Матеріал до уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т.
Матеріал містить дидактичну інформацію для складання календарного та поурочного планів.Друга частина додаткового матеріалу являє собою словник-довідник з усіма основними лексичними одиницями, що зустрічаються в уроці підручника.
Третя частина матеріалу являє собою розробку самостійної письмової роботи (тривалістю орієнтовно до 5 хвилин) для контролю засвоєного матеріалу в кінці уроку. Завдання подані на одному листку для зручності. Самостійну роботу можна роздрукувати та роздати учням.
Даний матеріал може виступати в якості опори вчителю для підготовки до уроку, планування або як базис для створення власних матеріалів до даного уроку німецької мови, адже містить готові лексичні одиниці,завдання та дидактичні підказки , які можна використовувати для створення інтерактивних матеріалів.
Підручник Німецька мова 5 клас (1-й рік навчання)
Сотникова C., Білоусова Т.
Урок 5.
Тематика ситуативного спілкування та мета уроку |
Ти – Тіна? Навчати ставити запитання без питального слова і давати на нього ствердну або заперечну відповідь, вживаючи дієслово «sein», читати та писати слова з літерами німецького алфавіту «Gg», «Kk», «Ll», «Pp» та буквосполученням «ck», формувати навички діалогічного мовлення.
|
Мовний інвентар - лексика |
Sein, Bist du…?, Ja, ich bin…, Nein, ich bin nicht…, Ist das ein(e)…?, Ja, das ist ein(e)…, das Lineal, das Känguru, die Puppe, die Gans. |
Мовний інвентар - граматика |
Відмінювання дієслова sein |
Очікувані результати |
Ставити запитання без питального слова. Давати ствердну чи заперечну відповідь. Вміти відмінювати дієслово «бути». |
Інтегровані змістові лінії
|
|
Ключові компетентності |
Соціальна та громадянська компетентності |
Wortschatz. Klasse 5. Semester I. Stunde 5.
bist du...? |
ти...? |
Sie sind |
Ви є |
sie sind |
вони є |
ihr seid |
ви є |
wir sind |
ми є |
es ist |
воно є |
sie ist |
вона є |
er ist |
він є |
du bist |
ти є |
ich bin |
я є |
Sie |
Ви (вічлива форма) |
sie |
вони |
ihr |
ви |
wir |
ми |
es |
воно |
sie |
вона |
er |
він |
du |
ти |
ich |
я |
nicht |
не |
backen |
пекти |
der Rucksack |
рюкзак |
der Sack |
мішок |
das Kind |
дитина |
die Puppe |
лялька |
grillen |
смажити на грилі |
gut |
добре |
der Igel |
їжак |
die Gans |
гуска |
der Ball |
м'яч |
das Lineal |
лінійка |
Testarbeit. Klasse 5. Semester I. Stunde 5. Name_________________________
Schriftliche Fragen
1. es
2. grillen
3. рюкзак
4. мішок
5. гуска
Fragen zum Zuordnen
1 er ist 2. sie ist 3. sie sind 4. es ist 5. du bist |
A. вони є B. ти є C. вона є D. він є E. воно є |
Multiple-Choice-Fragen
1. nicht я не ми ви |
2. gut
добре вона вони воно є |
3. sie
вона вона є воно воно є |
4. ти
wir ihr du du bist |
5. ich я є я не ви |
Richtig/Falsch-Fragen
ich bin → ти є лялька → die Gans ми є → wir sind ihr → ви ми → ihr |
Richtig Falsch Richtig Falsch Richtig Falsch Richtig Falsch Richtig Falsch |
Вказівки до користування матеріалом
Матеріал до уроку німецької мови як другої іноземної у п'ятому класі (перший рік вивчення мови) за підручником «Німецька мова» авторів Сотникової C., Білоусової Т.
Матеріал містить дидактичну інформацію для складання календарного та поурочного планів з вказанням тематик ситуативного спілкування та мети уроку, мовного інвентаря (лексики та граматики), очікуваних результатів наприкінці уроку, інтегрованих змістових ліній (екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я та безпека, підприємливість та фінансова грамотність) та ключових компетентностей.
Друга частина додаткового матеріалу являє собою словник-довідник з усіма основними лексичними одиницями, що зустрічаються в уроці підручника. Цю лексику можна використовувати як роздатковий матеріал, для презентацій, введення нових лексичних одиниць на початку уроку чи просто роздрукувати та вклеїти учням у словник для економії часу на уроці.
Третя частина матеріалу являє собою розробку самостійної письмової роботи (тривалістю орієнтовно до 5 хвилин) для контролю засвоєного матеріалу в кінці уроку. Завдання подані на одному листку для зручності. Самостійну роботу можна роздрукувати та роздати учням. Виконувати завдання можна відразу на листочку. Кожна робота містить 4 завдання. Письмова відповідь являє собою слово чи словосполучення українською чи німецькою мовою. Завдання полягає в перекладі та написанні вірного варіанту. Наступне завдання являє собою підбір перекладу до поданих лексичних одиниць. Учні можуть просто з'єднати лініями правильні варіанти або записати цифру та літеру. Третє завдання це звичайний тест, де потрібно обрати один з чотирьох варіантів. Учні можуть просто підкреслити чи обвести вірну відповідь. Останнє завдання вимагає обрати одне з тверджень – вірно чи невірно. Подана лексична одиниця та її варіант перекладу. Учні повинні підкреслити слово richtig чи falsch в залежності від правильного чи невірного перекладу.
Даний матеріал може виступати в якості опори вчителю для підготовки до уроку, планування або як базис для створення власних матеріалів до даного уроку німецької мови, адже містить готові лексичні одиниці,завдання та дидактичні підказки , які можна використовувати для створення інтерактивних матеріалів.