Конспект уроку на тему :"Енергетичне забезпечення процесів метаболізмів"

Про матеріал
Енергетичне забезпечення процесів метаболізму Мета уроку: дати визначення "Обмін енергії" розповісти енергетичні перетворення світлової чи хімічної енергії у клітинах розглянути способи отримання енергії скласти схему етапи енергетичного обміну розвивати зв’язки між навички наукового мислення , вміння аналізувати явища та знаходити ефективністю біологічних процесів і умовами їх перебігу. виховувати розуміння єдності всіх біологічних процесів і їх важливості для існування життя. Тип уроку : урок засвоєння нових знань , умінь, навичок. Обладнання :підручник,зошит, презентація, схеми , що характеризують процеси отримання та обміну енергії в клітині. Хід уроку І.Організаційний момент • Перевірка присутніх на уроці • Перевірка наявності шкільного приладдя • Налаштування на робочу обстановку ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності ( На екрані прилади для роботи яких необхідна енергія) -Що об’єднує прилади, які ви бачите на екрані? -Що є джерелом такої енергії в кожному випадку?
Перегляд файлу

Енергетичне забезпечення процесів метаболізму

Мета уроку: дати визначення "Обмін енергії"

  розповісти енергетичні перетворення світлової чи хімічної енергії у клітинах

  розглянути способи отримання енергії

  скласти схему етапи енергетичного обміну

  розвивати зв’язки  між навички наукового мислення , вміння аналізувати явища та знаходити ефективністю біологічних процесів і умовами їх перебігу.                                                         виховувати  розуміння єдності  всіх біологічних процесів і їх важливості для існування життя.

Тип уроку :  урок засвоєння нових знань , умінь, навичок.

Обладнання :підручник,зошит, презентація, схеми , що характеризують процеси  отримання та обміну енергії  в клітині.

Хід уроку

І.Організаційний момент

  • Перевірка присутніх на уроці
  • Перевірка наявності шкільного приладдя
  • Налаштування на робочу обстановку

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності

( На екрані  прилади для роботи яких необхідна енергія)

-Що об’єднує прилади, які ви бачите на екрані?

-Що є джерелом такої енергії в кожному випадку?

Результат пошуку зображень за запитом "використання енергії живими організмами"

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Пройти онлайн  тестування

IV. Вивчення нового матеріалу

Діти ,давайте згадаємо що таке обмін енергії?

ОБМІН ЕНЕРГІЇ - це сукупність процесів, що забезпечують надходження, перетворення та видалення енергії у біосистемах.

Основним джерелом світлової енергії є Сонце, а хімічної - хімічні зв'язки готових органічних речовин.

 

Чим же відрізняються енергетичні перетворення світлової чи хімічної енергії від енергетичних процесів неживої природи?

  • а) основою є окисно-відновні реакції, що відбуваються за участі ферментів;
  • б) мають поступовий (поетапний) характер;
  • в) здійснюються за участі високоспеціалізованих структур - фотомембран, мезосом, мітохондрій та хлоропластів;
  • г) для акумулювання, збереження й внутрішнього перенесення енергії слугує АТФ.

Які ж вам відомі способи отримання енергії ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти і в нас залишається розглянути етапи енергетичного обміну.

  1. Опрацювання схеми

 

 

 

                                                                      Продукти розщеплення

 

 

 АТФ, продукти розщеплення, кисень

 

                                                                    АТФ, продукти реакцій.

 

 

 

V. Підсумок уроку

  • Що таке обмін енергії?
  • Що є основним джерелом світлової енергії та  хімічної - хімічні зв'язки готових органічних речовин.?
  • Назвіть способи отримання енергії.

 

  • Назвіть етапи енергетичного обміну.

VI. Домашнє завдання

параграф 20

 

docx
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
2018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку