4 клас
Формування навичок читання
(3 години на тиждень)
І семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
«Із буквариком щодня здобуватимем знання». Знайомство з букварем. |
02.09 |
|
«Літо краснеє минуло…» Практичне ознайомлення із словом, реченням. |
04.09 |
|
«Ми – школярі». Закріплення знань про речення. Складання речень за графічною моделлю. |
05.09 |
|
«У світі звуків». Немовні звуки та звуки мовлення. |
09.09 |
|
«У зоопарку». Голосні та приголосні звуки, позначення їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів. |
11.09 |
|
«Дружити треба вміти». Тверді і м’які приголосні, їх позначення. |
12.09 |
|
«Що вміють твої пальчики?» Звуковий аналіз слів. Складання речень за моделлю. |
16.09 |
|
«Розповідь складаємо – мову розвиваємо». Складання розповіді за серією малюнків. |
18.09 |
|
Звук [а]. Позначення його буквою Аа. Вправляння в звуковому аналізі слів. Складання речень за схемами |
19.09 |
|
Звук [ у]. Буква Уу. Вправляння у звуковому аналізі слів. |
23.09 |
|
Звук [о]. Буква Оо. Звуковий аналіз слів. Складання речень. |
25.09 |
|
Звук [и]. Буква и. Один предмет – багато предметів. Звуковий аналіз слів |
26.09 |
|
Звук [м]. Буква Мм (ем). Читання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
30.09 |
|
Звук [і]. Буква Іі. Позначення буквою і м’якості попереднього приголосного. |
02.10 |
|
Звук і в ролі окремого слова. Читання складів, слів та речень з буквою і. |
03.10 |
|
Звуки [н], [н']. Буква Нн (ен). Читання складів, слів і речень |
07.10 |
|
Звуки [л], [л']. Буква Лл (ел). Читання складів, слів і речень. |
09.10 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Лл. |
10.10 |
|
Звуки [в], [в']. Буква Вв(ве). Читання складів, слів, речень і тексту. |
14.10 |
|
Закріплення вміння читати букву Вв у складах, словах і текстах |
16.10 |
|
Звуки [с], [с']. Буква Сс (ес). Читання складів, слів і речень. |
17.10 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Сс |
21.10 |
|
Звук [к], [к'], буква Кк (ка). Читання складів, слів і речень з буквою |
23.10 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Кк |
|
|
Звуки [р], [р']. Буква Рр (ер). Читання складів, слів і речень. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. |
24.10 |
|
Звуки [п], [п']. Буква Пп (пе). Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. |
04.11 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Пп. |
06.11 |
|
Звуки [т], [т']. Буква Тт (те). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. |
07.11 |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Тт. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь |
11.11 |
|
Звук [е]. Буква Ее. Відпрацювання уміння читати слова з буквою Е. |
13.11 |
|
Закріплення вивченої букви Ее. Удосконалення навички читання |
14.11 |
|
Звуки [д], [д']. Буква Дд (де). Робота над літературною вимовою слів з дзвінкими приголосними д, д у зіставленні з т,т. |
18.11 |
|
Закріплення звуків [д], [д'], букви Дд. Розвиток мовлення учнів. |
20.11 |
|
Звуки [з], [з']. Буква Зз (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. |
21.11 |
|
Буква ь (знак м’якшення). Позначення цим знаком м’якості приголосних звуків. |
25.11 |
|
Закріплення букви ь (знака м’якшення). Вправляння у порівняльному звуко-буквенному аналізі слів з м’якими приголосними в кінці слова і складу |
27.11 |
|
Звуки [б], [б'], буква Бб (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. |
28.11 |
|
Закріплення букви Бб. Робота над інтонацією питальних речень |
02.12 |
|
Звуки [г], [г'], буква Гг (ге). Засвоєння дзвінкої вимови звука г в кінці слів і складів. |
04.12 |
|
Звуки [ґ], [ ґ'], буква Ґґ (ґе). Засвоєння українських слів зі звуком [ґ], буквою ґ |
05.12 |
|
Закріплення звуків [г], [ґ'], букв Гг, Ґґ. Удосконалення навички читання. |
09.12 |
|
Звук [ч], буква Чч («че»). Робота над орфоепічно правильним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними, крім[і]. |
11.12 |
|
Закріплення букви Чч. Бесіда про Українські Карпати. |
12.12 |
|
Звук [й], буква Йй («ій», «йот»). Ознайомлення з буквосполученням йо. |
16.12 |
|
Закріплення звука [й], букви , букви Йй. |
18.12 |
|
Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. |
19.12 |
|
Закріплення звука [х], букви Хх. |
|
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. |
23.12 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
ІІ семестр
№ уроку |
Тема уроку |
|
|
|
Дата |
|
Буква Яя. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м’якими приголосними |
|
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення й, м’яких приголосних з наступним [а]. |
|
|
Звук ж, буква Жж («же»). Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах. |
|
|
Закріплення звука [ж], букви Жж. Опрацювання української народної казки «Лисичка і Журавель» |
|
|
Звук [ш], буква Шш («ша»). Зіставлення звуків [ш] – [ж] у складах і словах. |
|
|
Закріплення звука [ш], букви Шш. |
|
|
Звуки [ц], [ц'], літера Цц («це»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. |
|
|
Закріплення літери Цц. Опрацювання вірша В.Лучука «Уставати рано треба». |
|
|
Буква Її, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ – столицю України. |
|
|
Закріплення букви Її. Опрацювання тексту «Міста України» |
|
|
Буква Юю, позначення нею звукосполучення [йу], звука [у] та м’якості приголосного. |
|
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Юю в різних позиціях. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Буква Єє на позначення звукосполучення [йе], звука [е] та м’якості попереднього приголосного |
|
|
Закріплення букви Єє. Опрацювання тексту «Київське метро» |
|
|
Буква Щщ («ща»), позначення нею звукосполучення [шч]. Бесіда на тему «Наша Батьківщина» |
|
|
Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквенний аналіз слів |
|
|
Звук [ф], буква Фф («еф»). Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф]. |
|
|
Закріплення звука [ф], букви Фф. Вправи на звуко-буквенний аналіз слів |
|
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз']. |
|
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз']. |
|
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. |
|
|
Вправляння у вимові африкат [дз], [дз'], [дж]. Опрацювання тексту «Бджілка» |
|
|
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. |
|
|
Повторення і закріплення знань, умінь, пов’язаних з вивченими буквами. |
|
|
Усміхнися всім навколо |
|
|
За добро добром платять |
|
|
Надійшла весна прекрасна |
|
|
Надійшла весна прекрасна |
|
|
Кольорові віршики |
|
|
Моя родина |
|
|
Бабусенько ріднесенька |
|
|
Дідусева мудрість |
|
|
Сором бути неохайним і брудним |
|
|
Квітами барвистими луг цвіте |
|
|
Руки малі а до роботи вдалі |
|
|
Веселі пригоди пернатих |
|
|
Іди, іди, дощику! |
|
|
Добре вірних друзів мати |
|
|
Твори без кінця |
|
|
У неволі щастя не буває. |
|
|
Де живе хмара? |
|
|
Що на городі росте? |
|
|
Для малят по звірят |
|
|
Описуємо предмет |
|
|
Сонечко |
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
Літо – радості пора |
|
|
Повторення і закріплення знань, умінь, пов’язаних з вивченими буквами. |
|
|
Канікули! Канікули! Байдикувати ніколи! |
|
|
Підсумковий урок за рік |
|