19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Матеріал до уроку німецької мови "Bist du Tina?"

Про матеріал

Матеріал до уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т.

Матеріал містить дидактичну інформацію для складання календарного та поурочного планів.

Друга частина додаткового матеріалу являє собою словник-довідник з усіма основними лексичними одиницями, що зустрічаються в уроці підручника.

Третя частина матеріалу являє собою розробку самостійної письмової роботи (тривалістю орієнтовно до 5 хвилин) для контролю засвоєного матеріалу в кінці уроку. Завдання подані на одному листку для зручності. Самостійну роботу можна роздрукувати та роздати учням.

Даний матеріал може виступати в якості опори вчителю для підготовки до уроку, планування або як базис для створення власних матеріалів до даного уроку німецької мови, адже містить готові лексичні одиниці,завдання та дидактичні підказки , які можна використовувати для створення інтерактивних матеріалів.

Перегляд файлу

Підручник Німецька мова 5 клас (1-й рік навчання)

Сотникова C., Білоусова Т.

Урок 5.

 

Тематика ситуативного спілкування та мета уроку

Ти – Тіна?

Навчати ставити запитання без питального слова і давати на нього

ствердну або заперечну відповідь,

вживаючи дієслово «sein», читати та

писати слова з літерами німецького

алфавіту «Gg», «Kk», «Ll», «Pp» та буквосполученням «ck», формувати навички діалогічного мовлення.

 

Мовний інвентар - лексика

Sein, Bist du…?, Ja, ich bin…, Nein, ich bin nicht…, Ist das ein(e)…?, Ja, das ist

ein(e)…, das Lineal, das Känguru, die Puppe, die Gans.

Мовний інвентар - граматика

Відмінювання дієслова sein

Очікувані результати

Ставити запитання без питального слова. Давати ствердну чи заперечну відповідь. Вміти відмінювати дієслово «бути».

Інтегровані змістові лінії

  • Екологічна безпека та сталий розвиток 
  • Громадянська відповідальність 
  • Здоров'я та безпека
  • Підприємливість та фінансова грамотність

 

  •  
  •  +
  •  
  •  

 

Ключові компетентності

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

 

 

 

Wortschatz. Klasse 5. Semester I. Stunde 5.

 

 

bist du...?

ти...?

Sie sind

Ви є

sie sind

вони є

ihr seid

ви є

wir sind

ми є

es ist

воно є

sie ist

вона є

er ist

він є

du bist

ти є

ich bin

я є

Sie

Ви (вічлива форма)

sie

вони

ihr

ви

wir

ми

es

воно

sie

вона

er

він

du

ти

ich

я

nicht

не

backen

пекти

der Rucksack

рюкзак

der Sack

мішок

das Kind

дитина

die Puppe

лялька

grillen

смажити на грилі

gut

добре

der Igel

їжак

die Gans

гуска

der Ball

м'яч

das Lineal

лінійка

 

 

 

 

 

 

 

Testarbeit. Klasse 5. Semester I. Stunde 5.                                                        Name_________________________

 

Schriftliche Fragen

1. es

2. grillen

3. рюкзак

4. мішок

5. гуска

 

Fragen zum Zuordnen

1 er ist

2. sie ist

3. sie sind

4. es ist

5. du bist

A. вони є

B. ти є

C. вона є

D. він є

E. воно є

 

Multiple-Choice-Fragen

1. nicht

я

не

ми

ви

2. gut

 

добре

вона

вони

воно є

3. sie

 

вона

вона є

воно

воно є

4. ти

 

wir

ihr

du

du bist

5. ich

я є

я

не

ви

 

Richtig/Falsch-Fragen

ich bin → ти є

лялька → die Gans

ми є → wir sind

ihr → ви

ми → ihr

Richtig  Falsch

Richtig  Falsch

Richtig   Falsch

Richtig   Falsch

Richtig   Falsch

 

 

 

 

 

 

 

Вказівки до користування матеріалом

 

Матеріал до уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т.

 

Матеріал містить дидактичну інформацію для складання календарного та поурочного планів з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових  компетентностей.

 

Друга частина додаткового матеріалу являє собою словник-довідник з усіма основними лексичними одиницями, що зустрічаються в уроці підручника. Цю лексику можна використовувати як роздатковий матеріал, для презентацій, введення нових лексичних одиниць на початку уроку чи просто роздрукувати та вклеїти учням у словник для економії часу на уроці.

 

Третя частина матеріалу являє собою розробку самостійної письмової роботи (тривалістю орієнтовно до 5 хвилин) для контролю засвоєного матеріалу в кінці уроку. Завдання подані на одному листку для зручності. Самостійну роботу можна роздрукувати та роздати учням. Виконувати завдання можна відразу на листочку. Кожна робота містить 4 завдання. Письмова відповідь являє собою слово чи словосполучення українською чи німецькою мовою. Завдання полягає в перекладі та написанні вірного варіанту. Наступне завдання являє собою підбір перекладу до поданих лексичних одиниць. Учні можуть просто з'єднати лініями правильні варіанти або записати цифру та літеру. Третє завдання це звичайний тест, де потрібно обрати один з чотирьох варіантів. Учні можуть просто підкреслити чи обвести вірну відповідь. Останнє завдання вимагає обрати одне з тверджень – вірно чи невірно. Подана лексична одиниця та її варіант перекладу. Учні повинні підкреслити слово richtig чи falsch в залежності від правильного чи невірного перекладу.

 

Даний матеріал може виступати в якості опори вчителю для підготовки до уроку, планування або як базис для створення власних матеріалів до даного уроку німецької мови, адже містить готові лексичні одиниці,завдання та дидактичні підказки , які можна використовувати для створення інтерактивних матеріалів.

 

docx
Додано
1 серпня 2018
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку