Мета - корекція емоційного стану доступними для дітей дошкільного віку засобами.
Завдання:
Освітні:
- вчити дітей визначати та оцінювати свій емоційний стан, а також адекватно реагувати на емоційний стан інших людей;
- закріпити поняття «настрій»;
- вчити дітей свідомо регулювати свою поведінку і емоційний стан, знайомити дітей з різними способами коригування свого стану;
- навчати прийомам саморасслабления, зняття психомышечного напруги.
Розвиваючі:
- розвивати самоконтроль і саморегуляцію щодо свого емоційного стану;
- розвивати інтерес дітей до вивчення самих себе;
- розвивати навички спілкування і адекватної оцінної діяльності;
- розвивати навички релаксації,
- розвивати межполушарное взаємодія, уважність.
Виховні:
- виховувати позитивне ставлення до себе і навколишнього світу;
- підвищувати соціальну компетентність;
- створювати позитивний емоційний настрій;
- сприяти згуртуванню дитячого колективу.