Конспект уроку для 6 класу ( НУШ ) "Щастя чи невдача. Урок формування умінь і навичок;

Про матеріал
Конспект уроку для 6 класу. Тема: "Щастя чи невдача. Урок формування умінь і навичок; Підручник: Польська мова (2-й рік навчання, 2-га іноземна) К. Квятковська , М. Румінська ,М. Мацькович
Перегляд файлу

Конспект уроку польської мови для 6 класу

Урок № 12

Дата : 05.10.2024

  • Тема: "Щастя чи невдача. Урок формування умінь і навичок;


Підручник: Польська мова (2-й рік навчання, 2-га іноземна) К. Квятковська , М. Румінська ,М.  Мацькович


Мета уроку:

  • Розвивати вміння усної взаємодії через обговорення теми щастя та невдач.
  • Формувати вміння висловлювати власну думку, аргументувати та підтримувати дискусію.
  • Ознайомити учнів із новою лексикою, пов'язаною з поняттями "щастя" та "невдача".
  • Сприяти розвитку емпатії та вміння слухати співрозмовника.

Очікувані результати:

  • Учні зможуть висловлювати свої думки на тему "щастя" та "невдача", використовуючи нові слова.
  • Учні зможуть брати участь в обговореннях, розвиваючи навички діалогу та дискусії.
  • Учні навчаться взаємодіяти під час парної та групової роботи, проявляти толерантність до думок інших.

Хід уроку:

1. Організаційний момент (2-3 хвилини)

  • Привітання учнів.
  • Перевірка присутніх.
  • Оголошення теми та мети уроку.

2. Актуалізація знань (5 хвилин)

  • Учитель запитує учнів: "Що для вас означає бути щасливими?" та "Чи траплялися у вас невдачі, і як ви з ними справлялися?"
  • Коротка бесіда для активізації фонового знання учнів.

3. Введення нової лексики (10-12 хвилин)

  • Учитель на дошці записує нові слова, пов'язані з темою: "szczęście" (щастя), "nieszczęście" (невдача), "zadowolenie" (задоволення), "porażka" (поразка), "radość" (радість), "przegrana" (поразка).
  • Кожне слово пояснюється польською мовою за допомогою прикладів.
  • Учні повторюють за вчителем вимову нових слів.

4. Практика у взаємодії (15 хвилин)

  • Робота в парах:
    Учні діляться на пари. Кожна пара отримує картки з різними життєвими ситуаціями (наприклад, виграш у конкурсі, невдала спроба скласти іспит тощо). Їхнє завдання — обговорити ці ситуації, використовуючи нову лексику, і відповісти на питання: "Чи можна цю ситуацію вважати успіхом чи невдачею? Чому?".
  • Обговорення у класі:
    Декілька пар діляться своїми висновками перед класом.
    1. Робота з підручником: ( вправа 3 с с. 29, вправа 3d c. 29)

6. Групова робота (10 хвилин)

  • Клас ділиться на 3-4 групи. Кожна група має скласти коротку історію про подію, де герой зазнає невдачі, але пізніше знаходить щастя або вирішує проблему.
  • Учні обговорюють свої історії в групах і обирають одного представника для презентації історії перед класом.

7. Рефлексія (5 хвилин)

  • Учитель запитує: "Чи змінили ви своє ставлення до невдач після цього уроку?"
  • Учні діляться своїми думками щодо уроку: що було корисним, що вони запам'ятали.

8. Домашнє завдання (2-3 хвилини)

  • Повторити нову лексику з уроку та скласти з нею 5 речень
  • Повторити закінчення дієслів минулого часу.

 

docx
Додав(-ла)
Дорощук Ірина
Додано
6 жовтня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку