Перша міська гімназія м. Черкаси
Календарно-тематичне планування уроків
іспанської мови
в 11 класі
на другий семестр
для закладів загальної середньої освіти
учителя Береславської Валентини Іванівни
Складенo за програмою: Навчальна програма з іноземних мов (рівень стандарту, профільний рівень) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Складено до підручника: Редько В.Г., Береславська В.І. Іспанська мова: підручник для 11-го кл. закладів загальної середньої освіти. (7-й рік навчання, рівень стандарту) – Київ: Генеза, 2019. – 176 с.: іл.
№ |
Тема |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Домашнє завдання |
|||
лексична |
фонeтична граматична |
аудіювання читання |
говоріння |
письмо |
|||
ДРУГИЙ СЕМЕСТР |
|||||||
Тема: Засоби масової комуніації |
|||||||
46 |
Мас-медіа, засоби зв’язку |
ej.2, 3 p.73 |
Repaso de los tiempos del pasado |
ej.4, p.73 |
Preguntar por preferencias en la familia en cuanto a los medios de comunicación |
ejercicios léxicos |
|
47 |
Радіо Завдання мас-медіа |
ej.5, p.73 |
Pretérito imperfecto de subjuntivo |
ej.6, p. 74 |
Discutir y argumentar su punto de vista |
ej.8, p.74 |
|
48 |
Телебачення |
ej.2, p.75 |
Сoncordancia del sustanivo y adjetivo |
ej., p. 75 |
Valorar los programas televisivos |
ej.2, p.75 |
|
49 |
Інтерв’ю Практика говоріння |
ej.1, p.75 |
Pretérito imperfecto de subjuntivo |
ej.2, p. 75
|
Entrevistar a su compañero |
ej. 6, p.74 |
|
50 |
Улюблені програми |
ej.2, p.75 |
El contraste de los tiempos gramaticales. |
ej.7, p.77 |
Discutir y expresar la opinión |
dictado léxico |
|
51 |
Pretérito imperfecto de subjuntivo дієслів індивідуального дієвідмінювання |
ej.6, p.77 |
no (solo) ... sino; no (solo) ...sino que |
https://www.24horas.cl/envivo/
|
Comparar y discutir |
ej. 1, p.75 |
|
52 |
Еміліо Діас Валькарсель «Дівчина погоди» |
ej.4, p.76 |
Pretérito indefinido y Pretérito imperfecto en el contexto |
ej.4, p. 76 |
Narrar lo leído Контроль читання |
Imaginar el final de la historia |
|
53 |
Програми iз захисту навколишнього середовища |
ej.2, p.78 |
Pretérito imperfecto de subjuntivo de los verbos irregulares |
ej.2, p. 79 |
Interesarse por problemas del medioambiente |
ej.5, p.80 |
|
54 |
Репортаж як телевізійна програма |
p.78 vocabulario ambiental |
Pretérito imperfecto de subjuntivo de los verbos irregulares |
ej.6, p. 80 |
Valorar, razonar y describir las situaciones |
Контроль говоріння |
|
55 |
Інтернет як засіб комунікації |
p.81 vocabulario de Internet |
Pretérito imperfecto de subjuntivo |
ej.4, p. 82 |
Expresar experiencias personales |
ej.3, p.82 |
|
56 |
Ресурси Інтернету, які я використовую |
ej.4, p.82
|
Pretérito imperfecto de subjuntivo |
ej.4, p. 83 |
Saber discutir, comparar y contar |
ej.6, p.83 |
|
57 |
Безпечний інтернет |
ej.3, p.84
|
Pretérito imperfecto de subjuntivo de los verbos irregulares |
http://www.vertaal.com/noticias_20181120_movilinternet.htm Conectados al movil |
Describir la situación |
ej.1, p.87 |
|
58 |
Покупки on-line |
ej.4, p.85
|
Pretérito imperfecto de subjuntivo de los verbos irregulares |
https://www.ver-taal.com/noticias_20140710_modaonline.htm La compra de ropa online |
Expresar experiencias personales |
Контроль письма |
|
59 |
Test de evaluación
|
|
pp. 87-88 |
|
|||
60 |
Lección de reserva |
|
|
|
|||
Тема: МИСТЕЦТВО |
|||||||
61 |
Види мистецтва |
p.89 vocabulario del cine |
Presente de subjuntivo (repaso) |
ej. 2, p. 89 |
Organizar la información y ordenar las ideas |
ej.3, p.89 |
|
62 |
Кіно, призначення |
ej. 3, p.89 |
Ojalá + Pretérito imperfecto de subjuntivo |
ej. 5, p.90 https://www.youtube.com/watch?v=p96pdqxxu_4 |
Expresar condiciones poco probables |
ej.7, p.91 |
|
63 |
Вибираємо фільм Практика говоріння |
p.91 |
Ojalá + Pretérito imperfecto de subjuntivo |
ej.6, p. 91 |
Valorar y describir una película |
ej.9, p.91 |
|
64 |
Театр Іспанський театр
|
ej. 2, p. 92 |
Pretérito imperfecto de subjuntivo |
ej.3, 4, p. 92 |
Expresar sorpresa ante la información |
ej. 5, p.93 |
|
65 |
Спектакль, який мені сподобався |
p. 94 |
Pretérito imperfecto дієслів з орфографічними змінами голосної |
Ej.8, p 94 |
Hablar del tema y del argumento de un espectáculo |
Контроль письма Ej.8, p 94 |
|
66 |
У художньому музеї Практика говоріння |
p. 95 |
Pretérito imperfecto дієслів з орфографічними змінами голосної |
ej.2, p.95 |
Escenificar el diálogo |
ej.3, p.96 |
|
67 |
Іспанські художники |
p. 96 |
Pretérito imperfecto дієслів з орфографічними змінами голосної |
ej.4, p. 96 |
Relatar hechos pasados Contar la vida de una persona |
ej.6, p.97 |
|
68 |
Опис картини |
p. 98 |
Підрядні речення умови І типу |
ej.3, p. 96 |
Valorar y describir un cuadro |
ej. 2, 3, p.98 |
|
69 |
Вісенте Бласко Ібанєс “La maja desnuda” |
p. 99
|
Підрядні речення умови І типу |
ej.3, p. 96 |
Контроль читання |
ej. 6, p.100 |
|
70 |
Українські художники та їхня творчість |
p. 101
|
Підрядні речення умови ІI типу |
ej.2, p. 101 |
Opinar y valorar |
ej.5, p.103 |
|
71 |
Опис картини Практика говоріння |
p. 102 |
Підрядні речення умови ІI типу |
ej.3, p. 102 |
Saber describir una pintura |
ej.4, p.105 |
|
72 |
Живопис, як частина культури народу |
|
|
ej.5, p. 105 |
Контроль говоріння |
|
|
73 |
Test de resumen pp. 104-105
|
|
|||||
74 |
Lección de reserva |
|
|||||
Тема: ІСПАНІЯ ТА ІСПАНОАМЕРІКА |
|
|
|
|
|||
75 |
Автономні області |
Los nombres de las comunidades autónomas |
Formación del gerundio |
Localizar los puntos geográficos en el mapa |
ej. 6, p.108 |
|
|
76 |
Місця історичної та культурної спадщини людства в Іспанії |
ej.4, p. 107 |
Gerundio de los verbos reflexivos |
https://videoele.com/B2-Ciudades-patrimonio-humanidad-1.html
|
Discutir y opinar |
ej. 7, p.108 |
|
77 |
Антоніо Гауді |
рonerse ej. 2, 3, p. 109 |
Gerundio дієслів зі зміною кореневої голосної |
ej.4, p. 109 |
Entrevistar a su compañero acerca de los puntos de interés de Barcelona |
ej. 2, p. 109 |
|
78 |
Антоніо Гауді, архітектор з уявою |
ej. 5, p.110 |
Gerundio дієслів зі зміною кореневої голосної |
ej.5, p.110
|
Contar la vida de una persona Контроль читання |
ej. 8, p. 111 |
|
79 |
Іспанська мова Походження, запозичення (арабізми) |
ej. 2, 5, p. 112 |
estar, acabar, terminar + gerundio |
Valorar los hechos pasados |
ej. 7, p. 114 |
|
|
80 |
Іспанська мова Запозичення (американізми) |
ej. 5, p. 113 |
estar, acabar, terminar + gerundio |
ej.5, p. 113 |
Crear un mapa mental de los préstamos lingüísticos en el español |
Crear un mapa mental |
|
81 |
Взаємозбагачення європейської та індіанської культур |
p. 115 |
seguir, continuar + gerundio |
ej.3, p. 115 |
Saber trabajar en grupos, genеralizar información |
ej. 6, p. 117 |
|
82 |
Відкриття Нового світу (повторення) |
p.115 |
seguir, continuar + gerundio |
ej. 1, p.115 |
Valorar hechos y describir |
ej. 7, p. 117 |
|
83 |
Практика говоріння |
ej. 5, p. 116 |
|
ej.8, p. 117 |
Resumir información Контроль говоріння |
ej.8, p. 117 |
|
84 |
Чудеса доколумбівських цивілізацій |
ej. 2, p. 118 |
ir, venir, llevar + gerundio |
ej.3, p. 118 |
Contar los hechos pasados |
ej.3, p. 118 |
|
85 |
Конструкції з gerundio |
ej. 2, 3, p. 118 |
ir, venir, llevar + gerundio sin + infinitivo |
ej.3, p. 118 |
Saber usar y diferenciar el uso de las perífrasis con gerundio
|
Контрольна робота |
|
86 |
Тематичне оцінювання |
p. 121-122
|
|
||||
87 |
Lección de reserva |
|
|
||||
Тема: Україна, європейська країна |
|||||||
88 |
Географічне положення України |
ej.3, p. 123 |
Preposiciones de, con |
ej.2, p. 123 |
Dar información, saber trabajar con el mapa de Ucrania |
ej.2, p.123 |
|
89 |
Україна, суверенна держава |
ej. 2, p.123 |
Adjetivos alguno, a, os, as |
ej.5, p. 124
|
Preguntar y responder |
ej. 8, p.125 |
|
90 |
Україна у сучасному світі |
ej. 2, p.126 |
algún, alguno |
ej.3, p. 126
|
Saber contar sobre su país natal |
ej. 6, p.128 |
|
91 |
Україна у міжнародних організаціях |
ej. 2, p.126 |
Adjetivos ninguno, a, os, as |
ej.3, p. 127
|
Conocer los nombres de las organizaciones internacionales |
ejercicios gramaticales |
|
92 |
Безпечна подорож Практика говоріння |
ej. 5, p.127 |
ningún, ninguno |
ej.5, p. 127 |
Iniciar una conversación Dar consejos en cuanto al viaje seguro |
ej. 7, p.128 |
|
93 |
Поради для безпечної подорожі |
p.127 |
|
ej.8, p. 128 |
Dar recomendaciones Escenificar los diálogos Контроль говоріння |
ej. 8, p.128 |
|
94 |
Видатні українці, які прославили Україну |
ej. 2, p.129 p.130, el léxico según el texto |
alguien, algo nadie, nada |
ej.4, p. 130 |
Interesarse por las personalidades de Ucrania |
ej. 6, p.131 |
|
95 |
Юрій Кнорозов, розшифровувач писемності майя |
ej. 3, p. 132 |
alguien, algo nadie, nada |
ej. 3, p. 132 |
Expresar sorpresa ante la información |
ej. 7, p.131 |
|
96 |
Данило Заболотний, український вчений |
ej. 4, p. 133 |
Неозначені артиклі |
ej. 4, p. 133 Контроль читання |
Contar lo leído |
ej 6, p. 134 |
|
97 |
Визначні місця нашої країни |
p. 135 |
Означені артиклі |
ej.3, p. 135 Контроль аудіювання |
Comprender e interpretar lo oído |
ej 5, p. 137 |
|
98 |
Ласкаво просимо в Україну |
p. 135 |
|
|
Saber presentar un lugar encantador de Ucrania |
Контроль письма ej. 6, p. 137 |
|
99 |
Тематичне оцінювання pp. 138-139 |
||||||
100 |
Lección de reserva |
|
1