"Конспект уроку з інформатики для 5-го класу на тему "Алгоритми та їх виконавці""

Про матеріал

Не стандартний урок-подорож. Конспект уроку можна використовувати при проведенні узагальнення та систематизації знань з теми "Алгоритми та їх виконавці" у 5 класі. Учням подобаються такі уроки.

Перегляд файлу

Узагальнюючиний урок з теми «алгоритми та їх виконавці»

Мета:

  • навчальна: встановити рівень опанування учнями основних теоретич­них знань і практичних навичок з теми «Алгоритми та їх виконавці»; по­вторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати;
  • розвивальна: розвивати алгоритмічне та логічне мислення;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, інтерес до предмета.

Тип уроку: перевірка та корекція знань, умінь і навичок, нестандартний урок-подорож до країни алгоритмів

Обладнання: комп'ютери, навчальне середовище виконання алгорит­мів, підручники, інструктивні картки, картки із завданнями, атрибутика для рольової гри, презентація

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Налаштування класу на роботу на уроці (слайд1)
Постановка проблеми. Розшифруйте фразу Аліси із казки Льюїса Керролла і ви дізнаєтесь тему сьогоднішнього уроку, Сформулювати тему уроку і завдання  («Перш,ніж що-небуть зробити треба скласти план» ) (слайд2).

Робота в парах

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ і ЗАВДАНЬ УРОКУ

ІІІ. МОТИВАЦіЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ми знаємо, що алгоритми розвивають ясність і чіткість мислення, розвивають уважність, тому на цьому уроці ми повинні повторити, більш глибоко усві­домити навчальний матеріал з теми «Алгоритми та їх виконавці», узагальнити його і систематизувати. А також встановити рівень за­своєння вами знань і вмінь з поданої теми. Для цього запрошую вас у подорож країною алгоритмів( слайд3)

IV. ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ АЛГОРИТМІВ

  1. ЛІС АНАГРАМ . Робота в групах

Розгадайте анаграми і визначте, яке із даних слів зайве. Дайте визначення слів, що залишились

І група нвоиаекцвь, всолесан, ликц, касрен
(виконавець, словесна, цикл, сканер)

ІІ група тгоралми, номкада, гафчріна, порсцеро
(алгоритм, команда, графічна, процесор)

  1. ГОРИ АЛГОРИТМІВ

Давайте пригадаємо, які бувають алгоритми?

Що таке цикл? Які бувають цикли?

Який алгоритм називається розгалуженим?

  На цій зупинці вам доведеться повернутися у світ казок та згадати, як закопував Буратіно золоті монети і хто допомагав діду витягувати ріпку

Завдання: Розставте команди алгоритму у правильному порядку

І група Алгоритм «Закопай золоті монети»

  1. Сказати три рази: «Крекс, фекс, пекс»
  2. Викопати ямку на полі
  3. Полити  водою
  4. Чекати поки виросте дерево з грошима
  5. Засипати ямку землею
  6. Піти спати
  7. Покласти в ямку золоті монети

Відповідь: (2, 7,5,3, 1, 4, 6)

 

ІІ група  Алгоритм «Витягни ріпку»

  1. Узяла мишка кицю за лапку
  2. Узяла баба діда за сорочку
  3. Узяла киця собачку за хвостик
  4. Узяв дід ріпку за чуб
  5. Узяла собачка дочку за спідничку
  6. Тягнуть і руками, і зубами, упираються ногами
  7. Узяла дочка бабу за торочку

(4,2,7,5,3,1,6)

  1. ПУСТЕЛЯ БЛОК-СХЕМ

На цій зупинці пригадаємо з яких фігур складається блок схема, та складемо блок-схеми алгоритмів

 1. Склади блок схему алгоритму для робота-лісовика, щоб він зміг зібрати усі гриби на галявині

 

 

2.Визначіть тип алгоритму за блок-схемою та розгадайте прислів’я

 

 

  1. ОАЗИС ВІДПОЧИНКУ Фізхвилинка
  2.  МІСТО СКРЕТЧ

Практичне завдання. Інструктаж з БЖД

  1. Створи проект у якому виконавець Breakdancer танцює брейк . Підбери фон сцени та мелодію. Збережи у своїй папці з ім’ям Танцюрист.
  2. Склади проект у якому  виконавець рухаючись по Сцені, говорить назву  предмета(транспорт) англійською мовою  доторкаючись  до нього. Використай в проекті 4 об’єкта. Збережи у своїй папці  з ім’ям Транспорт

3.

 

 

Збережи у своїй папці з імям НОТИ

 

 

 

 

  1. Склади проект для побудови  зображення. Збережи у своїй папці з ім’ям Візерунок.

 

 

C:\Users\User\Desktop\media\image12.jpeg6.РЕБУСИ

C:\Users\User\Desktop\media\image10.jpeg

 


C:\Users\User\Desktop\media\image11.jpeg

 


C:\Users\User\Desktop\media\image13.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді. Алгоритм, команда, виконавець, програміст.

  1. ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ - ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ
  1. ПІДСУМКИ УРОКУ Слайд

 

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 скласти кросворд на тему Алгоритми і виконавці, вірш про середовище Скретч


Розставте команди алгоритму у правильному порядку

 

Алгоритм «Закопай золоті монети»

  1. Сказати три рази: «Крекс, фекс, пекс»
  2. Викопати ямку на полі
  3. Полити  водою
  4. Чекати поки виросте дерево з грошима
  5. Засипати ямку землею
  6. Піти спати
  7. Покласти в ямку золоті монети

 

Розставте команди алгоритму у правильному порядку

Алгоритм «Закопай золоті монети»

  1. Сказати три рази: «Крекс, фекс, пекс»
  2. Викопати ямку на полі
  3. Полити  водою
  4. Чекати поки виросте дерево з грошима
  5. Засипати ямку землею
  6. Піти спати
  7. Покласти в ямку золоті монети

 

Розставте команди алгоритму у правильному порядку

Алгоритм «Закопай золоті монети»

  1. Сказати три рази: «Крекс, фекс, пекс»
  2. Викопати ямку на полі
  3. Полити  водою
  4. Чекати поки виросте дерево з грошима
  5. Засипати ямку землею
  6. Піти спати
  7. Покласти в ямку золоті монети

 

Розставте команди алгоритму у правильному порядку

 

Алгоритм «Закопай золоті монети»

  1. Сказати три рази: «Крекс, фекс, пекс»
  2. Викопати ямку на полі
  3. Полити  водою
  4. Чекати поки виросте дерево з грошима
  5. Засипати ямку землею
  6. Піти спати
  7. Покласти в ямку золоті монети

Розставте команди алгоритму у правильному порядку

 

 Алгоритм «Витягни ріпку»

  1. Узяла мишка кицю за лапку
  2. Узяла баба діда за сорочку
  3. Узяла киця собачку за хвостик
  4. Узяв дід ріпку за чуб
  5. Узяла собачка дочку за спідничку
  6. Тягнуть і руками, і зубами, упираються ногами
  7. Узяла дочка бабу за торочку

 

Розставте команди алгоритму у правильному порядку

Алгоритм «Витягни ріпку»

  1. Узяла мишка кицю за лапку
  2. Узяла баба діда за сорочку
  3. Узяла киця собачку за хвостик
  4. Узяв дід ріпку за чуб
  5. Узяла собачка дочку за спідничку
  6. Тягнуть і руками, і зубами, упираються ногами
  7. Узяла дочка бабу за торочку

 

Розставте команди алгоритму у правильному порядку

Алгоритм «Витягни ріпку»

  1. Узяла мишка кицю за лапку
  2. Узяла баба діда за сорочку
  3. Узяла киця собачку за хвостик
  4. Узяв дід ріпку за чуб
  5. Узяла собачка дочку за спідничку
  6. Тягнуть і руками, і зубами, упираються ногами
  7. Узяла дочка бабу за торочку

 

Розставте команди алгоритму у правильному порядку

Алгоритм «Витягни ріпку»

  1. Узяла мишка кицю за лапку
  2. Узяла баба діда за сорочку
  3. Узяла киця собачку за хвостик
  4. Узяв дід ріпку за чуб
  5. Узяла собачка дочку за спідничку
  6. Тягнуть і руками, і зубами, упираються ногами
  7. Узяла дочка бабу за торочку

 

 нвоиаекцвь,        всолесан,       ликц,        касрен
 

 

 

тгоралми,        номкада,       гафчріна,     порсцеро

 

 

нвоиаекцвь,        всолесан,       ликц,        касрен
 

 

 

  тгоралми,        номкада,       гафчріна,     порсцеро

 

 

нвоиаекцвь,        всолесан,      ликц ,        касрен
 

 

 

  тгоралми,        номкада,       гафчріна,     порсцеро

 

 

нвоиаекцвь,        всолесан,      ликц,        касрен
 

 

 

 

 тгоралми,        номкада,       гафчріна,     порсцеро

 

 

 

 

нвоиаекцвь,        всолесан,       ликц,        касрен
 

 

 

 

тгоралми,        номкада,       гафчріна,     порсцеро

 

 

нвоиаекцвь,        всолесан,       ликц,        касрен
 

 

 

 

 тгоралми,        номкада,       гафчріна,     порсцеро


 Створи проект у якому виконавець Breakdancer танцює брейк . Підбери фон сцени та мелодію. Збережи у своїй папці з ім’ям Танцюрист.

 

 

 

 

 

Склади проект у якому  виконавець рухаючись по Сцені, говорить назву  предмета(транспорт) англійською мовою  доторкаючись  до нього. Використай в проекті 4 об’єкта. Збережи у своїй папці  з ім’ям Транспорт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Збережи у своїй папці з ім’ям Ноти

 

 

 

 

 

 

Склади проект для побудови  зображення. Збережи у своїй папці з ім’ям Візерунок.

 

 

 

docx
Додано
31 січня 2018
Переглядів
3848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку