Конспект уроку польської мови для 6 класу
Урок № 12
Дата : 05.10.2024
-
Тема: "Щастя чи невдача. Урок формування умінь і навичок;
Підручник: Польська мова (2-й рік навчання, 2-га іноземна) К. Квятковська , М. Румінська ,М. Мацькович
Мета уроку:
-
Розвивати вміння усної взаємодії через обговорення теми щастя та невдач.
-
Формувати вміння висловлювати власну думку, аргументувати та підтримувати дискусію.
-
Ознайомити учнів із новою лексикою, пов'язаною з поняттями "щастя" та "невдача".
-
Сприяти розвитку емпатії та вміння слухати співрозмовника.
Очікувані результати:
-
Учні зможуть висловлювати свої думки на тему "щастя" та "невдача", використовуючи нові слова.
-
Учні зможуть брати участь в обговореннях, розвиваючи навички діалогу та дискусії.
-
Учні навчаться взаємодіяти під час парної та групової роботи, проявляти толерантність до думок інших.
Хід уроку:
1. Організаційний момент (2-3 хвилини)
-
Привітання учнів.
-
Перевірка присутніх.
-
Оголошення теми та мети уроку.
2. Актуалізація знань (5 хвилин)
-
Учитель запитує учнів: "Що для вас означає бути щасливими?" та "Чи траплялися у вас невдачі, і як ви з ними справлялися?"
-
Коротка бесіда для активізації фонового знання учнів.
3. Введення нової лексики (10-12 хвилин)
-
Учитель на дошці записує нові слова, пов'язані з темою: "szczęście" (щастя), "nieszczęście" (невдача), "zadowolenie" (задоволення), "porażka" (поразка), "radość" (радість), "przegrana" (поразка).
-
Кожне слово пояснюється польською мовою за допомогою прикладів.
-
Учні повторюють за вчителем вимову нових слів.
4. Практика у взаємодії (15 хвилин)
-
Робота в парах:
Учні діляться на пари. Кожна пара отримує картки з різними життєвими ситуаціями (наприклад, виграш у конкурсі, невдала спроба скласти іспит тощо). Їхнє завдання — обговорити ці ситуації, використовуючи нову лексику, і відповісти на питання: "Чи можна цю ситуацію вважати успіхом чи невдачею? Чому?".
-
Обговорення у класі:
Декілька пар діляться своїми висновками перед класом.
-
Робота з підручником: ( вправа 3 с с. 29, вправа 3d c. 29)
6. Групова робота (10 хвилин)
-
Клас ділиться на 3-4 групи. Кожна група має скласти коротку історію про подію, де герой зазнає невдачі, але пізніше знаходить щастя або вирішує проблему.
-
Учні обговорюють свої історії в групах і обирають одного представника для презентації історії перед класом.
7. Рефлексія (5 хвилин)
-
Учитель запитує: "Чи змінили ви своє ставлення до невдач після цього уроку?"
-
Учні діляться своїми думками щодо уроку: що було корисним, що вони запам'ятали.
8. Домашнє завдання (2-3 хвилини)
-
Повторити нову лексику з уроку та скласти з нею 5 речень
-
Повторити закінчення дієслів минулого часу.