Конспект уроку інформатики у 5 класі "Текстовий процесор"

Про матеріал
У конспекті викладено тему та мету уроку, а також практичне завдання і приклад очікуваного результату. Діти при виконанні практичної роботи застосовують та закріплюють набуті вміння і навички роботи з текстовим процесором.
Перегляд файлу

Тема уроку. Розв’язування прикладних задач у середовищі текстового процесора.

Мета уроку.

Навчальна. Відпрацьовувати  вміння вставляти графічні об’єкти та організаційні діаграми у текстовий документ; формувати навички роботи з текстовими документами;

Розвивальна. Розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;

Виховна. виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний момент

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

IІ. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності

Під час вивчення теми «Текстовий процесор» ви навчилися створювати текстовий документ, вводити (набирати) текст, фор матувати його, виконувати різні операції з цілим текстом та його фрагментами, вставляти малюнки, списки та створювати і працювати з таблицями. Сьогодні на уроці ми повторимо отримані знання та втілимо їх у життя, застосуємо у певній життєвій ситуації. Покажемо, як набуті нами вміння і навички використовуються у житті.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Зіпсована записка» (робота з картками)

Вставте пропущені слова.

Набрати текст у текстовий документ означає … (ввести) текст з … (клавіатури).

Виправлення помилок, вилучення зайвих слів і речень, внесення додаткових слів, речень і абзаців — це … (редагування) текстового документа.

Текст в абзаці можна розташувати зліва, справа, … (по центру, за шириною).

Форматування текстового документа полягає у … (встановленні абзаців, оформленні шрифтів тощо).

Рядок стану може містити такі відомості: … (номер поточної сторінки, кількість сторінок у документі, номер рядка).

Макетування текстового документа полягає в … (оформленні заголовків, нумерації сторінок, створенні змісту тощо).

Найбільш поширений формат сторінки – … (А4).

 

 

V. Самостійне застосування знань життєвих ситуаціях.

Уявіть собі, що Ви відкрили власне дитяче кафе, з оригінальною назвою «Капітошка». В асортименті меню є страви, які зазвичай дуже люблять діти. Вам потрібно скласти меню цього закладу, яке повинно бути:

  1. Яскравим, та оригінальним.
  2. Містити всю потрібну інформацію.
  3. Привертати увагу зовнішнім виглядом.
  4. Рекламувати Ваш заклад, показувати усі його найкращі сторони.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Приклад виконання практичної роботи.

1. Створіть текстовий документ і збережіть його з назвою “Меню” у власній папці.

2. Створіть меню дитячого кафе відповідно до малюнку.

1. Створіть таблицю 5х5 відповідно до малюнку.

2. Введіть дані відповідного меню. Підпункти меню — це нумерований список

3. Відформатуйте даний документ таким чином:

1. Розмір шрифту 14, шрифт URW Chancery L.

2. Виділіть різними кольорами пункти меню.

4. Вставте в меню відповідні малюнки, змінюючи їх розмір і положення.

5. Збережіть зміни та повідомте вчителя про виконання.

 

VI. Домашнє завдання.

VII. Підсумки уроку. Оцінювання роботи учнів.

Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.

1. Що нового сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Що сподобалось на уроці, а що ні?

4. Чи виникали труднощі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дитяче кафе “Капітошка”

Меню

 

№ п/п

Назва

 

Вага

Ціна

1

Морозиво:

  1.               Фруктове
  2.               Шоколадне
  3.               Ванільне


100г.

12грн.

2

Сік:

  1.               Яблучний
  2.               Мультивітамінний
  3.               Виноградний

200г.

15грн.

3

Тістечко:

  1.               “Бісквітне”
  2.               “Пташине молоко”
  3.               “Наполеон”

150г.

 

25грн.

30грн.

20грн.

4

Фрукти:

  1.               Апельсин
  2.               Банан
  3.               Ананас

100г.

 

10грн.

12грн.

15грн.

 

 

 

doc
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку