Конспект уроку інформатики у 7 класі: "Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Практична робота №6 "

Про матеріал

Мета:

формування ключових компетентностей:

вміння вчитися – розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, оцінювати і використовувати її на практиці, добирати або знаходити потрібні знання;

соціальна – уміння співпрацювати, проявляти ініціативу; підтримувати взаємини; розв'язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях;

загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури;

здоров'язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп'ютером, вчитись безпечно поводитися в комп'ютерному класі, формувати режим роботи, дбайливе ставлення до свого здоров'я;

інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати комп'ютер для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати і робити логічні висновки;

формування предметної компетентності:

сформувати поняття формати клітинок, навчити вводити та редагувати дані різних форматів і добір форматів комірок; сприяти розвитку логічного мислення, пам'яті, уваги, спостережливості; виховувати організованість та дисципліну; формувати навички роботи в групах, уміння проводити об'єктивну самооцінку.

Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і умінь.

Обладнання: комп'ютери класу, презентація, індивідуальні картки для учнів.

Основні терміни та поняття: форматування комірки, діапазону, формати даних: числовий. текстовий, формат дати .

Перегляд файлу

Конспект уроку на тему:

"Формати даних: числовий. текстовий, формат дати. Практична робота №6 "Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора".

Мета: 
формування ключових компетентностей:

вміння вчитися – розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, оцінювати і використовувати її на практиці, добирати або знаходити потрібні знання;

соціальна – уміння співпрацювати, проявляти ініціативу; підтримувати взаємини; розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях;

загальнокультурна – дотримуватися норм мовленнєвої культури;

здоров’язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп’ютером, вчитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі, формувати режим роботи, дбайливе ставлення до свого здоров’я; 

інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати комп’ютер для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати і робити логічні висновки;

формування предметної компетентності:

сформувати поняття формати клітинок, навчити вводити та редагувати дані різних форматів і добір форматів комірок; сприяти розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, спостережливості; виховувати організованість та дисципліну; формувати навички роботи в групах, уміння проводити об’єктивну самооцінку.

Тип уроку: урок  практичного застосування знань, навичок і умінь.

Обладнання: комп’ютери класу, презентація, індивідуальні картки для учнів.

Основні терміни та поняття: форматування комірки,  діапазону, формати даних: числовий. текстовий, формат дати .

 

Хід уроку

Основні етапи уроків та їх вміст

 

Методичні зауваги

І. Організаційний момент.

Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами продовжимо  вивчення програми  для роботи з табличними даними. Для позитивного настрою на плідний урок подивіться один на одного  - посміхніться. А тепер можемо розпочинати наш урок.

 

 

 

 

Емоційне налаштування класу

 

 

 

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Насамперед давайте пригадаємо основні поняття , з яким ви ознайомилися на попередніх уроках.

Перед вами таблички з розміщеними на них твердженнями. Вам потрібно на твердження, з яким ви погоджуєтесь, написати «Так», на  твердження, з яким не погоджуєтесь, написати «Ні».  На деякі відповіді відповісти самостійно, де потрібно обрати вірну відповідь із перелічених варіантів відповідей.               Дані картки містять по 12 питань, за кожне з яких ви отримаєте по 1 балу в разі правильної відповіді

Учні дають відповіді на питання протягом 5-6хв.. Правильні відповіді відображаються на мультимедійній системі  і учні, обмінявшись картками, виконують взаємоперевірку (додаток 1 слайд 2)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми  та  мети уроку.

Вчитель: Найпоширеніша в даний час розвитку малого і великого бізнесу  професія бухгалтера (вам відома така професія?)не обходиться без програми Microsoft Excel, бо це найпотужніша безкоштовна програма, яка дозволяє автоматизувати обрахунки різного виду.

Ви вже знаєте, що в електронних таблицях можна використовувати дані різних типів: числа, тексти, формули. Подання чисел і текстів у клітинках електронної таблиці може бути різним .

  1. Що таке формат? У чому полягає операція форматування об'єктів?
  2. Які властивості символів і абзаців ви знаєте? Яких значень вони можуть набувати?

Отже, тема нашого уроку: «Формати даних: числовий, текстовий, формат дати»

Оскільки урок наш буде практичний, ви зможете отримати по дві оцінки то епіграфом до сьогоднішнього уроку стане народна мудрість: „Не  досить  оволодіти  знаннями, потрібно  також  вміти  користуватися  ними”, тому наше завдання з вами саме застосувати набуті нами знання на практиці, що ми зможемо здійснити, а для цього розв’язати поставлені завдання уроку,

 

 

 

 

Демонстрація вчителем роботи в Microsoft Excel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна вправа

«Перевір себе»

 

 

 

 

 

 

Взаємоперевірка

 

 

 

 

Бесіда

 

 

 

 

 

 

 

Бліц-опитуваня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонстраційний приклад

 

 

 

IV.Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

Інструкаж з ТБ

Практична робота

1.Виконайте завдання практичної роботи №6 , поданої у підручнику на сторінці 109-110: створіть таблицю за зразком

2. Зафарбуйте кожний стовпець таблиці різним кольором, зробіть різнокольоровий шрифт  (на свій смак)

 

А чи знаєте ви, що…крім бухгалтерії ексель проникає у різні сфери діяльності людини , зокрема будівництво

 

ВІДЕО

 

 

 

 

 

 

 

 

Практична робота в парах

(робота з підручником)

 

Хвилинка-цікавинка

 

 

 

 

VII. Підсумок уроку та рефлексія.

 

А зараз ми розгадаємо інтерактивний кросворд з питань, які ми з вами розглянули протягом уроку, перевіримо вашу уважність

     Діти, давайте ще раз поглянемо на народну мудрість , ми всі застосували набуті знання на практиці, але кожному це вдалося по різному

VIII. Домашнє завдання. Оцінювання учнів

Обов'язкова частина

1.Прочитати § 4.3, вивчити основні означення та терміни; повторити §4.1-4.2

Додаткове завдання.

Підготувати та записати в зошити якнайбільше питань про Microsoft Excel, які починаються словом   «Як…?»

Творче завдання

Дослідити, та підготувати презентацію на тему: «Microsoft Excel у сучасних професіях»

Оцінки кожен із вас знає, тому зараз ще раз озирніться один на одного, посміхніться, а тепер погляньте на мене , дякую за вашу увагу урок завершено!

Хвилинка-цікавинка

 

 

 

 

 

Інтерактивний кросворд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексія «+-?!»

 

 

Особистісно-орієнтована технологія (диференціація домашнього завдання)

 

 

Психологічна вправа «Настрій»

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2018
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку