Календарно-тематичне планування з читання 4 клас

Про матеріал
Календарне планування 4 класу з читання, розроблена за рекомендаціями Міністерства освіти і науки України. Каландарне планування для дітей з вадами розумового розвитку(помірна розумова відсталість)
Перегляд файлу

 

 

4 клас

Формування навичок читання

(3 години на тиждень)

І семестр

№ уроку

Тема уроку

Дата

 

«Із буквариком щодня здобуватимем знання». Знайомство з букварем.

02.09

 

«Літо краснеє минуло…» Практичне ознайомлення із словом, реченням.

04.09

 

«Ми – школярі». Закріплення знань про речення. Складання речень за графічною  моделлю.

05.09

 

 «У світі звуків». Немовні звуки та звуки мовлення.

09.09

 

«У зоопарку». Голосні та приголосні звуки, позначення їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів.

11.09

 

«Дружити треба вміти». Тверді і м’які приголосні, їх позначення.

12.09

 

«Що вміють твої пальчики?» Звуковий аналіз слів. Складання речень за моделлю.

16.09

 

«Розповідь складаємо – мову розвиваємо». Складання розповіді за серією малюнків.

18.09

 

Звук  [а]. Позначення його буквою Аа. Вправляння в звуковому аналізі слів. Складання речень за схемами

19.09

 

Звук [ у]. Буква Уу. Вправляння у звуковому аналізі слів.

23.09

 

Звук [о]. Буква Оо. Звуковий аналіз слів. Складання речень.

25.09

 

Звук [и]. Буква и. Один предмет – багато предметів. Звуковий аналіз слів

26.09

 

Звук [м]. Буква Мм (ем). Читання складів, слів і речень з вивченими буквами.

30.09

 

Звук [і]. Буква Іі. Позначення буквою і м’якості попереднього приголосного.

02.10

 

Звук і в ролі окремого слова. Читання складів, слів та речень з буквою і.

03.10

 

Звуки [н], [н']. Буква Нн (ен). Читання складів, слів і речень

07.10

 

Звуки [л], [л']. Буква Лл (ел). Читання складів, слів і речень.

09.10

 

Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Лл.

10.10

 

Звуки [в], [в']. Буква Вв(ве). Читання складів, слів, речень і тексту.

14.10

 

Закріплення вміння читати букву Вв у складах, словах і текстах

16.10

 

Звуки [с], [с']. Буква Сс (ес). Читання складів, слів і речень.

17.10

 

Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Сс

21.10

 

Звук [к], [к'], буква Кк (ка). Читання  складів, слів і речень з буквою

23.10

 

Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Кк

 

 

Звуки [р], [р']. Буква Рр (ер). Читання складів, слів і речень. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.

24.10

 

Звуки [п], [п']. Буква Пп (пе). Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.

04.11

 

Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Пп.

06.11

 

Звуки [т], [т']. Буква Тт (те). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.

07.11

 

Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Тт. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь

11.11

 

Звук [е]. Буква Ее. Відпрацювання уміння читати слова з буквою Е.

13.11

 

Закріплення вивченої букви Ее. Удосконалення навички читання

14.11

 

Звуки [д], [д']. Буква Дд (де). Робота над літературною вимовою слів з дзвінкими приголосними д, д у зіставленні з т,т.

18.11

 

Закріплення звуків [д], [д'], букви Дд. Розвиток мовлення учнів.

20.11

 

Звуки [з], [з']. Буква Зз (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої)  вимови слів з виучуваними звуками.

21.11

 

Буква ь (знак м’якшення). Позначення цим знаком м’якості приголосних звуків.

25.11

 

Закріплення букви ь (знака м’якшення). Вправляння у порівняльному звуко-буквенному аналізі слів з м’якими приголосними в кінці слова і складу

27.11

 

Звуки [б], [б'], буква Бб (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б].

28.11

 

Закріплення букви Бб. Робота над інтонацією питальних речень

02.12

 

Звуки [г], [г'], буква Гг (ге). Засвоєння дзвінкої вимови звука г в кінці слів і складів.

04.12

 

Звуки [ґ], [ ґ'], буква Ґґ (ґе). Засвоєння українських слів зі звуком [ґ], буквою ґ

05.12

 

Закріплення звуків [г], [ґ'], букв Гг, Ґґ. Удосконалення навички читання.

09.12

 

Звук [ч], буква Чч («че»). Робота над орфоепічно правильним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними, крім[і].

11.12

 

Закріплення букви Чч. Бесіда про Українські Карпати.

12.12

 

Звук [й], буква Йй («ій», «йот»). Ознайомлення з буквосполученням йо.

16.12

 

Закріплення звука [й], букви , букви Йй.

18.12

 

Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.

19.12

 

Закріплення звука [х], букви Хх.

 

 

Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами.

23.12

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

ІІ семестр

№ уроку

Тема уроку

 

 

Дата

 

Буква Яя. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м’якими приголосними

 

 

Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення й, м’яких приголосних з наступним [а].

 

 

Звук ж, буква Жж («же»). Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах.

 

 

Закріплення звука [ж], букви Жж. Опрацювання української народної казки «Лисичка і Журавель»

 

 

Звук [ш], буква Шш («ша»). Зіставлення звуків [ш] – [ж] у складах і словах.

 

 

Закріплення звука [ш], букви Шш.

 

 

Звуки [ц], [ц'], літера Цц («це»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.

 

 

Закріплення літери Цц. Опрацювання вірша В.Лучука «Уставати рано треба».

 

 

Буква Її, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ – столицю України.

 

 

Закріплення букви Її. Опрацювання тексту «Міста України»

 

 

Буква Юю, позначення нею звукосполучення [йу], звука [у] та м’якості приголосного.

 

 

Читання слів, речень і текстів з буквою Юю в різних позиціях. Робота з дитячою книжкою.

 

 

Буква Єє на позначення звукосполучення [йе], звука [е] та м’якості попереднього приголосного

 

 

Закріплення букви Єє. Опрацювання тексту «Київське метро»

 

 

Буква Щщ («ща»), позначення нею звукосполучення [шч]. Бесіда на тему «Наша Батьківщина»

 

 

Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквенний аналіз слів

 

 

Звук [ф], буква Фф («еф»). Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф].

 

 

Закріплення звука [ф], букви Фф. Вправи на звуко-буквенний аналіз слів

 

 

Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз'].

 

 

Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз'].

 

 

Звук [дж], позначення його буквосполученням дж.

 

 

Вправляння у вимові африкат [дз], [дз'], [дж]. Опрацювання тексту «Бджілка»

 

 

Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф.

 

 

Повторення і закріплення знань, умінь, пов’язаних з вивченими буквами.

 

 

Усміхнися всім навколо

 

 

За добро добром платять

 

 

Надійшла весна прекрасна

 

 

Надійшла весна прекрасна

 

 

Кольорові віршики

 

 

Моя родина

 

 

Бабусенько ріднесенька

 

 

Дідусева мудрість

 

 

Сором бути неохайним і брудним

 

 

Квітами барвистими луг цвіте

 

 

Руки малі а до роботи вдалі

 

 

Веселі пригоди пернатих

 

 

Іди, іди, дощику!

 

 

Добре вірних друзів мати

 

 

Твори без кінця

 

 

У неволі щастя не буває.

 

 

Де живе хмара?

 

 

Що на городі росте?

 

 

Для малят по звірят

 

 

Описуємо предмет

 

 

Сонечко

 

 

Робота з дитячою книжкою

 

 

Літо – радості пора

 

 

Повторення і закріплення знань, умінь, пов’язаних з вивченими буквами.

 

 

Канікули! Канікули! Байдикувати ніколи!

 

 

Підсумковий урок за рік

 

 

docx
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку