Календарно-тематичне планування з Німецької мови 5 клас (2 семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2 семестр для 5 класу, розрахований на 3 години на тиждень та складений за підручником Німецька мова (1-й рік навчання). 5 клас : підруч. для закл. загальн. середн. освіти / С. І. Сотникова, Т. Ф. Білоусова. — 2-ге вид., доопрац. відп. до чин. навч. прогр. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — 176 с.
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Підтема

Мовний інвентар

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

(Комунікативна компетентність)

Інтегровані змістовні лінії

 (1-4)*

Домашнє завдання

лексика

граматика

рецептивні

(зорове сприйняття, сприйняття на слух)

інтеракційні

(писемна та усна взаємодія)

продуктивні

говоріння

письмо

*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність.

Тема 4. Свята і пори року

1

 

Пори року і місяці

der Monat die Jahreszeit der Winter der Frühling der Sommer der Herbst der Januar der Februar der März der April der Mai der Juni der Juli der August der September der Oktober der November der Dezember

Порядок слів у розповідному реченні

Впр.1 ст.66

 

Впр.4 ст.67

Впр.3 ст.67

Впр.4 ст.67

3. інструктаж по ТБ у школі

Впр.5 ст.67

 

РЗ ст. 45 впр. 1-3

2

 

Зимові свята

das Fest der Feiertag der Nikolaustag Silvester Weihnachten schenken feiern der Tannenbaum das Feuerwerk

Дієвідмінювання дієслів за особами

Впр.1 ст.68

 

Впр.4 ст.67

Впр.3 ст.68

Впр.5 ст.69

2.Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Впр.8 ст.69

РЗ с. 46 впр. 4-6

3

 

Новий рік та Різдво

das Lametta, die Kerze, der Tannenbaumschmuck, schmücken, die Adventszeit, anzünden,

der  Adventskranz, der Adventskalen-der, das Weihnachtsgebäck, die Weihnachtsgans

Порядок слів у розповідному реченні

РЗ. ст. 47 впр. 1

РЗ. ст. 47

впр. 2

 

РЗ. ст. 47 впр. 4

2. Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

РЗ. ст. 47 впр. 2,3,4

4

 

Масляна

der Fasching, der Karneval, die Fastnacht, die Fastenzeit, verkleidet, die Hexe, die Maske, die Faschingsparty,

Розвиток навичок писемної взаємодії

РЗ. ст. 49

впр. 4

Впр.5 ст.71

 

 

Впр.6 ст.71

 

2Порівнює сімейні традиції.

РЗ ст. 48 впр. 1-3

5

 

Ми любимо святкувати

gratulieren wünschen die Glückwunschkarte der Weihnachtsmann

 

Окличні речення

Впр.1 ст.70

 

Впр.4 ст.71

Впр.2 ст.70

 

Впр.4 ст.71

2. Пояснює вибір особистих символів.

РЗ ст. 49 впр. 4-5

6

 

Коли ти святкуєш день народження?

der Geburtstag. die Party machen

Viel Glück! Alles Gute! Herzlichen Glückwunsch!

Прийменники in, an

Wann?

РЗ ст. 50 впр. 1,3

 

Впр.5 ст.71

РЗ ст. 50 вп. 4

2.Порівнює сімейні традиції.

РЗ ст. 50 вп. 1-4

7

 

Весняні свята

 

Wann? Am…

der Frauentag

der Muttertag

Ostern die Osterferien der Osterhase das Osterei

der Tag des Sieges suchen

Порядкові числівники
прийменниик  an з Dativ

Впр.1 ст.72

 

Впр.4 ст.73

Впр.2 ст.72

Впр.3 ст.73

Впр.5 ст.74

2.Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

Впр.7

ст.74

 

РЗ ст. 51 впр. 1-3

8

 

Великдень

der Osterkuchen, die Ostereiersuche, die Osterferien der Osterhase das Osterei

verstecken, färben, bemalen. suchen

Зворотній порядок слів у розпо-відному реченні

Впр.2 ст.75

Впр.7 ст.77

Впр.1 ст.75

Впр.4 ст.76

2.Формулює особисті ціннісні пріоритети

Впр.8 ст.77

РЗ ст. 52  впр. 4-5

9

 

Національні свята України та Німеччини

die Veranstaltung, der Nationalfeiertag, die Einheit, die Unabhängigkeit, die Mauer, zerstören, fallen, der Staat, seit, bis, der Teil

 

 

 

 

 

2 Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведки.

РЗ ст. 53 впр. 1-2

10

 

Улюблене свято

Узагальнення і закріплення лексичного матеріалу з теми

 

 

 

 

 

Проєкт

«Моє улюблене свято»

11

 

Урок –повторення по темі «Свята і пори року»

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

Ст. 78-79

 

 

Повт. ЛО

РЗ ст. 54 впр. 3-4

 

12

 

Домашнє читання

«Свята у Німеччині»

 

 

2. Порівнює свята і традиції в різних країн.

Повт. ЛО

Читати виразно текст, переказ

13

 

Перевірка писемної взаємодії

 

 

 

Повт. ЛО

 

Тема 5. Людина і її вільний час

14

 

Хобі

Rad fahren schwimmen Volleyball Fußball Federball Tennis Klavier spielen skaten Musik hören stricken Schach spielen

Інтонація в питальному та стверджувальному реченні

Впр.1 ст.80

 

Впр.4 ст.81

 

Впр.3 ст.81

 

Впр.5 ст82

 

2 Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

розповідь про своє хоббі

РЗ ст. 56  впр. 2-4

15

 

Дні тижня

der Montag der Dienstag der Mittwoch der Donnerstag

der Freitag der Samstag der Sonntag

 Vor, nach

Впр.1 , с.83

 

Впр.2 , с.83

 

 

Впр.5 , с.84

 

Впр.3 , с.83

 

1.Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Впр.4 , с.83

РЗ ст. 57-58 впр. 2-4

16

 

Що ти робиш після школи?

(am) Computer spielen basteln faulenzen Rollschuh laufen

Gitarre spielen ins Kino gehen ins Theater gehen

Прямий та зворотній порядок слів у розповідному реченні

Впр. 1 ст. 85

Впр. 2 ст. 85

Впр 4 ст 86

Впр.  3 с. 86

3.Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Впр 4

ст 86

РЗ ст. 59-60  впр. 1-4

17

 

Котра година?

Morgen

heute Viertel halb

um Wie spät ist es?

Wann?

Um wie viel Uhr? Wie lange?

Впр. 1 ст. 87

Впр. 5 ст. 88

Впр. 2,4  ст. 87

Впр. 5 ст. 88

3 Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Скласти власний розпорядок дня

 

18

 

Мій розпорядок дня

 

frühstücken schlafen gehen spazieren gehen

immer, oft, manchmal, selten, nie

 

РЗ ст.63-64

впр.1-2

Розповідь про свій день

РЗ ст. 60

впр. 5

 

3. Впорядковує власний робочий день

РЗ ст. 61-62 впр. 1-3

19

 

У вихідні

immer oft manchmal selten nie besuchen wandern picknicken

Sport treiben ins Schwimmbad gehen

 

Was machst du immer, oft, manchmal, selten, nie?

Впр. 1 ст. 89

Впр. 2 ст. 89

Впр. 3ст. 89

Впр. 4 ст. 90

2 Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

РЗ ст.63-64

впр.5-6

20

 

Я люблю мандрувати

der Fluss der See angeln tauchen in der Sonne liegen Picknick machen

Прямий та зворотній порядок слів у розпо-відному реченні

Впр. 1 ст.92

Впр. 2 ст. 92

Впр. 3ст. 3

Впр. 4 ст. 93

1 Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

РЗ ст .65-64 впр.2,4,6

21

 

Одяг

die Mütze der Pullover die Jacke die Hose der Schuh die Bluse der Mantel der Rock der Stiefel das T-Shirt das Kleid die Jeans das Hemd tragen

Множина іменни-ків, присвійні зай-менники

Впр. 1 ст. 94

Впр. 4 ст. 95

Впр. 2 ст. 94

Впр. 5 ст. 96

2 Пояснює вибір особистих символів.

розп. про улюблений одяг

РЗ ст. 67 впр. 3

22

 

Який одяг тобі до вподоби?

mögen das Käppi die Sandalen die Sommerkleidung die Winterkleidung  der Handschuh

Модальне дієслово mögen

Впр. 1 ст. 97

Впр. 2 ст. 97

Впр. 3 ст. 97

Впр.3,4 с. 97

4 Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

РЗ ст. 68-69 впр. 6, 2,3

23

 

Який одяг ти носиш?

der Schal die Handschuhe der Trainingsanzug

die Sportschuhe

Прийменники in, zu

Впр. 1 ст.100

Впр. 3 ст. 100

Впр. 2  ст. 100

Впр.5 с. 101

3. Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

Впр.6 с. 101

РЗ ст. 70 впр. 1-3

24

 

Урок- повторення по темі «Людина і її вільний час»

ЛО теми

 

Ст. 102-104

 

 

РЗ ст. 71-72

Повт. ЛО

25

 

Перевірка усної взаємодії

 

 

 

Повт. ЛО

26

 

Домашнє читання «Відпочинок з родиною»

 

 

 

 

Читання тексту, вправи та переказ

Тема 6. Природа

27

 

Ландшафти

der Teich das Meer der Berg der Wald die Wiese

die Steppe das Feld die Wüste der Baum die Natur

Множина іменни-ків

Впр. 1 ст. 106

Впр. 2 ст. 107

Впр.3,4ст. 107

Впр. 3ст. 49

1.Розглядає природу як цілісну систему.

Впр.7 ст. 108

РЗ ст. 74 впр. 5-6

28

 

Лісові тварини

der Hase der Bär der Wolf der Fuchs das Eichhörnchen der Igel der Frosch der Vogel klettern fliegen gefährlich

Множина іменни-ків, (er/sie/es) kann

Впр. 1 ст.109

Впр. 3 ст.110

Впр. 2,4 ст.109-110

Впр. 2ст. 109

1. Вчить бережно ставитись до тварин.

впр 5 ст 110

РЗ ст. 75-76 впр. 3-4

29

 

Дикі тварини

der Elefant das Kamel der Affe das Zebra das Nilpferd die Giraffe der Papagei das Krokodil das Nashorn der Löwe der Tiger

Множина іменни-ків

Впр.1 ст. 111

Впр. 3 ст. 112

Впр.1 ст. 111

Впр. 4 ст.112

3.Оцінює вплив навколишнього сере довища на тварин свого регіону.

Впр 5 ст 112

РЗ ст. 77 впр.1-4

30

 

У зоопарку

der Zoo der Tierpark der Eisbär

Порядок слів в реченні з виразом gern haben

Впр. 1 ст. 113

Впр. 3 ст. 114

Впр.2 ст. 113

Впр.5 ст. 114

1.Обговорює вплив екології на життя вимираючих тварин

Впр. 6 ст.  114

РЗ ст.79-80 впр. 1-3

31

 

У селі.

das Dorf die Kuh das Pferd das Schaf das Huhn der Hahn die Katze der Hund das Schwein

Множина іменни-ків

Впр. 1 ст. 115

Впр. 5 ст.116

Впр.3 ст. 115

Впр.4 ст. 115

1.Розглядає природу як цілісну систему.

Впр 6 ст 116

РЗ ст.81-82 впр.1, 3, 5

32

 

Домашні улюбленці

 

das Meerschweinchen der Wellensittich der Fisch

der Kanarienvogel der Hamster die Schildkröte das Kaninchen

Порядкові числівники

Впр. 1 ст. 117

Впр. 1 ст. 117

Впр. 4 ст. 118

Впр.3  ст.118

1. Вчить бережно ставитись до тварин

Впр. 5 ст. 118

РЗ ст.83-84 впр.1-2, 5-6

33

 

Наші тварини

die Milch freundlich die Ziege die Meise der Rabe

der Kuckuck die Beine die Ohren die Augen

Прийменники з Dat

Впр. 1 ст. 119

Впр. 2 ст. 120

Впр. 1 ст. 119

Впр.3 ст. 120

1.Розглядає природу як цілісну систему.

Впр. 5 ст. 121

РЗ ст.85-86 впр. 1-4

34

 

Погода

das Wetter kalt warm heiß wolkig windig es schneit es regnet es taut die Sonne scheint der Schnee

Безособові речення

Впр. 1 ст. 122

Впр. 2 ст. 122

Впр. 3,4 ст. 123

Впр.4 ст. 123

1.Розглядає природу як цілісну систему.

Впр.5 ст. 123

РЗ ст.87-88 впр. 1-5

35

 

Весна

das Schneeglöckchen das Maiglöckchen das Veilchen der Lieblingsmonat

Безособові речення

Впр. 2 ст. 124

Впр. 3,4 ст. 125

Впр1 ст. 124

Впр.3 ст. 125

3.Робить пові домлення про склад ні погодні умови.

 

Впр.5 ст. 125

РЗ ст. 89-90 ст. 4-6

36

 

Улітку

hell das Thermometer prima kühl schwül regnerisch sonnig viel Spaß

Безособові речення

Впр. 3 ст. 127

Впр. 4 ст. 127

Впр. 1,2 ст. 126

Впр. 5 ст. 127

1.Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

Впр. 6 ст. 127

РЗ ст. 91

37

 

Усі пори року

Повторення ЛО з теми, назв місяців та пори року

Безособові речення

Впр. 3 ст. 129

Впр. 3 ст. 129

Впр. 1 ст. 128

Впр. 2 ст. 128

3.Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

Впр. 4 ст. 129

РЗ ст.92-93 впр .1-3

38

 

Урок – повторення по темі «Природа»

ЛО теми

Ст. 130-131

 

РЗ ст.94-95

Впр. 1-4

39

 

Перевірка писемної взаємодії

 

 

 

Повторити ЛО

40

 

Домашнє читання «Die Jahreszeiten»

 

 

 

Читати та переказувати текст

Тема 7. Німеччина і Україна

41

 

Тут ми живемо

Deutschland die Ukraine Österreich die Schweiz

die USA England Frankreich

Was? Wo?

Впр. 1 ст. 132

Впр. 3 ст. 132

Впр. 3 ст. 132

Впр. 4 ст. 133

2.Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Впр. 6 ст. 133

РЗ ст.96 впр. 1-2

42

 

Де живуть ці люди?

Deutschland die Ukraine Österreich die Schweiz

die USA England Frankreich

Wo?

Впр. 2  ст. 132

 

Впр 5 ст 133

 

2.Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Написати і розказати, де живуть люди

РЗ ст.97- впр. 4-5

43

 

Федеративна Республіка Німеччина

die Lage das Nachbarland die Flagge die Hauptstadt die Bundesrepublik der Einwohner in der Mitte Europa

Складені іменники

Впр. 1,2  ст. 134

Впр. 3 ст. 134

Впр. 4 ст. 135

Впр.5 ст. 135

4.Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Впр. 7 ст. 135

РЗ ст.98 впр. 1-4

44

 

Україна — моя Батьківщина

Moldowa Polen Rumänien Russland die Slowakei Ungarn Weißrussland

Wie viele?

Впр. 1  ст. 136

Впр. 2 ст. 136

Впр. 3 ст. 136

Впр.3 ст. 136

2.Демонструє розу міння цінності куль турного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Впр. 6 ст. 137

РЗ ст. 99 впр. 1-2

 

45

 

У великому місті

die Großstadt die Heimatstadt der Laden das Denkmal das Stadion die Kirche das Museum

Прийменники, що керують знахідним відмінком(Akk)

Впр. 1  ст. 138

Впр. 2 ст. 138

Впр. 3 ст. 139

Впр.4 ст. 140

1.Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. 

Впр. 7 ст. 140

РЗ ст. 100 впр. 4-5

46

 

Столиця Німеччини

das Tor der Fernsehturm der Platz der Reichstag das Parlament die Hauptstraße die Sehenswürdigkeiten der Tourist beliebt

Складені іменники

Впр. 1  ст. 141

Впр. 2 ст. 141

Впр. 2 ст. 141

Впр.4 ст. 142

2.Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

РЗ ст. 101 впр. 1-3

47

 

Відомі міста Німеччини

der Einwohner, das Gebeit, rund, geteilt

Складені іменники

 

Впр 6 ст 143

Впр 3 ст 142

Впр.5 ст. 142

2.Розповідаає про найбільші міста Німеччини, та їх пам’ятки.

Написати коротку розповідь про одне з міст Німеччини.

48

 

У Києві

die Kathedrale die Sophienkathedrale die Andreaskirche besichtigen empfehlen in erster Linie

Зворотній порядок слів в розповідному реченні

Впр. 1  ст. 144

Впр. 2 ст. 144

Впр. 2 ст. 144

Впр.4 ст. 145

2.Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

Впр.5 ст. 145

РЗ ст.105 впр. 1-3

49

 

Найбільші міста України

Kyjiw, Lwiw, Odessa, Charkiw, Dnipro, Tscherniwzi

Зворотній порядок слів в розповідному реченні

Впр. 3 ст 145

Впр. 4 ст 145

 

 

2.Розповідаає про найбільші міста України, та їх пам’ятки.

Написати коротку розповідь про одне з міст України.

50

 

Проєкт «Länder in Europa»

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати проєкт «Länder in Europa»

51

 

Домащнє читання «Deutschland und die Ukraine»

 

 

 

Читати та переказувати текст

52

 

Урок – повторення по темі «Німеччина і Україна»

ЛО теми

 

Ст  146-147

 

 

Повторити ЛО

РЗ.ст.107-108

впр. 1-3

53

 

Контроль навичок письма.

54

 

Контроль навичок аудіювання.

55

 

Контроль навичок читання.

56

 

Контроль навичок говоріння.

57

 

Відео-урок «Мої літні канікули»

58

 

Узагальнюючий урок.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кошелюк Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 січня 2021
Переглядів
2406
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку