Конспект уроку "Похід до магазину"

Про матеріал

Це урок, мета якого є

  • -формування лексичних навиків: введення і первинна автоматизація нового лексичного матеріалу;
  • -розвивати та контролювати навички усного мовлення;
  • -стимулювати комунікативно-пізнавальну діяльність дітей;
  • -розвивати пам'ять, увагу, творчі здібності учнів;
  • -формувати фонематичний та інтонаційний слух;
  • -навчити учнів працювати в групах і парах;
  • -виховувати в учнів інтерес до мови, що вивчається та ситуативну вмотивованість під час походу до крамниці.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

У ЧЕТВЕРТОМУ КЛАСІ.

 

ТЕМА УРОКУ:   SHOPS AND SHOPPING.

ПІДТЕМА УРОКУ:  ПОХІД  ДО МАГАЗИНУ.

 

МЕТА  УРОКУ:

  • формування лексичних навиків: введення і первинна автоматизація нового лексичного матеріалу;
  • розвивати  та контролювати навички усного мовлення;  
  • стимулювати комунікативно-пізнавальну діяльність  дітей;
  • розвивати пам’ять, увагу, творчі здібності учнів;
  • формувати фонематичний та інтонаційний слух;
  • навчити учнів працювати в групах і парах;
  • виховувати в учнів інтерес до мови, що вивчається та ситуативну вмотивованість під час походу до крамниці.

 

ОБЛАДНАННЯ УРОКУ:

-    предметні малюнки;

-    речі, які можна купити у магазині;

-    роздатковий матеріал.

 

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент. Introduction.

 

T e a c h e r:  Good morning dear children.

 P u p i l s: Good morning sun, good morning sky.

                  “Good morning” – say together.

                  We like this day the best of all

                  And start the English lesson.

 

T e a c h e r: Thank you! I am glad to see you. Let’s start our English lesson. Tell me please, who is on duty today?

P u p i l 1: I am on duty today.

T e a c h e r: Who is absent?

 

 P u p i l 1: All are present today.

 

T e a c h e r: What day is it today?

 

P u p i l 2: Today is Monday.

 

T e a c h e r: What date is it today?

 

P u p i l 3: Today is the 18-th of April.

 

T e a c h e r: My dear friends, the theme of our lesson is Shopping.  So today we are going to speak about different shops and different things we can buy there.  So let’s start the lesson are you ready?

 

P u p i l s: yes we are.

 

  1. Фонетична зарядка. Warming up.

Читання слів на картках, повторення звуків.

 

  1. Перевірка домашнього завдання

 

T e a c h e r: Can you tell me please, what is your home task for today?

 

P u p i l 1: Our hometask for today is exercise 5 at page 115.

 

T e a c h e r: So let’s check the hometask.

 

Учні читають вправу.

 

  1. Основна частина уроку. Main part.

 

  1. Введення нового лексичного матеріалу.

Вчитель вводить нові лексичні одиниці уроку, називаючи їх і показуючи учням малюнки, діти повторюють слова та закріплюють нову лексику.

 


a department store [dipa:tment stɔ:] – універмаг

a baker’s [`beikə:s] – хлібний магазин

a butchers [`buʧəz] – м’ясний відділ

a greengrocers [`gri:n gˏrɔ:səs] – овочевий магазин

a grocers бакалея

a dairy [`daiəri] – молочний магазин (відділ)

a toy store [ і stɔ:]

a supermarket [`sju:pəˏma:kit] – супермаркет


 

  1. Читання учнями тематичного тексту

 

A Shopping Day

Today is Saturday. This is the day when we do the shop­ping.

First we go to the baker's to get some bread. Then we buy some milk, butter, sour cream and cheese at the dairy. After that we go to the butcher's where we buy meat, sausages, ham or bacon. At the greengrocer’s we buy fruit and vegetables.

My favorite place to go is the toy store. It is very big and nice. There are many colorful toys there. I always ask my mum for a new toy or a puzzle.

The best place to do the shopping is the supermarket.  But sometimes we go to the department store.

 

Післятекстове завдання

Розставте подані слова згідно того як вони використовувалися в тексті:


  1. baker's
  2. dairy
  3. butcher's
  4. greengrocer’s
  5. toy store
  6. department store
  7. supermarket.

 


 

  1. Закріплення нових лексичних одиниць. Виконання письмового завдання.

Виконання вправ 2 b на стр.117 (письмово), 3 і 4 на стр.117 (усно) .

Перекласти  на англійську мову:

  1. У нас звичайно довгий список покупок.
  2. Найкраще місце для покупок –супермаркет.
  3. Моє улюблене місце – іграшковий магазин.
  4. Сьогодні – субота.
  5. Ми збережемо час і придбаємо все, що нам потрібно у супермаркеті.
  6. Ми купуємо молоко, масло,сметану і домашній  сир у молочному магазині.
  7. Ми купуємо м'ясо, сосиски, стек, шинку чи бекон  у  м'ясному

магазині.

 

 

  1. Фізкультхвилинка. Relaxation

 T e a c h e r: It seems to me that you are tired a little, are not you?

 P u p i l s: Yes we are.

T e a c h e r: Let’s do some physical exercises. Stand up, please. Repeat after me, please.

Hands up! Clap! Clap!

Hands down! Shake! Shake!

Hands to the left! Clap! Clap!

Hands to the right! Clap! Clap!

Hands on hips, hands to the sides!

Bend left! Bend right!

Touch your shoulders!

Touch your nose!

Touch your ears!

Touch your toes!

Hands up!

Hands down!

Hands on hips!

And sit down!

 

 

 

  1. Гра SHOPPING”

Вчитель знайомить дітей  з гостем на уроці, яким є іграшка на ім’я  Mr.Shopperвласник невеликого магазину, Mr.Shopper запрошує дітей на розпродаж. Діти стають у чергу і замовляють товари використовуючи фрази, записані на дошці.

 

Give me please some …

I want to buy …

I’d like to have some …

Can you give me some … .

 

  1. Підсумок уроку. Summing up.

 

T e a c h e r: Thank you, children. I am glad, that you have worked well today. And now take your daybooks and write down your homework, please. You have to read the text at home and write down  ex.5 on the page 117 and paint the picture of your favorite  shop.

 

  1. Buy two kilos of meat at the___________, Ann.
  2. We have got some vegetables in the shopping list. Let' go to the________.
  3. They always sell fresh bread at this____________.
  4. We have got a long shopping list, but not much time. It's better to do the shopping in the              .
  5. Excuse me. Where can I find___________? I want to buy some souvenirs.

 

 

 

I liked your work very much today. Your marks are … .

 

So. Our lesson is over. Stand up, please. Good bye.

 

 

 

 


 


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Дякую за якісний матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
24 липня 2018
Переглядів
2142
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку