p.91 Ex.1,p.73WB Ex.2,p.73WB
|
Ex.6,p.91
|
Ex.3,p.73WB
|
69 (5)
|
06.03 |
Знати лексику з теми уроку, читати та розуміти діалоги з новими словами. |
Різноманітні місця на землі |
ocean, tropical forest, Earth, poles, dry, plant |
What are you reading..? What places? Oh, really? |
Ex.2,p.92
|
Ex.1,p.92 Ex.3,p.92
|
|
Ex.1,p.74WB Ex.2,p.74WB
|
|
Ex.3,p.74WB
|
70 (6)
|
10.03 |
Вміти утворити найвищий ступінь порівняння прикметників, складати речення. |
Різноманітні місця на землі |
the biggest river, the highest mountain, the shortest month, the sunniest season, the happiest holiday |
cold - the coldest large - the largest cold - the coldest big - the biggest
|
|
|
Ex.5,p.93
|
Ex.4,p.93 Ex.6,p.93
Ex.1,p.75WB
|
|
Ex.2,p.75WB
|
71 (7)
|
11.03 |
Вивчити слова за темою, вміти прочитати текст з розумінням прочитаного. |
Ліси та пустелі |
polar bear, seal, penguin, camel, South, North, bottom, ice, top, land, destroy |
|
Ex.2,p.94
|
Ex.1,p.94 Ex.2,p.94
|
|
Ex.1,p.76WB
|
Ex.3,p.94
|
Ex.2,p.76WB
|
72 (8)
|
13.03 |
Вміти скласти речення, використовуючи вивчену лексику. |
Ліси та пустелі |
polar bear, seal, penguin, camel, South, North, bottom, ice, top, land, destroy |
|
|
|
Ex.4,p.95
|
Ex.5,p.95 Ex.1,p.77WB
|
|
Ex.2,p.77WB
|
73 (9)
|
17.03
|
Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту. |
Час цікавих історій |
sheep – sheep farmhouse mouse –mice garden, roof goose - geese |
|
Ex.2,p.96
|
Ex.1,p.96 Ex.2,p.96
|
|
Ex.1,p.78WB Ex.2,p.78WB Ex.3,p.78WB Ex.4,p.79WB |
Ex.3,p.97 Ex.4,p.97
|
Ex.5,p.79WB
|
74 (10)
|
18.03 |
Знати нові слова, читати текст з розумінням прочитаного. |
Ферма дядька Фреда |
field, drive a car, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous |
beautiful - more beautiful than good - better bad - worse |
Ex.2,p.98
|
Ex.1,p.98 Ex.2,p.98 Ex.3,p.98
|
|
Ex.4,p.99 Ex.1,p.80WB
|
|
Ex.2,p.80WB
|
75 (11)
|
20.03 |
Вміти утворити вищий ступінь порівняння за допомогою more, знати виключення, вміти працювати в парах. |
Ферма дядька Фреда |
field, drive a car, thin, comfortable, easy, difficult, dangerous |
beautiful - more beautiful than good - better bad - worse |
Ex.6,p.100
|
|
Ex.7,p.100
|
Ex.5,p.100 Ex.1,p.81WB Ex.2,p.81WB Ex.3,p.81WB Ex.4,p.82WB |
|
Ex.5,p.82WB
|
76 (12)
|
31.03 |
Знати нову лексику, вміти утворити найвищий ступінь порівняння за допомогою most, знати виключення. |
Тварини та комахи |
chameleon insect tongue lizard chimpanzee great white shark owl |
interesting - the most interesting good - the best bad - the worst |
Ex.2,p.101
|
Ex.1,p.101 Ex.2,p.101
|
|
Ex.3,p.101
Ex.1,p.83WB Ex.2,p.83WB Ex.3,p.83WB Ex.4,p.84WB
|
Ex.4,p.102
|
Ex.5,p.84WB
|
77 (13)
|
01.04 |
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.
|
Різноманітні місця на землі. Повторення |
shorter, faster, thinner, more interesting, longer, fatter, more intelligent, more beautiful |
What are the driest places on Earth? What is the weather like? What do you see? What do you hear? |
Ex.2,p.103 Ex.4,p.104
|
|
Ex.1,p.103 Ex.5,p.104 Ex.6,p.104
|
Ex.3,p.103 Ex.1,p.85WB Ex.2,p.85WB Ex.3,p.86WB Ex.4,p.86WB Ex.5,p.87WB
|
|
Ex.6,p.87WB
|
78 (14)
|
03.04 |
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.
|
Різноманітні місця на землі. Повторення |
||||||||
79 (15)
|
07.04 |
Пригадати вивчений матеріал. |
Урок повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |
80 (16)
|
08.04 |
Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою. |
Діагностувальна робота№5
|
||||||||
81 (17)
|
10.04 |
Створити проєкт “My favourite animal”
|
Моє портфоліо |
|
|
|
|
Ex.1,p.105
|
Ex.2,p.105
|
|
за завданням вчителя |
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 6. ON THE MOVE ПОДОРОЖУВАННЯ (19 год +5)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
82 (1)
|
14.04 |
Знати нову лексику, працювати в парах. |
Давай подорожувати! |
by plane, by trane, by bus, on foot, by boat, by taxi, to travel, to stay, trip
|
|
Ex.1,p.106
|
Ex.1,p.106
|
Ex.2,p.106
|
Ex.1,p.88WB
|
|
Ex.2,p.89WB
|
83 (2)
|
15.04 |
Складати речення з прикметниками в вищому і найвищому ступенях порівняння. |
Давай подорожувати! |
by plane, by trane, by bus, on foot, by boat, by taxi, to travel, to stay, trip |
the fastest more comfortable the most exciting the slowest more interesting the most pleasant nicer
|
|
|
Ex.3,p.107
|
Ex.3,p.89WB
|
|
Ex.4,p.89WB
|
84 (3)
|
17.04 |
Складати діалоги за темою, використовуючи вивчену лексику. |
До школи автобусом! |
|
Do you go to school by bus? Over the mountains, Over the plains…
|
|
Ex.3,p.108
|
|
Ex.1,p.108 Ex.2,p.108 Ex.1,p.90WB
|
|
Ex.2,p.90WB
|
85 (3) |
21.04 |
Складати діалоги за темою, використовуючи вивчену лексику. |
Розвиток усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
86 (4)
|
22.04 |
Розуміти почуту інформацію. |
Час прибуття |
arrive, leave, platform, information desk, |
|
Ex.1,p.109
|
Ex.1,p.109 Ex.2,p.109
|
|
Ex.1,p.91WB Ex.2,p.91WB
|
|
Ex.3,p.91WB
|
87 (5)
|
24.04 |
Знати займенники, складати речення, заміняючи іменники займенниками. |
Подорож потягом |
I — me he — him she — her it — it we — us you — you they — them |
|
|
|
Ex.3,p.110
|
Ex.4,p.110 Ex.5,p.110 Ex.1,p.92WB
|
|
Ex.2,p.92WB
|
88 (6)
|
28.04 |
Знати нові слова, вміти отримати інформацію з тексту. |
Навіщо подорожувати? |
ticket passenger suitcas |
|
Ex.2,p.111
|
Ex.1,p.111 Ex.2,p.111
|
|
Ex.3,p.111
Ex.1,p.93WB
|
|
Ex.2,p.93WB
|
89 (7)
|
29.04 |
Знати, коли вживати on, for, by, розказати про подорож. |
Навіщо подорожувати? |
ticket passenger suitcas |
|
|
|
Ex.5,p.112
|
Ex.4,p.112 Ex.1,p.94WB
|
|
Ex.2,p.94WB
|
90 (8 |
01.05 |
Знати, коли вживати on, for, by, розказати про подорож. |
Розвиток граматичних навичок (прийменники) |
|
|
|
|
|
|
|
|
91 (8)
|
05.05 |
Знати нову лексику, вміти грати в гру за ролями з теми уроку. |
Подорожі |
luggage ticket office timetable board bus station airport
|
When does the train to Kyiv leave? It leaves at… |
|
Ex.1,p.113
|
|
Ex.3,p.94WB
|
Ex.2,p.113
|
Ex.4,p.95WB
|
92 (9)
|
06.05 |
Вміти розігрувати діалоги, використовуючи вивчені слова. |
Подорожі |
How When Where What Who |
I would like a ticket to London, please. How much is the ticket? |
Ex.5,p.114
|
|
|
Ex.1,p.96WB
|
Ex.3,p.114 Ex.4,p.114
|
Ex.2,p.96WB
|
93 (10)
|
08.05 |
Вміти зрозуміти почуту інформацію. |
Моя подорож |
tram trolleybus |
How can we get to the railway station? You can take a ... Or you can catch a ... |
|
Ex.1,p.115 Ex.2,p.115
|
Ex.2,p.115 Ex.4,p.115
|
Ex.3,p.115 Ex.1,p.97WB
|
|
Ex.2,p.97WB
|
94 (11)
|
12.05 |
Вміти дати відповіді на питання до тексту, знати відомі місця Лондона. |
Визначні місця Лондона |
the London Eye Picadilly Circus Madame Tussauds museum the Houses of Parliament open-top bus Oxford Street |
|
|
Ex.1,p.116 Ex.4,p.116
|
Ex.5,p.117
|
Ex.3,p.116 Ex.1,p.98WB
|
Ex.2,p.116
|
Ex.2,p.98WB
|
95 (12)
|
13.05 |
Вміти прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту |
Час цікавих історій |
miss need railway station |
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118 Ex.4,p.119
|
Ex.3,p.119
|
Ex.1,p.99WB
|
|
Ex.2,p.99WB
|
96 (13)
|
15.05 |
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Подорожі. Повторення |
Some people go by ... Some go by ... Did you travel by ... last summer? Yes, I did. / No, I didn't. |
|
Ex.3,p.121 Ex.4,p.121 Ex.5,p.121 Ex.6,p.121
|
|
Ex.1,p.120 Ex.2,p.120
|
Ex.7,p.121 Ex.1,p.100WB Ex.2,3 p.100 WB Ex.4,5, p.101WB Ex.6,p.102WB
|
|
Ex.7,p.102WB
|
97 (14)
|
19.05 |
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою. |
Подорожі. Повторення |
||||||||
98 (15) |
20.05 |
Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.
|
Діагностувальна робота №6 |
||||||||
99 (16)
|
22.05 |
Виготовити постер “My Favourite Way of Travelling”
|
Моє портфоліо |
Who do you like to travel with? What transport do you prefer? Why do you like this way of travelling? What do you like to do when you travel?
|
|
Ex.1,p.123
|
|
|
Ex.2,p.123
|
Ex.3,p.123
|
|
100 (17)
|
26.05 |
Пригадати вивчений матеріал. |
Урок узагальнення вивченого матеріалу |
||||||||
101 |
27.05 |
Виконати завдання на контроль вивчених знань |
Діагностувальна робота з читання |
||||||||
102 |
29.05 |
Виконати завдання на контроль вивчених знань |
Діагностувальна робота з аудіювання |
||||||||
103 |
02.06 |
Виконати завдання на контроль вивчених знань |
Діагностувальна робота з письма |
||||||||
104 |
03.06 |
Виконати завдання на контроль вивчених знань |
Діагностувальна робота з говоріння |
||||||||
105 |
05.06 |
Пригадати вивчений матеріал. |
Привіт, літо! Узагальнене повторення вивченого матеріалу |