Конспект уроку для 5 класу "Was kannst du? Що ти вмієш?"

Про матеріал

Конспект уроку з німецької мови на тему «Was kannst du? Що ти вмієш?» до підручника Сотнікової І. "Hallo, Freunde" 5(1)

Автор: вчитель німецької мови Чорнобаївського НВК, Касаткін О.С.


Перегляд файлу

1

 

Чорнобаївський НВК

конспект уроку з німецької мови

на тему: «Was kannst du? Що ти вмієш?»

Вчитель: Касаткін О.С.

Клас: 5

Тема: Freizeit

Підтема: Was kannst du?

Мета: семантизація та тренування нових лексичних одиниць з теми «Freizeit», навчити новому граматичному явищу – модальним дієсловам können та müssen, навчити використовувати нову лексику з теми у мовленні.

Цілі:

  • практична: навчити та вправляти нову лексику з теми «Freizeit», сформувати уявлення учнів про нове граматичне явище – модальні дієслова können та müssen;
  • освітня: розширити знання учнів з теми «Freizeit», ознайомити учнів з новою лексикою на тему «Was kannst du?».
  • розвивальна: розвивати мовну здогадку та пам'ять при ознайомленні з новими лексичними одиницями;
  • виховна: виховувати якості пунктуальності у розпорядку дня та толерантності до співрозмовника при розмові.

 

Матеріал: лексичні одиниці з теми «Freizeit» (singen, springen, laufen, schwimmen, Volleyball (Fußball, Basketball, Federball, Klavier) spielen, skaten, stricken, Musik hören, Rad fahren), граматичні одиниці – модальні дієслова können та müssen.

 

Обладнання: підручник з німецької мови «Hallo, Freunde!» для 5-го класу, С.І. Сотнікова, Т.Ф. Білоусова; наочність (малюнки, блок-схеми, макети); дидактичний матеріал (картки із завданнями).

 

Схематичний план уроку

Етапи уроку

Час

І. Вступна частина

6 хв.

1. Організаційний етап –

2. Фонетична зарядка 

3 хв.

3 хв.

ІІ. Основна частина

33 хв.

1. Перевірка домашнього завдання –

2. Мотивація навчальної діяльності. Підготовка учнів до активного і свідомого засвоєння матеріалу –

3. Подача нового граматичного матеріалу –

4. Практика граматичного матеріалу в мовленні –

5. Практика граматичного матеріалу в мовленні

8 хв.

 

4 хв.

5 хв.

8-10 хв.

6 хв.

ІІІ. Заключна частина

6 хв.

1. Підведення підсумків уроку –

2. Виставлення та мотивація оцінок –

3. Повідомлення домашнього завдання –

2 хв.

2 хв.

2 хв.

 

Хід уроку

 

І. Вступна частина

1. Організаційний етап

Вчитель: Guten Tag, liebe Kinder! Setzt euch! Wer hat heute Klassendienst? Der wievielte ist heute? Und wer ist fehlt heute? Доброго дня, діти! Сідайте! Хто сьогодні черговий в класі? Яке сьогодні число? Хто відсутній?

(Вчитель вітається з класом, визначає чергових в класі, запитує сьогоднішню дату та учнів, які відсутні на уроці).

 

2. Фонетична зарядка

Вчитель: Wir lesen jetzt ein Gedicht. Ich lese und ihr hört es aufmerksam zu. Ми зараз читаємо вірш. Я читаю, а ви уважно слухаєте. (Учитель повільно та розбірливо читає  вірш). Und jetzt sprecht mir nach! А тепер повторюйте за мною! (Учні повторюють за вчителем по одній строфі вірша, після чого декілька учнів читаю його повністю. Учитель виправляє учнів під час читання).

Am Montag spiele ich Computer.

Am Dienstag turne ich.

Am Mittwoch schwimme ich.

Am Donnerstag tanze ich.

Am Freitag singe ich.

Am Samstag male ich.

Am Sonntag faulenze ich.

 

ІІ. Основна частина

1. Перевірка домашнього завдання

Вчитель: Jetzt prüfen wir die Hausaufgabe! Also, macht die Bücher auf Seite …, Übung ….  Зараз перевіримо домашнє завдання! Відкриваємо підручники на сторінці , вправа . (Вчитель перевіряє виконання домашнього завдання)

2. Мотивація навчальної діяльності. Підготовка учнів до активного і свідомого засвоєння матеріалу

Вчитель: Jetzt lesen wir ein kleines Gedicht! Also, lesen wir! Зараз ми прочитаємо маленький вірш! Отже, читаємо!

(Вчитель з класом читають вірш, тренуючи особливості звуків німецької мови).

Ich kann singen,

du kannst springen,

er kann laufen,

wir können schwimmen.

Вчитель: Які ж нові слова вам зустрілися? (Учні: kann, kannst, könne). Правильно! Сьогодні ми познайомимося з новим словом – können (могти), для того, щоб розповісти, що ж ми можемо робити, а що ні, вміти розповісти про це друзям, батькам, знайомим, або навіть гостям з інших країн, зокрема Німеччини.

 

3. Подача нового граматичного матеріалу – дієслово können

Давайте разом провідміняємо це дієслово!

(Вчитель, коментуючи особливості відмінювання, записує (кріпить) на дошці схему відмінювання дієслова, учні записують у зошитах)

 

können

ich - kann

wir - können

du - kannst

ihr - könnt

er, sie, es - kann

sie, Sie - können

 

Але können – особливе дієслово! Воно обов’язково вживається ще з іншими дієсловами, так само як в українській мові – могти.

(Вчитель пояснює схему структури речення з модальним дієсловом).

 

 

II

(дієслово)

Середина речення

У кінці – біля крапки!!!

(основне дієслово)

Ich

Du

Er

Wir

Ihr

Sie

kann

kannst

kann

können

könnt

können

…gut…

...schnell…

…Fußball…

…Musik…

…Klavier…

…Federball…

…malen.

…schwimmen.

…spielen.

…hören.

…spielen.

…spielen.

 

 

4. Тренування граматичного матеріалу у вправах

Вчитель: А зараз згадаємо з вами, що ми можемо робити (наприклад після школи).

(Учні по черзі називають вже відомі їм слова з теми „Freizeit“, вчитель записує їх на дошці).

  • schwimmen
  • Fußball spielen
  • Volleyball spielen
  • Federball spielen
  • Klavier spielen
  • laufen
  • skaten
  • Rad fahren
  • Musik hören

Вчитель: Добре, молодці! Ви гарно запам’ятали слова! А зараз я вам розповім, що я можу робити, а ви погодьтесь зі мною.

Ich kann tanzen. Kannst du tanzen? (Учень: Ja, ich kann tanzen.)

Ich kann Fußball spielen. Kannst du Fußball spielen? (Учень: Ja, ich kann Fußball spielen.)

Ich kann schnell laufen. Kannst du schnell laufen? (Учень: Ja, ich kann schnell laufen.)

Вчитель: Добре, молодці! Ви так багато всього можете робити. А зараз я поцікавтеся у свого сусіда по парті, що ж він може робити. Вам допоможе картка № 1.

http://blogvot.ru/wp-content/uploads/2013/01/kak-provesti-svobodnoye-vremya-s-semyey.jpgKärtchen № 1

 

  • Ich kann… Und was kannst du?
  • Ich kann…

C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\OFFICE14\Lines\BD14997_.gif

schwimmen, Fußball spielen, Volleyball spielen, Federball spielen,

Klavier spielen, laufen, skaten, Rad fahren, Musik hören.

 

 

Вчитель: Але ви вже дорослі, ходите до школи і маєте деякі обов’язки. Тому ми з вами повинні вивчити ще нове модальне дієслово – müssen (бути повинным), щоб доповнити наш розпорядок. Це дієслово – рідний брат нашого дієслова können і відміняється, і вживається у реченні так само. Давайте його розглянемо.

 

müssen

ich - muss

wir - müssen

du - musst

ihr - müsst

er, sie, es - muss

sie, Sie - müssen

 

(Вчитель, коментуючи особливості відмінювання, записує (кріпить) на дошці схему відмінювання дієслова, учні записують у зошитах)

 

Вчитель: А зараз я вам розповім, що я повинен робити, а ви погодьтесь зі мною.

Ich muss neue Wörter lernen. Musst du neue Wörter lernen? (Учень: Ich muss neue Wörter lernen.)

Ich muss Texte lesen. Musst du Texte lesen? (Учень: Ich muss Texte lesen.)

Вчитель: Добре, молодці! А зараз я поцікавтеся у свого сусіда по парті, що ж він повинен робити після уроків. Вам допоможе картка № 2.

http://www.razvivaidoma.ru/wp-content/uploads/2013/02/Clipboard.jpgKärtchen 2

 

  • Ich muss… Und was muss du nach

den Stunden machen?

  • Ich muss…

C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\OFFICE14\Lines\BD14997_.gif

Sätze schreiben, ein Buch lesen, einen Text übersetzen, Deutsch sprechen, neue Wörter wiederholen, ein Lied singen

 

5. Практика граматичного матеріалу в мовленні

Вчитель: Отже, давайте розповімо зараз, що ми та наші друзі можемо робити після школи у вільний час, але й не забуваємо, що ж ми повинні робити! Нам допоможе картка № 3.

(Вчитель пояснює хід роботи з карткою № 3.)

ІІІ. Заключна частина

 

1. Підведення підсумків уроку

Вчитель:Молодці,  ви добре працювали сьогодні на уроці! А зараз я пропоную вам трішки пограти! У нас є два кубики: один із речами які ви можете робити, а інший – які повинні робити!

 (Учні кидають кубики та будують речення зі словами та граматичними одиницями - können та müssen ).

 

2. Виставлення та мотивація оцінок

Вчитель: Всі на уроці сьогодні старанно працювали, але деякі були не уважними і тому отримують відповідні оцінки. На наступному уроці працюйте краще і ви отримаєте гарні оцінки.

 

3. Повідомлення домашнього завдання

Вчитель: Вдома вам потрібно записати  нові слова у словничок з вправи 2,3 на сторінці 74. Також виконайте вправу 5 на сторінці 76 у підручнику (письмово)  та запишіть нові слова до словничка з вправи 1 на сторінці 58.

(Учні записують номери вправ до щоденника).

Вчитель: Die Stunde ist vorbei. Danke für die Arbeit! Auf Wiedersehen!

 

docx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
1665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку