Урок з німецької мови для учнів 5 класу "Модальні дієслова"

Про матеріал
Урок з німецької мови для учнів 5 класу на тему " Модальні дієслова " знайомить нас з können müssen, розвиває граматичні навички ,використання модальних дієслів в усному та писемному мовленні, розрізнення типів дієслів, зміну дієслів за особами, навички логічного мислення,вміння робити самостійні висновки, креативність під час виконання вправ, фонематичний слух, навички письма,діалогічного мовлення,навички читання,виразність та інтонаційну вимову
Перегляд файлу

                   План-конспект уроку німецької мови.     

Тема: Що ти вмієш?Модальні дієслова können müssen.

Тип уроку : комбінований

Мета:вивчити модальні дієслова;

розвивати граматичні навички ,використання модальних дієслів в усному та писемному мовленні, розрізнення типів дієслів, зміну дієслів за особами, навички логічного мислення,пам’ять,вміння робити самостійні висновки, креативність під час виконання вправ, фонематичний слух, навички письма,діалогічного мовлення,навички читання,виразність та інтонаційну вимову;

виховувати в учнів інтерес до вивчення німецької мови , культуру спілкування.

                              Хід уроку

  1. Організаційний етап.

Guten Tag, liebe Freunde! Wie geht es euch? Der wievielte ist heute? Wer fehlt heute? Singen wir ein Lied.

Мотивація :Ich hoffe, unsere Stunde wird interessant!Сьогодні ми плідно попрацюємо та спробуємо креативно та творчо, а головне самостійно вивчити абсолютно нову для вас тему. Зможемо? Бажаю всім успіху.                      У житті так буває, що ми інколи робимо те ,що хочемо, а частіше те,що повинні.Що ми змогли будувати речення з нашими бажаннями та вміннями нам знадобляться модальні дієслова. Це і є тема нашого уроку.

  1. Основний етап.

* Лексична розминка ( Der Schneeball – in der Freizeit)

*Фонетична хвилинка повторити вірш за носієм німецької мови. Яке дієслово дуже часто повторюється?

* Що ми вміємо , можемо та повинні?

На дошці два малюнка, учні повинні самостійно визначити ,які емоції у дітей під час виконання того чи іншого завдання. Проговорити нові дієслова können müssen.

*Вивчення нової граматики

Вивчити,спираючись на знання учнів з англійської та самостійне логічне мислення: що таке модальні дієслова, чим вони відрізняються від звичайних, які особливості мають, порівняти зміну за особами зі звичайними дієсловами.

( Дерево з гілками)   ( Правило трьох окличних знаків)

* Креативна вправа визначення місця модального дієслова у реченні ( учні бачать на малюнку 4 тип речення,обирають самостійно, який варіант вірний та обґрунтовують його.

*Зміна за особами können. Учні самостійно змінюють за зразком müssen.

*Вправа на закріплення :

Учні читають з дошки речення та вставляють ,обґрунтовуючи або модальне дієслово können  або müssen.

*Групова вправа на закріплення:

Учні отримують речення з модальним дієсловом та виправляють помилку.

*Вправа з розвитку навичок читання:

Учні описують малюнки, читають та перекладають речення                                     № 2 стор. 74. Пояснюють значення модального дієслова.

*Вправа на розвиток словникового запасу.

Учні читають текст ,замість малюнків вставляють лексику, яку вивчали на минулому уроці. № 4 стор 75.

* Зарядка  « Ich bin groß».

*Письмова вправа.

Розподільна таблиця. Учні по черзі виходять до дошки, витягують дієслово та розподіляють його згідно з таблицею різновидів типів дієслів. Пояснюють закінчення:

Прості

Складні

Допоміжне

Модальні

lernen

leben

tanzt

malen

fahren

lesen

liest

sprichst

bin

bist

sind

kann

können

muss

kannst

*Будова міні – діалогів:

Учні у парах будують діалог за зразком Was kannst du machen?

                                                            Ich kann das Buch lesen.

                                                            Was musst du machen?

                                                             Ich muss gut lernen.

 

3.Заключний етап. Підсумки уроку.

Was habt ihr heute gemacht? Was war interessant? Warum? Was war schwer? (Name des Schülers), wer war der beste, der schnellste heute? Warum? Wer soll zu Hause mehr arbeiten? Mir gefällt eure Arbeit heute!Die Noten sind …Die Stunde ist zu Ende! Auf Wiedersehen!

Що ми сьогодні вивчили? Що було найскладнішим? Що було легко зрозуміти? Я вам бажаю, що у вашому житті було більше моментів, коли б ви робили не те,що повинні müssen, а те,що гарно вмієте können.

Оцінки :….

Домашнє завдання : вивчити граматику, вправа 5 стор. 76 письмово, вставити модальні дієслова,змінити закінчення,підкреслити їх.

 

docx
Додано
23 жовтня
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку