План-конспект уроку №40 5-А клас Дата 02.03.2023
Тема уроку: Візуальні середовища
Мета уроку:
1. Виховна — розвиток інтересу, логічного мислення, відповідальності.
2. Навчальна — знайомство з середовищем Скретч.
3. Розвивальна - розвиток алгоритмічного мислення, пам'яті, уважності.
Устаткування: ПК, проектор, ноутбук, середовище програмування Scratch, кросворд, доступ до мережі Інтернет, веб-квест.
План заняття
I. Організаційний момент.
II. Пояснення нового матеріалу у вигляді бесіди.
Сьогодні, діти, ми разом повторимо що таке Scratch, яке дозволяє створювати власні ігри, мультики і інші твори. В майбутньому ними можна ділитися між собою та завантажувати в інтернет.
Отож, на сьогоднішньому уроці ми з вами повторимо правила техніки безпеки у кабінеті інформатики, також попрацюємо у середовищі Scratch, а ще дізнаємось які ще бувають візуальні середовища для програмування та створення ігор.
Як бачите завдань на урок у нас чимало, для того аби встигнути все – ми поділимось з вами на три групи. Кожна група буде виконувати своє завдання на протязі 10 хвилин а потім переходити на наступу точку і виконувати наступне завдання. Отож:
І група - … (учасники)
Завдання: зараз ви всі разом сідаєте за цей комп’ютер та працюєте у програмі Scratch. На ПК вже відкритий Scratch а також папка у якій є інструкція та відео. Ви повинні переглянути відео, а після відео відкриваєте інструкцію та стараєтесь виконати усі завдання з інструкції.
ІІ група - … (учасники)
Завдання: ваше завдання пройти веб-квест якомога дальше за 10 хвлин, у квесті ви повторите правила техніки безпеки, а також повторите поняття про Scratch.
III група – (учасники)
Завдання: ви повинні постаратись дати відповіді на всі запитання кросворду на протязі виділеного часу, у допомогу для вас відкрито також програму Scratch, у якій ви зможете відшукувати правильні відповіді.
Пам’ятайте, ви поділені на групи не для того щоб з кожної групи хтось один виконував всі завдання, а для того щоб ви могли працювати разом, обговорювати завдання та можливі відповіді.
Надіюсь задача уроку для вас ясна, якщо виникли питання можете їх прямо зараз задати. А також коли будете працювати і якщо в чомусь у вас виникнуть проблеми, піднімаєте руку, а я підійду та допоможу вам .
Молодці, всі гарно попрацювали та справились з завданнями. А зараз ми звами розгадаємо ще кілька ребусів.Домашнє завдання:
Підсумки уроку - рефлексія
Учням пропонується закінчити речення: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я дізнався про...», «Мені хотілося в майбутньому дізнатись про..., навчитись…».