Сценарій випускного вечора (4 клас)
Вчитель: Леді і джентльмени. Пані та панове. Сьогодні в житті кожного з вас, у житті нашого класу і школи знаменна подія - в своє перше плавання відправляється корабель з простою назвою "Надія".
Ведучий: Стоп, стоп. Ви обшук пройшли? А дозвіл на плавання у відкритому просторі отримали? Необхідно перевірити оснащеність корабля, готовність команди.
Загалом, все як годиться: звірити, перевірити, підписати, поставити печатку, ну а потім вже в добру путь. Пройдемо, у всьому розберемося, вирішимо, що робити. А ви поки розслабтеся. Відпочиньте. І зустрічайте наших іменинників – випускників.
(під мелодію виходять випускники/Вчитель зачитує цитату про кожного випускника)
Тиха, скромна, сором’язлива,
Христя наша незлоблива.
Завжди привітна з усіма
І працьовита, як бджола. Галів Х.
Гучними оплесками привітайте Галів Христину
Цей хлопчина товариш благородний
Добрий, чесний, гарний, модний,
Має здатність до навчання.
Він артист і футболіст,
він до спорту має хист Назар
Просимо зараз вітати Заставецького Назарія
А цей хлопчина трішки скромний
Він високий, і стрункий
Милий, славний, чепурний.
Вірний друг і добрий брат
У нього до всього найдеться море порад Славік
Запрошуємо під оплески Кіпчинця Ярослава
Привабливий, гострий на слівце,
Скептичний, майстровитий.
Стасу хочеться сказати:
«Ти по-дорослому хазяйнуватий!»
Бурхливими оплесками зустрічаємо Комара Станіслава
Трішки впертий, вайлуватий,
Але до всякої роботи завзятий.
Лагідний та симпатичний
Юра – чоловік практичний.
Вітайте Комара Юрія
Добрий, щирий, симпатичний,
Про друзів завжди дбає.
Наш Іванко добре серце
Й добру душу має.
Гучними оплесками привітайте Тусика Івана
По дорослому хазяйка
Не потрібна їй уже лялька.
Скромності у неї не займати
Напам’ять може любу пісню проспівати. Тусик Х
Зустрічайте Тусик Хрисина
Вона є жвава і рухлива
До того ще і жартівлива
Будемо ми її зараз вітати.
Оплесками зустрічати. Петро
Тож вітаємо оплесками Харіва Петра
Цей хлопчина щирий, добрий,
Балакучий і хоробрий.
Тільки іноді стається,
Забіяка в нім проснеться.
Гучними оплесками зустрічаємо Шкудора Андрія
Вчитель: Ну от, все начебто в порядку. Можна відчалювати.
Ведучий: Ви знаєте, технічним станом корабля я задоволений: зріст, вага – все в нормі. А от як на рахунок розумових здібностей команди?
Вчитель: Немає жодних проблем. Вони з успіхом пройшли державну підсумкову атестацію.
Прощаючись зі школою, відпливаючи у 5 клас ми вирішили започаткувати музей шкільних реліквій. І зараз ми представимо свої експонати
1 Вип. Я віддаю у музей Шматок граніту знань, який ми гризли і ще багато залишили вам. Петро _________________________
2 Вип. А я залишаю Мій особистий літак, який пройшов перші випробування на уроках математики Юра _______________________
3 Вип. Я віддаю Банку сліз, пролитих за 4 роки навчання. Андрій____________
4 Вип. А від мене нехай буде ручка, яка пережила всі контрольні. Галів Х. _______________
5 Вип. А ось візьміть до музею Кеди головного футболіста школи. Назар _____
6 Вип. А від мене нехай зостанеться цей недогризений олівець. Стас _________
7 Вип. І нарешті – універсальна шпаргалка, найбільший друг і ворог учня- завдовжки 2 м! Славік ______________
8 Вип. А я залишу ось цю табличку множення, яку я нарешті вчора вивчила… Тусик Х. ______________________
9 Вип. Ну і звичайно віддаємо ось цей ключ знань, нехай він допомагає здобувати знання майбутнім першокласникам Іван ________________
Ведучий: Дякуємо за такі чудові експонати. У народі кажуть: Якщо хочеш повернутися у те місце ще раз – залиш там якусь річ. Ми щойно залишили у початковій школі згадку про себе.
Вип. Ой, як хочеться у перший клас, так сумно. А можна хоч на хвилинку?
Кап. Це я можу . За мною.
Вчитель 1 вересня 2012 року , батьки привели своїх діток до школи. Зараз я пропоную і батькам, і учням згадати про це……
Виступають учні 1 класу
1-й учень
А що, згадаємо, хлоп'ята,
Всі вісім сотень днів важких?
Нехай почують мами й тата,
Чого ми вчились тут без них.
2-й учень
Перший клас, наш перший клас!
Скільки справ зустріло нас!
Треба фрукти рахувати,
По складах книжки читати.
3-й учень
А письмо — це справжні муки:
Від напруги ниють руки!
Вам би, пальчики-билинки,
В ляльки гратись, у машинки!
Та коли ж? Весь час веди
Знаки, літери, склади!..
4-й учень
Хтось під партою в кутку
Робить справу нелегку:
Все на пальцях полічили.
Бо без них — немає сили.
5-й учень
Клас працює, а дівчата
Вчаться булки доїдати.
Потім ще б чайку напитись
Й погуляти відпроситись...
6-й учень
Дехто водить теревені:
«Нащо вчитись? Змалку вчені!»
Совість-зрадниця мовчить,
І язик теж не болить.
7-й учень
Ну, а час же не чекає:
Швидко якось пролітає.
Ось уже й весні кінець.
Що ж, хто вчився — молодець!
Вчитель: -Діти, хто іще зустрів вас разом із першим шкільним дзвіночком? Правильно, ваша перша вчителька – Орлова Уляна Йосифівна, яка вела вас дорогою знань два цікавих і незабутніх роки.
Давайте пригадаємо разом ваш другий клас.
Виступають учні 2 класу
1-й учень
Другий клас. Пішла таблиця
І почала часто сниться.
Ми її вчимо, вчимо,
На уроках — «горимо».
2-й учень
Різні дії як насіли –
Розібрать немає сили!
Додавання, віднімання -
Жарти, мінімум старання,
А от множити, ділити —
Годі, браття, й говорити!
3-й учень
Стали в ряд частини мови.
Як багато, чесне слово!
Як би тут не розгубитись
І хоча б чогось навчитись!
4-й учень
Ми трудились що є сили,
Цінне все, чого нас вчили.
Всю програму вже пройшли,
Другу висоту взяли!
Випускник: Ми вдячні Уляні Йосифівні, що навчила нас читати, писати та рахувати.
1-й випусник
Перша вчителька! Добра, терпляча.
Наче мама була нам малим,
І любов була щира, гаряча.
Зігрівала сердечко усім.
Ми вчились тут читати і писати.
І малювати і співать,
І мріяти, й молодших захищати,
Батьків і старших шанувать.
2-й випускник
Пам'ятаю і зараз, крізь роки,
Перші труднощі, гарний наш клас,
І веселі цікаві уроки,
Як же швидко пролинув той час.
Ми малі на лінійці стояли,
А в очах і цікавість, і страх!
В ручках квітів букети тримали
І тремтіла тривога в очах.
Ведучий: Але час невпинно пливе… Діти, а хто ж вів вас по дорозі знань в 3-4 класі? Пригадаємо ці роки? Третій клас.
Виступає 2 клас
1-й учень
Ось і третій рік ми в школі,
Цифри вирвались доволі.
Цифри вирівнялись строєм,
Як солдати — перед боєм.
2-й учень
Скільки їх? Не полічиш!
Стулиш рота і мовчиш.
А ще ж множити, ділити...
Мізки б тут не розгубити!
3-й учень
Грізно потяги гудуть,
Пароплави все пливуть...
Треба шлях порахувати,
Звідкись час і швидкість взяти.
Четвертий клас
Виступає 4 клас
1-й учень
І читання далі мчить:
В ньому майже кожна мить
Відкриває шлях в світи,
Не були де я і ти.
2-й учень
Нелегкі завдання в мові:
Скільки звуків, букв у слові,
Підмет, присудок знайди,
Вірно речення склади...
3-й учень
З дієсловом розберись
І відмінювать навчись...
Не питають, чи ти здібна,—
Всім же грамотність потрібна!
Вчитель: Пройшов і третій рік навчання і четвертий. Підведемо підсумки за ці роки.
1 вип.
Останнє нині у нас побачення
Нам сумно розлучатись з вами.
І просимо у вас пробачення
Ми найщирішими словами.
За те, що колись хтось не вивчив урок,
Домашнє завдання не виконав в строк.
А хтось одержав знову двійку,
Встрявав з товаришами в бійку,
2 вип.
Базікав часто безупинно…
Та ви прощали нам провини.
Для нас були ви друга ненька,
Жаліли щиро нас, маленьких,
І нашим мамам завжди радо
Давали добрі ви поради.
3 вип.
Вузенька стежка, що до школи йшла.
Вона широкою дорогою ставала
І нас в життя упевнено вела,
І в світ широкий, світ прекрасний звала.
І скільки нас, то стільки і стежок,
Що у єдину сходяться дорогу!
В ході колишніх учнів чути крок.
То ви йдете, маленька, щира, строга.
«Пані вчителько»
Випускник: За невтомну працю, за те, що відкрили нам частинку іншого світу дякуємо Тетяні Михайлівні.
Випускник: За те, що зробили з жаб’ячого хору справжніх артистів скажемо «Дякую» Дмитру Михайловичу.
Випускник: Дякуємо Надії Марківні за те, що терпляче чекала, коли ми згадаємо повернути взяту книгу.
Випускник: Василино Тарасівно, дякуємо вам за вилікувані розбиті коліна та подряпані руки.
Випускник: А яка важлива для нас психологічна підтримка. За це скажемо «Дякую» Марії Василівні.
Випускник: Дякуємо Івану Юрійовичу та Наталії Дмитрівні за встановлені норми і правила, які роблять із нас справжніх учнів.
Випускник:
Учителю! Пораднику і друже!
Ви вибрали дорогу непросту.
Ми вам сьогодні дякуємо дуже
За вашу працю вчительську святу.
Чому ж, учителю, ти посмутнів
Ховаєш сльози, щоб ніхто не бачив
Ти ж сам терпляче нас в цей день привів,
Шляхи в майбутнє зорями позначив.
Така вже доля, вчителю, твоя –
3устрітись, аби знову попрощатись,
Із серця в серце перелить добра
Й учителем навіки залишатись.
(Учні дарують вчителям квіти)
Вчитель: Від першого до четвертого класу ви завжди були з нами - ласкаві, привітні, терплячі, дорогі батьки. Ви разом з дітьми вчили літери і здавали техніку читання, ремонтували парти і брали участь у святах. Ви найголовніші в сім'ї - наша сила і гордість. Саме в батьківському домі, коли, діти, ви були маленькі, ділили з рідними перші радощі дитинства, там пролунали перші ваші слова. Саме цей дім відчував несміливі кроки, коли ви вчилися ходити, і свої дитячі перемоги і поразки ви теж несли в родину.
Висловлюю велику подяку батькам за те, що вони виховали у своїх дітях сумлінність, старанність, дисциплінованість, працелюбність, наполегливість, змогли прищепити їм високе почуття відповідальності, а з хлопців ще й зробили справжніх джентльменів.
Танець джентльменів
(Випускники тримають в руках квіти)
Випускник
Мамо, матусенько, мамочко, ненько,
Матінко, усміх твій ніжний ловлю.
Мамонько рідна, моя дорогенька,
Я над усе тебе в світі люблю!
Випускник
Татку, татусенько, таточку, тату,
Кращого в світі немає навкруг!
Татоньку, хочу тебе я обняти –
Ти – мій порадник, заступник і друг!
(Дарують квіти батькам)
Випускник
Кожне батьківське слово – то є оберіг,
Що осяює шлях, де багато доріг.
Де ж стежина до щастя, якою піти?
Слово батьківське, ти нам вічно світи
Слово надається мамі _____________________________
Вчитель: Чесно кажучи, я починаю сумніватися в тому, що ми сьогодні покинемо ці береги. Стільки перешкод. Залишається сподіватися тільки на диво.
Ведучий: Я знаю, хто нам допоможе – батьки. Якщо вони добре знають своїх дітей, то дадуть відповіді на запитання про них і ми зможемо рушити вперед – у п’ятий клас.
(ведучий підходить до батьків і задає по 1 запитанню кожному, а учні відповідають правильно чи ні сказали батьки).
Пісня «Мамо-серденько»
Вчитель: Ось скільки цікавого ми довідались! Після такого з нами нічого не повинно трапитися і ми почнемо нашу подорож у 5 клас.
1 випускник
Багато доброго, цікавого й нового
Життя відкриє ще для нас.
Як перша сходинка до нього
Для всіх нас буде п'ятий клас.
2 випускник
Школо наша початкова,
Прощавай і будь здорова,
Нових діточок стрічай
Та й про нас не забувай!
Прощавай, четвертий клас,
За тобою ми сумуєм,
Але добрий настрій в нас:
Ми співаєм і танцюєм!
3 випускник
Крейда, глобус, дошка, карти
Разом з нами перейдуть,
Тільки вище стануть парти,
Разом з нами підростуть...
Ми здружились між собою,
Дружба справжняя у нас
Разом з нами, наша дружба
Переходить в п'ятий клас!
Вчитель: А в п'ятому класі вас зустрінуть нові вчителі, новий класний керівник. Та я хочу, щоб ви мені дещо пообіцяли.
Обіцянка
Ми, учні четвертого 4 класу, йдучи до середньої школи, обіцяємо:
А закріпити ці обіцянки нам допоможе Назар.
Вчитель: Дорогі діти! Я вдячна вам за те, що ви були в моєму житті, бо не тільки я вас навчала ці 2 роки, але і я вчилась у вас: бути терплячішою, вимогливішою, щедрішою, добрішою. Сьогодні у вас свято, ви прощаєтесь із початковою школою, робите перші кроки у доросліше життя. Але не бійтесь його! Від вас залежить, яким воно буде.
Ведучий: А зараз слово надається директору школи Юсипу І. Ю. (вручення вам дипломів про закінчення початкової школи)
Пісня «Прощай четвертий клас»
Ведучий: А щоб наш корабель відправився у дорогу скажімо чарівні слова:
Усі разом Шкільний дзвіночок , пролунай!
Молодша школо, прощавай!
Лунає останній дзвінок.