Календарно-тематичне планування з німецької мови для 5 класу(5 рік навчання) 2 семестр

Про матеріал
За підручником С. I. Сотникова, Г. В. Гоголева «Німецька мова» 5 клас (5 рік навчання) 2 семестр
Перегляд файлу

2 семестр

Підтема

 

Дата

Екологічна безпека та  сталий розвиток

Громадянська відповідаль- ність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова  грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

Граматика

Тема: Свята і традиції

50

Коли святкують ці свята?

 

 

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах.

 

 

die Unabhängigkeit, das Wissen, am ersten Januar

порядкові числівники

впр.7,

с.112

 

51

Зимові свята.

 

die Feier, beliebt, bedeuten, artig

 

впр.6,

с.114

 

52

Новий рік.

 

das Lametta, die Kerze,  der Tannenbaum, vorher, geschmückt

 

 

впр.6

с.117

 

53

Різдво та передріздвяний час.

 

die Adventszeit, der Adventskranz, der Adventskalender, das Weihnachtsgebäck, die Weihnachtsgans, anzünden

 

Dativ

ст.120 впр.5

 

 

 

54

Масляна.

 

der  Fasching, der Karneval, die Fastnacht, die Fastenzeit, verkleidet, die Hexe

Perfekt

впр.6, с.122

 

 

55

Ми влаштовує-мо маскарад.

 

die Maske, die Faschingsparty, gehören

 

впр.6,

с.124

 

56

Жіночий день і день матері.

 

wünschen, beglückwünschen

Personalpronomen im Dativ und Akkusativ

впр.6,

ст.126

 

57

Великдень.

 

der  Osterkuchen, die Ostereiersuche, verstecken, färben, bemalen

 

 

впр.3б с.127

 

58

Прийменники.

 

in, an, neben, über, unter, vor, hinter, auf, zwischen

 

 

Dativ

впр.5,

с.129

 

59

Національні свята.

 

 

порядкові числівники

впр.5,

ст.131 

 

60

Свята.

 

лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

 

впр.3,

с.133

 

61

Моє улюблене свято.

 

 

лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

ст. 134

 

Підтема

 

Дата

Екологічна безпека та  сталий розвиток

Громадянська відповідаль- ність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова  грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

Граматика

Тема 6. Шкільне життя

62

Котра година?

 

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

Свідчить на користь необхідності толерантно-го ставлення до людей з особливими навчальними потребами

Пропонує варіанти участі школи/ класу в житті громади.

Обговорює шкільні правила.

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти нена-висті Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилін-гвальному та полікультур-ному середовищі.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

um…Uhr, Viertel vor/nach, halb, wie spät ist es?

числівники

годинник

 

63

Тренувальні вправи. Котра година?

 

 

числівники

ст.136 впр.6

 

 

64

Мій розпорядок дня.

 

aufstehen, sich waschen, sich kämmen, sich anziehen, sich treffen

зворотні дієслова особові закінчення дієслів

впр.5,

с.138 

 

 

65

Розклад уроків.

 

das Schulfach, die Kunst, die Erdkunde, die Geschichte, das Werken, anfangen, zu Ende sein

am + дні тижня

розклад уроків

 

66

Учні та вчителі.

 

der  Lernstoff, verteilen, aufsagen, korrigieren

Imperativ

впр.6,

с.142 

 

67

Наша школа.

 

die Sporthalle, der Speiseraum, der Hof, das Erdgeschoss, der Stock, die Aula

поверхи

про свою школу*

 

 

68

Моя школа.

 

лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

школа

 

69

Що ми маємо робити? Що нам дозволено робити?

 

sollen, dürfen, der Unterricht, abschreiben, ausleihen, sich vorbereiten, verboten

 

 

sollen, dürfen

впр.5

с.147 

 

70

Урок німецької мови.

 

üben, dreimal pro Woche, die Kenntnis, per Internet, auf  Deutsch/Englisch, die Aussprache

особові закінчення дієслів

sollen, dürfen

впр.5

с.149 

 

71

Школа моєї мрії

 

der  Traum, die Zukunft, der Computerraum, die Satellitenantenne, der Wintergarten, wählen, kostenlos, fest

 

впр.5

с.151

 

72

Шкільне життя

 

лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

граматичний матеріал до теми

впр.3

с.153

 

Підтема

 

Дата

Екологічна безпека та  сталий розвиток

Громадянська відповідаль- ність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова  грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

Граматика

Тема 7.Подорож

73

Куди ти їдеш?

 

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

Планує краєзнавчу подорож.

 

 

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях.

 

Аналізує наслідки порушення правил

дорожнього руху.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

die Ukraine, die Bundesrepublik, die Schweiz, die Türkei, die USA, die Niederlande, Österreich, Frankreich, Spanien

Nach in der

Im  in

in den

впр.6

ст.157

 

74

Як можна подорожувати?

 

der  Verkehr, das Verkehrsmittel, die Bahn, der Zug, der Bus, das Auto, das Flugzeug, das Motorrad, das Schiff, bequem, die Fahrkarte

ступені порівняння прикметників вжи-вання mit з засоба-ми транспорту

впр.6

с.159

 

75

Німеччина – країна та люди.

 

die Staatsfahne, die Hauptstadt, die Bevölkerung, die Mitte, die Größe, die Lage, das Nachbarland

 

впр.6

с.161

 

76

Берлін – німецька столиця

 

die Sehenswürdigkeit, das Tor, die Oper, das Denkmal, der Turm, der Reichstag, das Parlament

 

denn

впр.5

с.164

 

77

Україна – моя Батьківщина

 

die  Heimat, bestehen, sich befinden, grenzen, die Fläche, der Einwohner, das Gebet, die Halbinsel, das Gebirge, das Heimatland

 

впр.5

с.166 

 

78

Українська столиця

 

die  Kirche, das Kloster, das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, gründen, die Stadtrundfahrt

 

впр.5

с.168 

 

79

Подорож Києвом. Віртуальна подорож.

 

лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

ст.169  впр.2

 

80

Моя подорож

 

 

граматичний матеріал до теми

ст.171

 

Тема 8. Рідне місто/ село

81

Місто чи село?

 

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.

 

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 

 

die Heimat, das Hochhaus, der Betrieb, pflanzen, die Luft

 

kann…sein

впр.6,

с.174 

 

82

У місті

 

das Puppentheater, der Brunnen, die Kirche, das Stadion, das Geschäft, das Denkmal, die Oper, der Palast

множина іменників

впр.5

с.177 

 

83

Маленьке місто – велика культура

 

die Stadtmitte, das Rathaus,

 der Marktplatz, das Mittelalter, besichtigen, sehenswert

 

Objektsatz

впр.6*,7*

ст.180 

 

84

У селі

 

das Beet, das Getreide, der Traktor, der Stall, pflücken, jäten, säen, ernten, melken

 

Objektsatz

Perfekt

впр.5

с.182 

 

Підтема

 

Дата

Екологічна безпека та  сталий розвиток

Громадянська відповідаль- ність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова  грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

Граматика

85

Моє рідне село

 

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади

 

 

 

 

 

 

86

Великі міста України

 

die Großstadt, die Hafenstadt, das Industriezentrum, der Kurort, das Gebäude, die Insel, das Wasserkraftwerk

 

впр.6

с.184 

 

87

 Моя мала Батьківщина

 

лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

граматичний матеріал до теми

с.186  впр.4

 

Тема 9. Природа

88

Природа поряд зі мною.

 

Розглядає природу як цілісну систему.

 

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

in der Nähe von…, der Hirsch, das Reh, das Eichhörnchen, das Murmeltier

 

множина іменників

впр.5

с.190 

 

89

Яка сьогодні погода?

 

blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frostig, windig

 

безособові речення

впр.6

ст.192 

 

90

Щодня теплішає

 

kühl, heiß, so wie, als

ступені порівняння прикметників

порівняння

so+ wie    als

впр.6,

с.194 

 

91

Погода була жахливою.

 

düster, trübe, wolkig, der Regenbogen, der Regenschirm, der Grad

ступені порівняння прикметників

 

впр.7

ст.197 

 

92

Якою  буде погода?

 

heiter, die Kälte, die Wärme, der Schneefall, der Niederschlag, das Gewitter, der Wetterbericht, sinken, steigen

 

 

впр.5

с.199 

 

93

Яку пору року ти любиш?

 

blühen, duften, pflücken, bedeckt sein, der Hügel, das Schneeglöckchen, die Pfütze, frisch, unter dem Naturschutz stehen

 

denn

впр.7

с.202 

 

94

Скоро настане літо.

 

das Sommerwetter, basteln

 

впр.6

с.204 

 

95

Природа

 

лексичні одиниці та мовні зразки попередніх уроків

 

впр.2

с.205 

 

96

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підтема

 

Дата

Екологічна безпека та  сталий розвиток

Громадянська відповідаль- ність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова  грамотність

Мовний інвентар

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

Граматика

97

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

98

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

Узагальнення і систе­матизація знань учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

Узагальнення і систе­матизація знань учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 вересня
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку