Тема уроку: Робота в середовищі табличного процесора
Мета уроку:
Тип уроку: Урок застосування знань, умінь і навичок.
Вид уроку: Урок-дослідження.
Обладнання та наочність. Дошка, комп’ютери, підручники, роздавальний матеріал.
Програмне забезпечення. Браузер, Microsoft Excel, Office 365, інтерактивна online-дошка linoit, online-сервіс мультимедійних вправ LearningApps.
Випереджальні індивідуальні домашні завдання:
Хід уроку
І. Організаційний момент (1 хв.)
Привітання з учнями.
ІІ. Мотиваційна частина уроку. Постановка проблеми (3 хв.)
Я пропоную вам декілька зображень, щоб ви самостійно сформували тему уроку. Відповіді учнів.
Кожна людина повинна бути менеджером свого життя, вміти заощаджувати кошти для того, щоб їх використати на свій культурний розвиток.
На сьогоднішній день ми маємо великий вибір продукції та магазинів, щоб обрати найкорисніші продукти та зробити вигідну покупку. І саме тому, я пропоную вам провести дослідження, в кінці якого ви зможете довести всім присутнім як і де можна заощадити кошти.
На передодні свята 8 березня, вам було запропоновано виконати розрахунок святкового меню для своєї родини. Це дослідження дуже зручно виконувати саме при вивченні теми «Табличний процесор» і це тема нашого уроку.
Сьогодні ви дізнаєтеся:
Запис теми року.
ІІІ. Актуалізація опорних знань і діяльності учнів, необхідних для творчого рішення завдань (5 хв.)
За допомогою онлайн-сервісу LearningAps пригадаймо основні поняття та правила роботи з табличним процесором Excel.
http://LearningApps.org/display?v=p5xmc54aj16
ІV. Алгоритм виконання дослідження (2 хв.)
Самостійне виконання учнями завдання (практичне завдання на комп’ютері) (15 хв.)
VІ. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи (5 хв.)
VІІ. Звіт учнів щодо результатів виконання роботи (10 хв.)
Учні представляють результати свого дослідження.
VІІІ. Повідомлення домашнього завдання (1 хв.)
ІХ. Підсумки уроку (3 хв.)
Рефлексія
Вправа «Валіза» (самооцінка знань)
На дошці прикріплені зображення валізи, пральної машини та кошика для сміття. Кожен учень отримує стікер, на якому записує власний результат засвоєння теми «Табличний процесор Excel».
Якщо отримані учнем знання виявилися для нього новими та корисними, він прикріплює свій стікер до валізи, щоб забрати знання із собою та використовувати на практиці. Якщо є нові знання, але їх треба ще раз «прокрутити», стікер кладуть у пральну машину. Якщо учень не отримав жодної цінної для себе інформації (або не зрозумів якусь тему) — стікер викидають у кошик для сміття.
Я хочу вам побажати, щоб у ваших серцях завжди була любов до себе, до свої близьких, друзів, до свого рідного краю, своєї держави.
Плануйте так своє життя, щоб вам вистачило сил та можливостей реалізувати всі свої ідеї.
Перелік товарів |
Кількість товару кг, л, шт |
Міні маркет ціна за 1 кг,1 л, 1 шт |
Витрачені кошти |
Низовичок за 1 кг,1 л, 1 шт |
Витрачені кошти |
Різниця |
банан |
3 |
37 |
|
40 |
|
|
апельсин |
1 |
29 |
|
28 |
|
|
хліб |
1 |
8 |
|
9,8 |
|
|
ковбаса |
0,5 |
85 |
|
85 |
|
|
майонез |
0,5 |
19 |
|
18 |
|
|
красний буряк |
1 |
7,2 |
|
8 |
|
|
горошок |
0,5 |
17,8 |
|
18 |
|
|
крабові палочки |
0,5 |
102 |
|
106 |
|
|
морква |
0,5 |
7,5 |
|
7,5 |
|
|
квасоля консервована |
0,5 |
20,4 |
|
20,5 |
|
|
цибуля |
0,5 |
7 |
|
7,5 |
|
|
живчик |
1 |
12,3 |
|
13 |
|
|
мінеральна вода |
1 |
5,04 |
|
5 |
|
|
кока-кола |
1 |
10,25 |
|
11 |
|
|
квашена капуста |
1 |
16,9 |
|
17 |
|
|
Гриби консервовані |
1 |
46,6 |
|
46 |
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
Перелік товарів магазинів «Низовичок» та «Міні маркет»