Конспект уроку з теми "Програмне забезпечення для опрацювання текстів" для 5 класу допоможе ввести поняття текстового редактора, текстового процесора, текстового документа, познайомить з програмою Microsoft Word та її основними елементами, навчитися зберігати створені документи.
Тема: Програмне забезпечення для опрацювання текстів.
Мета:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: презентація до уроку, комп’ютери, текстовий процесор Microsoft Word, браузер Google Chrom, вправа на сайті LA.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
II. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.
Розгадай ребус
Текст Документ
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Людина у своїй роботі дуже часто використовує текстові дані - пише листи, друкує листівки та газети, готує звіти та довідки тощо. Учні в школі також пишуть статті до шкільної газети, звіти про спостереження за природою, твори, готують повідомлення тощо. Усі ці продукти діяльності людини узагальнено називають текстовими документами, оскільки основним об’єктом цих документів є текст, який складається із символів, слів, речень, абзаців. У текстовому документі також можуть бути вставлені й інші об’єкти - таблиці, діаграми, малюнки, схеми тощо.
Текстовий документ — документ, який складається з текстових об'єктів (символів, слів, абзаців) та, можливо, інших об'єктів (таблиць, діаграм, малюнків, схем тощо). |
Для створення та опрацювання текстових документів використовують спеціальні програми - текстові редактори та текстові процесори.
Текстовий редактор – спеціальна програма для опрацювання документів, які містять лише звичайний текст. |
Текстовий процесор – спеціальна програма для опрацювання текстових документів, які містять не лише текст, а й графічні об’єкти. |
Знайомство з програмою Microsoft Word:
IV. Фізкультхвилинка.
V. Застосування набутих знань.
Опитування
Працюємо за комп’ютером.
1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2) Інструктаж учителя.
3) Практична робота за комп’ютерами.
VІ. Домашнє завдання. Опрацювати конспект уроку, вправа 11 на LA.
VІІ. Підсумок уроку.