Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу за підручником А.Несвіт на IІ семестр. Планування відповідає Програмі та змісту підручника
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу за підручником А.Несвіт ІІ семестр Тема : «Природа і навколишнє середовище» 9 годин
|
||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Природа навколо нас |
Описувати природу; вдповідати на запитання, уточнювати інформацію |
You live on… You can see… Take care of... |
Mountain, valley, ocean, desert, forest, sea
|
Модальні дієслова can, must |
Наголос у словах та реченнях |
Впр. 3 с.57 |
Впр.1 с.57 |
Впр.2 с.57 |
Впр.4 с.58 |
|||||||||||||||||||
35 |
|
У світі тварин |
Надавати інформацію про тварин, порівнювати тварини |
A cheetah lives in the savanna. The cheetah is faster than the lion. |
the savanna, a sea, the jungle, a river, a lake, a hippo, a cheetah, a python
|
Ступені порівняння прикметників Fast-faster-fastest |
Наголос у словах та реченнях |
|
Впр.1a с.58 Впр.3 с.59 |
Впр.1b с.58 Впр. 2 с.59 Впр.4 с.59
|
|
|||||||||||||||||||
36 |
|
Ідемо у зоопарк |
Описувати тварини та порівнювати їх. Формувати правила поведінки у зоопарках
|
Keep the Zoo clean. The elephant is the biggest animal. |
A fence, a cage, a snake dangerous |
Ступені порівняння прикметників |
Наголос у словах та реченнях |
Впр.3 с.61 |
Впр.1 с.60 |
Впр.2 с.61 Впр.4 с.61 |
|
|||||||||||||||||||
37 |
|
Дикі тварини |
Надавати інформацію про тварин |
The dog eats meat. The fox lives in the forest. |
A fox, a zebra, a camel, a cage, corn |
Речення у Present Simple |
Наголос у словах та реченнях |
Впр.3 с.62 |
|
Впр.1 с.62 Впр.2 с.62 Впр.4 с.63
|
Впр.4 с.63
|
|||||||||||||||||||
38 |
|
На фермі Домашні улюбленці |
Розповідати про ферму, описувати свійські тварини
|
I see a cow on the farm. I've got a pet. |
Свійські тварини A hamster, a parrot, a guinea-pig |
Present Simple. Множина іменників
|
Вимова та інтонація речень |
Впр.2 с.63 Впр.3 с.65 |
|
Впр.1 с.63 Впр.3 с.64 Впр.4 с.64 Впр.1 с.64 Впр.2 с.65 Впр.4 с.65 |
|
|||||||||||||||||||
39 |
|
Збережемо природу! |
Формувати правила захисту навколишньо-го середовища
|
We must save water. We mustn't pollute oceans. |
To pollute, to hunt animals, to cut down trees |
Модальні дієслова can, must(mustn't) |
Вимова та інтонація речень |
Впр.3 с.67 |
Впр.1 с.66 |
Впр.2 с.66 Впр.4 с.67 |
|
|||||||||||||||||||
40 |
|
Природа навколо нас |
Будувати питання та уточнювати інформацію |
Where is a ladybird? I'm looking for... |
A leaf, treasure, a ladybird, a butterfly a stone |
Порядок слів у питальних та розповідних реченнях |
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.2 с.67-68 |
|
Впр.1 с.67 Впр.3 с.68 Впр.4 с.68 |
|
|||||||||||||||||||
41 |
|
Пори року |
Описувати пори року, надавати інформацію про погоду
|
When the weather is fine I like... |
Seasons. Weather |
Стверджувальні та заперечні речення у Present Simple |
Вимова вивчених слів та виразів |
|
Впр.1b с.69 |
Впр.1a с.69 Впр.2 с.70 Впр.3 с.70 Впр.4b с.70 |
Впр.4a с.70 |
|||||||||||||||||||
42 |
|
Дикі та свійські тварини. Узагальнення матеріалу |
Надавати інформацію про диких та свійських тварин; порівнювати тварини
|
The turtle is slower than the lion. |
ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова вивчених слів та виразів |
|
|
Впр.1 с.70 Впр.2 с.71 Впр.3 с.71 Впр.4 с.71 |
|
|||||||||||||||||||
Тема : «Подорож» 9 годин |
||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Транспорт |
Називати види транспорту та способи подорожування; розповідати про плани на майбутнє |
Ann visits her granny every summer. Ann is going to visit her granny next summer. |
A train, a bus, a plane, a ship, a car |
Present Simple. Структура To be going to do smth. Безособові речення.
|
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.3 с.73 |
Впр.1 с.72 |
Впр.2 с.72 Впр.4 с.73 |
|
|||||||||||||||||||
44 |
|
У аеропорті |
Розповідати про аеропорт, ставити питання для уточнення інформації |
We usually travel by car. |
An airport, to wait for, to arrive on time, by plane |
Дієслово to be у Present Simple. |
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.3a с.74 |
Впр.1 с.74 |
Впр.2 с.74 Впр.3b с.75 Впр.4 с.75 |
|
|||||||||||||||||||
45 |
|
Громадські споруди |
Називати споруди та транспорт у місті; будувати діалог за темою |
I go to school by foot. How does he travel? How long does it take smb to do smth? |
A hospital, a bank, a school |
Структура How long does it take smb to do smth Прості розповідні речення. |
Інтонація питальних речень, вимова нових слів |
|
|
Впр.1 с.75 Впр.3 с.76 |
Впр.2 с.76 Впр.4 с.77 |
|||||||||||||||||||
46 |
|
Споруди великого міста |
Називати споруди та вказувати на їх розташування |
Where is…? The bank is next to the bookshop. |
A bank, supermarket, a library, a hotel, a cafe |
Прийменники місця |
Інтонація питальних речень, вимова нових слів |
|
Впр.1 с.77 Впр.4a с.78 |
Впр.2 с.77 Впр.4b с.78 |
Впр.3 с.77 |
|||||||||||||||||||
47 |
|
Мандрівка містом |
Надавати інформацію про розташування споруд у місті
|
Where can I buy food? I can buy food at the supermarket. |
A museum, a sports centre, a stadium, a kindergarten |
Прийменники місця. Модальне дієслово can
|
Інтонація питальних речень, вимова нових слів |
|
Впр.1 с.78 |
Впр.2 с.78 Впр.3 с.79 Впр.4 с.79 |
|
|||||||||||||||||||
48 |
|
Вчимося орієнтуватися у великому місті |
Надавати інформацію про споруди та вказувати на їх розташування; будувати діалог розпитування |
Where is the…? How do I get to…? Is there … near here? Excuse me, I’m looking for… |
Turn left, turn right, walk along, cross Excuse me. |
Будова питальних речень |
Вимова та інтонація слів та речень |
|
Впр.2 с.80 |
Впр.1 с.79 Впр.3 с.80 Впр.4 с.80
|
|
|||||||||||||||||||
49 |
|
Лондон — столиця Британії |
Розповідати про Лондон; називати визначні місця |
Jane is going to see Big Ben in London. |
Big Ben, a clock tower, Nelson’s column, Trafalgar Square, Tower Bridge, the River Thames |
Present Simple. Структура To be going to do smth. Структура There is/ are… |
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.2 с.83 |
Впр.1a с.82 |
Впр.1b с.82 Впр.3 с.83 Впр.4 с.83 |
|
|||||||||||||||||||
50 |
|
Київ — столиця України |
Надавати інформацію про Київ, його споруди |
I'm going to travel by train. Are you going to see…? |
A square, a palace, a cathedral, a bridge |
Present Simple.
|
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.4 с.85 |
Впр.2a с.84 |
Впр.1 с.84 Впр.2b с.84 Впр.3 с.85 |
|
|||||||||||||||||||
51 |
|
Подорожуймо разом! Узагальнення матеріалу |
Розповідати про прочитане, почуте, побачене. Висловлювати власні думки та враження |
Where is the…? Is there … near here? Excuse me, I’m looking for… |
ЛО теми |
Present Simple. Прийменники місця |
Вимова вивчених слів та виразів |
|
|
Впр.1 с.85 Впр.3 с.86 Впр.4 с.86 |
Впр.2 с.86 |
|||||||||||||||||||
Тема : «Свята і традиції» 8 годин |
||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
День народження |
Називати дату народження, вказувати на вік |
What’s the date today? It’s the …th of …. It’s on the …th of… . |
Months. Порядкові числівники |
Порядкові числівники |
Вимова кінцевого …th у числівниках |
|
Впр.1 с.87 |
Впр.2 с.87 Впр.3 с.87 Впр.4a,b,c с.88
|
|
|||||||||||||||||||
53 |
|
Звичаї та традиції |
Називати дати різних свят; розповідати про традиції |
It’s the …th of …. It’s on the …th of… We celebrate Easter in April. |
birthday party, tea party, a wedding, a sport victory |
Порядкові числівники. Структура to be going to do smth. |
Вимова кінцевого …th у числівниках та вимова нових слів |
Впр.2 с.89 |
Впр.1b с.89 |
Впр.1a с.89 Впр.3 с.90 Впр.4 с.90 |
|
|||||||||||||||||||
54 |
|
Чайна церемонія |
Розповідати про підготовку до вечірки; називати дати
|
When did smb. do smth.? I had a tea party. We invited guests. He will go to the party next Sunday. |
A guest, to arrive, a party, to lay the table To make a cake,
|
Речення у Past Simple, Present Simple, Future Simple |
Вимова нових слів |
Впр.2 с.92 |
|
Впр.1a,b с.91 Впр.3 с.92 |
Впр.4 с.93 |
|||||||||||||||||||
55 |
|
Святкування у кафе |
Розповідати про святкування вечірки у кафе; розповідати про події, що трапилися, називати дати |
We celebrated my friend Ann’s birthday yesterday. It was in café. It was fantastic. We…
|
A café, a balloon, to laugh, to sing a song, dance, play with friends, tell a story, to blow candles |
Речення у Past Simple. Безособові речення
|
Вимова та інтонація слів та речень |
Завдання на картках |
Впр.1 с.93
|
Завдання на картках |
Завдання на картках |
|||||||||||||||||||
56 |
|
Свята у травні. Улюблені герої |
Надавати інфо-рмацію про свята та тради-ції у травні; називати дати |
Ukrainian are going to celebrate May Day on the 1st of May |
Victory Day Mother's Day May Day |
Речення у Present Simple. Структура to be going to do smth. |
Вимова нових слів |
|
Впр.2a с.96 |
Впр.1 с.95 Впр.2b с.96 Впр.3 с.96 Впр.4b с.97 |
Впр.4a с.97 |
|||||||||||||||||||
57 |
|
День гумору |
Розповідати про традиції святкування дня гумору; будувати діалог-розпитування |
It sounds great! Everyone will have a good time!
|
assembly hall, to invent |
Спеціальні запитання Сполучник: Than, or, because, but. |
Вимова та інтонація слів та речень |
Впр.1 с.97 |
|
Впр.3 с.98 Впр.4a,b с.98 |
Впр.2 с.98 |
|||||||||||||||||||
58 |
|
Улюблені свята |
Надавати інформацію про шкільні свята та підготовку до них |
Children will have a fancy dress party. |
To perform a play, to wear a ribbon, to recite a poem, to have a fancy dress |
Речення у Present Simple, Future Simple |
Вимова та інтонація слів та речень |
|
Впр.1b с.99 |
Впр.1a с.99 Впр.3 с.100 Впр.4 с.101 |
|
|||||||||||||||||||
59 |
|
Готуємось до свята. Узагальнення матеріалу
|
Називати дати, розповідати про свято та традиції його святкування; надавати інформацію про підготовку |
We will make cards. |
To make cards, to draw a wall newspaper, to wear a costume
|
Речення у Present Simple, Future Simple, Past Simple |
Вимова вивчених слів та виразів |
Впр.3 с.101 у Present Simple, Future Simple, Past Simple |
|
|
Впр.2 с.102 у Present Simple, Future Simple, Past Simple |
|||||||||||||||||||
Тема : «Шкільне життя» 8 годин |
||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Школа у Британії |
Розповідати про розпорядок британських школярів |
From 5 to 7…etc. On Monday I have Maths, English, Music. |
Handicrafts Nature Studies a junior school a nursery school do sums, |
Речення у Present Simple |
Інтонація розповідних речень |
|
Впр.1a с.104 |
Впр.1b с.104 Впр.2 с.104 Впр.3a,b с.105 Впр.4 с.105 |
|
|||||||||||||||||||
61 |
|
Я - школяр |
Розповідати про шкільні справи, називати шкільні предмети |
How many subjects…? Which is your favourite lesson? We do sums at Maths. |
Maths, Reading, English, Music, Art, PE, Nature Study, Handicrafts, Computer Studies |
Речення у Present Simple, Past Simple |
Інтонація розповідних речень |
Впр.2 с.106 Впр.4 с.107
|
Впр.1 с.106 |
Впр.3a,b с.107 |
|
|||||||||||||||||||
62 |
|
Шкільні правила |
Формувати правила поведінки у школі |
I must write the words correctly. І mustn’t behave… |
Quietly, badly, Slowly, quickly Carefully, noisily, well Hard, correctly |
Модальні дієслова must(mustn't) |
Інтонація розповідних речень |
Впр.4a с.109 |
Впр.1 с.108 Впр.2a с.108 |
Впр.3 с.108 Впр.4c с.109 |
Впр.2b с.108 Впр.4b с.109 |
|||||||||||||||||||
63 |
|
Розпорядок дня. |
Розповідати про свої щоденні справи |
I get up at 8 o'clock. |
To get up, to have breakfast, to go to school, to get on a bus, to watch TV, to do homework |
Речення у Present Simple, Past Simple |
Інтонація розповідних речень |
|
Впр.1 с.109 |
Впр.2a,b с.110 Впр.3 с.110 Впр.4b с.111 |
Впр.4a с.111 |
|||||||||||||||||||
64 |
|
Вчорашні справи. |
Розповідати про події які відбувалися у минулому |
I had a very nice day yesterday. |
ЛО теми |
Речення у Past Simple |
Інтонація розповідних речень |
|
Впр.1 с.111 |
Впр.2 с.112 Впр.3 с.113 Впр.4 с.113
|
|
|||||||||||||||||||
65 |
|
На вихідних.
|
Розповідати про події, які відбувалися на вихідних, описувати свої враження |
I got at 8 o'clock yesterday. When did you get up yesterday? |
ЛО теми |
Речення у Past Simple |
Інтонація розповідних речень |
|
Впр.1a с.113 Впр.3 с.114 Впр.4c с.115
|
Впр.1b с.114 Впр.4b с.115 |
Впр.2 с.114 Впр.4a с.114 |
|||||||||||||||||||
66 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|||||||||||||||||||
67 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|||||||||||||||||||
68 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Test |
|||||||||||||||||||
69 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|||||||||||||||||||
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|