Мета:
формування ключових компетентностей:
вміння вчитися – розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, оцінювати і використовувати її на практиці, добирати або знаходити потрібні знання;
соціальна – уміння співпрацювати, проявляти ініціативу; підтримувати взаємини; розв'язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях;
загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури;
здоров'язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп'ютером, вчитись безпечно поводитися в комп'ютерному класі, формувати режим роботи, дбайливе ставлення до свого здоров'я;
інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати комп'ютер для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати і робити логічні висновки;
формування предметної компетентності:
сформувати поняття формати клітинок, навчити вводити та редагувати дані різних форматів і добір форматів комірок; сприяти розвитку логічного мислення, пам'яті, уваги, спостережливості; виховувати організованість та дисципліну; формувати навички роботи в групах, уміння проводити об'єктивну самооцінку.
Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і умінь.
Обладнання: комп'ютери класу, презентація, індивідуальні картки для учнів.
Основні терміни та поняття: форматування комірки, діапазону, формати даних: числовий. текстовий, формат дати .
Конспект уроку на тему:
"Формати даних: числовий. текстовий, формат дати. Практична робота №6 "Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора".
Мета:
формування ключових компетентностей:
вміння вчитися – розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, оцінювати і використовувати її на практиці, добирати або знаходити потрібні знання;
соціальна – уміння співпрацювати, проявляти ініціативу; підтримувати взаємини; розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях;
загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури;
здоров’язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп’ютером, вчитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі, формувати режим роботи, дбайливе ставлення до свого здоров’я;
інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати комп’ютер для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати і робити логічні висновки;
формування предметної компетентності:
сформувати поняття формати клітинок, навчити вводити та редагувати дані різних форматів і добір форматів комірок; сприяти розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, спостережливості; виховувати організованість та дисципліну; формувати навички роботи в групах, уміння проводити об’єктивну самооцінку.
Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і умінь.
Обладнання: комп’ютери класу, презентація, індивідуальні картки для учнів.
Основні терміни та поняття: форматування комірки, діапазону, формати даних: числовий. текстовий, формат дати .
Хід уроку
Основні етапи уроків та їх вміст
|
Методичні зауваги |
І. Організаційний момент. Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами продовжимо вивчення програми для роботи з табличними даними. Для позитивного настрою на плідний урок подивіться один на одного - посміхніться. А тепер можемо розпочинати наш урок.
|
Емоційне налаштування класу
|
ІІ. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів Насамперед давайте пригадаємо основні поняття , з яким ви ознайомилися на попередніх уроках. Перед вами таблички з розміщеними на них твердженнями. Вам потрібно на твердження, з яким ви погоджуєтесь, написати «Так», на твердження, з яким не погоджуєтесь, написати «Ні». На деякі відповіді відповісти самостійно, де потрібно обрати вірну відповідь із перелічених варіантів відповідей. Дані картки містять по 12 питань, за кожне з яких ви отримаєте по 1 балу в разі правильної відповіді Учні дають відповіді на питання протягом 5-6хв.. Правильні відповіді відображаються на мультимедійній системі і учні, обмінявшись картками, виконують взаємоперевірку (додаток 1 слайд 2) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку. Вчитель: Найпоширеніша в даний час розвитку малого і великого бізнесу професія бухгалтера (вам відома така професія?)не обходиться без програми Microsoft Excel, бо це найпотужніша безкоштовна програма, яка дозволяє автоматизувати обрахунки різного виду. Ви вже знаєте, що в електронних таблицях можна використовувати дані різних типів: числа, тексти, формули. Подання чисел і текстів у клітинках електронної таблиці може бути різним .
Отже, тема нашого уроку: «Формати даних: числовий, текстовий, формат дати» Оскільки урок наш буде практичний, ви зможете отримати по дві оцінки то епіграфом до сьогоднішнього уроку стане народна мудрість: „Не досить оволодіти знаннями, потрібно також вміти користуватися ними”, тому наше завдання з вами саме застосувати набуті нами знання на практиці, що ми зможемо здійснити, а для цього розв’язати поставлені завдання уроку,
Демонстрація вчителем роботи в Microsoft Excel
|
Інтерактивна вправа «Перевір себе»
Взаємоперевірка
Бесіда
Бліц-опитуваня
Демонстраційний приклад
|
IV.Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя. Інструкаж з ТБ Практична робота 1.Виконайте завдання практичної роботи №6 , поданої у підручнику на сторінці 109-110: створіть таблицю за зразком 2. Зафарбуйте кожний стовпець таблиці різним кольором, зробіть різнокольоровий шрифт (на свій смак)
А чи знаєте ви, що…крім бухгалтерії ексель проникає у різні сфери діяльності людини , зокрема будівництво
ВІДЕО
|
Практична робота в парах (робота з підручником)
Хвилинка-цікавинка
|
|
|
VII. Підсумок уроку та рефлексія.
А зараз ми розгадаємо інтерактивний кросворд з питань, які ми з вами розглянули протягом уроку, перевіримо вашу уважність
Діти, давайте ще раз поглянемо на народну мудрість , ми всі застосували набуті знання на практиці, але кожному це вдалося по різному VIII. Домашнє завдання. Оцінювання учнів Обов'язкова частина 1.Прочитати § 4.3, вивчити основні означення та терміни; повторити §4.1-4.2 Додаткове завдання. Підготувати та записати в зошити якнайбільше питань про Microsoft Excel, які починаються словом «Як…?» Творче завдання Дослідити, та підготувати презентацію на тему: «Microsoft Excel у сучасних професіях» Оцінки кожен із вас знає, тому зараз ще раз озирніться один на одного, посміхніться, а тепер погляньте на мене , дякую за вашу увагу урок завершено! |
Хвилинка-цікавинка
Інтерактивний кросворд
Рефлексія «+-?!»
Особистісно-орієнтована технологія (диференціація домашнього завдання)
Психологічна вправа «Настрій»
|
|
|