Конспект до уроку "ВІзуальні середовища"

Про матеріал
Мета уроку: 1. Виховна — розвиток інтересу, логічного мислення, відповідальності. 2. Навчальна — знайомство з середовищем Скретч. 3. Розвивальна - розвиток алгоритмічного мислення, пам'яті, уважності. Устаткування: ПК, проектор, ноутбук, середовище програмування Scratch, кросворд, доступ до мережі Інтернет, веб-квест.
Перегляд файлу

План-конспект уроку №40           5-А клас               Дата 02.03.2023

Тема уроку: Візуальні середовища

Мета уроку:

1.   Виховна — розвиток інтересу, логічного мислення, відповідальності.

2.  Навчальна — знайомство з середовищем Скретч.

3.  Розвивальна - розвиток алгоритмічного мислення, пам'яті, уважності.

Устаткування: ПК, проектор, ноутбук, середовище програмування Scratch, кросворд, доступ до мережі Інтернет, веб-квест.

План заняття

  1. Організаційний момент.
  2. Пояснення нового матеріалу (бесіда)
  3. Практична робота.
  4. Домашнє завдання.

I. Організаційний момент.

  1. 1. Підготовка учнів до уроку.
  2. 2. Отримання відомостей про відсутніх
  3. 3. Повідомлення теми уроку.

II. Пояснення нового матеріалу у вигляді бесіди.

Сьогодні, діти, ми разом повторимо що таке Scratch, яке дозволяє створювати власні ігри, мультики і інші твори. В майбутньому ними можна ділитися між собою та завантажувати в інтернет.

Отож, на сьогоднішньому уроці ми з вами повторимо правила техніки безпеки у кабінеті інформатики, також попрацюємо у середовищі Scratch, а ще дізнаємось які ще бувають візуальні середовища для програмування та створення ігор.

Як бачите завдань на урок у нас чимало, для того аби встигнути все – ми поділимось з вами на три групи. Кожна група буде виконувати своє завдання на протязі 10 хвилин а потім переходити на наступу точку і виконувати наступне завдання. Отож:

 

І група - … (учасники)

Завдання: зараз ви всі разом сідаєте за цей комп’ютер та працюєте у програмі Scratch. На ПК вже відкритий Scratch а також папка у якій є інструкція та відео. Ви повинні переглянути відео, а після відео відкриваєте інструкцію та стараєтесь виконати усі завдання з інструкції.

ІІ група - … (учасники)

Завдання: ваше завдання пройти веб-квест якомога дальше за 10 хвлин, у квесті ви повторите правила техніки безпеки, а також повторите поняття про Scratch.

III група – (учасники)

Завдання:  ви повинні постаратись дати відповіді на всі запитання кросворду на протязі виділеного часу, у допомогу для вас відкрито також програму Scratch,  у якій ви зможете відшукувати правильні відповіді.

 

Пам’ятайте, ви поділені на групи не для того щоб з кожної групи хтось один виконував всі завдання, а для того щоб ви могли працювати разом, обговорювати завдання та можливі відповіді.

Надіюсь задача уроку для вас ясна, якщо виникли питання можете їх прямо зараз задати. А також коли будете працювати і якщо в чомусь у вас виникнуть проблеми, піднімаєте руку, а я підійду та допоможу вам .

 

Молодці, всі гарно попрацювали та справились з завданнями. А зараз ми звами розгадаємо ще кілька ребусів.Домашнє завдання:

а) Скласти  програму, змінити в ній на власний розсуд число повторень, переміщення, поворот.

 

 

Підсумки уроку - рефлексія

Учням пропонується закінчити речення: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я дізнався про...», «Мені хотілося в майбутньому дізнатись про..., навчитись…».

 

 

 

docx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку