Не стандартний урок-подорож. Конспект уроку можна використовувати при проведенні узагальнення та систематизації знань з теми "Алгоритми та їх виконавці" у 5 класі. Учням подобаються такі уроки.
Узагальнюючиний урок з теми «алгоритми та їх виконавці»
Мета:
Тип уроку: перевірка та корекція знань, умінь і навичок, нестандартний урок-подорож до країни алгоритмів
Обладнання: комп'ютери, навчальне середовище виконання алгоритмів, підручники, інструктивні картки, картки із завданнями, атрибутика для рольової гри, презентація
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Налаштування класу на роботу на уроці (слайд1)
Постановка проблеми. Розшифруйте фразу Аліси із казки Льюїса Керролла і ви дізнаєтесь тему сьогоднішнього уроку, Сформулювати тему уроку і завдання («Перш,ніж що-небуть зробити треба скласти план» ) (слайд2).
Робота в парах
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ і ЗАВДАНЬ УРОКУ
ІІІ. МОТИВАЦіЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ми знаємо, що алгоритми розвивають ясність і чіткість мислення, розвивають уважність, тому на цьому уроці ми повинні повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми «Алгоритми та їх виконавці», узагальнити його і систематизувати. А також встановити рівень засвоєння вами знань і вмінь з поданої теми. Для цього запрошую вас у подорож країною алгоритмів( слайд3)
IV. ПОДОРОЖ КРАЇНОЮ АЛГОРИТМІВ
Розгадайте анаграми і визначте, яке із даних слів зайве. Дайте визначення слів, що залишились
І група нвоиаекцвь, всолесан, ликц, касрен
(виконавець, словесна, цикл, сканер)
ІІ група тгоралми, номкада, гафчріна, порсцеро
(алгоритм, команда, графічна, процесор)
Давайте пригадаємо, які бувають алгоритми?
Що таке цикл? Які бувають цикли?
Який алгоритм називається розгалуженим?
На цій зупинці вам доведеться повернутися у світ казок та згадати, як закопував Буратіно золоті монети і хто допомагав діду витягувати ріпку
Завдання: Розставте команди алгоритму у правильному порядку
І група Алгоритм «Закопай золоті монети»
Відповідь: (2, 7,5,3, 1, 4, 6)
ІІ група Алгоритм «Витягни ріпку»
(4,2,7,5,3,1,6)
На цій зупинці пригадаємо з яких фігур складається блок схема, та складемо блок-схеми алгоритмів
1. Склади блок схему алгоритму для робота-лісовика, щоб він зміг зібрати усі гриби на галявині
2.Визначіть тип алгоритму за блок-схемою та розгадайте прислів’я
Практичне завдання. Інструктаж з БЖД
3.
Збережи у своїй папці з імям НОТИ
6.РЕБУСИ
Відповіді. Алгоритм, команда, виконавець, програміст.
скласти кросворд на тему Алгоритми і виконавці, вірш про середовище Скретч
Розставте команди алгоритму у правильному порядку
Алгоритм «Закопай золоті монети»
Розставте команди алгоритму у правильному порядку
Алгоритм «Закопай золоті монети»
Розставте команди алгоритму у правильному порядку
Алгоритм «Закопай золоті монети»
Розставте команди алгоритму у правильному порядку
Алгоритм «Закопай золоті монети»
Розставте команди алгоритму у правильному порядку
Алгоритм «Витягни ріпку»
Розставте команди алгоритму у правильному порядку
Алгоритм «Витягни ріпку»
Розставте команди алгоритму у правильному порядку
Алгоритм «Витягни ріпку»
Розставте команди алгоритму у правильному порядку
Алгоритм «Витягни ріпку»
нвоиаекцвь, всолесан, ликц, касрен
тгоралми, номкада, гафчріна, порсцеро
нвоиаекцвь, всолесан, ликц, касрен
тгоралми, номкада, гафчріна, порсцеро
нвоиаекцвь, всолесан, ликц , касрен
тгоралми, номкада, гафчріна, порсцеро
нвоиаекцвь, всолесан, ликц, касрен
тгоралми, номкада, гафчріна, порсцеро
нвоиаекцвь, всолесан, ликц, касрен
тгоралми, номкада, гафчріна, порсцеро
нвоиаекцвь, всолесан, ликц, касрен
тгоралми, номкада, гафчріна, порсцеро
Створи проект у якому виконавець Breakdancer танцює брейк . Підбери фон сцени та мелодію. Збережи у своїй папці з ім’ям Танцюрист.
Склади проект у якому виконавець рухаючись по Сцені, говорить назву предмета(транспорт) англійською мовою доторкаючись до нього. Використай в проекті 4 об’єкта. Збережи у своїй папці з ім’ям Транспорт
Збережи у своїй папці з ім’ям Ноти
Склади проект для побудови зображення. Збережи у своїй папці з ім’ям Візерунок.